...exäni uuteen mieheen. En vieläkään kestä kuulla, nähdä tai tietää mitään muutakaan mitä ovat touhunneet yhdessä. En kestä nähdä exääni tämän miehen kanssa, enkä mitään muutakaan. Neuvoja?
Miten suhtaudun...
8
1253
Vastaukset
- m-33
Ei siitä pääsekkään nopeesti yli...Itse koitan välttää exän kanssa joutumista tekemisiin tai edes näkemään häntä.Tunteet toista kohtaan ei silti katoa, mut jos ne sais ainakin unohdettua.Näin olen koittanu toimia,mut aika näyttää toimiiko se.
- RölliRupeltaja
ett tunteensä täytyy kohdata ja ne läpi käydä, että pääsee elämässään eteenpäin. mitään itsensäkiduttamis tilanne tiedusteluja älä kuitenkaan exällesi tee. hyväksy vain tilanne, että tässä ollaan ja näin se tulee olemaan, teit sinä mitä vaan..
voisit nyt vaikka keskittyä oman elämän hallintaan ja pikkuhiljaa rakemtamaan sinun omaa elämää. välttele exääsi ja ole yhteydessä vain käytännön asioissa.
ero prosessi on pitkä ja välillä se tuntuu hyvinkin raskaalta, mutta se on tilanne missä sinä saat uuden mahdollisuuden. saat mahdollisuuden kehittyä ja löytää taas SINUT ITSESI, olet nyt SINÄ, et me.. ja se on aika hienoasia!
ja näin loppuun pari lohdutuksen sanaa: jos erostanne on vasta lyhyt aika, niin todenäköisesti menossa on laastarisuhde, se voi olla kiihkeä, mutta joillekkin se on tapa selvitä erosta... ne eivät ole oskaan kestäviä, koska eivät rakennu kovinkaan vahvalle pohjalle.. todennäköisesti exäsi on vaan siirtänyt rakkautensa sinua kohtaa johonkin toiseen...
Voimia sinulle kovasti, oikeasti, ja vilpittömästi..:D tiedän mistäpuhun, olen itse myös eronnut, ja siitä vahvempana selvinnyt. - voi sanoa
RölliRupeltaja kirjoitti:
ett tunteensä täytyy kohdata ja ne läpi käydä, että pääsee elämässään eteenpäin. mitään itsensäkiduttamis tilanne tiedusteluja älä kuitenkaan exällesi tee. hyväksy vain tilanne, että tässä ollaan ja näin se tulee olemaan, teit sinä mitä vaan..
voisit nyt vaikka keskittyä oman elämän hallintaan ja pikkuhiljaa rakemtamaan sinun omaa elämää. välttele exääsi ja ole yhteydessä vain käytännön asioissa.
ero prosessi on pitkä ja välillä se tuntuu hyvinkin raskaalta, mutta se on tilanne missä sinä saat uuden mahdollisuuden. saat mahdollisuuden kehittyä ja löytää taas SINUT ITSESI, olet nyt SINÄ, et me.. ja se on aika hienoasia!
ja näin loppuun pari lohdutuksen sanaa: jos erostanne on vasta lyhyt aika, niin todenäköisesti menossa on laastarisuhde, se voi olla kiihkeä, mutta joillekkin se on tapa selvitä erosta... ne eivät ole oskaan kestäviä, koska eivät rakennu kovinkaan vahvalle pohjalle.. todennäköisesti exäsi on vaan siirtänyt rakkautensa sinua kohtaa johonkin toiseen...
Voimia sinulle kovasti, oikeasti, ja vilpittömästi..:D tiedän mistäpuhun, olen itse myös eronnut, ja siitä vahvempana selvinnyt.ei koskaan. Joskus "laastarisuhteet" kestääkin, on vain tavannut oikean tyypin hieman väärään aikaan mutta ei ole halunut turhaan jäädä odottelemaan parempaa aikaa.Usein ei kestä, joskus kuitenkin.
- Bina
RölliRupeltaja kirjoitti:
Voimia sinulle kovasti, oikeasti, ja vilpittömästi..:D tiedän mistäpuhun, olen itse myös eronnut, ja siitä vahvempana selvinnyt.kyynel tuli silmään. Näin se vaan menee.
- En ymmärrä
Erosin exsän kanssa 2v sitten ja tänä koko aikana olen kerran nähnyt sen ohimennen jossain seisoskelemassa kun itse menin bussilla ohitse.
Miten ihmeessä törmäilette jokavälissä exiinne? Pakkoko niiden kanssa on olla missään tekemisissä? - Nimetön
Pidätkö exääxi yhteyttä? Vai näetkö kenties entistäsi sattumalta jossain?
Parempi kun ei ole missään tekemisissä exän kanssa, niin ei tarvitse nähdä eikä kuulla mitään hänen miesjuttujaan.- REhvastelijoita?
Onko ne ex-naiset sitten kaikki sellasia että tullaan rehvastelemaan kuinka monta miestä ollaan saatu punkkaan kaadettua ja kaikkea? Oma exäni nyt ainakin valitettavasti on sellainen flirttailija ym. Itse haluaisin vain pitää puhevälit häneen, että voi vaihtaa kuulumisia. En muuta.
- Täällä...
REhvastelijoita? kirjoitti:
Onko ne ex-naiset sitten kaikki sellasia että tullaan rehvastelemaan kuinka monta miestä ollaan saatu punkkaan kaadettua ja kaikkea? Oma exäni nyt ainakin valitettavasti on sellainen flirttailija ym. Itse haluaisin vain pitää puhevälit häneen, että voi vaihtaa kuulumisia. En muuta.
Exä kehuskelee yhdenyön hoidoillansa enkä niistä todellakaan haluaisi kuulla, vaikka itse eron otinkin niin kyllä se silti tuntuu pahalle kuunnella.
Misään tekemisissä en exääni olisi,(vaikka välit muuten ovatkin hyvät)mutta yhteisen lapsen takia on pakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904