Naiset...eikun nuoret MIEHET

rusalkaa

27

899

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rusalkaa

Jos nainen tekee suoran ehdotuksen miehelle, miehen on siihen suostuttava ilman mitää jaanaamista.

• Ehdottelin

tänäänkin gekolle vaikka mitä härskiä, eikä se halunnu muuta ku väärinymmärtää tarkoitushakuisesti :(

Ammatillaan olis muuten hyvä tulla toimeen, että kyllä ne maksun varmaan joutus ottaan, vaikka noinkin hehkeätä tapausta työstäisivät.

• rusalkaa
        Ehdottelin kirjoitti:

tänäänkin gekolle vaikka mitä härskiä, eikä se halunnu muuta ku väärinymmärtää tarkoitushakuisesti :(

Ammatillaan olis muuten hyvä tulla toimeen, että kyllä ne maksun varmaan joutus ottaan, vaikka noinkin hehkeätä tapausta työstäisivät.

Komeet nuoret miehet tietenkin toimii kaikille jakajina. SINÄ PIDÄT TURPASI KIINNI.

• jakaahan
        rusalkaa kirjoitti:

Komeet nuoret miehet tietenkin toimii kaikille jakajina. SINÄ PIDÄT TURPASI KIINNI.

kun maksat.

ÄLÄ ALA MULLE.

• rusalkaa
        jakaahan kirjoitti:

kun maksat.

ÄLÄ ALA MULLE.

muut miehet olla vaan hiljaa, kun naiset tekee aloitteet.

Näin se menee. Naisrauha.

• kyllä mulle.
        rusalkaa kirjoitti:

muut miehet olla vaan hiljaa, kun naiset tekee aloitteet.

Näin se menee. Naisrauha.

Ei seksistä ja naisista ole muuta ku riesaa. Parempi jättää ammattilaisten hommiksi. Korvaustakin siitä saavat.

• ymmärtää

jutun pointtia vauhkoomiseltasi. Miehet 18-30v joutuu menemään armeijaan/vankilaan/sivariin joten saman ikäisten naisten tulisi suorittaa samanmittainen "bordellipalvelus."

• rapiskarpalo

tuokin pullanössö vaa selibaatissa ja noin lujaa alkaa menee...

• rusalkaa

hoidella sitä. Ehtona tietenkin on, että sillä on jotai jalkoin välissä. Yleensä miehet, jotka valittaa jäävänsä ilman...niillä ei oikee seiso tai ei oo mitää seisotettavaa.

Ei ton pärstässä ainakaa mitää vikaa oo. Näin sen Voimala-ohjelmassakin.

Toi valittaminen vaan on jotenkin säälittävää.

• rapiskarpalo
        rusalkaa kirjoitti:

hoidella sitä. Ehtona tietenkin on, että sillä on jotai jalkoin välissä. Yleensä miehet, jotka valittaa jäävänsä ilman...niillä ei oikee seiso tai ei oo mitää seisotettavaa.

Ei ton pärstässä ainakaa mitää vikaa oo. Näin sen Voimala-ohjelmassakin.

Toi valittaminen vaan on jotenkin säälittävää.

pärstässä vikaa olekaan, muuta kuin mulle tulee fiilis "kerros nyt äitille mikä itkettää" ja fiilis tarjota pullaa ja kaakaota pahimpaan ulinaan. Mä en vois hoidella tuon tyylisiä miehiä kun ei niistä saa seksuaalisiaviboja, liian poitsu :>>

• Tässä tulee nyt vähän moraalisia ongelmia, puolelta ja toiselta, ku kuitenki vaaditaan sit sitä toisen osapuolen seksuaaliviettien olleen jotenki kontrollissa ennen tapaamisia. Ei sais olla niin hirveesti kumppaneita ja antautua pitäs silti..

Elä tässä teidän kaa kristillisesti...

• rusalkaa

toi 18-30v. prostituoitu sitte pitäs olla kumppani, kun kaikille halukkaille sitte pitää antaa. Sama toiste päin. Miehen pitää sitte kans antaa.

Mun mielestä ihan älytöntä valitusta, jos mies ei sen vertaa saa aikaseksi, että oman tarpeensa tyydyttää 'vapailla markkinoilla' vaiks baarissa.

