Tunnen muutamia tällaisia ns vihervasemmistolaisia tyttöjä. Perussuomalaisethan vihaavat näitä, ja sama juttu koskee jostain syystä ilmeisesti atm:iäkin. Juttu on kumminkin niin, että nämä vihervasemmistolaiset hippitytöt on aika kivoja. Paljon vähemmän ne halveksuu nössömiehiä kuin jotkut trendibaarin töykeät kokoomusbeibet. Niin että miksi atm:t vihaavat vihervasemmistolaisia hippityttöjä? Ja jos jollain on vinkkejä, miten voisin iskeä jonkun niistä tutuista vihervasemmistotytöistä, niin kertokaa ihmeessä :)
Vihervasemmistonaiset ja hippitytöt
13
1122
Vastaukset
- ..............
Suurin osa niistä on oullut jalat levällään jonkin sortin eksoottisen miehen edessä(tosin sama pätee muihinkin suomalaisiin lutkiin). Ja sitten samat kurpat soveltavat suomalaisiin ja ulkomaalaisiin miehiin vielä täysin eri moraalia, eli ulkkikselta suvaitaan paljon enemmän paskaa ja todella konservatiivista arvomaailmaa.
Ja eihän ne yleensä kovin kauniitaakaan ole.- ...___...
jos on joskus erehtynyt kokeilemaan ulkomaan eksotiikkaa, ja kuten sanoit, niinhän ne muutkin suomalaiset naiset ovat kokeilleet. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että on naurettavaa, että naiset suvaitsevat ulkkismiehiltä sellaista sovinismia mitä eivät ikinä suvaitsisi suomimiehiltä.
- Sot-uri
1. Ihmisiä ei voi kategorioida tuollaisiin luokkiin.
2. Ketkä ovat perussuomalaiset? entä atm:t? kokoomusbeibet? Tietääkseni baareissa roikkuvat eivät hevon(&&%% kiinnosta tietää mikä on kokoomus, ps, vihreät. Itseäni ei ainakaan hevon 7&/& kiinnosta.
3. Harva heitä vihaa
4.Ehkä niiden kuitenkin pitäisi halveksua enemmän niitä ATM. Sama koskee halveksunta pitäisi koskea myös niitä raiskareita.- ...___...
Yleistäminen on ok, jos siitä tajuaa mitä tarkoitetaan. Vihervasemmistonaiset on yleisnimitys humaaneille ja suvaitseville naisille (jotka ehkä ovat lisäksi jonkinsortin aktivisteja). Töykeä kokoomusbeibe taas tarkoittaa sellaista keskimääräistä sedun kuppiloissa roikkuvaa tyttöä, jonka elämän tärkeimmät asiat ovat vaatekaupat, luottokortti, siiderinjuonti ja miesjutuista juoruaminen. Se on henkistä kokoomuslaisuutta, riippumatta siitä tietääkö puolueista mitään.
- Sot-uri
...___... kirjoitti:
Yleistäminen on ok, jos siitä tajuaa mitä tarkoitetaan. Vihervasemmistonaiset on yleisnimitys humaaneille ja suvaitseville naisille (jotka ehkä ovat lisäksi jonkinsortin aktivisteja). Töykeä kokoomusbeibe taas tarkoittaa sellaista keskimääräistä sedun kuppiloissa roikkuvaa tyttöä, jonka elämän tärkeimmät asiat ovat vaatekaupat, luottokortti, siiderinjuonti ja miesjutuista juoruaminen. Se on henkistä kokoomuslaisuutta, riippumatta siitä tietääkö puolueista mitään.
äänestävät yleensä
1. Hyvistä perheistä tulevat naiset
2.Aktivisteilla tuo suhtautuminen on juuri tuota mitä sanoit.
3.Hyvistä perheistä tulevia naisia täytyy puolustaa näiltä vihervasemmistoterroristeilta. Se ei ole vihaamista, se on puolustamista.
- rumia rastapäitä
Eivät pidä huolta ulkonäöstään, meikkaa tms. Vaateina ovat jotkut maihinnousutakit tai kirpputoririevut. Pitävät rumia rillejä jne.
Lisäksi mielestäni kaikenlaiset kommarit ovat maanpettureita ja ansaitsisivat kuolemantuomion.- za stalina!
Eivät ne edes ole OIKEITA kommunisteja vaan pelkkiä hippejä.
Oikeat kommunistit käyttävät univormua, ampuvat konekiväärillä, tekevät vallankumouksia, pitävät jättiläismäisiä sotilasparaateja ja ovat ylipäätään kaikkea muuta kuin rauhaa rakastavia feministisiä hamppuhampuuseja - oikeat kommunisit lähettävät sellaiset työleireille. - ...___...
Kyllähän niihin porukoihin punkkareita ja rastapäitäkin mahtuu, mutta suurin osa on ihan tavallisen näköisiä. Ei kamalan trendikkäitä ja muutenkin hiukan luonnollisemman näköisiä kuin muut naiset, mutta samalla usein söpöjä ja naisellisia kumminkin. Käy jossain maailmankaupassa tai ekoilukaupassa, niin näet miltä suurin osa vihervasemmistolaisista naisista näyttää.
- Huippuimuri
Pyh. Eivät kai kaikki ATM:t ole niin fakkiutuneita oikeistolaisia, että suhtautuvat hippityttöihin ylenkatsoen?
No, ainakin itse itseäni esimerkkinä tarjoten: olen aina ollut kiinnostuneempi taidehipeistä kuin porvareista. Molemmat kyllä käyvät, mutta vaaka kallistuu aina hivenen hipin hyväksi.
Tosin tunnustaudun arkkitehtifetisistiksi. ;)on miinusta. Oli kyse sitten uskonnollisesta vakaumuksesta, poliittinen näkökanta, isänmaallisuus, luonnonsuojelu tai mikä tahansa jos se on vedetty sinne ääripäähän niin ei tule mitään.
En halua kiihkoilijaa kumppanikseni oli sitten kyseessä mikä tahansa asia.
Yleensä kiihkoilijoiden kanssa joutuu aina vaikeuksiin koska he _kuvittelevat_ olevansa jokaisessa asiassa oikeassa eivätkä suostu näkemään ulos pullostaan.
Toisekseen mulla on muutenkin aika kärkkäät ja ei nyky-yhteiskunnantrendien mukaiset mielipiteet joten jos joku äärifundamentalisti tai äärinationalisti tulisi mun kanssa juttelemaan niin vaikeuksiin jouduttaisiin.
Siksi suosin avoimin mielin asioita ajattelevia ihmisiä ja tän takia en esim. haluaisin mitään vasemmistohippiä. :)- Lord_Boredom
Ihmettelin myös samaa. Itse en ole kovinkaan vihervasemmistolainen, mutta vihervasemmistolaisissa tytöissä ei ole ryhmänä mitään erityistä vikaa, vaan ihastumiset ja rakastumiset riippuvat täysin yksilötasoisista seikoista. Sama koskee myös heistä oikealle päin meneviä tiettyyn rajaan asti. Äärivasemmistolaiset ja isäm maan puallustaja -tyyppiset oikeistolaiset (joita, kaitpa se on myönnettävä, ATM:ien joukossa kyllä lienee ainakin tämän ja muutaman muun foorumin kirjoituksista päätellen) voi sitten sivuuttaa ryhmänä pois kaikista järkevistä laskuista.
- ..............................
hippityttö tai mielummin hippinainen, vasurikin
kävis ihan ok. suomessa vihreät on enemmän
oikealla kuin vasemmalla poliittisesa kentässä
mutta ei mulla vihreitäkään vastaan mitään ole.
nämä kokoomuksen ja erityisesti rkp.n naiset on
niitä ylimielisen oloisia nirppanokkia joille
ei kelpaa kuin riitävän perinnön saaneet börjet
tai hookkanit. eikä mua ainakaan jaksa mikään
trendipelleily kiinnostaa.- Top-Raimo Pälkäneeltä
Ass up! Raimo toppaa nöösipoikia!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872