Match-comista

enskertalainen

Onko kukaan toinen törmännyt tällaiseen: maksoin match-comin 1 kk:n maksun, mutta noin kahden viikon kuluttua tuli ilmoitus, että jäsenyytesi on päättymässä ja kehoitettiin uusimaan. Eli kuukauden maksulla sain 2 viikkoa "nettideittailu" aikaa. Harmitti todella, olin just vaihdellut sähköpostia ihan mielenkiintoiselta kuulostavan ihmisen kanssa.
Palautetta annoin palvelun ylläpitäjälle, mutta pelkkä automaattinen vastaus tuli, josta ei apteekkarikaan ottanut selvää.

5

807

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin paljon pahaa

että suosittelen kaikkia pysymään mahdollisimman kaukana kyseisestä palvelusta.

• enskertalainen

Suurin osa kait saa deittaille sen ajan mistä maksaa, mutta jos sadastatuhannesta käyttäjästä keskimäärin vaikkapa 2 prosentilta "nyysitään" puolet maksusta, niin kyllähän se vuositasolla on huikea summa palvelun ylläpitäjälle.

Toisaalta minulla on tuttuja ja tutun tuttuja, jotka ovat löytäneet kumppanin juuri match-comista, mutta en itse enää aio tällaisiin "palveluihin" sekaantua.

• uudelleen
        enskertalainen kirjoitti:

Suurin osa kait saa deittaille sen ajan mistä maksaa, mutta jos sadastatuhannesta käyttäjästä keskimäärin vaikkapa 2 prosentilta "nyysitään" puolet maksusta, niin kyllähän se vuositasolla on huikea summa palvelun ylläpitäjälle.

Toisaalta minulla on tuttuja ja tutun tuttuja, jotka ovat löytäneet kumppanin juuri match-comista, mutta en itse enää aio tällaisiin "palveluihin" sekaantua.

vain sähköpostia, sieltä tulee aina ensin se automaattinen vastaus ja jos se ei tyydytä, niin sitten vastaavat henkilökohtaisesti. Näin kävi minullekkin. Varmaan vain jokin virhe sattunut, kyllä he oikaisevat sen.

Muuten kyllä olen sitä mieltä, että samat ihmiset ovat sekä siellä että maksuttomissa deiteissä, eli täällä suomi24:ssä. Turha maksaa kun löytyy, jos löytyy, ilmaiseksikin kumppani netin kautta. Kyllä livenä varmasti parhain kontakti toiseen syntyy, jos vain on mahdollisuus kulkea paikoissa missä niitä sinkkuja sattuisi olemaan. Vanhemmalla iällä se kyllä on aika toivotonta livessäkin.

• ex-matchiläinen
        uudelleen kirjoitti:

vain sähköpostia, sieltä tulee aina ensin se automaattinen vastaus ja jos se ei tyydytä, niin sitten vastaavat henkilökohtaisesti. Näin kävi minullekkin. Varmaan vain jokin virhe sattunut, kyllä he oikaisevat sen.

Muuten kyllä olen sitä mieltä, että samat ihmiset ovat sekä siellä että maksuttomissa deiteissä, eli täällä suomi24:ssä. Turha maksaa kun löytyy, jos löytyy, ilmaiseksikin kumppani netin kautta. Kyllä livenä varmasti parhain kontakti toiseen syntyy, jos vain on mahdollisuus kulkea paikoissa missä niitä sinkkuja sattuisi olemaan. Vanhemmalla iällä se kyllä on aika toivotonta livessäkin.

Minä sekä pari ystävääni ovat löytäneet vakituiset hyvät parisuhteen matchistä (ihan hyvällä aikuisiällä eli alle 40v). Tämän miehen lisäksi tapasin itse ennen "häntä" useamman todella potentiaalin miehen, joten voin hyvin suositella linkkiä kaikille. Myös maksut ja irtisanoutuminen sujuivat ongelmitta.Ei mitään moitittavaa ko sivuista

• Viestiä vaan

Tarkistapa vielä koska jäsenyytesi sivun mukaan päättyy.

Kirjaudu sisään ja paina Jäsenyyden asetukset ja sieltä Tilauksen tila.
      Siellä pitäisi näkyä päivämäärä koska jäsenyytesi päättyy.

Jos siellä on tosiaan liian aikainen päivämäärä, niin uutta viestiä vaan
      ylläpitoon ja sitten vielä uutta jos ei tule kunnon vastausta.

Itsellä ei ole sivusta oikeastaan mitään pahaa sanottavaa, jos ei korkeahkoa
      hintaa oteta lukuun. Tai noh, onhan sielläkin niitä ärsyttäviä ulkomaalaisia
      huijarinaisia, jotka ilmeisesti yrittävät saada yksinäisiltä miehiltä rahat pois.
      Noita on kyllä kaikkialla muuallakin, esim. Suomi24:ssä.

Match.com:ssa tuntuu olevan vähän vanhempia naisia kuin Suomi24:ssä.
      Siis tarkoitan "vanhemmilla" noin oman ikäisiäni eli 30 v. Suomi24:ssähän
      pyörii paljon myös aikuisuuden rajoilla olevia teinejä. Ehkä tuo maksullisuus karkoittaa
      suurimman osan huomiota kerjäävistä teineistä?

Myös koulutustaso tuntuu olevan korkeampi Match:ssa, ainakin naisten osalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe