mitä teen

masi

olen tekstailut yhden naisen kanssa 3 viikkoa ja olen aivan tulisesti ihastunut häneen, ajattelen häntä koko ajan ja hänkin sanoo tykkäävänsä minusta.viime pe käytiin kahvilla ja juteltiin kaikenlaista, seuraavana päivänä oltiin yhdessä baarissa josta sitte mentiin hänen luokse ja sammuin sinne sohvalle saman tien, aamulla huomasin ilokseni et hän oli nukkunut minun vieressä ja hakenut meille vielä peitonki. siihen nyt kysyisin neuvoa et mitä teen ku minä olen aina se joka ottaa yhteyttä ekana, mietityttää et onko hän sitte oikeesti ihastunut minuun vaikka sanooki silleen. vai etenenkö liian nopeesti ku haluaisin jokaisen vapaa ajan mitä töiltä jää nii viettää hänen kanssaan? kaipaisin erityisesti naisilta kommentteja et olenko liian tunkeileva? kiitos asiallisesta palautteesta

3

1201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli kysymys?

Kuinka usein otat naiseen aina yhteyttä? Tunteja, päivä, päivien päästä? Anna naiselle tilaisuus pistää sulle eka ja katso laittaako esim. muutaman päivän päästä mitään. Saattaa nainen hermostua kun ei miehestä enään kuulu normaaliin tapaan johon tottunut sun ottavan ensin. Vaikka ei toi mitään silti todista. Vastaako esim joka viestiin takas on yks juttu ja en suosittele muutenkaan näin aikases vaihees pitää liian tiheää tahtia yhteyttä. Vaikea määrittää erikseen mikä on hyvä määrä, koska jokainen ihminen tulkitsee yhteydenpidon eritavalla. Toinen tykkää enemmästä, toinen vähemmästä ja koska en tiedä luonteen piirteistänne mitään ni vaikee sanoo tän enempää..

• vastausta vaan

Onhan se imartelevaa, että joku jaksaa viestitellä. Mielummin kuitenkin pikkasen passiivinen, kun liian aktiivinen. Hyvää kannattaa odottaa. Nuo nyt minun makuun, mutta kaikki on suhteellista. Riippuu mistä roikkuu. jne muita opettavia sanontoja. ;D

• on hieman
        vastausta vaan kirjoitti:

Onhan se imartelevaa, että joku jaksaa viestitellä. Mielummin kuitenkin pikkasen passiivinen, kun liian aktiivinen. Hyvää kannattaa odottaa. Nuo nyt minun makuun, mutta kaikki on suhteellista. Riippuu mistä roikkuu. jne muita opettavia sanontoja. ;D

..tuon tapainen ongelma-käänteisesti.Olen nainen sekä en ole se yhteyttä ottava osapuoli.

Aluksi pidin eräästä miehestä jota olin muutaman kerran tapaillut.Kuulin kuitenkin kaksi erittäin ärsyttävää asiaa tämän henkilön tekosista ollessani lomamatkalla.Sovimme,ettei välillemme tule mitään suurempaa juttua ja että ollaan kavereita.Nyt tämä mies silti vihjailee kaikennäköistä; lähinnä puhelimen,viestien ja messengerin välityksellä.Nyt vasta ymmärsin,että olen oikeasti kiinnostunut miehestä enemmän.

Kysymykseesi vastaus; Nainen voi olla ujo tai epävarma. Itselläni on nuo molemmat 'riesana' ja kyllä itse tykkään,jos mies oikeasti osoittaa kiinnostusta eikä luovuta samantien,jos alussa on toisin sanottu tm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      93
      5984
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe