Grand Scenicissäni on Renaultin alkuperäiset matot ja ainakin 15 kertaa on kaasun pohjaan laittaessani jäänyt kaasupoljin täydelle kaasulle jumiin maton reunan alle. Nopeat refleksit ovat estäneet onnettomuudet toistaiseksi.
Olin Renaultiin yhteydessä ja he sanoivat, että "Olen ollut yhteydessä jällenmyyjäänne sekä Renaultin teknillisiin asiantuntijoihin tässä asiassa. Auton on toimitettu teille siihen kuuluvalla alkuperäis matolla ja kiinnitys on matoissa se mikä Renault on katsonut niihin toimivaksi."
Eli Renaultin käsitys on, että matto ja kaasupoljin ovat yhdistelmänä toimiva kun kaasupoljin jää jumiin sinne alle.
Toisen maton hankinta ei ole minulle kustannuskysymys, mutta periaate on oman näkemykseni mukaan selvä - Renault on tehnyt suunnitteluvirheen maton koon osalta. Näin ollen heidän pitäisi tämä kustantaa.
Mikä on näkemyksenne?
Kaasu hirttää kiinni
7
427
Vastaukset
- valmistajan virheeltä
mutta mattoa ja systeemiä näkemättä on vaikea sanoa varmasti.
- käteen
ja leikkaat matosta palan pois tai lyhennät sitä etuosata.
- tehdä helposta
asiasta vaikean ihan vain "periaatteen" vuoksi.
Heität maton veks tai puukotat sitä reunasta
vähän.
Tapella nyt asiasta jonka voi hoitaa 10 sekunnissa
pois päiväjärjestyksestä. - mielipiteeni
siitä polkimen lattiaan survaisusta jotain hyötyä?????????
täytyykö se saada ihan väkisin sinne maton alle??
osta urheiluauto jos ns. kiihtyvyys on tärkeä se sun arkkus ei kiihdy yhtään lujempaa oli se kaasu pohjas tai puolesvälis - vastaavissa
saman mallisissa autoissa? Käyppä kiertämässä käytettyjä autoja myyviä liikkeitä. Autoliike asentaa ainakin joihinkin autoihin kuramatot täällä Suomessa, ei tehdas. Eli voivat olla mitä vain. Ja kaasupolkimen kiinnitys voi olla jotenkin vääntynyt liiasta voiman käytöstä.
- saa tulla pyyhk...
Aivan uskomatonta uusavuttomuutta tai sitten huono provo.
Normaali autoilija kumartuu sinne polkimiin katsomaan miksi se jumittaa jo ensimmäisen kerran jälkeen ja korjaa/korjauttaa vian tai osaa varoa sitä, sensijaan että sama vaiva " yllättää " useita kertoja ja vasta sitten ruvetaan itkemään vastuullisia muualta, vaikka vika voi aivan hyvin olla myös itseaiheutettu. - maton alle
niin kyllä pysyy matto paikillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "823917Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282- 341291
- 10879
- 130855
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801- 6774
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11710