Rakas Einari

Suoma.

Mie oo seuranna nyt jonkinaikaa tuota sinun kirjallista taivallustas läpi rytteikköisen suhtepalstan.
Ja minnoon mielessäin ajatellus seuraavaa.
Kun sinnoot tuollanen eläväinen eläkeläine, ni johan sie sopisit tähän miunkin kuppeeseen olemaan ja elämään?
Mutta miten soon, ookkonä jo sinne kotisuvulles ikkäänko luupautunu.
Tai raaskitko sie lähtee kotuas?
Naisen matkaan?
Mittee se äiteeski sannoo?
Vai onko sullajo nainen, sellanen kainaloine?
Joka sylin täyttää ja ruuat keittee?
Minnoon tässä ny ihan vakavissain kosiomatkalla.
Omasta ihtestäin voisin sen verran kertua, jotta mullaon jonni verran mehtiä ja perintötalo, tällanen hirsinen historiikkikapistus.
Hevosii on muutama ja kanojahi kahen puolen puuta?
Tässä olis paikka miehellä, joka ossoo uunin lämmittee.
Ja koppasta sylliin sillon ku silimäkulumassa pilke välähtää.
Kyllä sie tiijät mitä mie tarkotan ;)
Jotta kuulemisiin Einari, älä pahalla ajattele ko mie näin sinuu lähestyin?

Tuus Suoma

7

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Einari ite

No nythän repes!!!

No hei sulle Suoma-Emäntä. Kai sinä maalaisämmä olet kun sulla elikoitakin kuuluu olevan.

Mulla on nyt sellainen tilanne, että vetoja alkaa olla joka suuntaan, ja pikkupojalla pää ihan pyörällä. Mistä kummasta teitä naisia nousee kuin sieniä sateella, ja kaikki haluaa mut. Toisaalta se on ymmärrettävää. Mun taustani, ulkoinen habitus,elämänkokemukseni, konstailematon luonteeni, rehellisyyteni, ja tietenkin tietoisuus siitä että muutkin minut haluavat.

Laitan itseni ensitilassa Huutonettiin, sinne hintatarjouksen lisäksi, selvitys talouden tilasta, omaisuudesta, valokuvia, ja miten aikoo minusta huolta pitää, jes. Jos teet varauksen, mutta sulla ei sitten rahkeet riitäkkään, niin menetät joka tapauksessa 5000 euron varausmaksun, se on kohtuullista.

Tapaamisiin "huutojen" merkeissä

TV: Einari, kimpale kultaa

• Suoma.

Kyllä mie olen lukenu näitä juttuja ja huomannut, että sulla vientiä on.
        Kun oot tuollanen virree eläkeläinen.
        Ajattelin, jotta josko soittasin sinne teitinkylän nimismiehelle, jotta tarkempaa tietoa susta saan.Luotettavvaa ikkäänko.
        Tuo sun kuva tuolla galleriassa kun ei varmaan tee oikeutta sullen.
        Ihan ko hampaitakin puuttus eestä, mutta se on varmaan taas vaan se varjo.
        Jotenkin kun oon päässy sellaseen käsitykseen, jotta nä oot ihan komee ja edustuskeleponen mies.
        vaikka meidänkylän Marttakerholla esittelis?
        Ajatteles, jos sinut sinne käspuolessa veisin ja Huuskosen Elinakin sanos, jotta nyt on Suomalla MIES!
        Tämmon tällaine maalaispitäjä, pieni ko pirunsilimä ja syrjässä.
        Mutta on tänne valamiit tiet, mikä se on niitä pitkin tullessa, sunki sen repun kans, josta rahaa valuu.
        Toisaalta taas ei taida olla hyvä idea, jäljestää se nimismies sinut niitten merkittyjen rahojen perusteella?
        On mulla tässä karjaaki, lämmintä maitoo saat uamusella, vasta lypsettyä.
        Minnoon käyny sen sua varten tissistä tiristämässä!
        Vaikka letut paistas !!.
        Mullois sulle tuossa tuommonen isohko huone, atelejee net sannoo kirkkoherra ja fröökynä.
        Sellanen valosa.
        Kun luin jotta sulla ei oo riittäny katuvalojen kimallus, vaan oot masentununna.
        Siinä ateljeessissähän sinä voiit niitä bisnesiteoitas hioo.
        Kelpaa se raha mullehi, nääs.
        (Vuan ainaha minä voin mettää myyvä, jos hätä tullee.)
        Vaikka niitä huutonettihommeloita.
        On mulla tuolla kalaverkkoki, sen kans saat huutoo niin pajonko haluat, ei täällä kukaan kuule.
        Ossaakkonä mettähommia olleskaan?

