Miten pitäisi reagoida kun sisko "vie" miehen.? Olimme yhdessä kauan ja kihloissa asti. Nyt erosimme ja melkein heti mies alkoi seurustelemaan siskoni kanssa. Ajatukset on ihan sekaisin. Onko kellekään käynyt vastaavasti? Mitä teitte.? Onko tuommoinen edes normaalia? En oikeen tiedä mitä tunnen tai tekisin vai teenkö mitään ja annan olla koko asian.
Sisko vei miehen
8
2931
Vastaukset
- ihan sama!
90 luvun alussa seurustelin miehen kanssa jonka kanssa emme tulleet toimeen, vaikka mekin olimme jo kihloihin asti päässeet. Vähän eromme jälkeen joka oli tietenkin tuskallinen, hän alkoi seurustelemaan isosiskoni kanssa.
Nyt olemme kaikki kuitenkin ihan hyvissä väleissä. Olen tässä välissä seurustellut pitkään, joskin nyt olen sinkkuna taas. Heillä menee oikein hyvin ja minä en tunne enää muuta kuin ystävyyttä entistä kohtaan. Minulla kesti noin kaksi vuotta ennenkuin totuin ajatukseen että miksi olisin siskolleni kateellinen tai vihainen, kun oli päivänselvää etten itse olisi miehen kanssa kestänyt. He ovat onnellisia, joten miksi myöskään minun pitäisi tuhota heidän onnensa ja olla heille vihainen.
Ymmärrän hyvin ajatuksesi ja tunteesi ja vaikka se normaalilta sinusta vaikuttaisikaan, niin sisaresi on kuitenkin aikuinen ihminen ja saa tehdä mitä haluaa ja jos hän löytää onnen entisestäsi, niin opettele näkemään se hyvä puoli ja anna heidän olla onnellisia keskenään. Ymmärrän sen ettet kykene sitä vielä näkemään ja kaipaat täältäkin varmaankin pelkästään sinun mielipidettäsi vahvistavia mielipiteitä. Ajatuksesi ovat varmasti täynnä epävarmuutta ja suuttumusta ja surua, mutta elämä on tällaista. Keskity sinä nyt ainoastaan oman elämäsi rakentamiseen ja salli uusi mahdollisuus jollekin uudelle miehelle. Älä ripustaudu mieheen josta ei ollut sinulle kuin harmia sinun kanssasi sillä siitä ei tule kuitenkaan mitään. Äläkä myöskään kiellä sisareltasi miestä jonka kanssa heillä voi olla edessään vielä hyvä elämä.
Anna olla koko asia koska siitä pääset kyllä yli. Sinusta tuntuisi ihan samalta jos näkisit entisen miehesi jonkun tuntemattoman rinnalla rakastuneena. - Otsikolla Suku ON pahin
Sivuaa aihetta jokseenkin paljon.
- tirvu
Minusta se ei ole normaalia. Siskojen eikä ystävien entisten kanssa aleta seurustelemaan.
- minusta
tirvu kirjoitti:
Minusta se ei ole normaalia. Siskojen eikä ystävien entisten kanssa aleta seurustelemaan.
Taidat olla vielä melko nuori tai sitten hyvin kokematon ihmissuhdeasioissa.
Jokaisella on tietty oma moraalinen käsityksensä siitä, kenen kanssa on soveliasta ryhtyä suhteeseen.
Itse olen iän karttuessa huomannut että romanttisissa ja intiimeissä suhteissa ei juuri mikään inhimillinen ole outoa, väärää tai epänormaalia, kunhan se tuntuu kumppanuksista oikealta. Joskus vain valitettavasti toiset joutuvat kärsimään osansa petettyinä ja jätettyinä. Kahden kauppa on kolmannen korvapuusti, kuten sanonta kuuluu. Se tuntuu pahalta, mutta lähes kaikki selviytyvät siitä ajan myötä, ja löytävät todellisen onnensa muualta.
Myös kaverin exän kanssa voi aivan hyvin ryhtyä seurustelemaan, jos kerran ihastus iskee molempiin. Kyseessähän on nimenomaan kaverin EX-kumppani. Jos kaveri ei tätä kestä, niin ehkä hän ei sitten edes ole todellinen ystävä.
- isosisko-
No, onhan tuo hiukan halpaa toimintaa. Vaikka olisivatkin ihastuneet jo seurustellessanne, olisi luullut pitävän asian salassa toistaiseksi. Kertoo vain mielestäni ihmisistä, jotka ei ajattele toisten tunteita ollenkaan.
Kuulin joskus nuorena karmivan tarinan lähipiiristä saman kaltaisesta petoskuviosta.
Mies touhusi lasten huoneessa vaimonsa siskon kanssa, joka heidät tästä menosta myös yllätti. Kysyi äärimmäistä anteeksiantamisen jaloa taitoa petetyltä siskolta. Mutta antoi todella anteeksi, mitä jaksan ihmetellä vieläkin. Itseni olisi ollut todella vaikeaa.
Onneksi miesmaku oman siskon kanssa on aivan erilainen.- 3,5v. nuorempi
(Minä 26,5 v. siskoni 23v. avo 34v.)
makasi avomieheni kanssa kun olin synnytyslaitoksella.
mies selitteli ja jatkoin avoliitoa vielä toisen lapsen verran, mutta sitten otin eron avoliitoni kesti 5 vuotta.
- ,-,-,-,-,
,-,-,-
- Petetty sisko
Kyllä! Mun sisko on vienyt multa kaksi miestä ja voi tehdä sen vielä uudestaankin. Hän haluaa kokeilla omaa viehätysvoimaansa ja sitä saako siskon miehet itselleen. Ala-arvoista touhua. Annoin samalla mitalla takaisin ja vielä pahemmin. Sisko ei vaan tiedä, että olen kostanut hänelle. Ainakin mulla on parempi mieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912723
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454750Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201945Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3651634Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471