EN USKALLA TAVATA MIEHIÄ

nettideittaan vaan

Alla on käymäni keskustelu 25v naisen kanssa. Itse olen 30v mies. Läheteltiin 6 pitkää viestiä ja "molemmista tuntui" juttu hyvältä.

Ja kirjeenvaihtohan luetaan tässä tapauksessa sitten kappaleittain alhaalta ylöspäin.

-------------------------------------------------

Sun kuuluu mennä pois täältä, jos et oikeasti tapaa ihmisiä. Mene baariin jututtamaan. Miksi kiusaat miehiä täällä?

> Olen huomannut...et omaan jotenkin oman reviirin..en jotenkin osaa tavata ihmisiä täältä. En siis päästä kovin lähelle. Olen pahoillani tästä.. :(
> Haluisin kovasti löytää sen oman kullan, mut en osaa avautua & mennä siihen mukaan :(
> Mitä sinulle kuuluu, toivottavasti paremmin kuin minulle?
>
> > Netissä on kyllä erikoisia ihmisiä. Ei kiinnosta tavata. Miksiköhän et minua halunnut tavata? Olet täällä joka päivä kuten minäkin, mutta et halua luopua tästä? Jonkinlaista riippuvuutta? Vai koetko, että aina vaan tulee parempi ja parempi mies ja sitten ihan lopulta löytyy se paras? Miksi et voinut suoraan sanoa, että et halua tavata?

33

2513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helvetin ahdistava kysymyksissäsi, lataat niihin valmiita vastauksia - syytöksiä suorastaan - joten etenkin herkempi sielu voi niistä kyllä ottaa jo ahdistusta itselleen torjuntaan saakka.

Sitäpaitsi postailet yksityisposteja julkiselle palstalle. Ootkos niinku ihan pikkusen dorka? Et sitten niinku yhtään mieti miltä vastapuolesta tuntuu?

• alkuperäinen kirjoittaja

Vähemmästäkin ärsyttää jos keksit, että jotenkin loukkaisin yksityisyyttä laittamalla muutaman rivin teksiä, joka ei kohdistu kehenkään ihmiseen tunnetusti! Siis ilman muuta kyse siitä, että koko juttu on anonyymi eikä kukaan saa tietää ketkä viestitteli. Pakkohan tuo on esimerkillä ilmaista jotta asiasta saa käsityksen. Kenenkään yksityisyyttä ei ole loukattu.

• alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

Vähemmästäkin ärsyttää jos keksit, että jotenkin loukkaisin yksityisyyttä laittamalla muutaman rivin teksiä, joka ei kohdistu kehenkään ihmiseen tunnetusti! Siis ilman muuta kyse siitä, että koko juttu on anonyymi eikä kukaan saa tietää ketkä viestitteli. Pakkohan tuo on esimerkillä ilmaista jotta asiasta saa käsityksen. Kenenkään yksityisyyttä ei ole loukattu.

Kun vika ei ole hänessä vaan sinussa ja sekä tyylissäsi että mitä ilmeisimmin motiiveissasi jotka vaikuttavat hyvinkin johdomukaiselta manipulaatiolta. Joten se että tää mimmi ei uskalla tavata sua - tai ketään kaltaistasi - on hyvin johdonmukaista käytöstä.

Nyt sä sitten tulet tänne esittelemään omaa mokaasi niinkuin se olisi naisen syy. Jos toi nainen nyt lukee tän tarinan niin - vaikka häntä ei pystyis tunnistaan - niin se on kuule hyvin henkilökohtainen loukkaus - edelleen sinulta hänelle.

Missä on äijä sun peruskunnioitukses ihmisiä kohtaan? Missä on sun kykysi empatisoida ja ymmärtää tilanteita ja mikä on oikein ja mikä väärin ja mikä on todella töykeää ja ahdistavaa käytöstä?

Etkö todellakaan hahmota missä sä olet tehnyt virheen? Se lukee tuolla sun kirjoittamassa osuudesa hyvin selvästi - se kuinka sä suorastaan uhkut vihaa ja agressiota tuota naista kohtaan. Ja nyt vielä käyttäydyt näin typerästi jatkossakin.

Onko siis mikään ihme että naiset pelkää käydä deiteillä sun tyylisten miesten kanssa? Häh? Olisko niinku jonkinlaisen ... lääkityksen... aika kenties?

• minäkin...
        Kukkomies kirjoitti:

Kun vika ei ole hänessä vaan sinussa ja sekä tyylissäsi että mitä ilmeisimmin motiiveissasi jotka vaikuttavat hyvinkin johdomukaiselta manipulaatiolta. Joten se että tää mimmi ei uskalla tavata sua - tai ketään kaltaistasi - on hyvin johdonmukaista käytöstä.

Nyt sä sitten tulet tänne esittelemään omaa mokaasi niinkuin se olisi naisen syy. Jos toi nainen nyt lukee tän tarinan niin - vaikka häntä ei pystyis tunnistaan - niin se on kuule hyvin henkilökohtainen loukkaus - edelleen sinulta hänelle.

Missä on äijä sun peruskunnioitukses ihmisiä kohtaan? Missä on sun kykysi empatisoida ja ymmärtää tilanteita ja mikä on oikein ja mikä väärin ja mikä on todella töykeää ja ahdistavaa käytöstä?

Etkö todellakaan hahmota missä sä olet tehnyt virheen? Se lukee tuolla sun kirjoittamassa osuudesa hyvin selvästi - se kuinka sä suorastaan uhkut vihaa ja agressiota tuota naista kohtaan. Ja nyt vielä käyttäydyt näin typerästi jatkossakin.

Onko siis mikään ihme että naiset pelkää käydä deiteillä sun tyylisten miesten kanssa? Häh? Olisko niinku jonkinlaisen ... lääkityksen... aika kenties?

Olet aivan oikeassa. Aloittaja on loukannut kyseistä naista jo lainaamalla tekstiä tänne, vaikkei naista siitä tunnistaisikaan. Miksei voisi vain referoida? Dorkamaista käytöstä.

Toiseksi, itsekään en naisena tapaisi niin aggressiivista ja ahdistelevaa miestä kuin tuo aloittaja. Enkä miehenä tapaisi yhtä ahdistelevaa naista. Jo yhdestä tapaamisesta voisi saada takiaisen, josta on vaikea päästä eroon.

Voi olla, että kyseisellä naisella on henkilökohtaisia ongelmia, OK, mutta samaa voisi sanoa ketjun aloittajasta, jolla ei ilmeisesti ole käytöstapoja, tilannetajua eikä empatiakykyä. Ehkä aloittaja jonain päivänä tajuaa, että naiset ovat yksilöitä siinä missä miehetkin, eläviä ihmisiä eikä mitään netistä tilattavia nukkeja.

• Eräskin nainen

sanoi ettei tiedä mitä täältä etsii mutta voidaan vaihdella viestejä.

Tuli vähän sellainen olo heti alkuun että "jaa".

Eihän se tuosta alusta sen pitemmälle edennyt tietenkään vaikka viestejä pari vaihdettiinkin.

Kannattaa tunnistaa heti onko kyseessä niitä jotka haluavat jutella niitä näitä, ehkä tavata piakkoin, seikkailija joka ei koskaan halua enempää tai sitten joku joka pitkän viestien vaihdon jälkeen suostuu.

Sen kun vielä tietäisi mistä sen tunnistaa ettei tuhlaisi aikaa noihin. Osa näistä jutuista tuntuu ihan suoranaiselta pilailulta.

• naiselta.....

ennen kuin julkaisit nämä kirjoitukset

Olet ilkeä ja ärsyttävä, käyttäydyt kuin teini-ikäinen

• alkuperäinen kirjoittaja

Höpö höpö. Anonyymin tekstipätkän voi julkaista, jos se ei liity mihinkään ihmiseen tunnetusti ja on pituudeltaan selvästi rajoitettu jne. Kenellä tahansa netin tuhansista naisista voi olla ja on tuo sama ajattelumalli!!

• jos kuitenkin
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

Höpö höpö. Anonyymin tekstipätkän voi julkaista, jos se ei liity mihinkään ihmiseen tunnetusti ja on pituudeltaan selvästi rajoitettu jne. Kenellä tahansa netin tuhansista naisista voi olla ja on tuo sama ajattelumalli!!

alkuperäinen miettisi vähän, tollaisesta voi joutua vastuuseen jos tekstin kirjoittaja sattuu oman tekstinsä tunnistamaan.

Oli kuinka anonyymi viestinpätkä tahansa, se on kuitenkin juuri sinulle tarkoitettu.

• hyttynen1
        jos kuitenkin kirjoitti:

alkuperäinen miettisi vähän, tollaisesta voi joutua vastuuseen jos tekstin kirjoittaja sattuu oman tekstinsä tunnistamaan.

Oli kuinka anonyymi viestinpätkä tahansa, se on kuitenkin juuri sinulle tarkoitettu.

Vai mikä sinua risoo siellä?

• hyttynen... ihan
        hyttynen1 kirjoitti:

Vai mikä sinua risoo siellä?

itse jos joskus kirjoitat jollekin jonkun viestin ja sitten saat sen lukea joltain palstalta, eiköhän suakin alkaisi vähän risoon?

Tuossa taas yksi asia miksi ei nettideittailu taida olla fiksua, joku tomppeli kopsaa sun kirjoituksen ja pistää sen jollekin palstalle.

Ja mikä oikeus K u u d e n (6) viestin jälkeen on kiukutella jos ei haluta tavata, loukkaako se jotenkin miehisyyttä. Naisille sanotaan että katso peiliin jos joku tyyppi ei halua tavata häntä k u u d e n (6) viestin jälkeen. Olet varmaan läski ja takertuja

• ulkomainenlukutaito
        hyttynen... ihan kirjoitti:

itse jos joskus kirjoitat jollekin jonkun viestin ja sitten saat sen lukea joltain palstalta, eiköhän suakin alkaisi vähän risoon?

Tuossa taas yksi asia miksi ei nettideittailu taida olla fiksua, joku tomppeli kopsaa sun kirjoituksen ja pistää sen jollekin palstalle.

Ja mikä oikeus K u u d e n (6) viestin jälkeen on kiukutella jos ei haluta tavata, loukkaako se jotenkin miehisyyttä. Naisille sanotaan että katso peiliin jos joku tyyppi ei halua tavata häntä k u u d e n (6) viestin jälkeen. Olet varmaan läski ja takertuja

Siis missään nimessä minua ei harmita kyseisen naisen esiintulemattomuus vaan lähinnä ilmiö. Sitä ilmiötä on helvetisti liikkeellä nettimaailmassa. Juuri noin kuin sen aloitukseeni laitoin. Mailitaan ja mailitaan ja sit ei kuitenkaan. Etsitään aina vaan parempaa ritaria tms. Sairasta tää meno nykymaailmassa kun kukaan ei kelpaa kellekään. Eikö olekin? Vai voitko väittää sinkkuna jotain muuta?

Pärjään vallan hyvin ilman häntäkin, mutta vituttaa tollanen roikkuminen deittimestoissa jos tietää valmiiksi että ei koskaan ketään voi sitä kautta tavata.

Miksi menet jäätelökioskin lähelle notkumaan kolikot valmiiksi kädessä, jos olet allerginen jäätelölle?

