Onko kukaan kokeillut eucerinin ihonhoitosarjoja epäpuhtaalle iholle? Skin improve tai dermo purifyer? Kokemuksia?
Eucerin - onko hyvä?
2
607
Vastaukset
- oeriti
...se kuoriva tuubijutska oli ainakin aivan liian ärtsyä ja kuivatti paljon, aivan kuin täyttä saippuaa!onneksi nyt olen viisastunut enkä koske moiseen. kosteusvoide samasta sarjasta oli myös inhottavan rullaavaa ja pahan hajuista.
- Ainakin mulle
Hoitovoiteen ostin apteekista, en nyt muista tarkkaan mikä mutta tuo merkki ja epäpuhtaalle iholle, tulokset piti näkyä kolmessa viikossa. Tulokset näkyi muutamassa päivässä, pientä finniä alko pukkaa...Eli ei sopinut ainakaan mun iholle. Kuitenkin kun olin sen ostanut niin pidin pienen tauon ja kokeilin uudestaan ja sama juttu. Vielä kolmannen kerran annoin mahdollisuuden mutta sama jälleen niin en enää kokeile. Voide on jotenki aika paksua ja haju rupesi etomaan jossain vaiheessa. Joskus on sanottu että iho puhdistuu ja sen takia pukkaa finniä ekana ulos mutta en pysty moiseen kun ei kuitenkaan ole takeita että auttaisi loppupeleissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261