Onko kenelläkään tietoa mistä johtuu?. Minulla on ollut isovarpaassa ajoittaista kipua noin viikon. "kohtaus" tulee ihan yllättäen levossa (ei kävellessä), tuntuu kun terävää puukkoa työnnettäis isovarpaan sivuun (seuraavan varpaan puolelle). kestää vain muutaman kymmen sekuntia, mutta on niin kova, että pitää irvistellä ja melkein huutaa, häviää sitten muutamassa sekunnissa kivuttomaksi, toistuu pahimmillaan muutaman minuutin välein. Varvas ihan normaalin näköinen ja välillä useita tunteja ihan oireeton.
"puukko"varpaassa
3
475
Vastaukset
- Reino Tappinen
...ikäinen olet. En ole asiantuntija. Veikkaisin sellaista sairautta kuin kihti. Olen kuullut vanhemmilta siitä. Kova äkillinen kipu ja yleensä juuri varpaassa.
- kenties
Minulla samanlaista, mutta koko jalkaterän alueella. Hyvin satunnaista, mutta silloin kovaa. Jälkeenpäin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Olen joskus googlettanut otsikolla alaraajan hermopinteet. Siinä saattaisi olla mahdollinen vastaus. Itselläni tuo peronaeushermon pinne tuntuu sopivan.Muitakin mahdollisuuksia toki on. - ajoittain
Liian pienet kengät. Kävelen töissä aika paljon. Kapea lesti vaihtui leveään ja pikkuhiljaa kivut näyttävät häviävän. En ihan vielä usko, enkä ole varma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750