Olen monen vuoden tauon jälkeen taas huvikseni laittanut profiilin treffi palstalle, ja täytyy sanoa että olen yllättynyt....eikä mitenkään positiivisesti, päinvastoin..
Ensinnäkin osui silmiin että samat vanhat miehet 3-4 vuoden takaa pyörii siellä edelleen, etsien sitä "fiksua urheilullista hoikka ja hyvännäköistä naista". Onko ne todellakin "loppuunmyytyjä" tai ehkä niin fiksuja ettei ne huoli mitään väsähtänyttä "trimmattua nuoren näköistä" sohvankuluttajaa;)
sitten näistä "uusista kyvyistä"...
Se ei todellakaan saa "kolahtamaan" kun yksi jos toinen makaa jossain sohvalla laiskan näköisenä lippis päässä! Enkä nyt puhu teineistä, vaan ihan aikuisista miehistä. Tai sitten joku uimaranta kuva missä ollaan uimarannalla pienenpienissä uimahousuilla, jotka juuri ja juuri erotu vatsamakkaroitten alla...(ja profiilissa lukee...yllätys, yllätys...normaali ja harrastaa kuntoilua?!?)
Ja varsinaiset "turn offit" löytyy siinä "virttynyt t-paita" kerholaisista, siinä vasta veri kuohuu muttei sillä tavalla kun odotatte;)
Niin että pieni pyyntö, please:)
Heittäkää ne lippikset hyllyyn tai pimeempään nurkkaan, kunhan eivät osu kuvaan mukaan ja samantien voitte lahjoittaa ne virttyneet t-paidat 3-yhden hinnalla jonnekin kehitysmaihn. Siellä olisivat ikionnellisia niistä, ja menisivät hyötykäyttöön esimerkiksi pesuräteiksi, lapsille vaipoiksi jne.
en oo kranttu mutta kuitenkin....;)
deittipalstojen
17
1654
Vastaukset
- netti001
siis olet huviksesi laittanut? no ilmankos niitä vastauksia viesteihin on turha odotella.
- netti001
laittakaa edes niihin profiileihin että olette täällä huviksenne ja viesteihin ette vastaa.Kukaan ei silloin tuhlaa aikaanne teihin.
- enemmän kun tuhat sanaa
netti001 kirjoitti:
laittakaa edes niihin profiileihin että olette täällä huviksenne ja viesteihin ette vastaa.Kukaan ei silloin tuhlaa aikaanne teihin.
näin se vaan on että vaikka kuvittelee profiilia laittaessaan, että voisi ehkä löytyäkin joku kaikinpuolin sopusuhtainen mies palstoilla niin sitä tippuu kyllä ja kovin maahan takas kun reuee niitä kuvia katsomaan.
tasoa ja ulkonäkö vaaditaan naisilta, mutta itse sitä ollaan kun p.....tä revitty peräkammaripoika.
eihän semmoista sitten enää kannata vakavasti ottaa, vaan se on ajankuluksi. se on vaan niin nähty...
- peppi
Minäkin laitoin kolmen vuoden tauon jälkeen profiilin ja totesin tasan samaa!!Samat äijät ja jopa sanasta sanaan sama teksti profiilisssa.Vähän päälle viiskyt ja näytössä lukee että 59 V!!!
Just tuo naurettavuus että läskiset lippispäiset,kaljan turvottamat,viinan punertamat ukot kehuvat harrastavansa liikuntaa.Ja hoikkaa nuorempaa etsivät!!! Liikkuvat korkeintaan kaupan,sohvan ja vessan väliä.(Ja vielä yöt päälle kun eturauhanen vaivaa) Hah Hah
Saahan tuosta hyvät naurut.- takkatulen ääressä...
tarkoittaakin arkikielessä: "koppa kalja seuraksi sohvalla ja urheilukanava huutaa täysillä";)
- olin 2 v poissa
ja omalla alueellani on samat miehet kehissä - olleet mitä ilmeisimmin jopa profiiliaan päivittämättä. Todella monella on profiilissa ikä esim. 37 (päivittyy syntymävuoden mukaan) ja itse tekstissä lukee, että "olen 35-vuotias......sitä ja tätä...).
