Tämän laman takia saattaa meidän paikkakunnalta tulla lomautuksia ehkäisyneuvolassa, joten terveydenhoitaja käski ottamaan tässä tapauksessa (jos näin käy) yhteyttä omaan lääkäriin jos minulla tulee pillereistä jotain haittavaikutuksia, joiden vakavuutta epäilen.
Vaan ei minulla satu olemaan omaa lääkäriä. Niin mitenköhän sitten :o
Oma lääkäri :o
2
226
Vastaukset
- ns. oma
lääkäri=) Alueittain jaetaan kelle lääkärille kuuluvat minkäkin alueen potilaat. Eli soitat sinne terv.keskukseen ja varaat sille omalle lääkärille ajan.
Tai menet yksityiselle - ei hätiä mitiä
Aivan kuten aiempi vastaajakin sanoi, eli jokaisella on automaattisesti se oma lääkäri. Terveyskeskuksessasi kyllä tiedetään, että kuka se on vaikka et itse sitä tietäisi. Kun varaat ajan, niin terveyskeskuksesta kyllä osataan varata sinulle aika sille omalle lääkärillesi.
Toki voit myös tiedustella asiaa sieltä terveyskeskuksesta ja kysyä kuka se sinun lääkärisi on, mutta yleensä kyllä riittää se, että soitat ja sanot haluavasi varata ajan lääkärille (ei tarvitse sanoa nimeä) ja he katsovat sitten sieltä koneelta nimesi perusteella, että kenelle sinut ohjataan.
Riippuen paikkakunnastasi voit myös käydä kurkkimassa jos esim. kunnan sivulta löytyy asiasta jotain tietoa, joillain nimittäin saattaa olla ihan hyvät tiedot jo nettisivuilla asiasta (oman kotikuntani nettisivuilla listat, joissa on tarkkaan kerrottu mikä asuinalue kuuluu kenenkin lääkärin ja terveydenhoitajan hoidettavaksi). Kaikilla paikkakunnilla ei tietenkään välttämättä löydy sitä tietoa, mutta voithan käydä tarkistamassa, että josko sinun kuntasi sivuilta sattuisi löytymään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760