vähemmistö johon kuulun

gek-ko

Joistakin ihmisistä kuuluu melua. Jotkut ihmiset taas kärsivät melusta. No, tässä vaiheessa ehkä vielä ymmärrämme toisiamme: jotkut vaan ovat puheliaampia kuin toiset (vaikka se onkin rasittavaa ja päätäkin särkee), ja jotkut vaan on hiljaa vaikka karsee action ja möykkä olisi kivempaa.

Mutta mun vähemmistö jää tietysti alakynteen. Se että me ollaan hiljaa, ei johdu välttämättä siitä että me ei "keksitä" mitään sanottavaa. Meitä ei vaan huvita kaakattaa eikä sen puoleen kuunnella mitään kaakatusta.

Jos työkaveri on hiljaa, se saattaa johtua siitä että se haluaa olla hiljaa. Eikö olisi oikeudenmukaista, että hiljaiset ihmiset saa osan ajasta, ja on sen oman aikansa hiljaa niin ettei kukaan puhu päälle? Jos me käytetään se oma puheaika turpa kiinni istumiseen, niin sit käytetään. Älkää puhuko päälle, perhana.

8

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persona-non-grata

kerroit. Hiljaisuus ei todellakaan ole merkki siitä, ettei keksisi välttämättä mitään sanottavaa ja jotkut ymmärtävät hiljaisuuden jopa jonkinlaiseksi "tyhmyydeksi", mitä se ei ole. Viisautta ja älyä löytyy monesti paljon enemmän hiljaisista, kuin niistä äänekkäimmistä kanssaeläjistä:). On rasittavaa kuunnella esim. työtoveria, joka on ehkä varsinainen "turpamoottori" - aina äänessä! Ja monesti äänekkäimmät puhuvat kyllä paljon, mutta - missä puheen sisältö? Ja raivostuttavinta, tottavie, on se, että ei saa puhua lausettaan loppuun asti, ilman kenenkään keskeytystä .... ja toisaalta taas joillekin on kauhean kiusallista, kun toinen ei puhu mitään, vaikka itse en näe siinä minkäänlaista probleemaa, päinvastoin.

• gek-ko

siinä vaiheessa, kun jotkut taulat ihmettelevät, miksi joku ei koskaan sano mitään, ja syy onkin siinä että nämä samat taulat keskeyttävät ja puhuvat päälle kun se joku yrittää sanoa jotakin.

Inhoan jatkuvaa päällepuhumista. Olen joko kokonaan hiljaa tai sitten korotan kunnolla ääntä, ja kumpikin näistä tempuista katsotaan epäsosiaalisuudeksi.

Päällepuhuminen, ylipuhuminen ja liikapuhuminen on epäsosiaalisuutta.

• make

ei ole pakko puhua.miksi aina täytyisi lätistä paskaa.esim.treffeillä kuoleeko naiset siihen jos ollaan hiljaa vähän aikaa?

• gek-ko

siihen. Luonteenlaatuja on tässäkin joka lähtöön. On niitä naisia jotka tykkäävät kun ollaan rauhassa eikä hässätetä.

• jauhat paskaa

täällä!???

• väliaika

perustetaanko puolue?

Kahvia ilman neurooseja ja pulinaa.

Mulkoile niitä kulmien alta.

• ...

Sehän on ihan kivaa että kaveri hölöttää niin saa itse olla ihan hiljaa. Kun ei ole mitään sanottavaa.

• gek-ko

kuuluu ääni. Ja aihe saattaa olla esim. omat kakarat, niin kuin jollakin tuolla työpaikalla. Mikä helkkarin oikeus puheliailla on käyttää hiljaisten puheaika?

Pitäisi saada olla hiljaa ilman tekosyitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      196
      4973
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      118
      4083
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3545
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3430
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      37
      2957
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2579
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2326
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      31
      2084
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1949
    Aihe