otın tassa muutaman paıva sıtten tatuoınnın tuohon ala vatsaan. olen talla hetkella turkıssa. paıkka jossa olın olı puhdas mutta en saanut mınkaalaısıa hoıto-ohjeıta. nıınpa mına ostın sıtten pepanthenıa joka tuntuu koostumukseltaan erılaıselta kun meılla suomessa mutta on kaı sıtten samaa. laıtan sıta 2-5 ketaa paıvassa mutta en olekkaan kuullut kelmusta ennen. mıten tulısı tata tatuoıntıa hoıtaaa?
tattooo
3
476
Vastaukset
- Oija
Voi vittu mitä paskan jauhamista.
- dancer89
Muutama pv...! Ja jo ulkomailla? No varohan sitä aurinkoa masulle sitten. Fakta on, että rikkinäinen tai parantuva iho ottaa auringon pigmenttiä erilailla kuin ehjä. Eli tähän tatuointi kohtaan voi ikuisiksi ajoiksi jäädä tummempia rusketusläiskiä, niitä sitten hiutetaan milloin milläkin pois, mutta tulevat aina takaisin kun aurinkoon pääsevät (kokemusta on). Maltahan siis pitää tatuointisi erossa auringosta kuukauden ajan.
Bepanthen on oikein hyvä voide, oikeastaan paras alkuvaiheeseen kun parantaa ihovaurioita nopeasti, toinen vaihtoehto helosan. Tuo 2-5 krt/pv on hyvä, kunhan huuhtelet välillä vanhaa rasvaa pois ennen uutta. Varo hiuttamasta ettei rupi irtoa ennen aikojaan (siitäkin kokemusta, väri jäi haaleaksi).
Kelmua ei tarvita enää. Tatskaajalla yleensä laittavat kelmun joka poistetaan sitten heti kotona. En suosittele kelmua enää paranemisvaiheessa. - tällälailla
Itse otin tatuoinnin pari päivää sitten myös ja minulle sanottiin, että punaista pepanthenia on hyvää laittaa tatuoinnin päälle. Ja vähintään aamuin illoin pesu (ei liikaa liotusta tai hankaamista). Päivällä olen pitänyt kelmua, jottei rasva leviä paitaan ja kotona ollessani kuljen tatuointi paljaana, jottei se haudu liikaa ja koko ajan kelmun alla. Samoin öisin olen kelmutellut kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764