Mulla itsellä oli todella sitkeessä finnit. Todella syviä ja isoja jotka kesti todella kauan parantua. Koitin lääkärin määräämää antibiootti kuuria pariinkiin kertaan ja erilaisia puhdistus juttuja. Mikään ei auttanut. Mutta sitten päätin mennä ihotauti lääkärille ja kerroin että olen koittanut antibioottia ja muita järeitä lääkkeitä mutta mikään ei auta. Hän määräsi mulle semmosen lääkekuurin joka kesti puolivuotta. En muista lääkkeen nimeä. Muistan vaan että se oli semmosta lääkettä joka kuivattaa ihmisen limakalvoja ja oikeastaan kaikkea. Joillakin on pahemmat sivuoireet tästä lääkkeestä. Mulla pahin sivuoire oli ehkä jatkuva huulien rohtuminen, ja silmien kuivuminen. Piti hommata silmätippoja ja Bebanten voidetta huuliin. Jota piti käyttää päivittäin huuliin. Finnit lähti ku olin ollu lääkekuurilla noin 1kk. Mutta on tärkeää että jatkaa lääkekuurin loppuun asti. Olen nyt ollut jo kohta vuoden ilman lääkettä eikä finnit ole tulleet takaisin, välillä tulee yksi tai kaksi pientä jotka on lähtenyt jo seuraavana päivänä poies. Lääkäri sanoi että tämä lääke on tällä hetkellä kaikista voimakkain lääke akneen.. kannattaa siis kysyä lisää lääkäriltä! Tämän lääkekuurin aikana ei myöskään saanut juoda paljon alkoholia koska tämä lääke rasittaa maksaa.
Apua sitkeisiin finneihin!
2
352
Vastaukset
- ex-pizzaface
Se lääke on isotretinoiini eli kauppanimeltään Roaccutan.
Oli aikoinaan TOOODELLA tyyristä. En tiedä, onko nykyään edullisempia rinnakkaisvalmisteita.
Mutta tehoaa. Joskus tarvitaan toinen kuuri, mutta harvemmin. (Juoda ei pahemmin saa eikä raskaaksi tulla, koska lääke aiheuttaa vakavia sikiövaurioita.) - tyttären tarina
Tyttäreni kävi läpi kovat lääkärin määräämät kuurit, jotka auttoivatkin pitkän aikaa. Nyt kun ilmestyy näppy/patti/finni/tms. hän laittaa siihen Acne-cream merkkistä voidetta ja käyttää sitä myös koko kasvoille tarvittaessa. Voidetta saa ainakin verkosta joka näyttää olevan nyut tälläkin sivulla. pulanna.Ihan äitinä vaan vinkkaaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697