Kai ne sitten on se luuserisakki, jolle ei kelpaa kukaan - huvikseen tosiaan huvittelevat. - sanakirjaaaa
takkatulen ääressä... kirjoitti:
tarkoittaakin arkikielessä: "koppa kalja seuraksi sohvalla ja urheilukanava huutaa täysillä";)
Takkatuli, viini ja sinä -> 42" telkkari, mäyräkoira ja lätkä/formula/mäkihyppy
Olen romanttinen -> Kopeloin ennen panoa vähäsen - parhaimpia ovat
nimimerkit tyyliin "masa32" tai "tiina22" ja syntymäajasta näkee että ikää on jo 3 v enemmän mitä profiilin luontihetkellä :)
Kannattaisiko vaikka luoda uusi ja päivitetty profiili?
- Nimetön
Itse olen pannut merkille myös saman. Seurustelin tuossa jonkinaikaa ja kun erosin päätin laittaa verkot vesille myös treffipalstalle. Ja mitä mä näänkään: samat äijät vuosien takaa... samoilla kuvilla... ainoastaan nikit vaihtuneet. Mikään ei ole muuttunut!
Miehet hyvät... jos te oikeesti meinaatte joskus sen naisen saada niin hyvä vinkki on että poistakaa niistä profiileistanne nää kuluneet takkatulet, punaviinit ja kynttilät, sama koskee tyhjänpäiväisiä mottoja tyyliin Carpe diem! Varsinkaan kun paha veikkaukseni on että noin 90%:lla teillä ei ole takkaa! Me naiset osaamme kyllä luoda ja ajatella ne romanttiset puitteen mutta ei noilla meitä hurmata.
Sama pätee profiilikuvia, päivittäkää ne. Joillakin on rippikuva profiilissa ja ikä on 50v!!!! Luuletteko että se nainen sitten tapaamisessa antaa nämä reilut 30v anteeksi? Ei. Mä en voi ymmärtää mitä tommosella saavuttaa muuta kuin turhia treffejä, toki me naiset ollaan senverran fiksuja että emme lähde rippikuvan kanssa treffeille :)
Sit vielä tuo harraste osio... jos sä mies hyvä olet potkaissut vuonna 1982 kerran jalkapalloa kaveriporukassa takapihalla, se ei tarkoita että sitä harrastetaan aktiivisesti tänäpäivänä. Aivan järkyttävät listat harrasteita miehillä tänäpäivänä... mihin helvettiin ne naista tarvii kun päivät ja illat täyttyy pelkkien harrastusten merkeissä.
Tulipa vuodatettua :)- tuolla palstalla
ovat yhä :D Yliharrastava mies = ei treffeille kiitos
- Niinpä niin
Niin... Eiväthän ne lippispäiset juopot ketään kiinnosta, mutta kannattaa muistaa
myös se oma olemus.
Jonkun 40-50v pullean maalaismatamin ei kannata paljon haaveilla jostain 25-30v
urheilullisesta pukumiehestä, koska he ovat yleensä kiinnostuneita nuorista, hoikista
ja kauniista naisista. Tietysti on niitäkin jotka panevat kaikkea mikä liikkuu
tai haluavat kokeilla vanhempaa naista, mutta harva heistä on muun
kuin panon perässä. - -kommentoin-
..ovat profiilit ja miehet tuommoisia. ne on kuule luovuttaneet mutta unelmoidahan aina saa ihan itsekukin.
Viittaan tuonne aiempaan viestiini oman olemukseni osalta eli en suurelta osalta vastaa tuota kuvaustasi, olen myös aika sosiaalinen ihminen, ehkä vähän liikaaakin, lisäksi olen aika sinisilmäinen ja jaksan uskoa vielä rakkauteen vaikka se välistä vaikeaa onkin.
Ymmärrän noita kavereita, ehkä he silloin aikoinaan uskoivat hekin sen todellisen rakkauden ilmoituksella löytävänsä mutta sitten tulikin vain pettymyksiä pettymysten perään. Minäkin olen saanut pettyä jo jonkin verran ja huomaan kyynistyneeni kuluneen puolivuotiskauden aikana, vaikka mulla asiat ok enkä löydä itsestäni naisten enimmäkseen parjaamia piirteitä silti minullakin saapuneiden viestien osiossa on suhteellisen hiljaista, jos sinne joskus yhteydenottoja tulee harvemmin ovat naiset hakemani kaltaisia, pari valopilkkua on kuitenkin onneksi löytynyt. Silloin harvoin kuin itse otan yhteyttä jää juttu pariin viestiin tai en saa vastausta ollenkaan, hienoa.
