Haittaako työttömyys naisia?

.............

Ikää minulla on 25-vuotta ja koulutuksena pelkkä lukio. Ei minulla sinänsä mitään työntekoa vastaan ole, kunhan löytyisi joku paikka jossa saa minimissään 2000 euroa kuukaudessa että olisi varaa maksaa se vuokrakin.

14

860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ............

Nauran tuollaisille uhkauksille. Tuskinpa sä mihinkään Cosa Nostraan kuulut, joten et saa minua muuttamaan käytöstäni. "Mä oon tosi kova jannu! Oon pelannu lätkää ja ollu tappelusa!!!!11111"

• .............

...se lusikka kauniiseen käteen ja korvaa aiheuttamasi vahingot ja mielipaha. Ja pyydä tietenkin myös anteeksi!
        :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

• ...............
        ............ kirjoitti:

Nauran tuollaisille uhkauksille. Tuskinpa sä mihinkään Cosa Nostraan kuulut, joten et saa minua muuttamaan käytöstäni. "Mä oon tosi kova jannu! Oon pelannu lätkää ja ollu tappelusa!!!!11111"

.................

• ---

mutta kyllä se haittaisi... Ei lyhytaikainen työttömyys, mutta pidempiaikainen kyllä.

Ihan lähinnä siksi, että haluan tulevaisuudessa talon, matkustella, jne., ja jos mulla on mies, niin hänen pitää maksaa oma osuutensa. Työttömän kanssa en voisi elää sellaista elämää kuin haluan, enkä halua alkaa elättämään aikuista miestä. Lisäksi sun tapauksessa haittaisi myös se, ettet ole edes yrittänyt hankkia ammattia, jonka avulla saisi töitä.

• ..............

...mutta itsestäni riippumattomista syistä jouduin keskeyttämään opinnot, enkä vieläkään ole kouluttautumiskunnossa psyykkisesti. Odotan nyt että minua sortaneet ihmiset korjaavat virheensä ja auttavat minut takaisin jaloilleni. Kokemiani vääryyksiä minulla ei tietenkään ole pienintäkään aikomusta edes yrittää yksipuolisesti vain unohtaa.

• Lord_Boredom

Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn - miten suuri miehen palkan pitäisi olla? Riittäisikö aloituspuheenvuoron pitäjän mainitsema 2000 kuussa? Jäi epäselväksi, oliko puhe käteenjäävästä palkasta vai bruttopalkasta - itselläni nettopalkka on sen yli kaksi tuhatta, mutta ei työelämään pääsy silti vaikuttanut erityisemmin nostavan omia osakkeitani muuten kuin siten, että saan välillä kuulla työpaikan rouvasväen kiusoittelevan minua tyttöystävän löytämisen mahdollisuuksista, jotka he yliarvioivat reippaasti.

• ---
        Lord_Boredom kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn - miten suuri miehen palkan pitäisi olla? Riittäisikö aloituspuheenvuoron pitäjän mainitsema 2000 kuussa? Jäi epäselväksi, oliko puhe käteenjäävästä palkasta vai bruttopalkasta - itselläni nettopalkka on sen yli kaksi tuhatta, mutta ei työelämään pääsy silti vaikuttanut erityisemmin nostavan omia osakkeitani muuten kuin siten, että saan välillä kuulla työpaikan rouvasväen kiusoittelevan minua tyttöystävän löytämisen mahdollisuuksista, jotka he yliarvioivat reippaasti.

ellei mies olisi mikään tuhlari. Tietysti jos se raha menisi viinaan, tupakkaan ja nettipokeriin, niin silloin ei monta tonniakaan olisi tarpeeksi. Ei mun omakaan palkkani ole paljoa enempää, suunnilleen saman verran tienaava olisi hyvä.

• Ilo84

En usko, että minua haittaisi jos olisin ihastunut johonkin mieheen, joka olisi työtön. Elämäntilanteet muuttavat, yms, joten ei se työttömyys mikään este olisi. Arvostan ihmistä aina ihmisenä. Olet muutenkin vielä nuori, joten ehdit varmasti vielä tehdä töitä ja vaikka mitä! :)

Tsemppiä!

Ystävällisin terveisin, 24-vuotias ok-koulutettu nainen

• ..................

"Ei minulla sinänsä mitään työntekoa vastaan ole, kunhan löytyisi joku paikka jossa saa minimissään 2000 euroa kuukaudessa että olisi varaa maksaa se vuokrakin. "

Haista paska. Jo tuhannen euron nettotuloille pystyy elättämään itsensä. Vituttaa tollaiset pässit jotka asettaa ittensä niin korkealle. Pysy työttömänä loppuikäs mikäli et realisoi omaa tarpeellisuuttasi työmarkkinoilla.

• ap......

Ja ei tämä mitään selviytymistaistelua ole, eli en todellakaan aio ruveta elämään kaupungin homeisessa vuokraluukussa 1000 euron tuloilla, samaan aikaan kun sortajani viettävät mukavaa elämää.

• Miss Drinkwater
        ap...... kirjoitti:

Ja ei tämä mitään selviytymistaistelua ole, eli en todellakaan aio ruveta elämään kaupungin homeisessa vuokraluukussa 1000 euron tuloilla, samaan aikaan kun sortajani viettävät mukavaa elämää.

että olet kouluttamaton ja työtä vieroksuva, asut myös edelleen vanhempiesi luona?

Hauskaa loppuelämää!

• HAITTAA!!!

Yhteydenpito loppuu viimeistään siihen kun kerrot olevasi työtön ja et harrasta mitään ihmeempää. Tosin sitä yhteydenpitoa ei kerkee kauaa ollakaan koska naiset haluaa heti ekaks tietää nuo kaks asiaa.
      T: Usein pettynyt mies

• inssiopiskelija(n)

Mutta kyllä asia mua häiritsis, jos mies on 25v. ja koulutuksena pelkkä lukio (itse todennäköisesti valmistun 23-vuotiaana insinööriksi).Ei se haitaa jos siinä iässä on opinnot viä vähän kesken, sillä ei kaikki välttämättä löydä omaa alaansa heti.Mutta kyllä 25-vuotiaana pitää olla ammattiin liittyvät opinnot jo hyvässä vaiheessa menossa tai valmistuneet.

Mielestäni se ettei 25-vuotiaana ole käynyt muuta kuin lukion, kertoo kielteisestä asenteesta työntekoon. En usko että henkilö on koskaan vakavissaan miettinyt tulevaisuuttaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3703
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3609
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3350
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3322
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1516
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32