*törkeä vaatimus*

...mutta miehethän tunnetusti aukoo päätään ennen kuin ne ajattelee mitään

• cat_on_fire

Oli kai tuo edes vitsi? Siis, että naiset pitäisi pakottaa prostituoiduiksi? Eli kun joku joutuu olemaan ilman, muiden pitäisi vasten tahtoaan antaa? Samoin miehet eikä vain naiset? Tajusin varmaan jotain väärin.. Eiköhän noita maksullisia naisia riitä kuitenkin halukkaille.

Joku ainakin haluaa julkisuutta=)

• rusalkaa

nimenomaan nuoret miehet joutuis antamaan pakosti kelle vaan.

Tässä tarkotan sitä, että mun mielestä nimenomaan Naisten Tarpeet tulee tyydyttää.

• cat_on_fire
        rusalkaa kirjoitti:

nimenomaan nuoret miehet joutuis antamaan pakosti kelle vaan.

Tässä tarkotan sitä, että mun mielestä nimenomaan Naisten Tarpeet tulee tyydyttää.

Tottakai naisen tarpeet ovat tärkeämmät, nuoria ja salskeita miehiä vain anniskelukierrokselle;)

• cat_on_fire kirjoitti:

Tottakai naisen tarpeet ovat tärkeämmät, nuoria ja salskeita miehiä vain anniskelukierrokselle;)

voin tulla vaikka samantien. Ilmaiseksikin!

• cat_on_fire
        dazu kirjoitti:

voin tulla vaikka samantien. Ilmaiseksikin!

Vielä veloituksetta! Tervetuloa, pistähän vipinää töppösiin:)

• cat_on_fire kirjoitti:

Vielä veloituksetta! Tervetuloa, pistähän vipinää töppösiin:)

tuon vielä kukkiakin tullessani. Voitas ehkä käydä leffasakin... mut saatan jäädän yöksi, nukkumaan viereen... haittaako se?

• rusalkaa

Siittä, kun nainen ei saa.

Johan pistetään armeijan lisäksi mihille pieni prostituutiopalvelus kanssa... tai voihan sen sitte suorittaa samanaikaisesti niin nousis niitten elintaso.

• pois.

Kattokaa sitte, kumpi saa paremman myynnin painotuotteelleen.

Kumman valitus on kiinnostavampaa.

• rusalkaa

Valinta on MINUN ja sen jota haluun, on pakko antaa, karkuu ei juosta eikä kieltäytyä saa.

Johan on prkle!

• jos ei itse pysty runkkaamaan.

• Tasa-arvoa sitten, p#rkele.

• AJATTELUA :!!!!!1111!!

MYÖS MIEHILLÄ ON OIKEUS OMAAN KEHOONSA!!!!!!1111!!!

• scale

Just just. Luin ton artikkelin eilen lehdestä ja mietin, että mikähän sen tyypin pointti oikein oli. Tuskin se edes itsekkään tosissaan oli tota mieltä.

Sitä kun on itse kahden tytön isä, niin haluaisimpa nähdä sen tyypin joka mulle uskaltaisi ihan tosissaan ehdottaa, että niiden pitäisi alkaa väkisin ilotytöiksi, kunhan ikä piisaa. Siinä voisi kupsahtaa muutama byrokraatti ensin ja luulen, että Suomesta löytyisi pari muutakin miestä.

• almasty

Jätkä ei ole puoliksikaan tosissaan kunhan puhuu suunsa mauksi ja päästäkseen julkisuuteen.Ei kellään terveellä ole tuollaisia ajatuksia.

• KoppavaHoro

Ja onko tämä tyyppi tosiaan siinä käsityksessä, ettei seksipalveluita ole nykyään tarjolla?

Jos ei saa seksiä (ja nyt puhutaan vain seksistä eikä edes parisuhteesta) niin on syytä katsoa peiliin. Rahalla saa ja hevosella pääsee, jos oma käsi ei riitä. Ei siihen mitään kostoa, pakkoa tai typeriä armeijavertauksia tarvita.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      175
      13388
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4910
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3699
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2833
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2032
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      119
      1783
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      371
      1693
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1515
    Aihe