miehestä eroon

miten?

joku muukin on varmasti ollut ulkomaalaisen miehen rakastaja?????

Tilannehan on nyt tämä, että olen jonkun aikaa ollut maahamuuttaja miehen rakastaja, hänellä on jo suomen kansalaisuus ja lapset Suomessa, tosin ei tämän naisen avulla, jonka kanssa nyt on, mutta heillä on myös yhteiset lapset ja asuvat yhdessä.

Hän ihan tosissaan luulee, että voi elää kakoiselämään minun ja meidän yhteisen lapsemme kanssa ja elää myös oman akkansa ja lastensa kanssa. Tosin hänellä ei ole aikomustakaan jättää akkaansa, koska nainen kiristää lapsilla.

Itse en tunne häntä kohtaa oikeastaan yhtään mitään, mutta seksi on antoisaa.Minulle sopisi oikein hyvin, että saan häneltä seksiä aina kun itse haluan, mutta en muuta.

Hän on minusta mustasukkainen ja en saisi matkustella jne, koska voin löytää miehn itselleni. Minähän en siedä sitä, että kukaan määräilee minun tekemisiäni ja olen sen tehnyt täysin selväksi, että aion tehdä omassa elämässäni mitä haluan ja tapailla ketä haluan ja hän voi minun puolestaa elää "onnellista" perhe-elämäänsä niin kuin parhaakseen näkee.

Olen sanonut monia kertoja, etten halua nähdä häntä enää, enkä jaksa tätä teeskentelyä. Vaimoke luulee meidän olevan vain hyviä kavereita, vaikka kaikki miehen ystävätkin tietävät missä oikeasti mennään....Hän tulee kulttuurista, jossa on täysin normaalia,että miehellä on kaksi perhettä, vaikka onkin kristitty.

Onko ainut tapa päästä eroon tästä miehestä kertoa hänen vaimokkeeleen meistä, että hän alkaisi vihaamaan minua ja jättää minut rauhaan, vai olla vaan yksinkertaisesti vastaamatta puhelimeen jne? Hänellä on kuitenkin mielestäni oikeus lapseensa, tai sitten ei....Haluan siis miehestä eroon, aivan sama minulle hajoaako hänen oman perheensä vai ei, eikä heidän riitelynsä, mitä tähän asti on ollut, kuulu minulle pätkääkään, eikä suoraan sanottuna edes kiinnosta.

9

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pitäisi olla mahdotonta

"Tilannehan on nyt tämä, että olen jonkun aikaa ollut maahamuuttaja miehen rakastaja, hänellä on jo suomen kansalaisuus ja lapset Suomessa, tosin ei tämän naisen avulla, jonka kanssa nyt on, mutta heillä on myös yhteiset lapset ja asuvat yhdessä."

Eli tämän mukaan miehellä on lapset kolmen eri naisen kanssa? Ja sinä vielä itket miten pääset miehestä eroon? Et vastaa puhelimeen/et avaa ovea, kävisikö tämä tapa sinulle?

Lapselle sovitte sosiaaliviraston kanssa selvät tapaamispäivät. Useimmissa maissa miehen kuksimista ympäriinsä/lapsien tekemistä joka nurkalle pidetään aika primitiivisenä. Näköjään tämä on kuitenkin sinulle sopinut. Villi arvaukseni on, että kyseessä on mies Afrikan mustemmasta osasta?

Ai niin ja tottakai vaadit miestä pitämään lapsestaan huolta myös taloudellisesti eli elatusmaksut kehiin. Niin ja tämän tekstin kirjoittaja n ihan suomalainen nainen.

• varmasti ihanaa

olla noin täydellinen, mutta et osannut kuitenkaan vastata kysymykseeni, jos jättäisit omat MIELIPITEESI pois seuraavaksi ja vastaisit vain kysymykseen. Ja mitä tulee sosiaalietuuksiin, en ole niiden kipeä, olen sen verran varakas ihminen, ettei p.a ihmisen muutama satanen liikauta talouttani suuntaan eikä toiseen.
        Ja jokainen saa lisääntyä niinkuin huvittaa tai olla lisääntymättä, mitä se sinun p...si kaivelee?

Mies ei ole Afkikasta, jos se sinun mieltäsi parantaa.
        Kaikki naiset eivät vain ole psyykkisesti tai taloudellisesti riippuvaisia miehistä, kuten sinä taidat olla sen mustimman afrikkalaisen miehen katkeroitunut ex-aviopuoliso, jonka avulla mies on saanut jäädä Suomeen ja pettänyt ja jättänyt sinut.

• koiran ja dildon

Ymmärsinkö oikein, että olet tehnyt lapsen tämän miehen kanssa? Siis miehen, joka on vain "rakastaja" ja jota kohtaan et tunne oikeastaan mitään? Mitens siinä sillai pääsi käymään? Eikö lapsia hankkiessa olisi vastuullista vähän funtsia enste, että kenen kanssa ja mihin tilanteeseen jne? Eihän tässä mitään kaneja kai olla? Itsekseenhän ihminen saa tehdä omasta elämästään niin pateettista saippuaa kuin haluaa, mutta lapsen tekeminen on jo toinen pallopeli kokonaan.

P.S. Sana "rakastaja" viittaa mieheen, "rakastajatar" naiseen.

• nosnos

Kuulostaa kovin tutulta.Mistähän maanosasta mies on kotoisin?

• Taasnäitä

Hienon kasvuympäristön olet lapsellesi luonut. Joiltakin näemmä sujuu tuo kokonaisen perheen mallin luominen ihan luontojaan.

• Minthhe

niin mietipä kerran muitakin kuin vain itseäsi. Edes vain tämän kerran. Sinulle ehkä sama, hajoaako hänen perheensä. Mutta entäs lapsesi? Onko sinulle aivan sama näkeekö lapsesi isäänsä?

Toivottavasti oli keksitty aloitus, säälittää lapsenne puolesta se, ettei vanhemmat osaa ottaa vastuuta elämästä.

• ...

Taas yksi täydellinen sekopää joka nolaa kaikki kunnon suomalaiset naiset!

• sun olis aika

päättää mitä haluat? Jos haluat seksiä, jatkat. Jos taas haluat eroon, et halua seksiä. Mitä tuota toisilta kyselet. Tee valintas ja kestä seuraukset. Mikä tossa nyt on niin vaikeeta? Aikuinen ihminen ja kyselet....

• Huolestunut..

.. viestistäsi uhkuva kylmä asenne. Et siis taida edes pitää koko miehestä, mutta seksin takia tapailet. Kuulostaa omituiselta, koska ainakin omalla kohdallani seksi ja siitä nauttiminen liittyy kyllä voimakkaasti myös tunteisiin. En pystyisi harrastamaan seksiä ihmisen kanssa, joka olisi minulle noin merkityksetön, kuin kertomasi mukaan hän on sinulle. Saman asianhan ajaisi jo hyvä hieromasauva :) Lisäksi sen perhe-elämää olisi huomattavasti vaikeampi sotkea. Sama tunnekylmyys huokuu asenteestasi miehen perhettä kohtaan. Heidän tuntemansa kipu ja tilanteen aiheuttamat riidat eivät tunnu sinussa miltään. Taidat olla panssaroinut omat tunteesi aika tiukasti. Tarvitsisit ehkä jonkun terapeutin apua, jotta et opeta omille lapsillesi samanlaista tunnekylmyyttä. Miltä olet itsesi suojannut panssarilla?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe