Sossutantta haukkuu typ:n

Yhteiskuntakriittinen

4

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmisteilla..................

Linkin sosiaalitäti on harvinaisen oikeassa. Tuttuni hyväksyi siirron typppiin kun työkkärintäti häntä oikein maanitteli ja lopputulemana karenssi. Sueraavaksi sossu pakotti hänet menemään takaisin typpiin. Eli nyt hän kiertää työkkäri - typ - sossu - kehää. Töitä vaan ei löydy sitten kirveelläkään.

• ihan takuulla

Meinaan niille virkailijoille.

Kuinkahan pääsisi työkkäriin/TYPpiin natsiksi?

• Työtön ei ole mitään

pelkkä hinassa kuljetettva koira. Jos t ota ilmaistyötä vastaan et saa työttömyyskorvaustakaan, joten se on oakko. Ymmärtääkseni ei pakko ole kuin kuolema.

Itse sain karenssin pari vuotta sitten, kun satuin sanomaan työnantajalle että en mielelläni ottaisi ilta ja viikonlopputyötä, kun nuorin lapseni joutuisi olemaan yksin kotona, silloin 8 v. Minä kysyin, en kieltänyt, ja hän sanoi työkkäriin etten ollut halukas ottamaan työtä vastaan. Karenssi pamahti saman tien.
      Siis olin aivan ällikällä! Sen jälkeen en ole uskaltanut kysyä työhaastatteluissa enää yhtään mitään.

• hiukan samoin

Olen tehnyt pätkätöitä ja ollut vuoroin työttömänä jo vuodesta -03. Minulle ehdotettiin työkkärissä tällaista kunnan puolesta järjestettävää projektia(varmaan nyk. typ)johon osallistuinkin.
        Sieltä "työelämän tutustumisjaksolle"(olin jo siihenmennessä tehnyt töitä yli 20v), painamaan kolmea nappia jumppa-alusta tehtaalle, kuukaudeksi. Kun jakso oli ohi työnantaja tarjosi minulle töitä 7e/h kahdeksi kuukaudeksi.
        En ottanut tätä työtä vastaan. Karenssihan siitä napsahti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3592
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3555
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3341
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3154
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2949
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2438
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2215
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      96
      2105
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1979
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1959
    Aihe