Omalla ylenkatseellanne ja passiivisuudellanne te naiset noista kuvailemistasi miehistä sellaisia teitte, jos ei ole helppoa minulla niin ei varmaan ole helppoa punakalla, tanakalla ja hanakalla isäntämiehellä jolla menivät aikoinaan peruskoulun opit oikeinkirjoituksesta toisesta korvasta samantien pihalle kun niitä toisesta sisään ympättiin. Pitäisiköhän minunkin antaa periksi ja alkaa kiskomaan kaljaa siellä sohvannurkassa, vaikkei se minulle juurikaan maistu kotioloissa oppisin varmaan suh't nopeasti ja paskaakos sitä ulkoisesta olemuksesta huolehtimaan kun ei siitä tunnut olevan mitään apua, aivan sama sitten kuvassakin tuirottaa siinä virttyneessä T-paidassa, eivätpähän pääse kusettajaksi moittimaan. Tyhmä kun olen niin en silti ihan vielä luovuta, katsellaan nyt vielä vähän aikaa.
Eli yhteenvetona:
Laita rehellinen kuva ilmoitukseesi niin sitten olet säälittävä ja hieman huvittava.(Silti naiset peräänkuuluttaa rehellisyyttä)
Laita itsestäsi edustava kuva ilmoituksesi niin sitten olet kusettaja ja pelimies. ("ei ollu yhtään sellanen kun kuvassa")
Älä laita kuvaa ollenkaan ("en vastaa kun ei ollu kuvaa")- Profiilini poistin jo (m)
Veli todistaa väkevästi! Allekirjoitan oikeastaan kokonaan tuon viestin!
Hyvää, asiallista tekstiä, ja niin totta. - ja hyväkäytöksisiä!
Profiilini poistin jo (m) kirjoitti:
Veli todistaa väkevästi! Allekirjoitan oikeastaan kokonaan tuon viestin!
Hyvää, asiallista tekstiä, ja niin totta.No just joo.
Joka toinen katoaa bittiavaruuteen sanomatta mitään; moni ei tule treffeille vaikka on luvannut - sanomatta mitään - kuvanlähettämisen jälkeen (joo olen niin kristuksen ruma!) ei kuulu mitään.....
Ukkomiehet vonkuu seksiä.
Miehethän on NIIIIIIIIIN kivoja ja ihania täällä! - J-ha
samaa mieltä kanssasi, itse en viitsi profiiliini näiden naisten vuoksi enää panostaakaan vaan olen siirtynyt katselemaan vain ajankuluksi.. =)
- kysymys..
Herää kysymys, miksi joillain ihmisillä on tarve alentaa muita ihmisiä.
Ketjun aloittaja ilmeisesti tuntee hetkellisesti olevansa maailman valtiatar, kun saa haukkua miesten ulkonäköä ja vaatteita. Surullista sekin.- äly hoi...
eikö kuvalla yritetään antaa mukavan ja positiivisen vaikutelman???? niin olen minä ainakin sen ymmärtänyt että sillä kuvallahan kerrotaan millainen on, ja jos kuva on joku virttynyt t-paita look lippis koristeena niin ei todellakaan sytytä;)
siinä tuskin on kyse "vallasta", vaan terveestä järjenkäytöstä uskoisin.
otetaan vaikka yksi hupaisa mielikuvituksellinen tapahtuma:
menette ravintolaan syömään tai teidät on kutsuttu juhlaan. nainen on pukeutunut viimeisen päälle hienoihin vaatteisiin ja sitten tulee hänen miehensä haalistuneissa farkuissa, t-paidassa (tosin vaihdettu illan kunniaksi) ja kuluneissa lenkkareissa ja sitä kuuluisa lippistä unohtamatta;)
miettikää kenestä puhutaan ja kenet huomataan sinä iltana....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261