Joko nyt tajusit vai onko vieläkin joku klikki päällä niin, että vähintään tässä vaiheessa alat esiintymään sellaisena joka ei koskaan voikaan mitään netissä tajuta mutta lukee silti joka vitun kirjoituksen ja kommentoi? Analogia?

• tuohon on vain
        ulkomainenlukutaito kirjoitti:

Siis missään nimessä minua ei harmita kyseisen naisen esiintulemattomuus vaan lähinnä ilmiö. Sitä ilmiötä on helvetisti liikkeellä nettimaailmassa. Juuri noin kuin sen aloitukseeni laitoin. Mailitaan ja mailitaan ja sit ei kuitenkaan. Etsitään aina vaan parempaa ritaria tms. Sairasta tää meno nykymaailmassa kun kukaan ei kelpaa kellekään. Eikö olekin? Vai voitko väittää sinkkuna jotain muuta?

Pärjään vallan hyvin ilman häntäkin, mutta vituttaa tollanen roikkuminen deittimestoissa jos tietää valmiiksi että ei koskaan ketään voi sitä kautta tavata.

Miksi menet jäätelökioskin lähelle notkumaan kolikot valmiiksi kädessä, jos olet allerginen jäätelölle?

Joko nyt tajusit vai onko vieläkin joku klikki päällä niin, että vähintään tässä vaiheessa alat esiintymään sellaisena joka ei koskaan voikaan mitään netissä tajuta mutta lukee silti joka vitun kirjoituksen ja kommentoi? Analogia?

totuttava, elämä on ja ihmisiä on tuolla ulkopuolellakin. Toiset eivät uskalla/halua tavata ihmisiä heistä on vain kiva kirjoitella. Se siitä... meitä on kuule niin monenlaisia ja jokaiselle on omapaikkansa.

Ehkä sitten kun olet aikuisempi, siis mieleltäsi voit ymmärtää toisenlaisiakin ihmisiä, sallia heille heidän omalaatuisuutensa ja erikoisuutensa.

Eiköhän tuo sama ongelma lie miehilläkin, roikutaan netissä ja etsitään sitä misstäydellistä tai playboy-tyttöä.

Menen jäätelökioskille siksi että ostan sen mehujään, en jädee tai ehkä sittenkin haluan sen jäden... hmmmm...nielaisenkin laktoosinpilkkojani ensin.

Mä en oikein ymmärrä miski vaahtoat noin hirveästi tuollaisesta, sulle ei kai ole sattunut pahempaa elämässä kuin törmääminen nettideittiaddiktiin?

• muuan kysymys

"Sairasta tää meno nykymaailmassa kun kukaan ei kelpaa kellekään."

Mitä tarkoitat tällä juuri tämän tapauksen yhteydessä? Olisitko itse ollut jo valmis parisuhteeseen kyseisen naisen kanssa? Jos olisit ollut, niin miksi näin?

Entäs ne naiset, jotka eivät kelpaisi sinulle? Sanoisitko itsestäsi samaa: "sairasta tää menon nykymaailmassa kun kukaan ei kelpaa kellekään"?

• ja diipadaapa

Katsos...siellä jäätelökioskillakin on oikeus valita mitä jädeä ottaa.
        Mä taas eb arvosta niitä yhtään jotka juoksee treffeiilä harva se päivä, vaan niitä jotka ensin tutustuu rauhassa ja kokee jossain vaiheessa että voidaan tavata. Miksi ihmeessä pitäisi peräti KUUDEN viestin jälkeen tavata? En minä ainakaan jaksa tuhlata aikaani mihinkään epätoivoiseen äijään, riesanhan niistä saa taatusti

• koskaan ajatellut olla ystä...

