Naisvihan syy on selvinnyt

epäilikö tätä joku?

"Naisen ja läheisyyden puute painaa rinnassa.

Mieleen hiipii raaka ja paljas naisviha. Jokainen nainen alkaa tuntua "pikkusieluiselta, kierolta ja älyllisesti alamittaiselta".

Käytös ja puheet muuttuvat groteskeiksi naisten seurassa. Rasistiset vitsit karkottavat loputkin naiset."

Mikähän pakko niitä rasistisia vitsejäkin on kertoa? Voi luoja näitä sääliöitä.

http://www.hs.fi/juttusarja/parisuhdejaseksi/artikkeli/Neljä vuotta ilman/1135243440929

Mutta joo..o kyllä miehet on vaan paljon riippuvaisempia naisista mitä toisinpäin. Onneksi olen nainen ja voin keskittyä omaan elämääni. Tuokin jannu on ollut ilman seksiä kokonaiset neljä vuotta, kun muistaakseni jopa kymmenen prosenttia ihmisistä ei harrasta seksiä ikinä. En kyllä ole tuosta varma, enkä jaksa edes tarkistaa.

47

1770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~Vanilla~

Mä en ole koskaan harrastanut seksiä, eikä yksikään mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut, mutta en minä silti vihaa miehiä tai kerro rasistisia vitsejä...

"Hän ehdottaa, että kaikille 18–30-vuotiaille naisille pitäisi säätää asevelvollisuuden kaltainen pakollinen seksipalvelus valtion ylläpitämissä ilotaloissa." Ja noin ajatteleva ihminen vielä ihmettelee miksi ei saa seksiä!

• Mies Ilman

No siinä on kaksi vaihtoehtoa. Koska seksittä tai naisen huomiotta (pätee myös hellyyteen jota saa vastakkaiselta sukupuolelta) alkaa väkisinkin ahdistaa - etenkin jos on saanut sitä aikaisemmin esimerkiksi suhteessa - niin se ahdistus voi purkautua kahta kautta:

- Mikä muissa on vikana kun mulla ei käy flaksi?

tai

- Mikä minussa on vikana kun mulla ei käy flaksi?

Tuo ensimmäinen edustaa naiskritiikkiä tai pahaksi äityessään naisvihaa. Se kuitenkin tekee yhden asian oikein: Ego säilyy. Vihaamalla naisia mies voi nähdä itsensä voimakkaana ja itsetuntoisena. Se että suhde naisiin on kriisiytynyt on toissijaista. Miehessä kuitenkin on miehuus jäljellä ja kas kas - mitäs naiset kaipasivatkaan? Nimenomaan miehekästä miestä. Tuo mies joka kirjoitti kirjan tulee saamaan seksiä ja läheisyyttä viimeistään siinä vaiheessa kun joku mimmi päättää laittaa hänelle "jauhot suuhun" ja huomaakin että jamppa pistää kampoihin. "Oi mikä alkumies". Ettehän te naiset halua mitään myötääjiä vaan paljon mielummin vaikka sitten sian kunhan on vahva.

Se toinen puoli - alkaa löytää itsestään vikoja - onkin miehen pudottava kierre. Itsetunto-onglemat, luhistuva ego, säälinkerjuu... No. Nyt puhutaan minusta. Ruikutan rakkautta surkealle itselleni koska todellakin olen puutteessa ja todellakin kaipaan läheisyyttä. Todellakin arvostan naisia ja tahdon olla hyvä. Saamani huomio on yksinomaan ohimenevää sääliä ja taputusta että "kyllä säkin vielä jonkun löydät (kunhan se en ole MINÄ jota yrität)".

Ymmärrän kyllä että ihminen joka ei ole koskaan saanut seksiä tai läheisyyttä suhteessa, ollut kunnolla toisen kanssa - ei tiedä mitä menettää. Meille jotka olemme "onnekkaampia" mutta nyt yksin. No, minulle tämä on vitun raskasta ja omakuvani kertakaikkiaan luuseriutuu päivä päivältä.

• ~Vanilla~
        Mies Ilman kirjoitti:

No siinä on kaksi vaihtoehtoa. Koska seksittä tai naisen huomiotta (pätee myös hellyyteen jota saa vastakkaiselta sukupuolelta) alkaa väkisinkin ahdistaa - etenkin jos on saanut sitä aikaisemmin esimerkiksi suhteessa - niin se ahdistus voi purkautua kahta kautta:

tai

Tuo ensimmäinen edustaa naiskritiikkiä tai pahaksi äityessään naisvihaa. Se kuitenkin tekee yhden asian oikein: Ego säilyy. Vihaamalla naisia mies voi nähdä itsensä voimakkaana ja itsetuntoisena. Se että suhde naisiin on kriisiytynyt on toissijaista. Miehessä kuitenkin on miehuus jäljellä ja kas kas - mitäs naiset kaipasivatkaan? Nimenomaan miehekästä miestä. Tuo mies joka kirjoitti kirjan tulee saamaan seksiä ja läheisyyttä viimeistään siinä vaiheessa kun joku mimmi päättää laittaa hänelle "jauhot suuhun" ja huomaakin että jamppa pistää kampoihin. "Oi mikä alkumies". Ettehän te naiset halua mitään myötääjiä vaan paljon mielummin vaikka sitten sian kunhan on vahva.

Se toinen puoli - alkaa löytää itsestään vikoja - onkin miehen pudottava kierre. Itsetunto-onglemat, luhistuva ego, säälinkerjuu... No. Nyt puhutaan minusta. Ruikutan rakkautta surkealle itselleni koska todellakin olen puutteessa ja todellakin kaipaan läheisyyttä. Todellakin arvostan naisia ja tahdon olla hyvä. Saamani huomio on yksinomaan ohimenevää sääliä ja taputusta että "kyllä säkin vielä jonkun löydät (kunhan se en ole MINÄ jota yrität)".

Ymmärrän kyllä että ihminen joka ei ole koskaan saanut seksiä tai läheisyyttä suhteessa, ollut kunnolla toisen kanssa - ei tiedä mitä menettää. Meille jotka olemme "onnekkaampia" mutta nyt yksin. No, minulle tämä on vitun raskasta ja omakuvani kertakaikkiaan luuseriutuu päivä päivältä.

Mä kyllä ajattelen, että vika on ihan täysin minussa, mutta en siltikään vihaa ketään ja mulla on muilta osin ihan hyvä itsetunto. Onhan se oikeasti hiukan säälittävää, jos ei "saa" ketään, mutta toisaalta en minä siltikään pidä itseäni minään luuserina.

Niin että niilläkö on helpompaa, jotka ei ole koskaan saaneet mitään? Voi ollakin... Mutta yhtä lailla sellaiset miehet vihaa naisia... Musta toisaalta se voi olla pahempaakin, koska kuvitelmat/unelmat on aina parempia kuin todellisuus, niin voi luulla menettävänsä enemmänkin kuin oikeasti menettää.

• haisi.
        Mies Ilman kirjoitti:

tai

Mikä ihme se on se miehen riippuvuus naisista?
        Aikoinaan puhuttiin toisinpäin, mutta silloin oli kyse taloudellisesta riippuvuudesta. Mikä sekin taas oltiin teennäisesti tehtailtu alkuperäisestä syystä johtuen.

Ehkä se on vain teidän geeneissä, tai y-kromosomissa, mitä lie. Mutta ei sekään voi pitää paikkaansa, koska monet miehet tulevat toimeen ilman naisia ja osaavat silti kohdella näitä ihmisinä ilman katkeruutta.

"Vihaamalla naisia mies voi nähdä itsensä voimakkaana ja itsetuntoisena."

Heikkouttahan tuo on.

Sosiaalisuuden puute oli tuon miehen ongelma, se oli niin silmiinpistävä siinä Voimalan ohjelmassa jossa esiintyi.

• Mies Ilman
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Mä kyllä ajattelen, että vika on ihan täysin minussa, mutta en siltikään vihaa ketään ja mulla on muilta osin ihan hyvä itsetunto. Onhan se oikeasti hiukan säälittävää, jos ei "saa" ketään, mutta toisaalta en minä siltikään pidä itseäni minään luuserina.

