Seksuaalisia haluja poistavia lääkkeitä on oikeasti olemassa!
Voisiko niissä piillä ainakin osaratkaisu niille sinkuille, joita vaivaa seksittömyydestä johtuva alakulo, itsensä väheksyminen, toisiin kohdistuva viha ja kateus, itsesyytökset...tätä listaahan voisi jatkaa loputtomiin, sen tietää jokainen vastentahtoisesti pitkäaikaisessa puutteessa elänyt henkilö.
Mielestäni lääkitys olisi myös inhimillisesti ajateltuna parempi vaihtoehto kuin minkäänlaiset bordellit tai ihmiskauppa. Lääkitys voisi koskea niin miehiä kuin naisia: tämä kirjoitus ei ole mitään painukaa mammanne v*ttuun ATM:t! -kirjoitus.
Itse söin muutama vuosi sitten ahdistusta helpottavaa lääkettä ja kyllähän halutkin siinä samalla helpottuivat. Harmi, että lääkkeestä tuli myös muita, epätoivottavia seurauksia.
Jos olisi mahdollista saada seksuaalisia haluja laskevaa lääkettä, niin olisin ilman muuta valmis kokeilemaan sitä. Ikää on kohta 30-vuotta, ei ainoatakaan parisuhdetta takana, mahtaako olla edessäkään (muuta paitsi puutetta, ehkä olen se tämän palstan "ATN"?). Koska tuttavaverkosto on jo laaja tässä iässä, parisuhteen puuttuminen ei välittömästi tarkoita henkistä yksinäisyyttä.
Hankaluutena lienee kuitenkin se, että voisin kuvitella lääkärikunnan vastustavan lääkityksen myöntämistä peruskunnolliselle Suomen kansalaiselle. Ainahan sanotaan, että ihmisen normaaliin elämänkaareen kuuluu mm. seksi ja lasten hankinta, mutta on se tavallaan julmaa, että me yksinjääneet emme sitten saisi vaikeuteemme hoitoa. Sitä paitsi sinkkuja on nykyään niin mielettömän paljon, että ehkä yhdessä vaatimalla voisimme saada jotain aikaan.
Onko muilla palstan ikisinkuilla tai melkein ikisinkuilla kiinnostusta lääkitykseen edes ajatuksen tasolla?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200902119066858_uu.shtml
Lääkitys puutteeseen.
10
1481
Vastaukset
- mies 30+
Joo, kyllä elämä olisi ollut helvetin paljon helpompaa, jos ei naisia ja seksiä olisi tehnyt mieli. Nykyään on jo helpompaa, kun selibaattiin on jo tottunut. Olisi jääny aikaa ja energiaa paljon enemmän vaikkapa töihin. Sen tässä on huomannut, että naiset ovat aika tylsiä ja mielenkiinnottomia, kun niitä ei enää halua seksuaalisesti. Miehet ovat ystävinä paljon hauskempia ja terävämpiä. Eikä tässä ole mitään naisvihaa, ihan vain tarkkailijan huomio.
- Nännikäinen=)
"Sen tässä on huomannut, että naiset ovat aika tylsiä ja mielenkiinnottomia, kun niitä ei enää halua seksuaalisesti. Miehet ovat ystävinä paljon hauskempia ja terävämpiä. Eikä tässä ole mitään naisvihaa, ihan vain tarkkailijan huomio."
Miehillä on kyky heittää hauskempaa ja "rajumpaa" läppää (enkä tarkoita niinkään pieru ym. huumoria vaan todellista itsensä likoonlaittamista). Miehet eivät ole niin sovinnaisia kuin naiset ja miehillä on rennompi ote omaan persoonallisuuteensa. Tämäkin on tarkkailijan huomio.
Huumorintajuiset, sellaiset "luovan huumorintajun" omaavat naiset ovat vähissä.
Olihan se mielialalääkityksen aikana jännä juttu huomata, ettei ollut enää miehiä ja naisia vaan ainoastaan ihmisiä. Itse olin parikymppisenä suht ujo ja kontaktin ottaminen miehiin (esim. työasioissa) oli usein stressaavaa. Lääkityksellä tuo ikävä jännittäminen poistui ja nimenomaan sen vuoksi, ettei miehiä nähnyt uroksina.
Halujen väheneminen/poistuminen helpotti elämää tosissaan.
- Hrmppps
Tota tota. Oot ilmeisesti ihan ok ja silleen. Miksi ei suhteita?
Mulle kelpais nimenomaan "vaikea" vanhapiikaantuva nainen koska sellaisella ei ole toivottavasti kovin suuria odotuksia deittisysteemien kanssa koska lienee yhtä pihalla kuin mäkin. Mutta jos odotuksia on henkisistä ominaisuuksista jne... niin ne voisin täyttää.
