itseäni hieman vanhemmat naiset

juttelija

Itse olen reilu parikymppinen, suht. urheilullinen, pitkä, normaalin oloinen mies ja itseäni viehättää hieman vanhemmat naiset eli n. 5-10v ikäeroa positiiviseen suuntaan. Kerran tässä lähiaikoina olin iskenyt silmäni noin kolmikymppiseen sinkkunaiseen joka oli todella mielenkiintoinen pakkaus, ihannenaiseni. Mutta mielessä piilee jokin dilemma että en viitsinyt edes yrittää. Kun tuntuu jotenkin ettei he meihin nuorempiin ja "kokemattomiin" oikein osoita kiinnostusta.

Kysyisin että mitä tämän ikäluokan naiset oikein ajattelee itseään nuoremmista miehistä ja mikä heidät sytyttää?

Olen toki seurustellut kauankin itseni ikäisen ja vuoden nuoremman naisen kanssa. Mutta tunnen vetoa itseäni hieman vanhempiin naisiin eritavalla.

Tällä kertaa näinpäin kun nykyään näyttää olevan täysin normaalia että 60v vanha käpy menee naimisiin vuosikymmeniä nuoremman naisen kanssa.

10

1057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä...

mitään, ikäerossa tuohon suuntaan. Itse olen aina ollut enemmän "kallellani" itseäni nuorempiin miehiin. Kolmekymppisenä sinkkuna seurustelin parisen vuotta mielettömän ihanan, itseäni 6 vuotta nuoremman miehen kanssa. Kieltämättä tovin mietin, että aika nuori kaveri on, mutta eipä se tahtia haitannut. Nykyinen mieheni ja lapseni isä on minua viisi vuotta nuorempi ; ei se ikä, vaan eletty elämä on se seikka, joka ratkaisee.

• et se riippuu

varmaankin ihmisestä mut minä ainakin arvostan nuorempia miehiä ihan siinä missä omankin ikäisiä. Siis etten eroittele iän mukaan ketään. Taidan tosin jonkun verran erota tavanomaisesta tarkoittamastasi naisesta koska olen kuulemma nuoremman näköinen kuin voisi olettaa ja nuorekas muutenkin.
      Kiinnitän miehessä samoihin niihin asioihin huomiota kuin parikymppisenäkin. Et siinä suhteessa en ole kyllä muuttumut yhtään. Eli se kokonaisuus ratkaisee.. Ja ulkonäölläkin on väliä. Ei siitä mihinkään pääse.
      Tuo viimeinen lause rupes jotenkin hymyilyttämään.. Niin mut onhan se 'vähän' eri asia joku 20-30 vuoden ikäero kuin 5-10 vuotta. Eikö?

• mies 31 v.

Jotakuinkin 18 - 22 vuotta on naismakuni kohde.

Se on ihan sama mitä ihmiset pitävät epänormaalina umpimielisyydessään.

Niin seurustelen paraikaa 18 vuotiaan neidon kanssa ja kivaa on yhdessä.

• <3

Harvoin samanikäisyys on tae siitä että toinen on kiinnostava. Mun mielestä toi on ihan ok ikäero! Itse olen 28 v nainen ja tykkään myös eniten parikymppisistä kundeista (en tosin kaikista).

• kiinnostu.

Saatan katsella, mutta siihen se jää. Toki poikkeuksia on, ja silloin ikä ei ratkaise. Kiinnostun ihmisestä, muulla ei silloin väliä.

• *Anniina*

Kyllä esim minä, 31, tykkään noin 24-vuotiaista kundeista.
        Seksikästä on kun sellaisella nuorella miehellä on itseluottamusta niin ettei ikäero tunnu haittaavan häntä ollenkaan! Vaan tietää olevansa sexy ja ihana ja pärjäävänsä oikein hyvin ;D

• kolmekymppinen nainen

Mikä on sen upeampaa kuin se että parikymppinen kundi tulee iskemään itseään vanhempaa naista. Siinä jos missä on kundilla itsetunto kohdillaan! Tuskimpa kukaan nainen pahakseen sellasta pistää. Päinvastoin, onhan se kiva että nuoret huomaa tällaiset "ikäloputkin". Hih =)
      Tsemppiä vaan sulle. Jos joku miellyttää niin iske kiinni vaan. Iällä ei oo siinä vaiheessa merkitystä.

• juttelija

Ompa hyvä että on tälläisia viestejä tullut. On vähän itseäni mietityttänyt miten nainen suhtautuu itseään jonkinverran nuorempiin miehiin. :) Toivotaan et joku päivä flaksi käy.

• kivoja
        juttelija kirjoitti:

Ompa hyvä että on tälläisia viestejä tullut. On vähän itseäni mietityttänyt miten nainen suhtautuu itseään jonkinverran nuorempiin miehiin. :) Toivotaan et joku päivä flaksi käy.

Luulin jo, et kaikki miehet on rumia ja epämiellyttäviä, kunnes huomasin nuoret flirttailevat komistukset. Olen hämmästynyt kolmekymppinen nainen, joka saa paljon huomioo itseään jopa yli 15v nuoremmilta miehiltä. Ovat vieläpä hyväkroppaisia ja saisivat varmasti nuorempiakin. Ikäiseni miehet on lähes poikkeuksetta jo aika rupsahtaneita ja tylsiä, kun taas parikymppiset on mukavia, kohteliaita, kauniita ja miellyttävää seuraa.

• kivoja
        kivoja kirjoitti:

Luulin jo, et kaikki miehet on rumia ja epämiellyttäviä, kunnes huomasin nuoret flirttailevat komistukset. Olen hämmästynyt kolmekymppinen nainen, joka saa paljon huomioo itseään jopa yli 15v nuoremmilta miehiltä. Ovat vieläpä hyväkroppaisia ja saisivat varmasti nuorempiakin. Ikäiseni miehet on lähes poikkeuksetta jo aika rupsahtaneita ja tylsiä, kun taas parikymppiset on mukavia, kohteliaita, kauniita ja miellyttävää seuraa.

Kannatta olla rohkea ja tehdä aloite, nainen tuskin siitä loukkaantuu. Nainen tuskin tulee aloitetta tekemään, en ainakaan minä tekisi. Tuntuisi hassulta mennä iskemään jotain "pikkupoikaa", vaikka ajatteleekin, että kysymyksssä on mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4731
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3463
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1528
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1453
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1266
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1172
    8. 164
      1060
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1058
    10. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      18
      1015
    Aihe