Niin että niilläkö on helpompaa, jotka ei ole koskaan saaneet mitään? Voi ollakin... Mutta yhtä lailla sellaiset miehet vihaa naisia... Musta toisaalta se voi olla pahempaakin, koska kuvitelmat/unelmat on aina parempia kuin todellisuus, niin voi luulla menettävänsä enemmänkin kuin oikeasti menettää.

On tässä tapauksessa nimenomaan ihmissuhteisiin ja etenkin vastakkaiseen sukupuoleen liittyvää. Tokihan minäkin olen ihan pätevä tyyppi esim. ammatissani ja monia lahjojani kehutaan avoimesti. Mutta kun kyse on vastakkaisen sukupuolen kanssa toimimisesta ja yrityksestä päätyä jonkinlaiseen kontaktiin niin sitten nimenomaan alkaa ikuiselta vaikuttava suo jossa hyydyn ensiaskeleisiin. Olen negatiivi siitä mitä naiset kirjoittelevat haluavansa etenkin henkisiltä ominaisuuksilta (poislukien uskollisuus ja rehellisyys jotka ilman itsetuntoa eivät ole ilmeisesti minkään arvoisia).

Valitettavasti olemukseni on epävarma ja myös nuiva ihan sen takia että oletan vaikkapa treffeillä vaistomaisesti saavani pakit. Tiedän ettei se houkuttele naisia tutustumaan enempää, ei ole sitä kuuluisaa "kemiaa". Toisaalta sitten tiedän että jos joku nainen päättäisi voimaannuttaa minut antamalla huomiota ja osoittamalla haluvansa tukea mua niin että alan luottamaan ja no... niin. Antaisi seksiä ja päästäisi lähelleen - niin tiedän myös että minussa on oikein seurallinen ja hieno tyyppi jonka saan esiin vakaassa parisuhteessa. Tavallaan siis mua nyppii se että tiedän pystyväni mutten saa minkäänlaista tilaisuutta osoittaa kykyjäni.

Saanko mä syyttää naisia sen verran että he ei anna mulle nimenomaan sitä tukea jonka avulla saavuttaisin sen verran itsetuntoa että uskaltaisin olla se hyvä mies joka olen sisälläni, oikein kohdeltuna - enkä ruikuttava itsesäälinen luuseri joka ei saa naisilta huomiota tai tilaisuuksia ja nimenomaan siksi on ruikuttava itsesäälinen luuseri?

Argh.

• oikeasti..
        Mies Ilman kirjoitti:

tai

ajattelet vian olevan sinussa pelkän ruikutuksen sijaan, niin silloin sinä myös ymmärrät missä voit ihmisenä kehittyä.

• ..............................
        haisi. kirjoitti:

Mikä ihme se on se miehen riippuvuus naisista?
        Aikoinaan puhuttiin toisinpäin, mutta silloin oli kyse taloudellisesta riippuvuudesta. Mikä sekin taas oltiin teennäisesti tehtailtu alkuperäisestä syystä johtuen.

Ehkä se on vain teidän geeneissä, tai y-kromosomissa, mitä lie. Mutta ei sekään voi pitää paikkaansa, koska monet miehet tulevat toimeen ilman naisia ja osaavat silti kohdella näitä ihmisinä ilman katkeruutta.

"Vihaamalla naisia mies voi nähdä itsensä voimakkaana ja itsetuntoisena."

Heikkouttahan tuo on.

Sosiaalisuuden puute oli tuon miehen ongelma, se oli niin silmiinpistävä siinä Voimalan ohjelmassa jossa esiintyi.

"Sosiaalisuuden puute oli tuon miehen ongelma, se oli niin silmiinpistävä siinä Voimalan ohjelmassa jossa esiintyi."

Mitä jos joku nainen ottaisi ja vähän olisi itse sosiaalinen tälläistä kohtaan niin kenties se siitä lähtisi purkautumaan?

Katsos, ihminen on sellainen otus että hän pitkälti matkii toisia ihmisiä ja heidän käyttäytymistään. Jos joku on hyljeksitty niin hän itse oppii hyljeksimään varsin nopeasti. Epäsosiaalisuus on oire epäsosiaalisuuden kohtamisesta. Lääke tähän on ymmärtäväisyys ja epäsosiaalisen ihmisen kohtaaminen.

Mutta mutta. Mitä ilmeisimmin naiset eivät tätä prosessia halua tehdä ja korjata suomalaisia miehiä joissa kieltämättä on vikaa. Itse olen ollut yksinäinen kohta 8 vuotta ja ongelma nimenomaan on siinä että _en osaa_ ja tarvisin enemmän kuin vain kehoituksen "opetella". Tarvin ihmisen jota kiinnostaa - muuten turhaudun.

• Mies Ilman
        oikeasti.. kirjoitti:

ajattelet vian olevan sinussa pelkän ruikutuksen sijaan, niin silloin sinä myös ymmärrät missä voit ihmisenä kehittyä.

Olen silleen maailmankuvani vanki, tutustun naisiin tai yritän ainakin ja suhteeni kariutuu. Mut torjutaan lopulta kauniisti mutta selittelemättä. Mulla on osittain sellainen tunne että naiset suojelee mua joltain asialta, eivät halua kertoa "karua totuutta" - mutta mä en itse sitten tiedä että mikä se karu totuus on koska kukaan ei sitä kerro mulle.

Jos taas ei ole mitään kerrottavaa niin mistä sitten on kyse?

En tiedä onko vikaa ja jos on niin sitä ei ole minulle kerrottu. En tiedä odotetaanko minulta jotain enemmän, vai yliteenkö asiat vai mikä on vialla. Kaikki vaan luhistuu aina kasaan ja se vie multa voimat ja uskon itseeni ja kai naisiinkin kun en vaan saa selkoa mistä kiikastaa :(

• ~Vanilla~
        Mies Ilman kirjoitti:

On tässä tapauksessa nimenomaan ihmissuhteisiin ja etenkin vastakkaiseen sukupuoleen liittyvää. Tokihan minäkin olen ihan pätevä tyyppi esim. ammatissani ja monia lahjojani kehutaan avoimesti. Mutta kun kyse on vastakkaisen sukupuolen kanssa toimimisesta ja yrityksestä päätyä jonkinlaiseen kontaktiin niin sitten nimenomaan alkaa ikuiselta vaikuttava suo jossa hyydyn ensiaskeleisiin. Olen negatiivi siitä mitä naiset kirjoittelevat haluavansa etenkin henkisiltä ominaisuuksilta (poislukien uskollisuus ja rehellisyys jotka ilman itsetuntoa eivät ole ilmeisesti minkään arvoisia).

Valitettavasti olemukseni on epävarma ja myös nuiva ihan sen takia että oletan vaikkapa treffeillä vaistomaisesti saavani pakit. Tiedän ettei se houkuttele naisia tutustumaan enempää, ei ole sitä kuuluisaa "kemiaa". Toisaalta sitten tiedän että jos joku nainen päättäisi voimaannuttaa minut antamalla huomiota ja osoittamalla haluvansa tukea mua niin että alan luottamaan ja no... niin. Antaisi seksiä ja päästäisi lähelleen - niin tiedän myös että minussa on oikein seurallinen ja hieno tyyppi jonka saan esiin vakaassa parisuhteessa. Tavallaan siis mua nyppii se että tiedän pystyväni mutten saa minkäänlaista tilaisuutta osoittaa kykyjäni.

Saanko mä syyttää naisia sen verran että he ei anna mulle nimenomaan sitä tukea jonka avulla saavuttaisin sen verran itsetuntoa että uskaltaisin olla se hyvä mies joka olen sisälläni, oikein kohdeltuna - enkä ruikuttava itsesäälinen luuseri joka ei saa naisilta huomiota tai tilaisuuksia ja nimenomaan siksi on ruikuttava itsesäälinen luuseri?

Argh.

juttu, että varmaan monellakin olisi enemmän annettavaa, kuin mitä päällepäin näkee, mutta kun monilla ei olekaan. Niin lähdetkö siinä sitten seulomaan 30 miestä löytääksesi yhden hyvän vai valitsetko sen, josta jo heti näkee, että on hyvä... Näin kärjistetysti sanottuna. Raakaa peliähän se on, mutta samat säännöt kuitenkin on kaikille.