Vai oletko niin täynnä itseäsi ettet osaa? Veikkaan että olet iältäsi aika nuori ja opettelet vielä käytöstapoja... Mitä kiusaamista siinä on jos joku sanoo kuuden (wow, oikein kuusi viestiä) viestin jälkeen ettei haluakkaan tavata. Ehkä hänellä ei ollut pokkaa sanoa ettei kiinnosta tai sitten ei oikeasti halunnut tavata. Yhtä kaikki, teki hän 'väärin' tai ei, niin se ei oikeuta sinua olemaan idiootti. Tai mistäs minä tiedän mitkä asiat sinut oikeuttavat olemaan idiootti, mutta minä en ainakaan haluaisi olla sellainen... Käytöstavat ovat monelta niin surullisen hukassa...

• monelta nykyään

Itse olen kuitenkin aika hyvin mukana tavoissa. Ongelmahan koskee molempia sukupuolia, otathan sen huomioon.

6 kertaa on wow sikäli, että on ihan turhaa mailia lisää jos kerran lopputulos on se, että ei saa toista pois verkosta.

Erillisenä kappaleena voisin kirjoittaa, että et osaa lukea koska arvuuttelet ikääni. Otatko silmät välillä käyttöön ennen kuin on ihan pakko kommentoida?

• se herne nenästä
        monelta nykyään kirjoitti:

Itse olen kuitenkin aika hyvin mukana tavoissa. Ongelmahan koskee molempia sukupuolia, otathan sen huomioon.

6 kertaa on wow sikäli, että on ihan turhaa mailia lisää jos kerran lopputulos on se, että ei saa toista pois verkosta.

Erillisenä kappaleena voisin kirjoittaa, että et osaa lukea koska arvuuttelet ikääni. Otatko silmät välillä käyttöön ennen kuin on ihan pakko kommentoida?

ja ota rauhallisesti. En voi sille mitään jos olet miehen iässä, mutta silti kirjoitat kuin parikymppinen.

Toki huonosti käyttäytyviä on myös naisissa, tiedän koska olen sen kokenut. Se ei ole kuitenkaan antanut minulle oikeutta käyttäytyä huonosti.

Ole onnellinen että hän kertoi sinulle riippuvuutensa kuuden viestin jälkeen, eikä kuuden kuukauden.

Vaikka kuinka kieriskelet, niin kirjoituksesi antoi sinusta verrattain huonon kuvan.

• jojojoad

onpas pitkiä viestejä huh huh....

• -.z-z-z-.z-

"äheteltiin 6 pitkää viestiä ja "molemmista tuntui" juttu hyvältä."

Mikäköhän on pitkä viesti? Ja mihin perustuu tulkinta siitä, että "molemmista tuntui juttu hyvältä"? Tuon ensimmäisen viestin aggressioiden perusteella en ihmettelisi, vaikka aloittaja ei erottaisi tavallista kohteliaisuutta oikeasta kiinnostuksesta.

Olen miehenä kyseisen naisen puolesta helpottunut, ettei hän halunnut tavata tämän ketjun aloittajaa. Parempi niin.

• ----

Nainen on 5 v nuorempi, mitä jos 35 v nainen ehdottaisi itsellesi tapaamista tosimielellä treffaamiseen, menisitkö.

Treffeillä on ihmisiä moneen junaan, eikä aina sopivan oloistakaan ole "viidakossa", siksi naisilla on suuri varautuneisuus eikä välttämättä uskalleta.

• YksNaine

Peräti oikein 6 pitkää viestiä ja pitäis juosta tapaamaan?? Just.....Netissä liikkuu niin sairasta sakkia että en minäkään tossa vaiheessa ketään lähde tapaamaan. Kyllä sitä voi tutustua ensin muutenkin. Ja sitä paitsi, sun tapasi pyytää toista treffeille on todella ahdistava!!!!

• Vaiheessa......

kai olitte jo vaihtaneet kuvia? Soitelleet? Tuskin, ja pitäisi lähteä katsomaan mikä sarjamurhaaja siellä vaanii?
      Mietippä nyt ihan itse hetki miksei nainen halunnut tavata sua.....

• alkuperäinen_a

Mikä kohta teille on niin vaikea ymmärtää kirjoittamatta? Pitääkö minun siis erikseen kirjoittamalla mainita, että viestit olivat pitkiä ennen kuin päätin ystävällisesti kysyä tapaamista. Sen tein ennen kuin alkoi viestinvaihto josta pieni, anonyymi lainaus tämän ketjun alussa.

Ja kuusi viestiä on joillekin ihmisille ihan riittävästi. Tämän voi myös järkevät ihmiset nähdä ajan määreenä esimerkiksi niin, että ei ole saman päivän aikana mahdollisuutta viestiä kuudesti vaan kyseessä parikin viikkoa kun aika on kortilla. Joko nyt kaikki tajuaa? Ja lisäksi on molempien sukupuolien etujen mukaista, että nainen katsastaa miehen livenä nopeasti ja mies naisen. Mitä se sellainen mielikuvien nettimaalaaminen on kuukausitolkulla? Vitsi, että olette ihme jengiä täällä? Aletaan puhua sarjamurhaamisesta jos mies haluaa nähdä NAISEN naisena kahvilassa, eikä vaan netissä jonakin mailaajana joka luo kuvaansa itsestään toiselle oman mielensä mukaan.

Valitettavasti olen live-eläjä ja katselen naisia kaupassa ja turuilla ja toreilla ja olen tottunut ihmisen oikeaan kanssakäymiseen toisin kuin te täällä jotka valitatte, että en olisi saanut niin nopeasti tutustua itse ihmiseen netin takana. Yhtä sairasta porukkaa olette kaikki. Jumissa verkossa.

• hyökkäävä?
        alkuperäinen_a kirjoitti:

Mikä kohta teille on niin vaikea ymmärtää kirjoittamatta? Pitääkö minun siis erikseen kirjoittamalla mainita, että viestit olivat pitkiä ennen kuin päätin ystävällisesti kysyä tapaamista. Sen tein ennen kuin alkoi viestinvaihto josta pieni, anonyymi lainaus tämän ketjun alussa.

Ja kuusi viestiä on joillekin ihmisille ihan riittävästi. Tämän voi myös järkevät ihmiset nähdä ajan määreenä esimerkiksi niin, että ei ole saman päivän aikana mahdollisuutta viestiä kuudesti vaan kyseessä parikin viikkoa kun aika on kortilla. Joko nyt kaikki tajuaa? Ja lisäksi on molempien sukupuolien etujen mukaista, että nainen katsastaa miehen livenä nopeasti ja mies naisen. Mitä se sellainen mielikuvien nettimaalaaminen on kuukausitolkulla? Vitsi, että olette ihme jengiä täällä? Aletaan puhua sarjamurhaamisesta jos mies haluaa nähdä NAISEN naisena kahvilassa, eikä vaan netissä jonakin mailaajana joka luo kuvaansa itsestään toiselle oman mielensä mukaan.

Valitettavasti olen live-eläjä ja katselen naisia kaupassa ja turuilla ja toreilla ja olen tottunut ihmisen oikeaan kanssakäymiseen toisin kuin te täällä jotka valitatte, että en olisi saanut niin nopeasti tutustua itse ihmiseen netin takana. Yhtä sairasta porukkaa olette kaikki. Jumissa verkossa.

Oletko aina yhtä hyökkäävä? Suhtaudutko aina yhtä halveksuvasti kaikkia muita kohtaan? Pidätkö itseäsi ainutlaatuisen erinomaisena?

Vinkiksi sellainen pikkujuttu, että suurin osa ihmisistä ei halua pariutua aggressiivisten ja itsekeskeisten öykkärien kanssa.

• pois sieltä
        alkuperäinen_a kirjoitti:

verkosta jos ei viestittely sinulle sovi!

