onko niistä apua rasvanpoltossa. Millä systeemillä ne pelaa eli polttaa ihonalaista rasvaa.
Selittäkää mulle omenaviinietikkatapletit
7
777
Vastaukset
Ne polttaa rasvaa sillä periaatteella, että kun ne maksavat pirusti niin sulla ei riitä raha ruokaan.
Omenaviinietikka maksaa muutaman euron pullo.siis nesteenä omenaviinietikka on kyllä niin etovaa ettei sitä juo kukaan! kapselit ajaa täysin saman asian, tosin maksaa enempi mut ei nyt niin paljoa etteikö sulla riittäs raha ruokaan! http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/40303 ja ei muuten ole kallista...
- se vaan toimii
En tiedä mikä siinä on, mutta mulla se kyllä ilmeisesti toimi. Minä pudotin 3 kuukaudessa 9kg kun aloin juomaan aamuisin lasillisen vettä, johon oli sekoitettu ruokalusikallinen omenaviinietikkaa.
Itse en oikeastaan ole kiinnostunut siitä millä systeemillä se toimii, koska se toimi. Tosin, muutin samalla ruokavaliota terveellisemmäksi ja lisäsin liikuntaa. Voihan se tietenkin olla, että omenaviinietikan salaisuus piileekin vain siinä maagisessa taiassa. Se tavallaan pitää yllä sitä tsemppiä minkä voimalla jaksat jatkaa painonpudotustasi. Tiedä tuota sitten...Satunnaisesti itsekin juon omenaviinietikkaa veden kanssa. Jos juo vettä liian vähän niin elimistöön kertyy nestettä ja pari lasillista vettä voi tehdä ihmeitä.
Ruokavalio ja liikunta ovat ne taikasanat, joilla laihtuu.
- Neiti Tutkija
Omenaviinietikan hyvät puolet:
-Vaikuttaa suotuisasti elimistön happoemästasapainoon
-Parantaa ruoansulatusta
-Vilkastuttaa aineenvaihduntaa
-Helpottaa niveltulehdusten aiheuttamaa jäykkyyttä
-Auttaa kuivaan ja arkaan kurkkuun
-Pitää veren notkeana, jolloin se pääsee virtaamaan pienimpiinkin suoniin
-Auttaa kalsiumin imeytymisessä
-Laskee verenpainetta
-Pienentää syöpäriskiä
-Poistaa verisuonten hyytymiä
-Viivyttää osteoporoosia
-Suojaa aivoja ikääntymiseltä
-Auttaa kontrolloimaan ja normalisoimaan painoa
-Vähentää selluliittia
-Auttaa kuivaan ihoon
-Lievittää auringonpolttamien kipua
-Auttaa estämään hilseen muodostumista, päänahan -kutinaa ja kaljuutta
-Pehmittää kireitä, särkeviä raajoja ja arkoja lihaksia
Huonot puolet:
-Etikka syövyttää ja pehmittää hammaskiillettä
Eli laihdutusta ajatellen omenaviinietikan hyvistä puolista parhaimpia ovat selluliitin vähentäminen sekä ruuansulatuksen nopeuttaminen.- hajalla
Minä sain purukalustoni huonoon kuntoon omenaviinietikalla. Join joka aamu 15milliä mukilliseen vettä.Olen nyt jälkeenpäin ajatellut että oliskos sen päälle pitänyt jotenkin neutralisoida happo suusta.Minulle se kyllä muuten toimi niinkuin piti 60kg tippui 4kk:n aikana ja osan pistän kyllä ton viinin ansioksi
- kokemuksiani
Käytin kyseistä tuotetta ainakin vuoden päivät, en laihtunut tippaakaan, mutta käsivarsien selluliitti pehmeni samoin reisien, ne kyllä silenivät ja ovat pysyneet siinä kondiksessa jo muutaman vuoden. Lopetin etikan juomisen kun hampaat alkoivat tuntua kumman karheilta suussa ja ientulehdus ryöpsähti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954