Toisaalta kyllä sen itsetunnon on lähdettävä itsestä... Ja jos olet tietynlainen ihminen, niin miksi se tulisi esille vasta kaiken tuon mainitsemasi jälkeen? Ihan kuin naisen pitäisi "maksaa" siitä, että olet hyvä mies. Mitä jos olisit ihan koko ajan hyvä mies, niin olisi valinnanvaraakin niissä naisissa.

Miehet aina valittaa, kun naiset aina vaatii niin paljon henkisiä ominaisuuksia... Musta on kummallista ajatella, että ei saisi vaatia. Mun mielestä suorastaan pitää vaatia! Yksin on kuitenkin paljon parempi olla kuin huonon kumppanin kanssa. Ja onhan miestenkin vaatimukset ulkonäön suhteen useimmiten täysin epärealistiset omaa tasoon nähden...

Ehkä mulla on sikäli helpompaa, että olen aina tiedostanut mitä voin saada ja mitä en, enkä ole koskaan edes tavoitellut parisuhdetta, niin ei ole varsinaisesti joutunut pettymäänkään.

• Mies Ilman
        ~Vanilla~ kirjoitti:

juttu, että varmaan monellakin olisi enemmän annettavaa, kuin mitä päällepäin näkee, mutta kun monilla ei olekaan. Niin lähdetkö siinä sitten seulomaan 30 miestä löytääksesi yhden hyvän vai valitsetko sen, josta jo heti näkee, että on hyvä... Näin kärjistetysti sanottuna. Raakaa peliähän se on, mutta samat säännöt kuitenkin on kaikille.

Toisaalta kyllä sen itsetunnon on lähdettävä itsestä... Ja jos olet tietynlainen ihminen, niin miksi se tulisi esille vasta kaiken tuon mainitsemasi jälkeen? Ihan kuin naisen pitäisi "maksaa" siitä, että olet hyvä mies. Mitä jos olisit ihan koko ajan hyvä mies, niin olisi valinnanvaraakin niissä naisissa.

Miehet aina valittaa, kun naiset aina vaatii niin paljon henkisiä ominaisuuksia... Musta on kummallista ajatella, että ei saisi vaatia. Mun mielestä suorastaan pitää vaatia! Yksin on kuitenkin paljon parempi olla kuin huonon kumppanin kanssa. Ja onhan miestenkin vaatimukset ulkonäön suhteen useimmiten täysin epärealistiset omaa tasoon nähden...

Ehkä mulla on sikäli helpompaa, että olen aina tiedostanut mitä voin saada ja mitä en, enkä ole koskaan edes tavoitellut parisuhdetta, niin ei ole varsinaisesti joutunut pettymäänkään.

". Mitä jos olisit ihan koko ajan hyvä mies, niin olisi valinnanvaraakin niissä naisissa."

Voisitko jotenkin konkretisoida?

Koska mulla on tutustumistilanteissa ongelmia niin silloinhan se on ihan eri juttu kuin että luottaisin johonkin naiseen ja siihen että hän hyväksyy mut omana itsenäni. Kun pitää "kaupitella" itseään ja poseerata henkisesti niin mä menen lukkoon. Nimenomaan se että mä annan heikkouteni näkyä on tavallaan sitä että toivon että nainen hyväksyy sen ja kertoo että tää on ok, kaikki hyvin, ymmärrän tilanteen ja mennään täst yli yhdessä.

Kuinka osoitat vaikkapa rehellisyyttä maailmassa jossa kukaan ei oikein tunnu luottavan kehenkään - siis ei saa tilaisuusksia edes olla rehellinen? Tai uskollisuus ennen suhdetta? Hemmetin vaikee osoittaa käytännössä.

Ymmärrän vaatimuksia ja kyllä mä niistä suoriudun kunhan mua ei vaadita olemaan supersankari heti alusta saakka. Jos joku kerrankin hakis kriteereillä : "epävarma kelpaavuudestaan mutta pohjimmiltaan oikein kultainen ihminen" niin sais nappiosuman musta.

• pitäisi?
        .............................. kirjoitti:

"Sosiaalisuuden puute oli tuon miehen ongelma, se oli niin silmiinpistävä siinä Voimalan ohjelmassa jossa esiintyi."

Mitä jos joku nainen ottaisi ja vähän olisi itse sosiaalinen tälläistä kohtaan niin kenties se siitä lähtisi purkautumaan?

Katsos, ihminen on sellainen otus että hän pitkälti matkii toisia ihmisiä ja heidän käyttäytymistään. Jos joku on hyljeksitty niin hän itse oppii hyljeksimään varsin nopeasti. Epäsosiaalisuus on oire epäsosiaalisuuden kohtamisesta. Lääke tähän on ymmärtäväisyys ja epäsosiaalisen ihmisen kohtaaminen.

Mutta mutta. Mitä ilmeisimmin naiset eivät tätä prosessia halua tehdä ja korjata suomalaisia miehiä joissa kieltämättä on vikaa. Itse olen ollut yksinäinen kohta 8 vuotta ja ongelma nimenomaan on siinä että _en osaa_ ja tarvisin enemmän kuin vain kehoituksen "opetella". Tarvin ihmisen jota kiinnostaa - muuten turhaudun.

Sitä paitsi ei tämänkään miehen ongelma ollut se, että ei olisi saanut lainkaan naisia, vaan se että pitäisi saada niitä tietyntyyppisiä ja tietynikäisiä naisia.

Eikö kukaan ole teille kertonut ettei mieskään kaikkea voi saada? Paljon tulee elokuvia ja sarjoja, joissa kaunottaret ihastuvat sosiaalisesti avuttomiin nörttipoikiin.

Kerran baarissa eräs mies tuli minulle jotain ehdottelemaan seurasta (olen varattu). Mutta kun kehotin häntä kysymään eräältä tuntemaltani sinkkunaiselta, joka ei ehkä niin hohdakas ole, kuten ei tämä mieskään, niin mies oikein närkästyi.

Eikä sosiaalisuutta opita vain vastakkaisen sukupuolen keskuudessa. Jostain syystä vaikuttaa olevan vain niin, että niille epäsosiaalisille (ja rumille, lihaville ym) miehille ei kuitenkaan kelpaa epäsosiaaliset (rumat lihavat ym.) naiset.

• on..
        Mies Ilman kirjoitti:

Olen silleen maailmankuvani vanki, tutustun naisiin tai yritän ainakin ja suhteeni kariutuu. Mut torjutaan lopulta kauniisti mutta selittelemättä. Mulla on osittain sellainen tunne että naiset suojelee mua joltain asialta, eivät halua kertoa "karua totuutta" - mutta mä en itse sitten tiedä että mikä se karu totuus on koska kukaan ei sitä kerro mulle.

Jos taas ei ole mitään kerrottavaa niin mistä sitten on kyse?

En tiedä onko vikaa ja jos on niin sitä ei ole minulle kerrottu. En tiedä odotetaanko minulta jotain enemmän, vai yliteenkö asiat vai mikä on vialla. Kaikki vaan luhistuu aina kasaan ja se vie multa voimat ja uskon itseeni ja kai naisiinkin kun en vaan saa selkoa mistä kiikastaa :(

täynnä kaikenlaisia terapeutteja. Ehkä löydät avun sieltä ja sitä kautta pääset tutustumaan itseesi. Asia on nimittäin niin, että itseään pitää ensin osaa rakastaa ennenkuin osaa muita. Enkä tarkoita nyt itserakkautta, pitikö tämäkin sanoa? Muilta voi tietysti olla vaatimassa rakkautta, mutta ei risa kenkä muutu ehjäksi sukkia vaihtamalla.

• ~Vanilla~
        Mies Ilman kirjoitti:

". Mitä jos olisit ihan koko ajan hyvä mies, niin olisi valinnanvaraakin niissä naisissa."

Voisitko jotenkin konkretisoida?

Koska mulla on tutustumistilanteissa ongelmia niin silloinhan se on ihan eri juttu kuin että luottaisin johonkin naiseen ja siihen että hän hyväksyy mut omana itsenäni. Kun pitää "kaupitella" itseään ja poseerata henkisesti niin mä menen lukkoon. Nimenomaan se että mä annan heikkouteni näkyä on tavallaan sitä että toivon että nainen hyväksyy sen ja kertoo että tää on ok, kaikki hyvin, ymmärrän tilanteen ja mennään täst yli yhdessä.

