vävyn ketaleella ja tytölläni, kun tulee pieni riita ja joskus isokin. mitä tapahtuu ?
kipin kapin äidin luokse poika kipittää...
tai kädet taskuun sujauttaa ja vihellellen
baariin vain ja menoksi.
Miten onkaan helppoa lähteä ja jättää avovaimo
ja lapsi yksin kotiin. Vastuuta ei tältä ketaleelta
löydy. Tekisi mieli potkasta persuuksille
tätä edesvastuutonta ketaletta.
Ketaleen äiti ottaa avosylin tämän, tänä
vuonna jo 30vuotta täyttävän pikku pojan.
Tämä äiti taas haukkuu tytärtäni ja aina on
tyttöni syytä kaikki. Ja minulla meinaa mennä
hermot, tässä suuressa näytelmässä !!
Itse olisin jo nakannut tuollaisen hännättömän
tyypin kartanolle. Vanha koira ei opi uusia
tapoja sanotaan ja näyttää pitävän paikkansa !!
vävyn ketale !!
2
878
Vastaukset
- anoppi minäkin
Toivotaan kuitenkin, ettet ala tyttäresi puolesta elämää elämään ja asioita korjaamaan. Siinä teet virheen ja tyttäreltäsi jää oppimatta se tärkeä asia, miten elämässä on osattava myös pitää puolensa ihan itse.
Joten anna tyttösi ja vävysi hoidella asiat keskenään. Et todellakaan ole ollut valitsemassa vävyäsi ja olkootkin millainen nuljake tahansa, niin järkeä ei saa kenenkään päähän pakottamalla. Joko sitä tajuaa tai ei ja vävysi ei vaan tajua.
Lisäksi kiinnostaisi kuinka puolueellinen olet ja miten herkästi uskot tytärtäsi? Onko tyttäresi pelkästään uhri vai osasyyllinen riitaan? Sinulla on sana hallussasi, niin mitenkäs tyttärellä? Heikot miehet yleensä joko 1. lähtevät karkuun 2. vetävät turpiin 3. ryhtyvät ryyppäämään, joten mielestäni väsysi reaktio on vielä suht terveellinen tyttäresi etua ajatellen.
Ainoa, mitä voit tehdä ja jos tilanne on todellakin vaikea, on tarjota tyttärellesi lapsuudenkodin turvaa. Sano, että luoksesi voi tulla, jos hätä on suuri. Muuten pidä näppisi erossa ja elä omaa elämääsi.- sain tarpeeksi
tietenkin olen omani puolesta, kuin on ketaleen äitikin. Tyttäreni on osasyyllinen, mutta on
tämä ketale hakannut tyttöäni useastikin.(ja
aikaisempiakin pahoinpitelyjä erästä naista kohtaan). Kyllä on tytär perinyt sanavalmiutensa minulta.Tämä tekee kaikkea lähtee karkuun, pahoinpitelee ja alkaa ryyppään.
Ja monesti olen turvapaikan antanut ja hakenut
keskellä yötä pois miehen luota.Mutta mietin
kuka sitten jatkaa avustamista, kun minusta
ei olekaan hakijaksi..Ketaleen isäkin
on ollut viinaan menevä ja äiti on hoitanut
pojan. Ja nyt äiti puolustaa ja uskoo
poikaansa aina, v aikka poika valehteleekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290