Sosiaalityöntekijä haukkuu maan rakoon työvoiman palvelukeskukset.
http://www.sosiaaliportti.fi/keskustelu/viestit.aspx?messageID=8ecce527-d681-4507-a6ea-3471de8d3eb9
Sossutantta haukkuu typ:n
4
416
Vastaukset
- valmisteilla..................
Linkin sosiaalitäti on harvinaisen oikeassa. Tuttuni hyväksyi siirron typppiin kun työkkärintäti häntä oikein maanitteli ja lopputulemana karenssi. Sueraavaksi sossu pakotti hänet menemään takaisin typpiin. Eli nyt hän kiertää työkkäri - typ - sossu - kehää. Töitä vaan ei löydy sitten kirveelläkään.
- ihan takuulla
Meinaan niille virkailijoille.
Kuinkahan pääsisi työkkäriin/TYPpiin natsiksi?
- Työtön ei ole mitään
pelkkä hinassa kuljetettva koira. Jos t ota ilmaistyötä vastaan et saa työttömyyskorvaustakaan, joten se on oakko. Ymmärtääkseni ei pakko ole kuin kuolema.
Itse sain karenssin pari vuotta sitten, kun satuin sanomaan työnantajalle että en mielelläni ottaisi ilta ja viikonlopputyötä, kun nuorin lapseni joutuisi olemaan yksin kotona, silloin 8 v. Minä kysyin, en kieltänyt, ja hän sanoi työkkäriin etten ollut halukas ottamaan työtä vastaan. Karenssi pamahti saman tien.
Siis olin aivan ällikällä! Sen jälkeen en ole uskaltanut kysyä työhaastatteluissa enää yhtään mitään.- hiukan samoin
Olen tehnyt pätkätöitä ja ollut vuoroin työttömänä jo vuodesta -03. Minulle ehdotettiin työkkärissä tällaista kunnan puolesta järjestettävää projektia(varmaan nyk. typ)johon osallistuinkin.
Sieltä "työelämän tutustumisjaksolle"(olin jo siihenmennessä tehnyt töitä yli 20v), painamaan kolmea nappia jumppa-alusta tehtaalle, kuukaudeksi. Kun jakso oli ohi työnantaja tarjosi minulle töitä 7e/h kahdeksi kuukaudeksi.
En ottanut tätä työtä vastaan. Karenssihan siitä napsahti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959