Kuinka osoitat vaikkapa rehellisyyttä maailmassa jossa kukaan ei oikein tunnu luottavan kehenkään - siis ei saa tilaisuusksia edes olla rehellinen? Tai uskollisuus ennen suhdetta? Hemmetin vaikee osoittaa käytännössä.

Ymmärrän vaatimuksia ja kyllä mä niistä suoriudun kunhan mua ei vaadita olemaan supersankari heti alusta saakka. Jos joku kerrankin hakis kriteereillä : "epävarma kelpaavuudestaan mutta pohjimmiltaan oikein kultainen ihminen" niin sais nappiosuman musta.

että kun sanoit, että jos nainen tekisi niin ja niin ja niin, niin SITTEN sinäkin olisit tietynlainen. Se kuulosti jotenkin kummalliselta... Olisit ihan oma itsesi ihan koko ajan! Epävarmuuttaan ei kannata mitenkään julistaa, mutta voisithan sinä sanoa vaikka siellä treffeillä, että sinua hiukan ujostuttaa. Ja valitse treffipaikka niin, että ei tarvitse olla koko ajan äänessä, että on jotain konkreettista tekemistä, joka myös herättää keskustelua, niin et ole heti itse niin esillä.

Jos ei itse usko itseensä, niin ei ihan varmasti usko kukaan muukaan. Kun jos sä olet epävarma kelpaavuudestasi, niin silloinhan se nainenkin(jolla saattoi alunperin olla ihan hyvä kuva susta) ajattelee, että sinussa onkin varmaan piilossa jokin suuri vika.

En minä oikein tiedä mitään näistä parisuhdekuvioista, mutta sen tiedän, että en yhtään ihmettele, että tuon aloituksessa mainitun kirjan kirjoittajalla on vaikeuksia saada naisia...

• Mies Ilman
        ~Vanilla~ kirjoitti:

että kun sanoit, että jos nainen tekisi niin ja niin ja niin, niin SITTEN sinäkin olisit tietynlainen. Se kuulosti jotenkin kummalliselta... Olisit ihan oma itsesi ihan koko ajan! Epävarmuuttaan ei kannata mitenkään julistaa, mutta voisithan sinä sanoa vaikka siellä treffeillä, että sinua hiukan ujostuttaa. Ja valitse treffipaikka niin, että ei tarvitse olla koko ajan äänessä, että on jotain konkreettista tekemistä, joka myös herättää keskustelua, niin et ole heti itse niin esillä.

Jos ei itse usko itseensä, niin ei ihan varmasti usko kukaan muukaan. Kun jos sä olet epävarma kelpaavuudestasi, niin silloinhan se nainenkin(jolla saattoi alunperin olla ihan hyvä kuva susta) ajattelee, että sinussa onkin varmaan piilossa jokin suuri vika.

En minä oikein tiedä mitään näistä parisuhdekuvioista, mutta sen tiedän, että en yhtään ihmettele, että tuon aloituksessa mainitun kirjan kirjoittajalla on vaikeuksia saada naisia...

"että kun sanoit, että jos nainen tekisi niin ja niin ja niin, niin SITTEN sinäkin olisit tietynlainen. Se kuulosti jotenkin kummalliselta... Olisit ihan oma itsesi ihan koko ajan!"

Öööö. Mutta kun minä toimin noin. Tuo kaava on nimenomaan ominta itseäni. Voi olla että mut voi käsittää "rikkinäiseksi" koska en käyttäydy samalla tavalla kaiken aikaa, mutta siis tiedän mikä on mun lääkkeeni vaivaan.

Kyllä tuohon on jonkinlainen psykologinen selityksin historiassani, mutta sitä nyt en ala tässä todellakaan puimaan. Käsitän itseni ilman toista ihmistä puolikkaaksi. Pärjään omillani, se on mun rutiini ollut jo pitkään. Mutta en koe elämääni kovin kummoisena ja suurin haaveeni on rakastaa itse ja tulla rakastetuksi.

En ymmärrä miten se voi olla tarpeena tai unelmana jotenkin niin väärin että sen takia mun pitäisi käydä jossain terapiassa että pääsisin irti kauneimman tuntemani asian toivosta. En usko yksinäiseen elämään, en koe että mua on tehty oleen erillään kumppanista. Mua vaivaa se että asiat on näin ja tahdon siihen tilaan muutoksen.

En ole myöskään holtiton, vain kaipaava. Annan pakkeja jos toinen ei ole sopiva syystä tai toisesta enkä usko että hänen kanssaan sujuisi suhde oikeaan suuntaan. Eli siis en ole ns. "kaikki kelpaa" ihminenkään. En jahtaa naiskauneutta vaikka sitä arvostankin, haluan naisen jossa on lämpöä ja välittämistä ja kyky kohdata minut kokonaisuutena.

Koen että mulle kyse on perustarpeesta, et sä käske janoista "käsittelemään janoaan" vaan silloin juodaan. Tai nälkäistä "Meneen terapiaan jossa sut saadaan uskomaan ettei sulla oo nälkä".

Ehkä mä oon vaan sekaisin ja mun pitäis kylmettää itseni ja olla toivomatta noita asioita.

• sinulle.
        Mies Ilman kirjoitti:

"että kun sanoit, että jos nainen tekisi niin ja niin ja niin, niin SITTEN sinäkin olisit tietynlainen. Se kuulosti jotenkin kummalliselta... Olisit ihan oma itsesi ihan koko ajan!"

Öööö. Mutta kun minä toimin noin. Tuo kaava on nimenomaan ominta itseäni. Voi olla että mut voi käsittää "rikkinäiseksi" koska en käyttäydy samalla tavalla kaiken aikaa, mutta siis tiedän mikä on mun lääkkeeni vaivaan.

Kyllä tuohon on jonkinlainen psykologinen selityksin historiassani, mutta sitä nyt en ala tässä todellakaan puimaan. Käsitän itseni ilman toista ihmistä puolikkaaksi. Pärjään omillani, se on mun rutiini ollut jo pitkään. Mutta en koe elämääni kovin kummoisena ja suurin haaveeni on rakastaa itse ja tulla rakastetuksi.

En ymmärrä miten se voi olla tarpeena tai unelmana jotenkin niin väärin että sen takia mun pitäisi käydä jossain terapiassa että pääsisin irti kauneimman tuntemani asian toivosta. En usko yksinäiseen elämään, en koe että mua on tehty oleen erillään kumppanista. Mua vaivaa se että asiat on näin ja tahdon siihen tilaan muutoksen.

En ole myöskään holtiton, vain kaipaava. Annan pakkeja jos toinen ei ole sopiva syystä tai toisesta enkä usko että hänen kanssaan sujuisi suhde oikeaan suuntaan. Eli siis en ole ns. "kaikki kelpaa" ihminenkään. En jahtaa naiskauneutta vaikka sitä arvostankin, haluan naisen jossa on lämpöä ja välittämistä ja kyky kohdata minut kokonaisuutena.

Koen että mulle kyse on perustarpeesta, et sä käske janoista "käsittelemään janoaan" vaan silloin juodaan. Tai nälkäistä "Meneen terapiaan jossa sut saadaan uskomaan ettei sulla oo nälkä".

Ehkä mä oon vaan sekaisin ja mun pitäis kylmettää itseni ja olla toivomatta noita asioita.

Uskotko että nuo kuvailemasi ongelmat eivät koskisi naisia lainkaan? Naiset vain harvemmin niistä valittavat, koska sellainen nainenhan tuomitaan heti rumaksi/läskiksi jne.

• Mies Ilman
        on.. kirjoitti:

täynnä kaikenlaisia terapeutteja. Ehkä löydät avun sieltä ja sitä kautta pääset tutustumaan itseesi. Asia on nimittäin niin, että itseään pitää ensin osaa rakastaa ennenkuin osaa muita. Enkä tarkoita nyt itserakkautta, pitikö tämäkin sanoa? Muilta voi tietysti olla vaatimassa rakkautta, mutta ei risa kenkä muutu ehjäksi sukkia vaihtamalla.

Sukan vaihtaminen oikea vertaus tilanteeseen?

Mielestäni ei. En "vaihda sukkaa".

Sensijaan sukatta oleminen olisi parempi vertaus. Vaikka kenkä olisi ehjä se hiertää rakoille asti.

• Mies Ilman
        sinulle. kirjoitti:

Uskotko että nuo kuvailemasi ongelmat eivät koskisi naisia lainkaan? Naiset vain harvemmin niistä valittavat, koska sellainen nainenhan tuomitaan heti rumaksi/läskiksi jne.

"Uskotko että nuo kuvailemasi ongelmat eivät koskisi naisia lainkaan? Naiset vain harvemmin niistä valittavat, koska sellainen nainenhan tuomitaan heti rumaksi/läskiksi jne."

En tiedä. En ole ajatustenlukija joten en muodosta asiasta mielipidettä vaan oletan että ihmiset kertovat tarpeistaan ja etsivät niitä toisista ihmisistä jos tuntevat tarvitsevansa jotain - niin minä käyttäydyn koska se on johdonmukaista. Jos on nälkä - syödään - jos ei ole syötävää - sitä "etsitään".

"Naiset vain harvemmin niistä valittavat, koska sellainen nainenhan tuomitaan heti rumaksi/läskiksi jne."

Olettaen että hyvät miehet ovat useimmiten varattuja tai kaltaisiani ihmisiä (siis vaikeita tutustua tai eivät miellytä aluksi koska tuntuvat ... no. Arvaat varmaan miltä minä tunnun nuhaisuudessani ja lemmenkipeydessäni?) - niin tällöin naiselle joka kaipaa hyvää seuraa ei ole tarjolla "helppoja ratkaisuja" jotka toimivat. Sensijaan tarjolla on varmasti ties mitä tuomitsijaa, epäilijää, naistenvihaajaa, pelimiestä ja hyväksikäyttäjää jotka varmasti ovat hyvinkin aktiivisia naisen suhteen - ellei muussa niin tuomitsemisen määrässä kun kuulevat että nainen ei ole avioliitossa tai valmis olemaan kenen tahansa kanssa?

Onko tässä siis pohjimmiltaan kyse siitä että minä hyvässä uskossani ajattelen asiat aivan liian yksioikoisesti - että riittää että haluan tutustua naiseen ja kerron kuka olen ja toivon että se natsaa ja nainen alkaa sitten yrittämään minun suhteeni ja ehkä jopa kysyy että mitä sinä tarvitset että tämä toimisi?

Vai onko tilanne sittenkin se että naiset kohtaavat omalla puoleltaan miehissä niin paljon kertakaikkista väinpitämättömyyttä ja kusipäisyyttä että minun arkuuteni ja tuenkaipaamiseni koetaankin sitten muiden huonojen kokemusten takia yksinkertaisesti "yleiseksi miesten paskuudeksi" ja siksi minuun ei kannata panostaa koska en osoita sankarityyppistä naisenhuomiointia ja sen hienon iskemis-viettelemis-lahjomis-suhteenluomis-tekee kaiken edestäsi-kaavan mukaista toimintaa jossa nainen saa rauhassa odotella ja katsastella että jaksaako se mies kulkea hänen takiaan aavikon läpi niinsanotusti?

Tahtoisin toimia yhdessä ja tulla kohdatuksi ihmisenä ja miehenä. Siinä se mihin minä pystyn. Jos se ei riitä niin sitten mä varmaan olen jatkossakin yksin.

• sinä ainakin
        Mies Ilman kirjoitti:

"Uskotko että nuo kuvailemasi ongelmat eivät koskisi naisia lainkaan? Naiset vain harvemmin niistä valittavat, koska sellainen nainenhan tuomitaan heti rumaksi/läskiksi jne."

En tiedä. En ole ajatustenlukija joten en muodosta asiasta mielipidettä vaan oletan että ihmiset kertovat tarpeistaan ja etsivät niitä toisista ihmisistä jos tuntevat tarvitsevansa jotain - niin minä käyttäydyn koska se on johdonmukaista. Jos on nälkä - syödään - jos ei ole syötävää - sitä "etsitään".

"Naiset vain harvemmin niistä valittavat, koska sellainen nainenhan tuomitaan heti rumaksi/läskiksi jne."

Olettaen että hyvät miehet ovat useimmiten varattuja tai kaltaisiani ihmisiä (siis vaikeita tutustua tai eivät miellytä aluksi koska tuntuvat ... no. Arvaat varmaan miltä minä tunnun nuhaisuudessani ja lemmenkipeydessäni?) - niin tällöin naiselle joka kaipaa hyvää seuraa ei ole tarjolla "helppoja ratkaisuja" jotka toimivat. Sensijaan tarjolla on varmasti ties mitä tuomitsijaa, epäilijää, naistenvihaajaa, pelimiestä ja hyväksikäyttäjää jotka varmasti ovat hyvinkin aktiivisia naisen suhteen - ellei muussa niin tuomitsemisen määrässä kun kuulevat että nainen ei ole avioliitossa tai valmis olemaan kenen tahansa kanssa?

Onko tässä siis pohjimmiltaan kyse siitä että minä hyvässä uskossani ajattelen asiat aivan liian yksioikoisesti - että riittää että haluan tutustua naiseen ja kerron kuka olen ja toivon että se natsaa ja nainen alkaa sitten yrittämään minun suhteeni ja ehkä jopa kysyy että mitä sinä tarvitset että tämä toimisi?

Vai onko tilanne sittenkin se että naiset kohtaavat omalla puoleltaan miehissä niin paljon kertakaikkista väinpitämättömyyttä ja kusipäisyyttä että minun arkuuteni ja tuenkaipaamiseni koetaankin sitten muiden huonojen kokemusten takia yksinkertaisesti "yleiseksi miesten paskuudeksi" ja siksi minuun ei kannata panostaa koska en osoita sankarityyppistä naisenhuomiointia ja sen hienon iskemis-viettelemis-lahjomis-suhteenluomis-tekee kaiken edestäsi-kaavan mukaista toimintaa jossa nainen saa rauhassa odotella ja katsastella että jaksaako se mies kulkea hänen takiaan aavikon läpi niinsanotusti?

Tahtoisin toimia yhdessä ja tulla kohdatuksi ihmisenä ja miehenä. Siinä se mihin minä pystyn. Jos se ei riitä niin sitten mä varmaan olen jatkossakin yksin.

mukavalta mieheltä ja osaat hyvin ilmaista itseäsi. Minkä näköinen sinä olet? Sekin ikävä kyllä vaikuttaa, jos olet vaikka joku höröhammas. Epäilen että olet vain aika nuori, etkä ole vielä löytänyt sitä oikeata. Voihan sitä keskittyä välillä johonkin muuhunkin.

• olisi rajojen rikkominen
        Mies Ilman kirjoitti:

Sukan vaihtaminen oikea vertaus tilanteeseen?

Mielestäni ei. En "vaihda sukkaa".

Sensijaan sukatta oleminen olisi parempi vertaus. Vaikka kenkä olisi ehjä se hiertää rakoille asti.

ja kulkeminen paljasjaloin? Eh. Onhan sinulla ystäviä?

• terapiaa.
        Mies Ilman kirjoitti:

Lueskelin noita sinun kertomuksiasi, ja sain kuvan sosiaalisista peloista kärsivästä ihmisestä. Nuo pelot muodostuvat lapsuusaikana, yleensä vanhempien vihamielisen käytöksen, tai hyljeksinnän seurauksena. Niistä pääsemiseen voisi terapiasta olla apua.

Parisuhde ei ei to apua. Äidinkorviketta sinun ei pidä naisestasi odottaa. Vasta kun olet päässyt peloistasi, voit saada kunnollisen, tasa-arvoisen parisuhteen.

• KylmäNainen

Päivän Hesarista sai tämän vuoden parhaat naurut. Kyllä nyt tiedetään, mistä tämän palstan naisviha johtuu. Kun ei saa vuosiin.

• ... ja femujen

miesviha johtuu samasta syystä?

• eivät vihaa miehiä.
        ... ja femujen kirjoitti:

miesviha johtuu samasta syystä?

Ja eikö teidän yksi pääpointti olekin se, että kuka tahansa nainen saa seksiä?

• Anti-feminazi
        eivät vihaa miehiä. kirjoitti:

Femut aina yrittävät keksiä miehistä kaikkea pahaa ja käännyttää naisia lesbouteen,tehdä naisista enkeleitä,säätää miehiä sorsivia lakeja,toivovat miesten sukupuuttoa,toivovat sirujen asentamista miehiin,miesveroa,järjestävät "tulta munille" nimisiä valtiosponsoroituja ohjelmia,puolustavat mielisairaita miehiä tappavia naisia jne. ?