Jos haluat itse välttämättä tavata ihmisen livenä äkkiä, äkkiä, hetimiten, niin tapaa niitä ihmisiä sitten siellä livenä, äläkä verkossa, missä oikeasti kuuluu ihan asiaan se, että kirjoitellaan.

• naisena....

pelottaisi alkuperäisen kirjoittajan kaltainen mies, hänen kirjoituksistaan saa erittäin agressiivisen kuvan, sellainen mielikuva tulee että ei epäröisi yhtään vaikka lyödä toista ihmistä.

Kun luin tuon nuoren naisen kirjoittamat pätkät, hän oikeasti kertoo itsestään todella paljon, omasta vaikeudestaan luottaa miehiin ja uskaltaa tulla esiin netin piilosta. Eikä varmaan alkuperäinen ole yhtään parantanut tuota luottamusta.

• kohtaa myös

ihmisiä, jotka yrittävät päästä yli arkuudestaan vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä olemisessa. Toivovat tapaavansa jonkun, jonka kanssa pystyvät uuden suhteen luomaan, toivovat itse kykenevänsä uutta suhdetta rakentamaan.

Heillä on täysi oikeus yrittää, vaikka eivät vielä täysin valmiita olisikaan, ja on oikeasti erittäin hyvä, että on olemassa kanava jonka välityksellä voi ottaa kontaktia vastakkaisen sukupuolen edustajiin niin turvallisesti kuin mitä verkkotreffeissä voi. Vähän kerrassaan totuttelemalla ja tutustumalla hitaasti voi totuttautua ajatukseen, että kun uuden ihmisen tapaa, voi käydä myös hyvin. Ettei välttämättä tule skeidaa niskaan taas kerran.

AP päätti nyt sitten vielä täälläkin kaataa jonkun niskaan nimenomaan sitä skeidaa, joka tekee vaikeammaksi kohdata vastakkaisen sukupuolen edustajia. Tämä ei todellakaan edistänyt ihmisten kohtaamisen todennäköisyyttä.

AP ei kyennyt kestämään torjutuksi tulemista, vaan koki tarpeelliseksi haukkua kaikki ne, jotka ovat liian arkoja lähtemään treffeille.

Voi AP rukka parkaa. Nyyh nyyh. Helpottiko paljon?

• alkuperäinen,.,.,.

Olen luonteeltani agressiivinen kun tapaan hölmöä toimintaa. En myöskään ole valmis auttamaan ketään kun etsin kumppania. Olen tapaillut aiemmin muun muassa väkivallan uhria ja ei siitä suhteesta mitään tullut, koska en oikeasti halunnut olla terapeutti.

Liian paljon tuollaisia tukea tarviivia joka paikassa. En vain kerta kaikkisesti jaksa jeesailla ja ymmärtää kaikenmoista erikoista. Siinä hommassa olen ollut jo mukana enemmän kuin keskiverto mies. Miksi ei vain voisi tavata tasapainoisen ja reippaan NAISEN ja alkaa tutustua livenä?? Joka paikassa on kaikenmoisia ripustautujia tai pelkääjiä. Jos mies olisi tälläinen, joka nainen olisi käynyt haukkumassa ja sylkemässä luuserin päälle. Nyt tilanne on toinen. Joka miehen tulisi hyväksyä ongelmainen nainen.

• kannattanee
        alkuperäinen,.,.,. kirjoitti:

Olen luonteeltani agressiivinen kun tapaan hölmöä toimintaa. En myöskään ole valmis auttamaan ketään kun etsin kumppania. Olen tapaillut aiemmin muun muassa väkivallan uhria ja ei siitä suhteesta mitään tullut, koska en oikeasti halunnut olla terapeutti.

