Jeremy-dokkarin jälkeen tulee erittäin suositeltava sotaelokuva Membhis Belle, joka on viime kerran näytetty noin 15 vuotta sitten telkusta.
viikon natsi-ilta
16
453
Vastaukset
- missannut..
Sitä ennen tulee Teemalta dokkari Wehrmachtista ja illan päättää vielä kakkosella Silminnäkijä: Kameran laukaukset.
- zisel
siis pulkassa: eka Jeremyä ja sen jälkeen ihmisten kidutusta...
Koskaan en ole ylen kanavia katsonut, en katso nyt, enkä tule katsomaan, prkl! Poikkeus tapahtuu ainoastaan kun tulee pikku kakkonen. Ransu on pakko tsekata.tässä kaiketi on ihaileva näkökulma sotaan. :D Olen nähnyt sen viimeksi joskus pikkupoikana, joten pakko katsoa nyt.
Kieltämättä tulee aika vähän katsottua yleä. Urheilun näyttämisessä se on ainoa asiallinen kanava.
Kai mä joudun sitoon sut hyppiksellä tuoliin, niin saat vähän sivistystä.- zisel
dazu kirjoitti:
tässä kaiketi on ihaileva näkökulma sotaan. :D Olen nähnyt sen viimeksi joskus pikkupoikana, joten pakko katsoa nyt.
Kieltämättä tulee aika vähän katsottua yleä. Urheilun näyttämisessä se on ainoa asiallinen kanava.
Kai mä joudun sitoon sut hyppiksellä tuoliin, niin saat vähän sivistystä."Kai mä joudun sitoon sut hyppiksellä tuoliin, niin saat vähän sivistystä."
Lopeta nyt ennenkun MÄ alotan XD Mä olen herätellyt toiveita että jos täällä olis vaikka sellasta "huonomuistista" tai "muualla kuin netissä"- elävää porukkaa niin harvahan sen jutun sillon on nähnyt... Shhh.... ei saa muistutella!!
p.s. JOS puhut totta että tollanen hyppis-juttu on OIKEESTI ollu jossain sivuilla niin laita linkki tulee mulle yksityisviestinä! Ettei se nyt vaan ole ollut tää toinen osapuoli!!!! Tää henkilö nimittäin on varsin hyvä kirjottaa: kirjottaa Hesariinkin pitkiä juttuja (nettisivuille). zisel kirjoitti:
"Kai mä joudun sitoon sut hyppiksellä tuoliin, niin saat vähän sivistystä."
Lopeta nyt ennenkun MÄ alotan XD Mä olen herätellyt toiveita että jos täällä olis vaikka sellasta "huonomuistista" tai "muualla kuin netissä"- elävää porukkaa niin harvahan sen jutun sillon on nähnyt... Shhh.... ei saa muistutella!!
p.s. JOS puhut totta että tollanen hyppis-juttu on OIKEESTI ollu jossain sivuilla niin laita linkki tulee mulle yksityisviestinä! Ettei se nyt vaan ole ollut tää toinen osapuoli!!!! Tää henkilö nimittäin on varsin hyvä kirjottaa: kirjottaa Hesariinkin pitkiä juttuja (nettisivuille).Joo, koitan ainakin näennäisesti unohtaa sen jutun, vaikka kai se aina illalla muistuukin sitten mieleen. :D
Sulta tais unohtua jotain sillon illalla. ;D
Joo, en mä nyt välttämättä tuommoista juttua ole nähnyt. Joskus vaan, kun selasin niitä aiheita yhdeltä sivulta, niin yli puolet oli jotain ton tapasia.- zisel
dazu kirjoitti:
Joo, koitan ainakin näennäisesti unohtaa sen jutun, vaikka kai se aina illalla muistuukin sitten mieleen. :D
Sulta tais unohtua jotain sillon illalla. ;D
Joo, en mä nyt välttämättä tuommoista juttua ole nähnyt. Joskus vaan, kun selasin niitä aiheita yhdeltä sivulta, niin yli puolet oli jotain ton tapasia.älä sano mua tolla 'mam' - nimityksellä. Mulle tulee mieleen ihan joku 50 vuotias eläkkeelle jäävä opettaja :D
zisel kirjoitti:
älä sano mua tolla 'mam' - nimityksellä. Mulle tulee mieleen ihan joku 50 vuotias eläkkeelle jäävä opettaja :D
"Lady Z" - kuulostaako sopivammin suggestoivalta vaihtoehdolta? ;)
- zisel
dazu kirjoitti:
"Lady Z" - kuulostaako sopivammin suggestoivalta vaihtoehdolta? ;)
Hmmm.... Sano sitten vaan zisel :-/
- zisel
dazu kirjoitti:
ich will das machen!
Mutten ole "fröölaini" -kaan :D
zisel kirjoitti:
Mutten ole "fröölaini" -kaan :D
Sie ist dan! Meine kleine mädchen nur. ;D Aber du wist, was ist ymmärtää auf deutsch. Dan hast du ein bissen diesen sprache studiert?
Jawohl, aber jetzt müsse ich nach fürer telefonieren. :)- zisel
dazu kirjoitti:
Sie ist dan! Meine kleine mädchen nur. ;D Aber du wist, was ist ymmärtää auf deutsch. Dan hast du ein bissen diesen sprache studiert?
Jawohl, aber jetzt müsse ich nach fürer telefonieren. :)ymmarra saksa.... Mutta telefooni on ihan hieno. Apinathan sen tais keksiä elefantin kärsästä jne...
Ei mitään apinoita vastaan. zisel kirjoitti:
ymmarra saksa.... Mutta telefooni on ihan hieno. Apinathan sen tais keksiä elefantin kärsästä jne...
Ei mitään apinoita vastaan.du! Mä haluisin keksiä sulle puhelimen... haluisin keksiä sitä pitkään.
- kerrassaan,
Sitten varmaan kun tällä palstalla ei enää ole kuin dazu ja armaansa, niin sitten dazulla ei ole stressiä.
Tylsä aloitus sulla tyyppi.mulla on myös teemakuva galleriassa! Koetko, että olen karkottanut palstalaisia pois? Voitko esittää siitä tutkimustuloksia?
Ei kai tässä nyt yhden epämiellyttävän avauksen takia tarvii heittää hanskoja tiskiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298