Ja ei naisen tarvitse olla tunnustuksellinen feministi vihatakseen miehiä.

• paistaa läpi,
        eivät vihaa miehiä. kirjoitti:

turha sitä on kiistää.
        Sen huomaa selvästi, kun lukee ja kuuntelee heidän juttujaan.

• nyt vain..
        Anti-feminazi kirjoitti:

Femut aina yrittävät keksiä miehistä kaikkea pahaa ja käännyttää naisia lesbouteen,tehdä naisista enkeleitä,säätää miehiä sorsivia lakeja,toivovat miesten sukupuuttoa,toivovat sirujen asentamista miehiin,miesveroa,järjestävät "tulta munille" nimisiä valtiosponsoroituja ohjelmia,puolustavat mielisairaita miehiä tappavia naisia jne. ?

Ja ei naisen tarvitse olla tunnustuksellinen feministi vihatakseen miehiä.

sotket asioita, koska itse olet naisten oikeuksia vastaan.

• on naurun

aihe?

Että on yksin, "eikä saa" tai koe toisen läheisyyttä/hyväksyntää.

Aika säälittävät naurun aiheet sulla.

Saan päivän parhaat naurut sinusta ja sinun surkeasta elämästäsi kun tajuan että kirjoittelet tänne palstalle niinkin usein kun elämäsi on niin köyhään.

Ja kyllä, minä saan mutten näe mitään naurun aihetta siinä jos joku ei niin tee.

• kyselisin...
        on naurun kirjoitti:

aihe?

Että on yksin, "eikä saa" tai koe toisen läheisyyttä/hyväksyntää.

Aika säälittävät naurun aiheet sulla.

Saan päivän parhaat naurut sinusta ja sinun surkeasta elämästäsi kun tajuan että kirjoittelet tänne palstalle niinkin usein kun elämäsi on niin köyhään.

Ja kyllä, minä saan mutten näe mitään naurun aihetta siinä jos joku ei niin tee.

On ihan eri asia nauraa ihmiselle, joka selkeästi vihaa naisia ja valittaa samaan hengenvetoon, ettei käy flaxi, kun nauraa ihmiselle, joka haluaisi rakastaa naista, mutta ei käy flaxi.

Kaksi eri ihmistyyppiä tuossa ja tuo kirjailija oli se ensimmäinen. Hitusen hintelä ja nörttimäinen. Kolmekymppinen, joka kuitenkin haaveilee 18-30 v naisista. Nuorista ja kauniista siis etupäässä. Sovinistisika jopa niin groteskilla tavalla,että olisi valmis unohtamaan naisten ihmisarvon ja pakottamaan heidät bordelleihin seksiorjikseen. Voisikohan tälläinen seksuaalisesti syrjäytynyt mies käydä syvällä sisimmässään ja muistaa käyneensä? Miettiä, että mitä vikaa on niissä hiukan vanhemmissa tai ei niin hehkissä neitosissa. Niissä seksuaalisesti syrjäytyneissä naisissa. Niitäkin on, mutta eivät ne odota prinssiä bemarissa ja kiukuttele koko kansalle, kun sellainen ei saavukaan. Puhumattakaan että he olisivat vaatimassa itselleen nuoria miehiä väkipakolla seksileluikseen...

• Miesvihankin syy on selvinnyt

Kirja on kirjoitettu provokatiivisesti, mutta aina on osa totuuttakin:
      "Hän ehdottaa, että kaikille 18–30-vuotiaille naisille pitäisi säätää asevelvollisuuden kaltainen pakollinen seksipalvelus valtion ylläpitämissä ilotaloissa."

Niin, että kaikkien naisten pitäisi suostua huoriksi, koska heillä on velvollisuus levittää jalkansa jokaiselle luuserille, joka vastaan tulee, ettei miesten itsetunto kärsi. Pillua on annettava vaikka hamapaat irvessä ja väkisin, edelleen: siitä pillustahan se on avioerotkin kiinni, miesten yksinäisyys, itsetunto, elämä ja kaikki. Kun mies menee armeijaan, on naisen ruvettava huoraksi, ja jos tuntuu raiskaukselta, tai rumalta, niin älä itke, ei se rako siitä kulu ja sehän sä kuitenkin olet: reikä, mitä mies voi nussia. Muu on toissijaista.

Seuraavaksi Hännninen vaatii anaaliseksia pakolliseksi suoritteeksi ennen avioliittoa ainakin 3 miehen kanssa, ettei sitten avioliitossa tarvii kieltäytyä ainakaan harjoituksen puutteessa, ja peruskoulun tilalle naisille suihinottokoulun, kyllä ennen päättötodistusta pitää jo osata imeä mies kyyneliin, eikö totta?!

Älä muuta sano: voi luoja näitä sääliöitä! Onko ihme jos ei saa.

• Mies Ilman

Toi nyt onkin täys pelle, mutta mikä on mies joka on ilman huomiota vaikka asenteet ei oo tuota luokkaa, joka tunnustaa naisten oikuden valita seuransa ja on siis silleen "ok" kaikin puolin - mutta ilman seuraa eikä osaa vietellä, iskeä, tehdä tuttavuutta tai vastata naisten kriteereihin?

Mitäs sit kun on noiden syytteiden tuolla puolen selkeästi mutta ei käy flaksi? Kerro kultaseni, joko saa syyttää?

Mä haluun hellyyttä ja rakastaa ja harrastan suhteissani normaalia heteroseksiä. En käy huorissa (ajatus vie halut) ja uskon tunteisiin. Rehellinen ja luotettava ja ties mitä. Ja silti ei?

Olenko sääliö yhä?

• näiltä
        Mies Ilman kirjoitti:

Toi nyt onkin täys pelle, mutta mikä on mies joka on ilman huomiota vaikka asenteet ei oo tuota luokkaa, joka tunnustaa naisten oikuden valita seuransa ja on siis silleen "ok" kaikin puolin - mutta ilman seuraa eikä osaa vietellä, iskeä, tehdä tuttavuutta tai vastata naisten kriteereihin?

Mitäs sit kun on noiden syytteiden tuolla puolen selkeästi mutta ei käy flaksi? Kerro kultaseni, joko saa syyttää?

Mä haluun hellyyttä ja rakastaa ja harrastan suhteissani normaalia heteroseksiä. En käy huorissa (ajatus vie halut) ja uskon tunteisiin. Rehellinen ja luotettava ja ties mitä. Ja silti ei?

Olenko sääliö yhä?

idiooteilta moista kysy.

Jos mies ei heidän mielestään saa kerran viikossa ja kulje muna pystyssä joka naisen perässä niin hän on onneton luuseri paska joka poistuu geenipoolista koska hän on liian kiltti nösvö naiselle kun hän ei saa hormoneja hyrräämään että paikat naiselta kostuu.

Tällaista se on täällä Suomen maassa ja Suomi24:ssa.

Niin ja todellakin itse löydän laadukasta seuraa mutta tällaista ala-arvoista seuraa joka haukkuu miehiä jotka eivät saa tai kutsuu joitakin liian kilteiksi yms. en huolisi missään nimessä.

Arvoisiasi naisia varmaan löytyy paremmin ulkomailta kuin täältä.

• ainakin
        näiltä kirjoitti:

idiooteilta moista kysy.

Jos mies ei heidän mielestään saa kerran viikossa ja kulje muna pystyssä joka naisen perässä niin hän on onneton luuseri paska joka poistuu geenipoolista koska hän on liian kiltti nösvö naiselle kun hän ei saa hormoneja hyrräämään että paikat naiselta kostuu.

Niin ja todellakin itse löydän laadukasta seuraa mutta tällaista ala-arvoista seuraa joka haukkuu miehiä jotka eivät saa tai kutsuu joitakin liian kilteiksi yms. en huolisi missään nimessä.

olet luuseripaska, eikä sinulla mitään naisia siksi olekaan.

• miesvihan syyn kirj.
        Mies Ilman kirjoitti:

Olenko sääliö yhä?

Ensinnäkin, mä en ole sun "kultasesi" ja siinähän se heti tuli: alentuva sävy. Niin.
        Katsos kun meillä jokaisella on jaksoja jolloin on enemmän ja vähemmän suosiota, näin se vaan on, ja itse olen huomannut omalla kohdallani, että oma asenne ja avoimuus siihen vaan vaikuttaa: vaikkei sitä aina huomaisikaan, etenkään silloin, kun on liian kiireinen säälimään itseään.

