olen tekstailut yhden naisen kanssa 3 viikkoa ja olen aivan tulisesti ihastunut häneen, ajattelen häntä koko ajan ja hänkin sanoo tykkäävänsä minusta.viime pe käytiin kahvilla ja juteltiin kaikenlaista, seuraavana päivänä oltiin yhdessä baarissa josta sitte mentiin hänen luokse ja sammuin sinne sohvalle saman tien, aamulla huomasin ilokseni et hän oli nukkunut minun vieressä ja hakenut meille vielä peitonki. siihen nyt kysyisin neuvoa et mitä teen ku minä olen aina se joka ottaa yhteyttä ekana, mietityttää et onko hän sitte oikeesti ihastunut minuun vaikka sanooki silleen. vai etenenkö liian nopeesti ku haluaisin jokaisen vapaa ajan mitä töiltä jää nii viettää hänen kanssaan? kaipaisin erityisesti naisilta kommentteja et olenko liian tunkeileva? kiitos asiallisesta palautteesta
mitä teen
3
1201
Vastaukset
- eli kysymys?
Kuinka usein otat naiseen aina yhteyttä? Tunteja, päivä, päivien päästä? Anna naiselle tilaisuus pistää sulle eka ja katso laittaako esim. muutaman päivän päästä mitään. Saattaa nainen hermostua kun ei miehestä enään kuulu normaaliin tapaan johon tottunut sun ottavan ensin. Vaikka ei toi mitään silti todista. Vastaako esim joka viestiin takas on yks juttu ja en suosittele muutenkaan näin aikases vaihees pitää liian tiheää tahtia yhteyttä. Vaikea määrittää erikseen mikä on hyvä määrä, koska jokainen ihminen tulkitsee yhteydenpidon eritavalla. Toinen tykkää enemmästä, toinen vähemmästä ja koska en tiedä luonteen piirteistänne mitään ni vaikee sanoo tän enempää..
- vastausta vaan
Onhan se imartelevaa, että joku jaksaa viestitellä. Mielummin kuitenkin pikkasen passiivinen, kun liian aktiivinen. Hyvää kannattaa odottaa. Nuo nyt minun makuun, mutta kaikki on suhteellista. Riippuu mistä roikkuu. jne muita opettavia sanontoja. ;D
- on hieman
vastausta vaan kirjoitti:
Onhan se imartelevaa, että joku jaksaa viestitellä. Mielummin kuitenkin pikkasen passiivinen, kun liian aktiivinen. Hyvää kannattaa odottaa. Nuo nyt minun makuun, mutta kaikki on suhteellista. Riippuu mistä roikkuu. jne muita opettavia sanontoja. ;D
..tuon tapainen ongelma-käänteisesti.Olen nainen sekä en ole se yhteyttä ottava osapuoli.
Aluksi pidin eräästä miehestä jota olin muutaman kerran tapaillut.Kuulin kuitenkin kaksi erittäin ärsyttävää asiaa tämän henkilön tekosista ollessani lomamatkalla.Sovimme,ettei välillemme tule mitään suurempaa juttua ja että ollaan kavereita.Nyt tämä mies silti vihjailee kaikennäköistä; lähinnä puhelimen,viestien ja messengerin välityksellä.Nyt vasta ymmärsin,että olen oikeasti kiinnostunut miehestä enemmän.
Kysymykseesi vastaus; Nainen voi olla ujo tai epävarma. Itselläni on nuo molemmat 'riesana' ja kyllä itse tykkään,jos mies oikeasti osoittaa kiinnostusta eikä luovuta samantien,jos alussa on toisin sanottu tm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764