Liian paljon tuollaisia tukea tarviivia joka paikassa. En vain kerta kaikkisesti jaksa jeesailla ja ymmärtää kaikenmoista erikoista. Siinä hommassa olen ollut jo mukana enemmän kuin keskiverto mies. Miksi ei vain voisi tavata tasapainoisen ja reippaan NAISEN ja alkaa tutustua livenä?? Joka paikassa on kaikenmoisia ripustautujia tai pelkääjiä. Jos mies olisi tälläinen, joka nainen olisi käynyt haukkumassa ja sylkemässä luuserin päälle. Nyt tilanne on toinen. Joka miehen tulisi hyväksyä ongelmainen nainen.

harkita vihanhallinta-kurssia... eihän ole terveellistä olla agressiivinen oudolle ihmiselle.

Entäs kun saat sen kumppanin ja hän osoittautuu jossain asiassa "tyhmäksi" Oletko silloinkin agressiivien? Varmaan

Tai kun ehkä saat joskus lapsia ja he häiritsevät sinua, oletko heillekin agressiivinen?

Kehittäisit empatiataitojasi ja olisit ehkä miellyttävämpi ihminen

• mies myös

..pitäisi mennä jos olet noin hätäinen. Itse saatan kirjoitta 6 pitkää viestiä illassa erään täällä "tapaamani" upean naisen kanssa, välimatkan vuoksi ei meistä varmaan koskaan paria tulekaan mutta kirjoitellaan ihan ajankuluksi ja siksi kun se on mukavaa ja arvostan hänen ajatuksiaan, toivottavasti hänkin minun :)

Sorry vaan mutta mielestäni olet itse aika omituinen kun katsot asiaksesi tietää miten muiden tulisi täällä käyttäytyä ja millä tahdilla tapaamisia sopia, olisko tyttö mielestäsi hyvä nainen jos 6:den viestin jälkeen ryntäisi joka jannun kanssa treffeille? Itse en paljon arvostaisi välttämättä, riippuu tietysti paljon ihmisestä sekin seikka.

Voit olla ihan saletti että tuokin tyttö tahtoo tavata sellaisen joka saa sisimmän sulamaan, tuolla sun tyylillä tuskin tulee tapahtumaan ja saattaapa tyrehtyä kokonaan. Lopuksi vielä vinkkinä että tapaamisella todennäköisimmin tulee hieman pettymään, siksi ei turhaan kannata vetää herneitä nenään jos ei onnistu.

• toi dude

ei saa naista edes baarista, sehän käy päälle kuin yleinensyyttäjä, eikä naiset tykkää tollasista "mä olen mahtava tyyppi" miehistä

• Herra 15

Onpa tuttua tarinaa :)

Olen kyllä monenlaista saanut kokea nettideittailun saralla ja kokemuksesi on kyllä samankaltaisia kuin omani.

Muutama muu pikku episodi: naiset pyytää rahaa, näkevät, että olen yrittäjä ja johtajilla on aina rahaa maksullisiin naisiin tai ovat epätoivoisia? Höpö höpö :)

Kuvan kun pistää mailiin niin loppuu viestit. No olen kyllä ok näköinen mutta en kyllä kuvauksellinen. Kuva valehtelee kyllä naisten kohdalla ihan yhtä paljon... kokemusta on.

Olin herra nro 15 kolmen viikon aikana eli kiirettä oli neidolla pitänyt :)

Jotkut naiset menee ihan sekaisin siitä viestien ja treffien määrästä eikä kohta enää tiedä mitä haluavat?

Ja me miehet taidetaan olla aika hölmöjä kun ei anneta naisten rauhassa olla vaan jotkut painaa päälle kuin höyryveturi! Ei naiset pidä siitä, että kokevat olonsa ahdistetuksi ja sitä jotkut miehet tekee... hyi hyi!

Mutta on nettideittailussa paaaaaljon hyviä puolia :)

• että hän

ei vaan halunnut tavata sinua, eikä viitsinyt pahoittaa mieltäsi. Keksi hätävalheen siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5380
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4886
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4365
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4006
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3800
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3697
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3378
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      85
      3078
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      65
      2938
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2666
    Aihe