Perseestä!!

Been there, done that

Olin pitänyt profiilia kolme vuotta ja mitään muuta kuin negatiivista ei ole sanottavana.
Ai, kuinka niin?
Vuosien aikana tapasin miehiä juurikin deittipalstoilta ja jokaiseen sopii mm. seuraavat kuvaukset:

-Etsivät kokoajan parempaa
-Kuvittelevat itsestään liikoja
-Haluavat vain hetken huumaa, sanat pelkkää tuulen helinää
-Eivät oikeasti halua mitään suhdetta
-Haluavat ihailua, itsetunnon pönkitystä ja satuttaa toista
-Pitävät jotain ”haaremia”

Jne. jne. jne.

Mikä ihmeen kieroutunut pää pitää olla miehellä kun toimii noin?? Nettideittailu on todella syvältä eikä aiheuta muuta kuin pahaa mieltä, katkeruutta, itsetunnonmenetyksiä ja turhia perseenpuudutustunteja koneella!

12

1186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen vm 83-

noh, mä en ole tavannut kuin 2 jamppaa näin deittipalstoilta, ja siihen loppui. Yksinäisiä, toivottomia vossukoita, jotka ei tajua oikeasta elämästä mitään.

Löysin elämäni miehen huoltoasemalta. Nyt yhteiseloa takana 4.5 v.

Rehellisempää ja aidompaa miestä saa hakea, vaikka puhuminen ja pussaaminen on vaikeaa...

Lopeta noi deittitreffit ja liiku... kyl se hyvä mies jostain löytyy.. ! :)

nimimerk. nainen 26v.

• kysyäjosvastaisitvaikka

Miten tapasitte siellä huoltoasemalla? Ihan mielenkiinnosta kysyn, jos vaikka tapaan jonkun nätin naisen jossain huoltoasemalla. =)

• kokemukse syvä rintaääni

Pistää vain ihmettelmään, että kolme vuotta olet tapaillut s24 kautta miehiä, mutta et ole mitään oppinut? Itse en hae koko ajan parempaa, vaan sitä oikeaa. En kuvittele itsestäni liikoja, tiedän mitä olen. En halua hetken huumaa, vaan henkisesti kypsän kumppanin (toki ulkonäölläkin on merkitys). Haluan suhteen. Jokainien meistä tarvitsee ihailua, myös sinä. Minun ei tarvitse pönkittää itsetuntoani enkä halua / voi satuttaa toisia koska satuttaisin samalla itseäni. En ole kiinostunut haaremista.
      Ja en todellakaan halua hypätä ensimmäisenä sänkyyn, vaan haluan tutustua ensiksi kunnolla. Jutella, käydä syömässä, yleensäkkin tutustua koska seksi tuntemattoman kanssa on onttoa. Joten jos etsit jotain muuta kun hetken panoa, niin älä suostu sänkyleikkeihin ennenkuin tunnet toisen. Jos mies on oikeasti kiinnostunut, niin se jaksaa odottaa. Ei tietenkään ikuisuutta, eikä jahtaamis leikkejä, vaan jos olet rehellinen ja kerrot mitä ajattelet.
      Itse en ole kauan nettideittailua harrastanut, mutta tulen varmasti harrastamaan siihen asti kunnes jonkun löydän. En tietenkään tarkoita kuluttavani kaikki illat koneella, vaan ikäänkuin siinä sivussa. Jos takamus puutuu kannattaa nostaa se irti penkistä ja käydä vaikka lenkillä :D

• täälltä

Ei ole mitään muuta kuin negatiivista sanottavana.
      Ai, kuinka niin?
      Vuosien aikana tapasin naisia juurikin deittipalstoilta ja ihan jokaiseen sopii mm. seuraavat kuvaukset:

-Etsivät kokoajan parempaa
      -Kuvittelevat itsestään liikoja
      -Haluavat vain hetken huumaa, sanat pelkkää tuulen helinää
      -Eivät oikeasti halua mitään suhdetta
      -Haluavat ihailua ja itsetunnon pönkitystä
      -Jatkuvaa mustasukkaisuutta ihan turhasta

Mikä ihmeen kieroutunut pää pitää olla naisella kun toimii noin??

Nettideittailu on todella syvältä eikä aiheuta muuta kuin pahaa mieltä, katkeruutta, itsetunnonmenetyksiä ja turhia perseenpuudutustunteja koneella molemmille sukupuolille!

• joillekin se

myös toimii

on olemassa parisuhteita jotka ovat saaneet alkunsa nettitreffien kautta

• Nimetön

Kaikki tuo kuvaamasi sopii myös naisiin.
      Ai miksi?
      Siksi, että nämä deittisaitit on enemmän sellasia pikku barbien kuvagllerioita.
      Ja "vieraskirja", voi helvetti ... sitäkö täällä pitäisi täytellä aikansa kuluksi? En hitto vie siihen ryhdy.

• Löytöjä

Kohta A) Ei nettideittailusta pidä ottaa pahaa mieltä.

Kohta B)Kertonee sinusta jotain, jos ei mitään po-
      sitiivista ole tapahtunut kolmeen (!!)vuoteen.

Kohta C) Itse seurustelen nyt kolmatta kertaa nel-
      jän vuoden sisään. (etäsuhteita, paitsi tämä viimeinen, joka nyt menossa)

Kohta D) Tunnen viisi pariskuntaa (fiksuja ihmisiä), jotka seurustelleet jo 1-2v. Yksi pari
      asuu jo yhdessä.

Kohta E) Joten...Missä vika???

• suhdetta

yhden vuoden aikana, eivät ole tainneet olla kuin kuukauden parin suhteita, ei sellaisia voi oikein seurusteluksi kutsua :)

• Lue oikein
        suhdetta kirjoitti:

yhden vuoden aikana, eivät ole tainneet olla kuin kuukauden parin suhteita, ei sellaisia voi oikein seurusteluksi kutsua :)

Neljän vuoden sisään!

• leveile

Miehenä mun täytyy sanoa, että älä turhaan ala leveillä ja elvistellä: "että kun mäkin oon jo tehnyt sitä ja tätä niin mikset sinä saa mitään aikaiseksi"?

Missä siis vika? Oletko joku merkonomimyyntimies joiden kanssa naiset istuu valomerkkiin asti ja sinä maksat laskut. Mistä päin olet oikein kotoisin? Kyllähän p*:n puhujat landella aina pärjäävät. Mieti nyt vähän sinäkin mitä oikein raapustelet.

t. Äijä Stadista

• Kuin luulet
        leveile kirjoitti:

Miehenä mun täytyy sanoa, että älä turhaan ala leveillä ja elvistellä: "että kun mäkin oon jo tehnyt sitä ja tätä niin mikset sinä saa mitään aikaiseksi"?

Missä siis vika? Oletko joku merkonomimyyntimies joiden kanssa naiset istuu valomerkkiin asti ja sinä maksat laskut. Mistä päin olet oikein kotoisin? Kyllähän p*:n puhujat landella aina pärjäävät. Mieti nyt vähän sinäkin mitä oikein raapustelet.

t. Äijä Stadista

Olen hoitaja..Siellä raskaammalla puolella..Että se sun "merkonomi-fantasiastasi":)
        Mitä leveilyä kirjoituksessani oli???
        Kyllä naisia saa, kun osaa...
        Ja käyn suht' harvoin kapakoissa nykyään.
        Bändejä joskus tsekkailemassa. Ja ikääkin jo on.

• Tampereella
        leveile kirjoitti:

t. Äijä Stadista

Joten se siitä "landesta":)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6013
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe