panee kaikkia, eivätkä osaa sitoutua.. meneekö se niin?
Ei oo helppoo tämmöselle kiltille tytölle, kun tuollaiset miehet aina vievät mennessä.
Hyvännäköiset pelimiehet
13
503
Vastaukset
Tuo on epäilemättä nyky-yhteiskuntamme pahin vitsaus: Pelimiehet ja vedätettävät tytöt.
Voisikohan sen jollain lailla kieltää vai kannattaisiko kilttejen tyttöjen katsella rumempia miehiä? Niillä kun on vähemmän mahdollisuuksia pelailuun. Sitä paitsi komeus on katoavaista, mutta rumuus sen kun lisääntyy.mielesi on paatunut, eikä kukaan näe miten tunteeton lopulta olet.
- vili
ei pelimiehiä ole...on vain naisia, jotka eivät kestä ei vastausta. tarviiko osata sitoutua??
vielä pleijeriksi, pelkkä komeus ja sitoutumiskammoisuus ei tee vielä pelimiestä.
Tilanne vaan alkaa olla semmoinen että kaikkien miesten ei tartte juosta naisten perässä, vaan naiset pyörii mielellään muutamien yksilöiden ympärillä. Ei se ole aina helppoa sille miehellekään. TOinen toistaan kauniimpia naisia ilmestyy sieltä ja täältä jotka kaikki haluaa just sen.- jarona
Tunnen tollasia tapauksia jotka ovat sitoutuneet silti vaan yhteen ja oikeaan. Eivät lähteneet pyörittämään joukkoa naisia. Sitten tiedän rumempia miehiä jotka ovat pettäneet ja särkeneet naisensa sydämen. Mitäs ne sitten on?
jarona kirjoitti:
Tunnen tollasia tapauksia jotka ovat sitoutuneet silti vaan yhteen ja oikeaan. Eivät lähteneet pyörittämään joukkoa naisia. Sitten tiedän rumempia miehiä jotka ovat pettäneet ja särkeneet naisensa sydämen. Mitäs ne sitten on?
todellisen pelimiehen ei tartte pettää, särkeä sydämiä. Se osaa hoitaa sen asian siten ettei kummallekaan jää pahamieli siitä miten asiat sujuu, se saa useimmat tytöt nauttimaan siitä mitä se sillon on, ehkä haikailemaan perään sitä mitä se oli, mut ei pelaamiseen kuulu särjettyjä sydämiä, mustasukkaisia exiä...
Paras pelimies saa naisen tahtomaan kanssaan yhden illan juttua. Jos se onnistuu siinä joka kerta ollesaan baarissa, niin sillon kyseessä on pelimies.- jarona
Frederico kirjoitti:
todellisen pelimiehen ei tartte pettää, särkeä sydämiä. Se osaa hoitaa sen asian siten ettei kummallekaan jää pahamieli siitä miten asiat sujuu, se saa useimmat tytöt nauttimaan siitä mitä se sillon on, ehkä haikailemaan perään sitä mitä se oli, mut ei pelaamiseen kuulu särjettyjä sydämiä, mustasukkaisia exiä...
Paras pelimies saa naisen tahtomaan kanssaan yhden illan juttua. Jos se onnistuu siinä joka kerta ollesaan baarissa, niin sillon kyseessä on pelimies.Mut eikö ne naisetkin voi olla pelinaisia jotka haluaa vaan yhdenillanjuttuja komeiden miesten kanssa ja niiden ihailua ja huomiota?
Mä en millään tavalla rakastu vaan komeaan mieheen jonka kanssa olen vaikka baari illan viettänyt. Se et oikeesti jää jotain haikailemaan tarkottaa et on täytynyt olla todella pitkä ja läheinen ja hyvä suhde. Yhtä miestä olen haikaillut eron jälkeen hetken, mut se meni pian ohi. En ymmärrä miten voi rakastua yhdessä illassa vaikka mies olis miten komea ja ihana tahansa.
Nykyisen mieheni kanssa olen ollut useamman vuodenja meillä on lapsi ja jos hän jostain syystä mun elämästä lähtisi niin sitä surisin pitkään.
Ihastuksia tulee ja menee ja mun sydän ei ikinä ole liikahtanutkaan "pelimiehistä". Hauskaa voi baareissa pitää jos on sinkku, mut ei sen enempää. jarona kirjoitti:
Mut eikö ne naisetkin voi olla pelinaisia jotka haluaa vaan yhdenillanjuttuja komeiden miesten kanssa ja niiden ihailua ja huomiota?
Mä en millään tavalla rakastu vaan komeaan mieheen jonka kanssa olen vaikka baari illan viettänyt. Se et oikeesti jää jotain haikailemaan tarkottaa et on täytynyt olla todella pitkä ja läheinen ja hyvä suhde. Yhtä miestä olen haikaillut eron jälkeen hetken, mut se meni pian ohi. En ymmärrä miten voi rakastua yhdessä illassa vaikka mies olis miten komea ja ihana tahansa.
Nykyisen mieheni kanssa olen ollut useamman vuodenja meillä on lapsi ja jos hän jostain syystä mun elämästä lähtisi niin sitä surisin pitkään.
Ihastuksia tulee ja menee ja mun sydän ei ikinä ole liikahtanutkaan "pelimiehistä". Hauskaa voi baareissa pitää jos on sinkku, mut ei sen enempää.eihän se vaadi kuin vaan sen asenteen ja tilanteen hoidon, ja jälkihoidon.
Joskus on sattunu silleen et, se kissa ja hiiri leikki onki jatkunu vähän pidempään... Sillon saattaa joutuu kiusallisiin tilanteisiin.
- scale
aina ole pelimies, vaikka exät niin mielellään asian näkevätkin.
Joskus suhde vaan ei pelaa ja pitää alkaa uusi.- jarona
Itse jätin miehen jolla oli ollut naisia joka sormelle. Löysin melkeen heti rakkaan mieheni kun ei ollut enää tunteita tätä exää kohtaan. Sitten ex oli mulle siitä vihainen vaikka en häntä pettänyt ym. Pelimiehen alta löytyikin epävarma miekkonen jonka naiset usein jättävät kun ei sellasta ihmistä vaan jaksa katella. Aina se ulkokuorellaan löytää uuden mut ei pysty naista pitämään.
- scale
jarona kirjoitti:
Itse jätin miehen jolla oli ollut naisia joka sormelle. Löysin melkeen heti rakkaan mieheni kun ei ollut enää tunteita tätä exää kohtaan. Sitten ex oli mulle siitä vihainen vaikka en häntä pettänyt ym. Pelimiehen alta löytyikin epävarma miekkonen jonka naiset usein jättävät kun ei sellasta ihmistä vaan jaksa katella. Aina se ulkokuorellaan löytää uuden mut ei pysty naista pitämään.
tilannetta, jossa kahden ihmisen tiet eroavat ja toinen alkaa jauhaa paskaa toisen selän takana. Sitä saattaa saada ihminen sellaisen maineen puhtaasti panettelevan hullun exän ansiosta. Ihmisethän mielellään uskovat kaikki pahat juorut ja jotkut jopa paisuttelevat asioita lisää.
Toinen juttu on, että jos äijä antaa naiselleen kenkää, niin se on exän mielestä heti pelimies. Eihän siinä ihanassa naisessa voi olla mitään vikaa, eihän?
Ei oo pakko joten asian ratkaiseminen oikeaan suuntaan on susta itsestä kiinni. Jos mä pyydän sulta tuhat euroa enkä lupaa maksaa takaisin niin onko jotenkin outoa että menetät sen tonnin jos sen mulle annat ilman mitään vakuuksia?
Ja toisekseen, yleensäkin on ehkä parempi että jatkat menneellä linjalla. Kas kun sellaiset paremmat tyypit yleensä vaatii että naisella on sekä älliä että itsekunnioitusta ja kykyä hillitä oikkujaan. Joten jos oot aina noitten vietävissä niin olet mitä ilmeisimmin epäluotettava kumppaninakin - nainen vailla itsehillintää tai -kritiikkiä ja vieläpä kyvytön muuttamaan suuntaansa koska mitä ilmeisimmin toistaa kaavaa jonka on jo tunnistanutkin.
Kuka sellaisen naisen haluu ja mitä hyötyä sellaiseesta naisesta on kumppanina? Aina sais olla huolissaan mitä se nainen tällä kertaa on saanut päähänsä kehittää. Pelimiehet nyt vaan käyttää noita naisia ainoalla käyttökelpoisella tavalla - patjana.
Mietippä tätä oikein kunnolla. Se on sun elämäs ja sä itse vastaat siitä mitä se sisältää ja kenelle sä huomiosi annat ja mistä syystä. Asian valittaminen ei muuta tilannetta miksikään, vaan se että sä alat toimia toisin ihan ensiksi oman pääsi sisällä.
(Jos nyt valitset muuttaa suuntaasi niin luultavasti teet sitä liikaa ja vuoden päästä valitat täällä kun kukaan ei kiinnosta ja olet kaikille miehille nuiva kylmä bitch joka ei halua tehdä minkäänlaista yhteistyötä... naiset... :)- paoajiahnuosf
ota alkp.. joku tavallisempi mies..
vai olisko liian rankkaa olla jonkun tavallisemman miehen kanssa????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837