• Einari ite
        Suoma. kirjoitti:

Kyllä mie olen lukenu näitä juttuja ja huomannut, että sulla vientiä on.
        Kun oot tuollanen virree eläkeläinen.
        Ajattelin, jotta josko soittasin sinne teitinkylän nimismiehelle, jotta tarkempaa tietoa susta saan.Luotettavvaa ikkäänko.
        Tuo sun kuva tuolla galleriassa kun ei varmaan tee oikeutta sullen.
        Ihan ko hampaitakin puuttus eestä, mutta se on varmaan taas vaan se varjo.
        Jotenkin kun oon päässy sellaseen käsitykseen, jotta nä oot ihan komee ja edustuskeleponen mies.
        vaikka meidänkylän Marttakerholla esittelis?
        Ajatteles, jos sinut sinne käspuolessa veisin ja Huuskosen Elinakin sanos, jotta nyt on Suomalla MIES!
        Tämmon tällaine maalaispitäjä, pieni ko pirunsilimä ja syrjässä.
        Mutta on tänne valamiit tiet, mikä se on niitä pitkin tullessa, sunki sen repun kans, josta rahaa valuu.
        Toisaalta taas ei taida olla hyvä idea, jäljestää se nimismies sinut niitten merkittyjen rahojen perusteella?
        On mulla tässä karjaaki, lämmintä maitoo saat uamusella, vasta lypsettyä.
        Minnoon käyny sen sua varten tissistä tiristämässä!
        Vaikka letut paistas !!.
        Mullois sulle tuossa tuommonen isohko huone, atelejee net sannoo kirkkoherra ja fröökynä.
        Sellanen valosa.
        Kun luin jotta sulla ei oo riittäny katuvalojen kimallus, vaan oot masentununna.
        Siinä ateljeessissähän sinä voiit niitä bisnesiteoitas hioo.
        Kelpaa se raha mullehi, nääs.
        (Vuan ainaha minä voin mettää myyvä, jos hätä tullee.)
        Vaikka niitä huutonettihommeloita.
        On mulla tuolla kalaverkkoki, sen kans saat huutoo niin pajonko haluat, ei täällä kukaan kuule.
        Ossaakkonä mettähommia olleskaan?

Hommat seis!!!

Sähän puhut niinkuin olisin jo sulle suostunut, ptruu polle.

Soittelin paikallispankin sijoitusneuvojalle ja varasin ajan iltapäivälle. Sanoi mulle kuitenkin, että älä lupaudu vielä kenellekkään. Sen verran puhuttiin, että huutonettiin osallistumismaksu on kaikille se 5000 euroa, ja sitä ei saa takaisin.

Avaan iltapäivällä sitten uuden isomman tilinkin, vähintään metri X metri, että mahtuu sitten kaikki fyffe sinne. HUOM!!!osallistumismaksua ei saa maksaa kolikoilla.

Tv: Einari "Tuunanen", sijoittaja

• Suoma.
        Einari ite kirjoitti:

Hommat seis!!!

Sähän puhut niinkuin olisin jo sulle suostunut, ptruu polle.

Soittelin paikallispankin sijoitusneuvojalle ja varasin ajan iltapäivälle. Sanoi mulle kuitenkin, että älä lupaudu vielä kenellekkään. Sen verran puhuttiin, että huutonettiin osallistumismaksu on kaikille se 5000 euroa, ja sitä ei saa takaisin.

Avaan iltapäivällä sitten uuden isomman tilinkin, vähintään metri X metri, että mahtuu sitten kaikki fyffe sinne. HUOM!!!osallistumismaksua ei saa maksaa kolikoilla.

Tv: Einari "Tuunanen", sijoittaja

miehän vain nätisti sullen kerroin, mitä olis ootettavissa?
        Ja niinkuin snoin sullen, kelpaa ne etumaksut mullehi.
        Poreamme voitas niillä ostaa tuonne saunanpaan viereen.
        Semmonen, missä sais itteensä hemmotella.
        Aatteleppa! Oltas ko fiinimpikin pari, lekoteltas siinä porealtaassa ja kuplat hyvväilis selekänahkoo, fiinisti nostettas se pikkurilli ylös ja maistettas sihijuomoo!!
        Olis se elämätä.

Mulloli kyllä hiukan ajatuksena sellanehi, jotta kyläll on paaaljon sellasii äveriät vanhoipiikoi, rahhoo sukanvarret pullollaa.
        Siks ne meillä naisilla nii makkaralla, tiiäthä.
        Ajatteleppa kuule, jos niille sellanen kotimies palavelu järkättäs?

Siinä Iirikäisen Ainoki kaatus mettää, että roike kävi, ko se aina olis puhelimessa tekemässä uutta varrausta...kotimiehestä, hihii...
        Usiampi puhelin pitäs laittaa ja kassakuappi ostaa?

Sitä olis kuule pisnistä täällähi, multa on puuttununna vuan kaveri, jonka kanssa vois iteoista totta tehrä.
        Voitas sitte matkustookki.
        Sanovat että siellä Pekinkissä olis hyvvää ankk`?
        Käätäskö kattumassa?

Tuus Suomasi tiältä Suolijoelta

• Einari ite
        Suoma. kirjoitti:

miehän vain nätisti sullen kerroin, mitä olis ootettavissa?
        Ja niinkuin snoin sullen, kelpaa ne etumaksut mullehi.
        Poreamme voitas niillä ostaa tuonne saunanpaan viereen.
        Semmonen, missä sais itteensä hemmotella.
        Aatteleppa! Oltas ko fiinimpikin pari, lekoteltas siinä porealtaassa ja kuplat hyvväilis selekänahkoo, fiinisti nostettas se pikkurilli ylös ja maistettas sihijuomoo!!
        Olis se elämätä.

Mulloli kyllä hiukan ajatuksena sellanehi, jotta kyläll on paaaljon sellasii äveriät vanhoipiikoi, rahhoo sukanvarret pullollaa.
        Siks ne meillä naisilla nii makkaralla, tiiäthä.
        Ajatteleppa kuule, jos niille sellanen kotimies palavelu järkättäs?

Siinä Iirikäisen Ainoki kaatus mettää, että roike kävi, ko se aina olis puhelimessa tekemässä uutta varrausta...kotimiehestä, hihii...
        Usiampi puhelin pitäs laittaa ja kassakuappi ostaa?

Sitä olis kuule pisnistä täällähi, multa on puuttununna vuan kaveri, jonka kanssa vois iteoista totta tehrä.
        Voitas sitte matkustookki.
        Sanovat että siellä Pekinkissä olis hyvvää ankk`?
        Käätäskö kattumassa?

Tuus Suomasi tiältä Suolijoelta

Olenkohan nyt älynnyt oikein tän jutun, Meinaatko tehdä minusta protituoidun sinne Suolijoelle. Ja puhelinluetteloon tulee; Einari Pörhölä, rattopoika.

Mun täytyy nyt funtsia tarkkaan tätä juttua.

Kivat sulle sutenööri-Suoma

Eikka vaan

• Suoma.
        Einari ite kirjoitti:

Olenkohan nyt älynnyt oikein tän jutun, Meinaatko tehdä minusta protituoidun sinne Suolijoelle. Ja puhelinluetteloon tulee; Einari Pörhölä, rattopoika.

Mun täytyy nyt funtsia tarkkaan tätä juttua.

Kivat sulle sutenööri-Suoma

Eikka vaan

on sitte hätänen tapa vettee johtopäätöksii.
        Ookkosie elämässähi noin hätänen.
        Et kaita inakaan niissä hommelois...? Vink.
        Enhän mie tarkottanu, että sinä...
        Vuan onhan sulla niitä kavereita.
        Samalla sais pojat töitä, hyvvää tienestii.
        Ko minusta vaikuttaa, että siellä makkaa kolome hyvvää urosta ihan jouten.
        Ja ei kait tuo nyt paha olis jos mielusasta hommasta palakkaaki sais, vai miten *silmänisku*
        Vuorotteluvappaata voi pittee ihanniinko tähänni ast, vaekka päivät?
        Mut enhän mie sinnuu vuokraamaan ala, sinä oisit minun MIES.
        Ne on nuo naapurin akat jo vuosikausii supattanna, huivin liepeet liuhuen, ettei se Suomakkkaan mietä suanunna, ja niin o verevä ihminen,sellaset perinnötki.. Kaiken tekkööp, muttei miestä saa.
        Ni pantas stoppiloi niittenki jupatukselle.
        Mulla oliki mies ihtiänsä keventämässä kesäuamun koetteessa nurkanpiähän.
        Ja ei täällä tartte miehen niin ihmimeellinenkään olla.
        Kylällä on paljon puutetta ja sillon kelpuaa huonompihi..

• keppeli66

No nythän tämä menee mielenkiintoiseksi. Kohta repii naiset silmät toistensa päästä tuon komistuksen takia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      49
      3807
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3724
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2851
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2589
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1739
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe