korkkarit vai ei

176-senttinen daami

Olen pitkä tyttö ja haluaisin silti käyttää korkokenkiä, mitäs ootte mieltä jos laitan jalkaani esim 7 sentin korot? Tuleeko musta liian korkee sitten? Muuten olen kaunis, naisellinen ja kuulemma säteilevän kaunis, joten olisko nää korkkarit mulle sopiva "jalusta" vai laitanko lättäpohjat?

29

1724

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestä...

Suomessa voi pitää niitä latuskoja ja ulkomailla korkeampia. Muuten kiukkuset muijat huutelee perään.

• mielestä...

ei tuu Suomi-pojille alemmuuskomplekseja.

• paras valinta

Sähän laitat juuri sellaiset kengät jalkaasi kuin haluat.

• Mies-

Ilman korkkareita olet mielestäni juuri sopivan pituinen. Ei kai se kuitenkaan maailmaa kaada vaikka niitä pitäisitkin, varsinkin jos tykkäät. Jollekkin vähän lyhyemmälle miehelle saattaa olla aika kauhistuttava ajatus.

• lyhyitä :)))

Olen pitkä nainen myös, ja 28-vuotiaana päätin, että alan pitää korkkareita, jos mua huvittaa.

Ei ole mun vika, kun osa miehistä on niin lyhyitä. :))) (V...lua toki tulee, mutta noilta pätkämiehiltä sitää tulee muutenkin....).

• siitä että

joku nostaa itsensä jalustalle ja kuvittelee siten olevan pitempi?

Aika huvittava tapaus olet naiseksi.

• pitkäsäärineiti
        siitä että kirjoitti:

joku nostaa itsensä jalustalle ja kuvittelee siten olevan pitempi?

Aika huvittava tapaus olet naiseksi.

...se, että nainen on pidempi niin big deal? Unohda (jos voit) ja KATSO SEURAAVAA!!!! jotkut pitkätkin naiset vaan tykkää pitää korkokenkiä

• fraulein brandi

No jos siltä tuntuu että korkkarit haluat nii ei muuta ku korkkarit jalkaan ja menoks!!! kai osaat kävellä niillä? mäkin käytän vaikka oon sua vielä sentin pidempi!;)
      Miks ihmeessä miesten pitää olla pidempiä? Mua ei ainakaan haittaa vaikka omakin mies on muutaman sentin lyhkäsempi, en tuu edes ajatelleeks tota. Kyl se naisellisuus on jostain muusta kiinni ku pituudesta ;)

• Ei kiinnosta

"Miks ihmeessä miesten pitää olla pidempiä? Mua ei ainakaan haittaa vaikka omakin mies on muutaman sentin lyhkäsempi, en tuu edes ajatelleeks tota."

Oletko muka miestäsi pidempi silloin, kun kummallakaan ei ole kenkiä jalassa? Jollet tiennyt niin ihmisen pituus lasketaan siitä, kuinka pitkä hän on ilman kenkiä. Sukat saa olla jalassa. Käypä mittaamassa ja tule sen jälkeen lesoamaan jos vielä voit. :)

• fraulein brandi
        Ei kiinnosta kirjoitti:

"Miks ihmeessä miesten pitää olla pidempiä? Mua ei ainakaan haittaa vaikka omakin mies on muutaman sentin lyhkäsempi, en tuu edes ajatelleeks tota."

Oletko muka miestäsi pidempi silloin, kun kummallakaan ei ole kenkiä jalassa? Jollet tiennyt niin ihmisen pituus lasketaan siitä, kuinka pitkä hän on ilman kenkiä. Sukat saa olla jalassa. Käypä mittaamassa ja tule sen jälkeen lesoamaan jos vielä voit. :)

Olen 177 cm pitkä ja mieheni on 173. Käytän korkkareita sillon kun huvittaa ja mieheni mielestä se on ihan okei. Hän tykkää ja ihailee pituuttani

Elämääni kuuluu muuten myös muitakin asioita kuin mieheni vierellä kävely. Enemmän ehkä makuu- tai istuma-asennossa ollaan keskenämme kuin vierekkäin kävellään ulkona.

• - myös 177cm -
        fraulein brandi kirjoitti:

Olen 177 cm pitkä ja mieheni on 173. Käytän korkkareita sillon kun huvittaa ja mieheni mielestä se on ihan okei. Hän tykkää ja ihailee pituuttani

Elämääni kuuluu muuten myös muitakin asioita kuin mieheni vierellä kävely. Enemmän ehkä makuu- tai istuma-asennossa ollaan keskenämme kuin vierekkäin kävellään ulkona.

Todellakin! :D

• vaan ole

erilainen.

Tekee oikeasti vaikutuksen kun nainen kävelee omana itsenään eikä laita mitään keinotekoisia jalan, säären tai klitoriksen pidentimiä jalkaan.

• Mastodontti26

Muita kuin itseäsi tässä asiassa.

Sä haluat pitää niitä ja se on hienoa: Olet sellainen 188-senttinen tyrmäävän hotti daami sitten! Kaunista ja voimallista kauttaaltaan voisit olla koko ilmentymiselläsi.
      Älä seiso, muuten kuin itseäsi varten. Ota toiveesi itsellesi ja käytä se - ylpeydellä. Ole oma itsesi. Ole nainen.
      Oikeasti tiedät sen kun epäröit ja haparoit tavisten - yleistävien paskaperseiden joukoissa. Tällöin sun on oltava se oma itsesi joka halusi kävellä korkkareilla - pidä se!

Itselleni ei ole väliä naisen pituudella. Nainen saa olla niin pitkä kuin haluaa.

Itse olen 178-senttinen nuorimies.

• daaaaaaaaami

• itsesi?!

Pitämällä sellaisia tasanne kenkiä?

Olisiko mielestäsi mies todella oma itsensä (vaikkapa sinä) jos laittaisit bootsit jalkaan joissa 7 sentin korko ja kävelisit sitten ylväästi?

Paskaperse ovat juuri ne korkkarikävelijät, siltähän ne näyttävätkin kuin olis kakki tulossa.

• tyttö-

itse olen 175cm,ja mun mies ei anna mun pitää korkkareita,se on 184cm mut ei kestä jos olen sitä pitempi :(

• Ei kiinnosta

Naisilla on ylimielinen asenne aika monessakin asiassa. Esimerkkinä tämä korkokenkien käyttö: jotkut naiset asettaa miehille pituusvaatimuksen sen mukaan, kuinka pitkiä naiset he korkkarien kanssa. Eli esim. keskipituinen, 164-senttinen nainen laittaa paksut korot jalkaan ja sen jälkeen voi omasta mielestään vaatia mieheltä vähintään 186 sentin pituutta "koska muuten mä näytän miehen vierellä liian pitkältä/koska muuten mies näyttää mun vierellä liian lyhyeltä".

Mistä tämä käsittämätön ylimielisyys kumpuaa, naiset? Jos miehet tekisivät samoin: käyttäisivät todella paksupohjaisia kenkiä ja lisäisivät sen perusteella pituusvaatimusta naisille, naiset olisivat raivosta punaisena, "*itun idiootti!!! Sun täytyy asettaa pituusvaatimus oikean pituutes mukaan eikä tollee valheellisesti kenkien kanssa!!!"

• viivivaavi

Itsekin olen pitkä nainen,noin 175cm,ja käytän milloin matalia,milloin korkeita kenkiä.Ei se sen vaikeampaa ole. ;)
      Käytän sellaisia kenkiä,jotka sopivat muuhun vaatetukseeni juuri sillä hetkellä.Ja vaihteluhan virkistää!
      Oma mieheni on minua hieman lyhyempi,noin 173cm,eikä sitä haitta yhtään,oli mulla millaiset kengät tahansa.Kyllä se on ihan muista asioista kiinni.
      Joten korkkarit vaan rohkeasti jalkaan!Ei ole sinun vikasi jos jollain miehellä tai naisella on omasta pituudestaan kompleksi;älä sinä tee omastasi sellaista.

• Kenny Rogers

Ensinnäkin osa miehistä kokee osan naisista katsovan että miehen pitää näyttää naista pitemmältä vaikka nainen seisoisi 'korokkeella' eli erikoiskengissä. Toiseksi naiset haluavat useammin katsoa miestä ylöspäin kuin päinvastoin.
      -
      Eli on loogista olettaa että jos etsit miesseuraa niin tuo karsisi ehkä roimastikkin ehdokkaita. Jos et ole ainut nainen esim.yökerhossa niin miesten katseet ehkä kääntyy nopeasti enemmän norminaisen korkeuksissa liikkuviin naisiin.

Eikä kyse ole täysin siitäkään että miehet ajattelevat että eivät kelpaa sinulle vaan voi olla myös miehelle kiusallista joutua katselemaan jo valmiiksi pitkää,korotettua naista. Myös miehelle voi tulla enemmän tai vähemmän miehinen olo,kuten naiselle enemmän tai vähemmän naisellinen. Ehkä sen voisi rinnastaa siihen että jo valmiiksi lyhyt mies käyttäisi jotain hyvin ohkaisia kenkiä.

Sen voi tulkita siten että niin tekevä mies tai erityisesti nainen ikäänkuin haistattelee normaaleille sukupuolirooleille tai osoittaa välinpitämättömyyttä tekemällä itsestään tahallaan vähemmän viehättävän näköisen,tilastollisesti ajatellen.

• on suotavaa

Sillä tavoin itsevarmat löytävät itsevarmoja, tai pitkät pitkiä... Hyvät geenit jatkukoon!

• Kenny Rogers
        on suotavaa kirjoitti:

Sillä tavoin itsevarmat löytävät itsevarmoja, tai pitkät pitkiä... Hyvät geenit jatkukoon!

Oletko siis sitä mieltä että jos mies pistää korot kenkien sisään tai jotkut hassut goottibuutsit ja vielä kävelee varpaillaan kuin balettitanssija niin se on hyvä?

Ei sitä kukaan pakota olemaan kenenkään seurassa ja ihminen näkee paremmin toisen todellisen pituuden kun ei ole mitään seremoniakenkiä hämäämässä.

Se vaikutus mistä vihjailin on se että jo valmiiksi miesmäisen pitkää naista eivät enää kehtaa lähestyä muut kuin metriheikit (ja naisten aloitteellisuus tiedetään) ja jos nainen vielä jotenkin humaltuu kuvittelemaan että kengät ovat jotenkin hänen jalkojensa jatke niin hänen potentiaalisten kumppaniensa määrä vähenee huomattavasti ja se ei ole hänen itsensä lisääntymisen kannalta hyvä.

• bgb
        Kenny Rogers kirjoitti:

Oletko siis sitä mieltä että jos mies pistää korot kenkien sisään tai jotkut hassut goottibuutsit ja vielä kävelee varpaillaan kuin balettitanssija niin se on hyvä?

Ei sitä kukaan pakota olemaan kenenkään seurassa ja ihminen näkee paremmin toisen todellisen pituuden kun ei ole mitään seremoniakenkiä hämäämässä.

Se vaikutus mistä vihjailin on se että jo valmiiksi miesmäisen pitkää naista eivät enää kehtaa lähestyä muut kuin metriheikit (ja naisten aloitteellisuus tiedetään) ja jos nainen vielä jotenkin humaltuu kuvittelemaan että kengät ovat jotenkin hänen jalkojensa jatke niin hänen potentiaalisten kumppaniensa määrä vähenee huomattavasti ja se ei ole hänen itsensä lisääntymisen kannalta hyvä.

miksi täällä kokoajan vihjataan,että pitkä nainen olisi jotenkin miehekäs?
        Itse olen pikä(n175cm),enkä kyllä ole koskaan kuullut itseäni sanottavan miesmäiseksi.Olen siro ja hoikka,naisellinen ja minulla on hyvän kokoiset rinnat.minulla on pikät hiukset ja korkokenkiä käytän koska ne sopivat naiselliseen tyylini pukeutua.
        Saan runsaasti positiivista huomiota miehiltä missä vain liikunkin,taatusti keskivertoa enemmän,enkä koskaan ole itseäni miesmäiseksi tuntenut.On ihanaa olla pitkä!!! ;)

• kommentoijan...
        bgb kirjoitti:

Itse olen pikä(n175cm),enkä kyllä ole koskaan kuullut itseäni sanottavan miesmäiseksi.Olen siro ja hoikka,naisellinen ja minulla on hyvän kokoiset rinnat.minulla on pikät hiukset ja korkokenkiä käytän koska ne sopivat naiselliseen tyylini pukeutua.
        Saan runsaasti positiivista huomiota miehiltä missä vain liikunkin,taatusti keskivertoa enemmän,enkä koskaan ole itseäni miesmäiseksi tuntenut.On ihanaa olla pitkä!!! ;)

pituudesta ja itsetunnosta kiinni millaisena näkee pitkän naisen. Monille lyhyille miehille pitkä nainen on uhka (pitkän naisen rinnalla näyttävät lyhyempänä vähemmän maskuliinisilta).

• Kenny Rogers
        bgb kirjoitti:

Siis voi pitkä nainen olla vaikka miten 'naisellinen' (miten sen itse kukin määrittelee) mutta objektiivisesti,tilastollisesti joku 175 pitkä nainen on tietääkseni lähempänä miesten keskivertopituutta kuin naisten keskivertopituutta. Jos tietäisit jostain ihmisestä vain pituuden niin sen perusteella sitten luultavammin henkilö luokiteltaisiin naiseksi tai mieheksi sen perusteella onko esim.alle 170-senttiä tai yli 180-senttiä pitkä.

Siis yksi ominaisuus,kuten paino,pituus,mieltymykset,ammatti jne. ei varsinaisesti tee miesmäistä tai naismaista mutta ominaisuudet itsessään voivat olla mieheen tai naiseen viittaavia.

• tyttö-
        kommentoijan... kirjoitti:

pituudesta ja itsetunnosta kiinni millaisena näkee pitkän naisen. Monille lyhyille miehille pitkä nainen on uhka (pitkän naisen rinnalla näyttävät lyhyempänä vähemmän maskuliinisilta).

mennä,ei ainakaan mun silmissä miehen maskuliinisuus riipu pituudesta. Itse175cm ja voisin seurustella hyvinkin lyhyemmän miehen kanssa!

• kiva tietää
        Kenny Rogers kirjoitti:

Jee...eli sitten lyhyt mies (alle 175cm) on naismainen...pitääkin ruveta viljelemään tätä käsitystä eteenpäin. Miehet tykkäävät varmasti. Pitää aina mainita, että sä kun olet tuolleen naismaisen mittainen..heh-hee...

• itse tahdot

Korkokengäthän keksikin alunperi sellainen naine, jota pussattiin aina otsalle. Mutta ihan miten itse tahdot.

• tyttö-

,ja se ei ole este sun puolisollekkaan. Mieti malleja jotka 175-180cm ja todellakin käyttää yli12cm korkoja.

• korkkarihirmu

kuka niitä korkkareita ny jaksaa joka päivä pitää. Tiettyjen vaatteiden kans matalat ja tiettyjen kans korkkarit ja sillä siisti. Ei tollasia pituusjuttuja kannata liikaa miettiä jos kokonaisuus näyttää mielestäsi hyvältä nii siitä vaan. On niitä muitakin pitkiä ihmisiä jotka pitää korkokenkiä.
      Miks muuten aina pitäis näyttää säteilevän kauniilta ja (ilmeisesti) huomiota herättävältä? Itsetunto huono?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe