on suvussa joitan sairauksia ja itsestään ne kertovat ihan samaa. On verenpainetta, ylipainoa, kolesterolsia, sydänvikaa yms.
Jokainen VHH:lainen tuntuu olevan sairas.
No niinhän se VHH on todettukin olevan sairaille elimistöille ja liikuntakyvyttömille sopiva dieetti.
Terveillä ihmisillä toimii terveiden dieetit, on turha tuskastuttaa elämäänsä sellaisella dieetillä joka tuntuakseen hyvältä vaatii moniongelmaisen ja vikaantuneen kehon. Siinä on kontrasti jossa varmaan VHH:n rajoitukset ja aikataulusidonnainen problematiikka ovat siedettävissä.
Mutta eivät VHH:laiset kovin tyytyväiseltä vaikuta, vaikka niin väittävätkin. Rivien välistä pilkahtaa väkisinkin katkeruus ja suoranainen viha tereitä kohtaan.
Miksi jokaisella VHH:laisella
14
541
Vastaukset
- tere.
Suvussani on joillakin korkea kolesteroli toisella taasen korkea verenpaine sydänvikoja ei ole. Itse kärsin vielä noin puoli vuotta ylipainosta mutta sitten sekin on jo historiaa.
Sitten olen virallisestio terve. Kiitos VHH:n.- Sirkka Perttunen
Olen kiitollinen vhh:lle terveydestäni!!! Ennen söin itseni huonoon kuntoon,ylipaino,esidiabetes,iho-ongelmat jne... Historiaa myös minun kohdalllakin.
Kun koko suku syö RHH:n mukaan ja on siksi sairasta niin jotkut siirtyvät VHH:lle ja tervehtyvät.
Ei vhh rajoita mitenkään, paitsi nakkiputkaruokailua. Nakkiputkahan lienee RHH:n mukaan varsinaista terveysruokaa kun siinä on paljon hiilareita käristettynä trans-rasvoissa.- Kuppis-s
Ehkä rrh aiheuttaa sairaille ihmisille vaikeuksia. Olkoon he sitten vhh:lla, mutta turha sitä on terveille tyrkyttää.
Ja voisi hieman käyttää omaakin älyä, miksi pitää syödä rrh:ta kun voisi noudattaa virallisia suosituksia. Noh, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Itsepähän sitten vhh-ristinnke kannatte, mutta koettakaa silti hyväksyä sairautenne niin se voi auttaa katkeruuteen. - sä olet?
Kuppis-s kirjoitti:
Ehkä rrh aiheuttaa sairaille ihmisille vaikeuksia. Olkoon he sitten vhh:lla, mutta turha sitä on terveille tyrkyttää.
Ja voisi hieman käyttää omaakin älyä, miksi pitää syödä rrh:ta kun voisi noudattaa virallisia suosituksia. Noh, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Itsepähän sitten vhh-ristinnke kannatte, mutta koettakaa silti hyväksyä sairautenne niin se voi auttaa katkeruuteen.vt = rhh
Kuppis-s kirjoitti:
Ja voisi hieman käyttää omaakin älyä, miksi pitää syödä rrh:ta kun voisi noudattaa virallisia suosituksia. Noh, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Itsepähän sitten vhh-ristinnke kannatte, mutta koettakaa silti hyväksyä sairautenne niin se voi auttaa katkeruuteen.Diabeetikkoja puoli miljoonaa, samoin sydäntautisia. Syöpäkin leviää kuin kulovalkea.
Muista, että nämä sairaatkin ovat joskus olleet terveitä, mutta ei enää. Siksi kannattaa ehkäistä ja siirtyä VHH:lle terveenä niin ei koskaan sairastukaan.- -.,-.,g
kj.mattila kirjoitti:
Diabeetikkoja puoli miljoonaa, samoin sydäntautisia. Syöpäkin leviää kuin kulovalkea.
Muista, että nämä sairaatkin ovat joskus olleet terveitä, mutta ei enää. Siksi kannattaa ehkäistä ja siirtyä VHH:lle terveenä niin ei koskaan sairastukaan.VHH olisi vain pahentanut asiaa. Olisivat vaan noudattanee Pekan ohjeita niin olisivat terveitä.
Ainakin peräsuolisyöpä joka on seurausta runsaasta rasvan käytöstä lisääntyy. - .....siis.......
-.,-.,g kirjoitti:
VHH olisi vain pahentanut asiaa. Olisivat vaan noudattanee Pekan ohjeita niin olisivat terveitä.
Ainakin peräsuolisyöpä joka on seurausta runsaasta rasvan käytöstä lisääntyy.kannata rasvata peräsuolta. Sehän ei ole tarkoitettu siihen mihin sinä ehkä luulet.
Kuppis-s kirjoitti:
Ja voisi hieman käyttää omaakin älyä, miksi pitää syödä rrh:ta kun voisi noudattaa virallisia suosituksia. Noh, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Itsepähän sitten vhh-ristinnke kannatte, mutta koettakaa silti hyväksyä sairautenne niin se voi auttaa katkeruuteen.En ymmärtänyt viestistäsi hölkäsen pöläystä. Vittuako tänne kirjoittelet jos ruikutus on ainoa asia mitä pystyt suoltamaan.
- kii kaa
Loivamyötänen kirjoitti:
En ymmärtänyt viestistäsi hölkäsen pöläystä. Vittuako tänne kirjoittelet jos ruikutus on ainoa asia mitä pystyt suoltamaan.
Vittuako täällä surffailet jos et ymmärrä lukemaasi.
- menhir86
lähteä siitä liikkeelle, että tervettä ihmistä ei ole edes olemassa.
Pidän mm. kateutta ja tahallista ymmärtämättömyyttä myös sairautena. Jotkut tosin luokittelevat ne luonteenpiirteiksi. - trollailet
Ei kukaan ole kiinnostunut sun epäteiteellisistä mielipiteistäsi.
- tillelidiiiiekk
omaiset syövät paljon perunaa, riisiä ja kaikenlaisia kevyttuotteita sekä kaikenlaista hiilarimättöä. Kasviksia saattaa olla per ateria se 40g eli porkkanakikkare tai ehkä "jopa" 100g salaattia.
Heillä on vatsavaivoja, ummetusta koko ajan ja jatkuvasti kasvava ylipaino.
Minun lautanen täytetään ensin kasviksilla ja sitten lihalla ja rasvatuotteilla. Nämä siis korvaa riisit ja pastat. Mantelista saa hyvää rasvaa, lohessa on hyvää rasvaa, avokadossa on hyvää rasvaa. Hedelmä per päivä.
Minulla on ummetusta vain silloin kun saan liian vähän rasvaa tai kasviksia.
Nälkä minulla on muutaman kerran päivässä ja napostelun tarve on lähtenyt kokonaan pois. Makeanhimoa en enää tunne ja jätin myös alkoholin hiilihydraattien vuoksi pois. Lasi punaviiniä silloin tällöin riittää.
Ihmisillä on joku ihme luulo, että tässä vedetään vaan rasvaa ja lihaa. Kyllä se on pitkälti kasviksia ja riittävästi lihaa, proteiinin vuoksi. Liika ei ole hyväksi munuaisille ja liian vähäinen, lähtee lihakset kropasta.
Rasvaa taas syödään polttoaineeksi.
Tällä ruualla lähtee sellainen yhtenään jääkaapilla ravaaminen pois. Kunnon hyvä ja maukas ruoka pitää nälän poissa! Kaikkihan tietää, että kerma ja voi antaa hyvän maun ruokiin mausteiden lisäksi.
Ainiin. Paino tänään 63kg. - 63 kg hmmmmmmmmm
tillelidiiiiekk kirjoitti:
omaiset syövät paljon perunaa, riisiä ja kaikenlaisia kevyttuotteita sekä kaikenlaista hiilarimättöä. Kasviksia saattaa olla per ateria se 40g eli porkkanakikkare tai ehkä "jopa" 100g salaattia.
Heillä on vatsavaivoja, ummetusta koko ajan ja jatkuvasti kasvava ylipaino.
Minun lautanen täytetään ensin kasviksilla ja sitten lihalla ja rasvatuotteilla. Nämä siis korvaa riisit ja pastat. Mantelista saa hyvää rasvaa, lohessa on hyvää rasvaa, avokadossa on hyvää rasvaa. Hedelmä per päivä.
Minulla on ummetusta vain silloin kun saan liian vähän rasvaa tai kasviksia.
Nälkä minulla on muutaman kerran päivässä ja napostelun tarve on lähtenyt kokonaan pois. Makeanhimoa en enää tunne ja jätin myös alkoholin hiilihydraattien vuoksi pois. Lasi punaviiniä silloin tällöin riittää.
Ihmisillä on joku ihme luulo, että tässä vedetään vaan rasvaa ja lihaa. Kyllä se on pitkälti kasviksia ja riittävästi lihaa, proteiinin vuoksi. Liika ei ole hyväksi munuaisille ja liian vähäinen, lähtee lihakset kropasta.
Rasvaa taas syödään polttoaineeksi.
Tällä ruualla lähtee sellainen yhtenään jääkaapilla ravaaminen pois. Kunnon hyvä ja maukas ruoka pitää nälän poissa! Kaikkihan tietää, että kerma ja voi antaa hyvän maun ruokiin mausteiden lisäksi.
Ainiin. Paino tänään 63kg.sitä en ymmärrä, että kuka pakottaa tulemaan vhh- palstalle jos kerran ei sitä ymmärrä vaan inhoaa tai pelkää tms?
En kerro kellekään syömisistäni ellei sitä erikseen kysytä.
Itse en ymmärrä paastoamista tai pisteiden laskua, joten pysyn poissa sieltä. En pakota ketään lukemaan vhh aiheita tai syömään vhh- ravintoa. En siis pakota ketään syömään kasviksia ja lihaa.
Lapseni ovat normaalipainoisia kuten itsekin olin nuorena. Iän myötä aineenvaihdunta hidastuu yms. Mies on urheilija mutta nyt on todettu verenpainetta ja verensokerit heittelee. Hän miettii kovasti siirtymistä vhh:lle tai siis ainakin kokeilua. Perintötekijöinä nuo molemmat sairaudet.
Tällä hetkellä olen siis ainoa perheessäni tai lähisuvussani, joka mainitsee koko vhh:n kysyttäessä. Kysymys on usein tällainen: "miten olet laihtunut noin äkkiä"? "Miten voit syödä lihaa ja etkö tosiaan käytä kevyttuotteita"? "Oletpa pirteän näköinen"!
Eräs ystäväni 40v nainen, oli vuoden ajan kasvissyöjä. Hän kuitenkin sanoi, että oli pakko alkaa syödä lihaa, koska tuli niin huono olo pelkillä vihanneksilla. Hän harrastaa punttisalia ja lenkkeilyä.
Tiedän, että hän syö silloin tällöin tosi harvoin pullaa tai muita herkkuja, ei siis edes kerran viikossa. Koskaan hän ei juuri syönyt riisiä tai pastoja. Hän on aina ollut hoikka paitsi raskaana ollessa:).
Kun nyt kerroin hänelle olevani vhh- ruualla, niin hän oikein ihmetteli mitä se tarkoittaa! Ei ollut ikinä kuullutkaan.
Pohdimme asiaa yhdessä ja hän sanoi, "taidan olla vhh:lla ihan tietämättäni". Tosin hän on todella laiha ja liikkuu paljon eli niitä rasvoja voisi kyllä lisätä. Juustoja tykkää syödä ja ne eivät ole kevyttuotteita.
Ketään ei pakoteta tähän ravitsemustyyliin! Kaikki on ihan vapaaehtoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872