Onko olemassa miehiä jotka osaa näyttää tunteensa ja välittää puolisostaan ihan aidosti?? Olen menettänyt uskoni heihin, please kertokaa että teitä vielä on??? :D
Oikeesti!!
7
644
Vastaukset
- Tunteikas mies
Kyllä ainakin osaa kertoa tunteistani, väsään runoja ja lähettelen kauniita viestejä ym. aina välillä. Harmi vaan että kukaan naiskunnan edustaja ei toimi samoin. Exältäni sain kyllä ihania käsinpiirrettyjä kortteja, mutta tämä uusi ei edes jaksaisi minulle ystävänpäivän korttia ostaa. Kertoo kai sekin jostain.
- dfgdfbcv
juuri sellainen mies : )
- alkup.
Voi kun mäkin sellasen vielä löytäisin.. :) Olen itse todella tunteellinen ja rakastava miestäni kohtaan, mutta miksi sitä täytyis yksin jaksaa kun ei toiselta saa mitään takasin..?? (paitsi haukkumista yms..) Jatkakaa te miehet vaan samalla tavalla eteenpäin.. Idiootteja on ne naiset jotka ei sellasesta välitä.. :D
- En kaipaa en halua huomiota
Tässä yksi sellainen IDIOOTTI nainen, mulla aivan upean huomion antava mies, mutta KUN SE AHDISTAA!!! Eli me ihmiset oomme niin erilaisia, ei kenenkään kannata tuomita toista, vaan toivoa et samankaltaiset löytää toisensa!!! Itse olen hoikka, kaunis ja saanut siitä myös paljon positiivista palautetta moneltakin henkilöltä, niin naisilta (ei lesboja) ja miehiltä, mutta mitä sitten....ulkoinen kauneus on niin katoavaista!!
- *anjuska
En kaipaa en halua huomiota kirjoitti:
Tässä yksi sellainen IDIOOTTI nainen, mulla aivan upean huomion antava mies, mutta KUN SE AHDISTAA!!! Eli me ihmiset oomme niin erilaisia, ei kenenkään kannata tuomita toista, vaan toivoa et samankaltaiset löytää toisensa!!! Itse olen hoikka, kaunis ja saanut siitä myös paljon positiivista palautetta moneltakin henkilöltä, niin naisilta (ei lesboja) ja miehiltä, mutta mitä sitten....ulkoinen kauneus on niin katoavaista!!
Huomiolla tarkoitetaan paljon muutakin kuin ulkonäön kehumista. Se on pieni hellyydenosoitus ohimennen. Kirjelappu aamiaispöydässä. Tätä on huomioiminen, jota kaipaamme. Tunnetta ja tieota siitä, että toinen ajattelee ja välittää.
- En kaipaa en halua huomiota
*anjuska kirjoitti:
Huomiolla tarkoitetaan paljon muutakin kuin ulkonäön kehumista. Se on pieni hellyydenosoitus ohimennen. Kirjelappu aamiaispöydässä. Tätä on huomioiminen, jota kaipaamme. Tunnetta ja tieota siitä, että toinen ajattelee ja välittää.
Näinhän se on ja sanoinkin tossa et ulkoinen kauneus on niin katoavaista!!! Juu niin tarkoitetaan huomioimisella PALJON muutakin, kun kehumista ja sitä saan myös AHDISTAVAN paljon. En halua että joku laittaa aamupalani valmiiksi, laittaa tahnan hammasharjaani valmiiksi, pesee pyykkini, viikkaa, silittää, sanoo vaan minulle, kun yritän mennä itse tekemään et "höh, älä tee, kyllä mä sen teen" ja sitten kun sanon HALUAVANI edes joskus tehdä ite niin toinen siitä suuttuu!! Ja sanoo, että kun hän haluaa vaan sinun parastasi!! En halua, että hän lähettelee tekstiviestejä, joissa lukee prinsessani yms. En halua, että hän hokee päivässä monta monta kertaa rakastavansa minua.
- alkup.
En kaipaa en halua huomiota kirjoitti:
Näinhän se on ja sanoinkin tossa et ulkoinen kauneus on niin katoavaista!!! Juu niin tarkoitetaan huomioimisella PALJON muutakin, kun kehumista ja sitä saan myös AHDISTAVAN paljon. En halua että joku laittaa aamupalani valmiiksi, laittaa tahnan hammasharjaani valmiiksi, pesee pyykkini, viikkaa, silittää, sanoo vaan minulle, kun yritän mennä itse tekemään et "höh, älä tee, kyllä mä sen teen" ja sitten kun sanon HALUAVANI edes joskus tehdä ite niin toinen siitä suuttuu!! Ja sanoo, että kun hän haluaa vaan sinun parastasi!! En halua, että hän lähettelee tekstiviestejä, joissa lukee prinsessani yms. En halua, että hän hokee päivässä monta monta kertaa rakastavansa minua.
Voi kun minä saisin edes kipeänä apua lasteni hoitamisessa mieheltäni!! Tai edes joskus ne kolme tärkeää sanaa tai edes yhden halauksen ilman "pakottamista".. Tai että joskus olisi suuttumatta kun puhun tunteistani, tai suuttumatta siitä kun on niin paha olla että itken..
En todella tiedä miksi olen kyseisen miehen kanssa edelleen, jostain syystä vaan rakastan häntä sellaisena kun hän on.. Tiedä sitten mikä hänessä vetää, mutta pakko olla se jokin..
Tuo sinun kuvailemasi ahdistus on sitten täysin toisesta äärilaidasta, ymmärrän täysin jos se sinua ahdistaa!! Mutta ilmeisesti hänessäkin vaan on se jokin, kun edelleen yhdessä olette?? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774