Joten pikku kullannuppuseni, saat syyttää! Nyt saa syyttää, jos se helpottaa: ihan itseäsi, ja voit olla varma, että se pikku-pikku syy löytyy sieltä, vaikkei sitä aina höppänäpöppänä pikkumies haluakaan myöntää. Ei kyllä nainenkaan, että älä sure. Sen ei tarvitse olla suurensuuri jutska, se voi olla ihan sekin, että kun ei usko olevansa kiinnostava, sitä ei myöskään ole.

Kaikille meille ollaan joskus oltu ilkeitä ja esim. varmaan jokaista naista huoriteltu, petetty ja sitä rataa. Että nyyh. Get over it!

• Onko miehet tyhmiä??!!
        näiltä kirjoitti:

idiooteilta moista kysy.

Kukahan noin on sanonut? Taidat olla hieman hysteerinen ja itse sen negatiivisuuden viljelijä, nimittäin täytyy myöntää, että harvinaisen vähän olen nähnyt naisilta mitään tuollaisia "luuseripaska-nynny" kommentteja, sen sijaan miehiltä kyllä senkin edestä haukkumisia, katkeraa vuodatusta jne. Siis miehet tuntuvat ITSE ylläpitävän sitä luuloa, että naiselle merkkaa pelkkä raha, munan koko ja joku ihme super-mies. Se nimittäin kuuluu MIESTEN suusta useammi kun yhdenkään edes provokatiivisella tyylillä kirjoittavan naisen suusta. Hämmästyttävää! Miehet itse eniten lietsomalla lietsovat omaa "luuseriuttaan" ja syyttävät siitä naisia. No, se, että tajuais oman asennevammansa, vaatiskin jo itsetuntoa...

Ja jos nainen on ylipäätään mitään, siis mitään, erimieltä, kun nämä kirjoittelijat, se on heti äärikusipää, narttu ja sitä rataa, eli siis omia mielipiteitäkään ei saa olla. Kaikkia ja kaikkea pitäisi sietää, kaikille olla aina ja ikuisesti kilti ja täysin välittämättä näitten tyyppien omasta asenteesta. Kaikki osuu heti arkaan paikkaan ja kaikki tulkitaan juuri miten halutaan.

Miksi sullekin "näiltä" nyt pitäisi ystävällinen olla? Miksei sua saisi haukkua luuseriksi, idiootiksi ja nynnyksi, haukuthan sä itsekin muita? Miksi sulla pitäisi tolla asenteella olla ketään: "suomessa kaikki on idiootteja, naiset on kusipäitä ja ei minkään arvosia. Mee ulkomaille."
        Mä en ymmärrä, miten sä voit tolla asenteella odottaa mitään paskaa kummempaa, ethän sä muuta ansaitse.

Ehkä ois kaikille tosiaan parempi, jos vaikka lähtisit ulkomaille ja jäisit vaikka sitten sinne, löysit vaimoa tai et, sieltä varmasti löytyy sun arvosia naisia enemmän... Mä vähän epäilen ton kirjotuksen perusteella, että sun löytämä "arvokas seura" mitataan rahassa. Onhan sekin tietty arvokasta, kun maksaa paljon.

Jos joku on idiootti, niin se olet kyllä taatusti myös sinä.

• noita...
        näiltä kirjoitti:

idiooteilta moista kysy.

vastaavanlaisia naisiakin. Ongelma taitaa olla vain se, että kun molemmat ette usko ketään löytävänne, niin vaikea se on kotoakaan ketään löytää.

• elukka..

Minkäs nainen sille voi että hänellä on luontainen inhon tunne rumia ja vajavaisen näköisiä miehiä kohtaan, eikä se ole miesvihaa vaan luonnon oma keino parantaa ihmistenkin selviytymis mahdollisuuksia.
      Yksi keino parantaa miesten seksinsaantia olisi geenimanipulointi. Kaikista miehistä tehtäisiin komeita, lihaksikkaita ja älykkäitä. Heitä voisi kutsua GM-miehiksi.
      Toinen vaihtoehto olisi se, että vain parhaat yksilöt saisivat tehdä lapsia. Siinäkin on vaan se riski, että jonkun ruman isosedän/tädin geenit hypähtäisi nykypäivään mutta ajan saatossa tämäkin riski katoaisi kokonaan..

Luonnossa elukka joka ei pääse parittelemaan purkaa turhautumiaan tappelemalla muiden uroiden kanssa, mutta mies purkaa vihansa naisiin..

• sitten vihaavat

ja vähättelevät naisia jotka ovat harrastaneet seksiä monen miehen kanssa? Tällä logiikalla eikö miesten tulisi juuri nimenomaan pitää kaikista arvokkaimpina ja halutuimpina vaimoehdokkaina niitä naisia, jotka eivät evää miesten oikeutta seksiin, vaan "antavat" jokaiselle vastaantulijalle?

Kuinka moni "luuserimies" oikeasti arvostaa/kunnioittaa sadan miehen kanssa sängyssä ollutta naista?

• tuttua on..

Tunnenpa hyvinkin tällaisia miehiä..
        Itkevät puutettaan ja haukkuvat naapurin "Lissua" joka on heidän mielestään oikea jakorasia.
        Ja miten se "Lissu" heitä sylettää...Tässä vaiheessa lentää räkäinen limppi suusta..Vai onko sitten niin, että "Lissu" onkin sanonut juuri heille EI?

• sehän menee

jotenkin niin, että kauniiden nuorten naisten pitäisi antaa pillua juuri heille, ei muille. Että minäminäminä ja minulle vain.

Happamia, sanoi kettukin pihlajanmarjoista.

• liina

Itse olen kokenut huorittelua, seksuaalista ahdistelua ym ym työpaikoilla, baareissa.. vähän jokapaikassa. Olen jotenkin jo siihen tottunut. Yleensä pyrin suhtautumaan ihan kaikkiin miehiin ystävällisen asiallisesti. Asiat ei provosoitumalla parane. Olen imarreltu jos minusta kiinnostutaan. Aina. Mutta pidän rajat aika selvinä mitä minulle saa puhua ja kuinka lähelle reviiriäni tulla. Tämä on kaikkien ihmisten velvollisuus, myös miesten, opettaa kanssaihmisilleen käytöstapoja. Ei tarvitse olla ilkeä saadakseen perille viestinsä. On tietysti totta että saatan joskus saada osakseni myös fyysistä väkivaltaa.. uskon että nykyaikana mies lyö naista siinä missä miestäkin tämän ns tasa-arvoistumisen takia. Kunnioitus on kuitenkin ansaittava hyvällä, ei pahalla... näin uskon minä. Ei ole helppoa suhtautua pahuuteen hyvällä, mutta arkipäivän asiat, sivistyksen keskellä missä kuitenkin elämme, löytävät raiteilleen kyllä.

Kohdelkaamme toisiamme ensisijasesti inhimillisesti ja ihminen ihmiselle... niin se metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan!

t. Liina

• ...........

Seksinpuute voi ajaa miehen hulluksi! Tosin tuon kirjailijan tuotoksia lukiessa en ole ihan varma onko se hulluus seksinpuutteen syy vai seuraus...

Toisaalta pitää kyllä todeta, että jos pillunpuute on maamme miehien suurin ongelma, niin ei voi muuta todeta, kun että yhteiskunnassamme on asiat melkolailla mallillaan!

• Ainahan voi yrittää

Joo ja katoin sitä itsesääliä tursuavaa kuvaa, mikä siitä tyypistä oli otettu lehteen ja ajattelin, että ei vee, onko sille joku antanu oikeesti... Mahtaa olla kova myöntätunto ja säälin määrä, nimittäin sen tekstien perusteella, en koskis kyllä pitkällä tikullakaan.

Että on päteny sitten puutteessaan groteskeilla vitseillä ja ihmettelee ettei saa. Kertoo RASISTISIA juttuja: ja miten ne liittyy hänen pippelinsä puutteeseen edes, ja ihmettelee ettei naiset kiinnostu. Väheksyy, ja naiset kuuluu pakottaa hänen mielestään bordelleihin ja vielä se säälittävä idiootti ihmettelee, ettei pillua irtoo... Kyllä täytyy olla ihan s-tanan TYHMÄ JÄTKÄ!!! En voi kuvitella että kaikki palikat ois kohillaan. Ja sitten se kehtaa vielä kirjottaa siitä, että kun säälikää nyt, kun hän ei oo tuheroo saanu, vaikka on näin ihanana... Justiinsa. Ois kattonu peiliin ja kirjottanu päiväkirjaa, niin ei ois tarvinnu ehkä elää noin katkerana puutteessa.

Sen mitä mä oon näitä katkeria vuodatuksia lukenut, niin vika heillä löytyy kyllä ihan peiliin katsomalla ja nää "kivat ja rehelliset kiltit miehet" jotka ei sitten kelpaa muka kenellekään, on ite pitämässä ekana yllä sitä omaa huonouttaan ja luomassa ennakkoluuloja, tai sitten niitten pitäis saada joku "huippumalli hollywoodista" ja tosiasia on se, että niitä ei monellekaan riitä ja muut joutuu tyyytymään ihmisiin tai olemaan yksin.

Jokaisella on jaksoja jolloin joutuu olemaan yksin (joskus pitkiäkin jaksoja), ja siis jopa vaikka ois parisuhteessakin, ja jos sillon ittensä katkeroittaa, niin tulee tollanen katkera vikisijä. Joskus löytyy vaikka joka päivä ja joka sormelle tyyppejä ja joskus ei kirveelläkään kiinnostu kenestäkään. Ja tuntuu, ettei kukaan välitä susta. Joskus itsetunto on "satalasissa" meiningillä ja joskus ei löydy ripettäkään. SÄÄLIÖT HEI: SE ON ELÄMÄÄ!!!

Joopa joo, no, hyvä jos löysi kaltaisiaan, ehkä he voivat keskenään sitten suunnitella raiskaavansa naiset siellä valtion huorahotellissa ja miettiä ongelmaansa jotain hoitoa. Hoh-hoijaa. Mä oon tähän mennessä ajatellu, että joillain on vaan paskaa säkää, ja ettei niissä ehkä ois vikaa ihmisinä silti, mutta kyllä nyt alko jotenkin tuntua noi tollaset älyllisesti alamittaisilta luusereilta. Ei voi mitään. Toi jätkä just pilas kaikkien pitkään sinkkuina viihtyneitten miesten maineen.

• kävi.

"Toi jätkä just pilas kaikkien pitkään sinkkuina viihtyneitten miesten maineen." Juuri tuon hän tosiaan meni tekemään.

• miax
        kävi. kirjoitti:

"Toi jätkä just pilas kaikkien pitkään sinkkuina viihtyneitten miesten maineen." Juuri tuon hän tosiaan meni tekemään.

"Että on yksin, "eikä saa" tai koe toisen läheisyyttä/hyväksyntää.

Aika säälittävät naurun aiheet sulla."

että naiset saavat läheisyyttä ja hyväksyntää jotenkin enemmän? Vai onko sinusta jonkun random vonkaajan masturbaatiovälineenä tai kopelointikohteea oleminen läheisyyttä tai hyväksyntää?

Miehiltä taitaa puuttua (tai naisilla on ylimääräinen) joku tunne-elämän blokki, kun itsensä runkkaamisesta huoran johonkin ruumiinaukkoon puhutaan seksinä, kännisten idioottien kommentoinnin ja kähminnän kohteena oleminen on läheisyyttä ja se, että joku suostuu pikaisesti törkkäämään elimensä sisääsi ja raastamaan genitaalisi verille saadakseen kassit tyhjennettyä on hyväksyntää. Veikkaanpa, että hyvin harva nainen saa elämnsä aikana oikeasti kokea aitoa läheisyyttä ja "henkistä yhteyttä". Kyllä se mies voi ottaa kainaloon, mutta ei sen vuoksi, että haluaisi olla lähellä, vaan sen vuoksi, että haluaa a) tyhjentää pussinsa tai b) ilmaista omistajuussuhdetta. Kyllä se mies voi jutella, mutta ei siksi, että sitä kiinnostaisi, vaan koska a) se haluaa varmistaa seksin saannin jatkossakin tai b) se ei jaksa tapella. Kyllä mies voi kehua, mutta se ei tapahdu sen vuoksi, että hän olisi oikeasti sitä mieltä vaan koska a) hän haluaa päästä pian tyhjentämään pussinsa tai b) kuvittelee, että naisen omanarvontunto on täysin riippuvainen miesten mielipiteistä.

• liina
        miax kirjoitti:

"Että on yksin, "eikä saa" tai koe toisen läheisyyttä/hyväksyntää.

Aika säälittävät naurun aiheet sulla."

että naiset saavat läheisyyttä ja hyväksyntää jotenkin enemmän? Vai onko sinusta jonkun random vonkaajan masturbaatiovälineenä tai kopelointikohteea oleminen läheisyyttä tai hyväksyntää?

Miehiltä taitaa puuttua (tai naisilla on ylimääräinen) joku tunne-elämän blokki, kun itsensä runkkaamisesta huoran johonkin ruumiinaukkoon puhutaan seksinä, kännisten idioottien kommentoinnin ja kähminnän kohteena oleminen on läheisyyttä ja se, että joku suostuu pikaisesti törkkäämään elimensä sisääsi ja raastamaan genitaalisi verille saadakseen kassit tyhjennettyä on hyväksyntää. Veikkaanpa, että hyvin harva nainen saa elämnsä aikana oikeasti kokea aitoa läheisyyttä ja "henkistä yhteyttä". Kyllä se mies voi ottaa kainaloon, mutta ei sen vuoksi, että haluaisi olla lähellä, vaan sen vuoksi, että haluaa a) tyhjentää pussinsa tai b) ilmaista omistajuussuhdetta. Kyllä se mies voi jutella, mutta ei siksi, että sitä kiinnostaisi, vaan koska a) se haluaa varmistaa seksin saannin jatkossakin tai b) se ei jaksa tapella. Kyllä mies voi kehua, mutta se ei tapahdu sen vuoksi, että hän olisi oikeasti sitä mieltä vaan koska a) hän haluaa päästä pian tyhjentämään pussinsa tai b) kuvittelee, että naisen omanarvontunto on täysin riippuvainen miesten mielipiteistä.

Hyvin sanottu!

Keskustelutaidottomia miehiä on niiiiiin paljon. Yhteys toiseen ihmiseen on aina vaikea mutta monista miehistä huomaa että sitä ei edes yritetä. Seksuaalisuus on monimutkainen juttu, ja niin paljon loukkaavaa saa itsestään kuulla, joten saa todella tarkaan valita sen kenen kanssa haluaa seksiä harrastaa ja kaikenlaista kokeilla.

• Taasnäitä

Suomimiesten - siis niiden jotka ei saa naista - todellinen ongelma on, että he yrittävät epätoivoisesti saada pillua vain suomalaisilta naisilta. Ongelman ratkaisu kaikille näille miehille olisi hakea nainen tämän maan ulkopuolelta. Maailmalta löytyy valehtelematta miljoona halukasta naista jokaiselle näistä 'luuseri'miehistä. Tämän viestin voisivat tämän palstan naiset kertoa kaikille niille miehille jotka epätoivoisesti yrittävät vongata heitä. Näin niistä vonkaajista pääsee kerralla ja lopullisesti eroon.

• almasty

Johtuu tuo että niin herkästi ajatellaan että miehet inhoaa siksi naisia koska eivät saa seksiä.Eikö ne syyt johonkin ryhmävihamielisyyteen ole ihan yksilöllisiä.Minuakin on muuten syytetty naisvihaajaksi samasta syystä vaikkei kenelläkään ole siihen mitään perusteita.Eräs henkilö vain oli saanut päähänsä että inhoan naisia ja onnistui hankkimaan minulle ihan yleisesti sellaista mainetta.Vaikka asia on aivan päinvastoin olen pikemminkin ollut naisten puolella monessa asiassa jossa he ovat näyttäneet joutuneen altavastaajan asemaan sukupuolensa takia.Eiväthän mitkään syyt nyt ole noin vain yhdellä selityksellä kuitattavissa ja syitä pitää etsiä jokaisesta yksilöstä erikseen.Ei ollut mitään syvällistä tekstiä mutta selkeimmät totuudet ovat yksiselitteisimpiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe