Mun ihannemies on tummatukkanen alle 173,4 cm pitkä.
Tummatukkasuus on niinkö must mulle. Kansallisuus mielellään joku välimeren maa. Ihan sam onkse muusliimi tai kreku tai italiaano tai muuten vaan joku latku.
Tosin en taida olla ainoa blondi joka haaveilee tummatukkasista miehistä.
mun ihannemies
5
646
Vastaukset
- FrozenCorpse
Tossa kauheesti järkee. Noi olla että oo äkkiä ojasta allikkoon noiden ulkomaalaisten kanssa.
Eiköhän se ulkonäkö oo vasta toissijainen juttu, vai haluatko minkälaisen tyypin vaa kunhan se näyttää hyvältä?- ooooon blondi
Joo...kyll se valitettavasti on niin et ulkonäkö on kyll tärkee.
Mää oon niin hirveen sexy ja muodokas et mää kyll muutan sen mun kultsin sit.
Pääasia on et kundi on filmaattinen.... siis tumma ja alle 173,4 cm joku välimeren kundi, iahn sam onkse muuusliimi tai kreku tai joku muu latku. - minäkin...
ooooon blondi kirjoitti:
Pääasia on et kundi on filmaattinen.... siis tumma ja alle 173,4 cm joku välimeren kundi, iahn sam onkse muuusliimi tai kreku tai joku muu latku.mut en ikinä, ikinä ottaisi tummaa välimerenmiestä...en IKINÄ!Mulle kelpaa vain suomalainen mies...miel.sellainen vaaleahko suomipoika...
- oooooon blondi
minäkin... kirjoitti:
mut en ikinä, ikinä ottaisi tummaa välimerenmiestä...en IKINÄ!Mulle kelpaa vain suomalainen mies...miel.sellainen vaaleahko suomipoika...
eiks se oo karmeean näköstä ku blondi kulkee blondin kaa. Ajattele miltä te näytätte yhessä!
Valee nainen ja tumma mies miten vastakohtasuudet täydentävätkää toisiaa, kuinka filmaattiselta suomi-nainen näyttääkään tumman etelämaalaisen miehen rinnalla, joka on suht koht saman-mittanenkii.
Ja ajattele kuinka toiset blondit koko ajan yrittää vampata mun tummaa poikafriendii ja kuinka mää saan tapella ja voittaa tuon tappelun omasta kullastani! Ai että....tuntuu niin IHANALLE ku toiset blodit on kadeit...niinku säkii varmaankii. - tooosi blondiii
ooooon blondi kirjoitti:
Pääasia on et kundi on filmaattinen.... siis tumma ja alle 173,4 cm joku välimeren kundi, iahn sam onkse muuusliimi tai kreku tai joku muu latku.Onneks et sit joudu mun kaa tappelee ku mun miehen pitää olla ainaskin 173,6..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318