Kävin tänään ottamassa micro ring tekniikalla hiustenpidennyksen ja minulle suositeltiin Davines tuotesarjaa. Olen nyt googlettanut ja löytänytkin pari ulkomaalaista firmaa jotka sitä myyvät, mutta olen kauhean epäuskoinen noihin ulkomaan tilauksiin. Mistä muut ovat tuotteensa ostaneet? Joku suomalainen firma myy, mutta vain alan ammattilaisille tai parturi-kampaaaja opiskelijoille.
Davines
8
621
Vastaukset
- kettu.
Aika moni B*longin pidennyksiä tekevä kampaamo myy myös Davinesin tuotteita. Hiustenpidennys.fi -sivustolta löytyy kampaamohaku, sinne syötät paikkakunnan missä asut ja näet kuka paikkakunnalla tekee B*longin pidennyksiä. Sieltä sitten kyselemään.
- kampaamossa
ottamassa pidennyksiä, vaan ihan yksityisellä henkilöllä ja tein tuon minkä neuvoit. Että kyselin oman paikkakuntani kampaamoista jotka tekevät pidennyksiä niin heillä ei ollut valikoimissaan ko. firman tuotteita. Helsinki ei tietysti ole kaukana, vajaa 50km, mutta ärsyttää lähteä parin purnukan takia sinne kun ei mitään muuta asiaa ole.
- Maaijaa-
kampaamossa kirjoitti:
ottamassa pidennyksiä, vaan ihan yksityisellä henkilöllä ja tein tuon minkä neuvoit. Että kyselin oman paikkakuntani kampaamoista jotka tekevät pidennyksiä niin heillä ei ollut valikoimissaan ko. firman tuotteita. Helsinki ei tietysti ole kaukana, vajaa 50km, mutta ärsyttää lähteä parin purnukan takia sinne kun ei mitään muuta asiaa ole.
Meillä täälä jyväskylässä davinessia myy Hairium ainakin ja ihan itse minä kävin ne sieltä ostamassa vaikka olen ihan tavis, en parturikampaaja tms.
Voisit pyytää tekijääsi esim tilaamaan sinulle davines tuotteita, jos on alan opiskelija tms saa muistaakseni hieman halvemmalla hinnalla...
Kysele tekijältäsi lisää :)
- tykkään
Kysy ihmeessä pidennyksesi laittajalta. Varmasti myös lähettää sinulle postitse jos vain maksat postituksen jos on kerran yksityinen tekiä.
Onko muuten micro-ringit olleet hyvät?
Missä laitoit?
Paljonko maksoi?
Kiinnostaa- tosi paljon!
Ovat kyllä olleet todella hyvät, itselläni ensimmäinen pidennys ja vähän jänskätti että miten pärjään näiden kanssa. Yksi lähti irti, mutta sehän ei haittaa mitään koska eihän sitä edes huomaa! Sekin oli ihan omaa tyhmyyttäni kun en pitänyt tukasta kiinni ja kiskoin ja kiskoin sitä kun siinä oli takku:) Suosittelen kyllä lämpimästi näiden laittoa jos pidennyksen tahtoo pistää.
http://www.merilinna.com/index.html
En tiedä saako mainostaa, mutta tuolla kävin pistämässä. - ja kiinnittyy
tosi paljon! kirjoitti:
Ovat kyllä olleet todella hyvät, itselläni ensimmäinen pidennys ja vähän jänskätti että miten pärjään näiden kanssa. Yksi lähti irti, mutta sehän ei haittaa mitään koska eihän sitä edes huomaa! Sekin oli ihan omaa tyhmyyttäni kun en pitänyt tukasta kiinni ja kiskoin ja kiskoin sitä kun siinä oli takku:) Suosittelen kyllä lämpimästi näiden laittoa jos pidennyksen tahtoo pistää.
http://www.merilinna.com/index.html
En tiedä saako mainostaa, mutta tuolla kävin pistämässä.toisiinsa.
Kiinnittyykö noi micro-ringit?
Muuten kyllä tykkään mutta noi osiot tarttuu toisiinsa, toistensa ympäri jotenkin. - ainakaan
ja kiinnittyy kirjoitti:
toisiinsa.
Kiinnittyykö noi micro-ringit?
Muuten kyllä tykkään mutta noi osiot tarttuu toisiinsa, toistensa ympäri jotenkin.ole kiinnittynyt. Ovat olleet hyvät ja pidän tosi paljon! Aion myös jatkossakin ottaa tällä tekniikalla.
- ----
Ite katoin merkin nettisivuilta kampaamot joissa tuotteet on myynnissä:
www.davines.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251