Sanotaanko näin että mulla on hyviä kokemuksia tuon tyylisistä naisista kuin mikä olet. Se että tarpeet ei kohdanneet aikaisemmin ei tarkoittanut myöskään negatiivista reaktiota puolin tai toisin... joten onko kokeileminen mahdoton ajatus vai tiedätkö jo valmiiksi että on jokin syy mikset kelpaisi miehelle jolla ei ole kovin suuria odotuksia mutta sitäkin enemmän hellyys- ja seksitarpeita.... :)- Nännikäinen=)
"Miksi ei suhteita?"
Sen kun tietäisi. Sitten olisi ollut helpompi muuttaa itseään silleen sopivasti.
"vanhapiikaantuva nainen koska sellaisella ei ole toivottavasti kovin suuria odotuksia deittisysteemien kanssa"
Jep, olen aika lupaava vanhapiika. Riippuu tietysti ihan mitä deittisysteemeillä tarkoitat. Oudot miehet ovat enemmän samalla aaltopituudella kanssani kuin ns. tavikset tai sellaiset menestyneet miehet, mutta jos "ei suurilla odotuksilla" tarkoitetaan esim. ylipainoista tai poikkeuksellisen suuripäistä miestä, niin juu ei kiitos.
Länsimaissa henkinen ja fyysinen puoli halutaan erottaa, mutta mun mielestä ja mun kohdalla se on keinotekoista. Toisen ei todellakaan tarvitse olla mikään naisten päiväunelma ulkonäöltään, mutta ns. kotitarveseksikkyyttä on oltava. Ja jos sitä ei ole (kummankin mielestä), niin ei siitä sitten mitään synny.
Itse en myöskään ole yhdenyön suhteita harrastavaa tyyppiä, ainakaan noin lähtökohtaisesti. En lähtisi suhteeseen, jossa toinen on pelkästään seikkailumielellä. Mahdollisuus suhteeseen on oltava (suhde ei ole poissuljettu).
Sellaista miestä ei ole eteeni sattunut, ja elämäni olisi helpompaa jos sellaista ei vartoilis. Lääkitys voisi siis olla varteenotettava juttu.
Aina voi yrittää, mutta yrittäminen jos joku syö niin miestä kuin naista. Koko asia alkaa paisua alkuperäisestä ja vaikuttaa aivan absurdilla tavalla muihinkin elämän alueisiin. Miksi juuri tässä asiassa täytyisi yrittämällä yrittää, kun eihän ihminen noin muutenkaan tietyn asian suhteen jaksa yrittää vuodesta toiseen?
Tietysti jos välttämättä haluaa sellaista elämää ja yrittämistä, niin sitten siitä vaan, mutta toinenkin vaihtoehto pitäisi suoda toisin ajatteleville/kokeville. - Hrmppps
Nännikäinen=) kirjoitti:
"Miksi ei suhteita?"
Sen kun tietäisi. Sitten olisi ollut helpompi muuttaa itseään silleen sopivasti.
"vanhapiikaantuva nainen koska sellaisella ei ole toivottavasti kovin suuria odotuksia deittisysteemien kanssa"
Jep, olen aika lupaava vanhapiika. Riippuu tietysti ihan mitä deittisysteemeillä tarkoitat. Oudot miehet ovat enemmän samalla aaltopituudella kanssani kuin ns. tavikset tai sellaiset menestyneet miehet, mutta jos "ei suurilla odotuksilla" tarkoitetaan esim. ylipainoista tai poikkeuksellisen suuripäistä miestä, niin juu ei kiitos.
Länsimaissa henkinen ja fyysinen puoli halutaan erottaa, mutta mun mielestä ja mun kohdalla se on keinotekoista. Toisen ei todellakaan tarvitse olla mikään naisten päiväunelma ulkonäöltään, mutta ns. kotitarveseksikkyyttä on oltava. Ja jos sitä ei ole (kummankin mielestä), niin ei siitä sitten mitään synny.
Itse en myöskään ole yhdenyön suhteita harrastavaa tyyppiä, ainakaan noin lähtökohtaisesti. En lähtisi suhteeseen, jossa toinen on pelkästään seikkailumielellä. Mahdollisuus suhteeseen on oltava (suhde ei ole poissuljettu).
Sellaista miestä ei ole eteeni sattunut, ja elämäni olisi helpompaa jos sellaista ei vartoilis. Lääkitys voisi siis olla varteenotettava juttu.
Aina voi yrittää, mutta yrittäminen jos joku syö niin miestä kuin naista. Koko asia alkaa paisua alkuperäisestä ja vaikuttaa aivan absurdilla tavalla muihinkin elämän alueisiin. Miksi juuri tässä asiassa täytyisi yrittämällä yrittää, kun eihän ihminen noin muutenkaan tietyn asian suhteen jaksa yrittää vuodesta toiseen?
Tietysti jos välttämättä haluaa sellaista elämää ja yrittämistä, niin sitten siitä vaan, mutta toinenkin vaihtoehto pitäisi suoda toisin ajatteleville/kokeville.Kyllä siltä että olet nimenomaan niitä naisia jotka sopivat minun ajatusmaailmalleni. Voisin kehua sitä sun tätä mutta jätän ne tuonnemmaksi jos sopii? Olen nimittäin hyvin väsynyt tällä hetkellä viikon töistä (nukuinkin jo tuossa torkut) ja tahdon unten maille.
Mutta, tahtoisin kirjoitella kanssasi mielellään yksityisellä puolella, onko sinulla sähköpostiosoitetta johon voisin kirjoittaa?
Mitä luultavimmin täytän kriteerisi kumppanille ainakin noilta osin oikein hyvin. En lupaa mitään mutta hmmm. en myöskään jätä tutustumista puolitiehen koska oletan ihan jo tämän perusteella että se kannattaa, väitän että olet hyvin miellyttävä ihminen oikein kohdeltuna. Ongelmakohtiakin tiedän kokemuksesta olevan mutta niistä voidaan jutella lisää ... Nyt menen syväuinailemaan vihdoin. - nännikäinen =)
Hrmppps kirjoitti:
Kyllä siltä että olet nimenomaan niitä naisia jotka sopivat minun ajatusmaailmalleni. Voisin kehua sitä sun tätä mutta jätän ne tuonnemmaksi jos sopii? Olen nimittäin hyvin väsynyt tällä hetkellä viikon töistä (nukuinkin jo tuossa torkut) ja tahdon unten maille.
Mutta, tahtoisin kirjoitella kanssasi mielellään yksityisellä puolella, onko sinulla sähköpostiosoitetta johon voisin kirjoittaa?
Mitä luultavimmin täytän kriteerisi kumppanille ainakin noilta osin oikein hyvin. En lupaa mitään mutta hmmm. en myöskään jätä tutustumista puolitiehen koska oletan ihan jo tämän perusteella että se kannattaa, väitän että olet hyvin miellyttävä ihminen oikein kohdeltuna. Ongelmakohtiakin tiedän kokemuksesta olevan mutta niistä voidaan jutella lisää ... Nyt menen syväuinailemaan vihdoin.tarkoitus ei ollut deittiseuran haku vaan olen kyllä ihan tosissani tämän asian suhteen.
- TietäjäMies
Napostelin kerran jonkin aikaa tuota Efexorin mielialalääkettä tai siis sen rinnakkaisvalmistetta Ratiopharm Venlafaxin 150mg per päivä. Voin sanoa, että ei seissyt, eikä tehnyt edes mieli. Tosin lääke aiheutti hypomanian ja vähensin sitä 75mg, jolloin halut vähän parani.
- Tietäjämies
Vielä lisäys, että joku väitti HS:n keskustelupalstalla, että ko lääke Efexor näkyy poliisien huumetesteissä. No kyseessähän on SNRI ja isoilla annoksilla SNDRI. Eli Serotoniniin, noradrenaliinin ja dopamiinin määriin vaikutus on ehkä lähinnä lievää MDMA:ta (ekstaasia) tai kokaiinia. Tuosta Efexorista on tehty tutkimus, jossa se yhdessä L-Dopan kanssa toimisi kokaiiniriippuvaisten korvaushoitona.
- Huippuimuri
Ehkä se voisi tepsiäkin. Itse popsin essitalopraaminappeja (serotoniinin takaisinoton estäjiä), ja melko vähän on ollut ns. yöfantasioita täyttämässä ajatusmaailmaa. Pystyy keskittymään muuhunkin, vaikka vähän veteläksi välillä vetää.
- nännikäinen =)
vei multa halut tehokkaimmin, kolmea eri lääkettä kokeiltiin.
Lääkäri halusi nimenomaan tuon haluttomuuden takia vaihtaa käytettävää lääkettä. Itse sanoin asian olevan ihan fine mulle, ja kerroin myös olevani sinkku.
Sen lisäksi että mieli tylsyi seksin osalta, myös koko alakerta oli "tunnoton". Joskus yritin omaa kivaa, mutta edes "hinkkaaminen" ei tuntunut miltään.
Lääkityksen halusin lopettaa juuri tuon väsymyksen takia. Olisi pitänyt lopettaa muuten työssäkäyntikin, kun päivät pitkät nukutti.
Huumorintaju laski kanssa, mikään ei enää naurattanut. Mutta kyllä se ahdistus ja jännittäminen hävisivät kanssa, eipä silti.
Tarvittaisiin vaan spesifisiä ja tarkkavaikutteisia lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774