On se vaan kumma juttu että kaikki tapaamani naiset on olleet mielestäni jotenkin, anteeksi nyt jos kuulostaa pahalta, älyttömiä.
En edes vaadi paljon. Odotan että nainen on positiivinen ja itsenäinen mutta sitoutumishaluinen, osaava ajattelemaan taloudellisesti ja muut huomioon ottaen. Sellainen nainen jonka kanssa pystyy keskustelemaan yhtä hyvin yhteiskunnallisista asioista kuin päivän muodista. Nainen jolla on miehelle oikeasti jotain henkistä annettavaa.
Tapaamani naiset ovat toki olleet sillä tavalla positiivisia, että he flirttailevat jokaiselle vastaantulevalle kaksilahkeiselle. Ja sillä tavalla itsenäisiä, ettei heitä yhtään kiinnosta muiden asiat. Sitoutumishalu on kohdistunut lähinnä baareihin ja niissä säännölliseen roikkumiseen. Myös taloudellista ajattelua on löytynyt, mutta rahaliikenne on päinvastaista kuin meikäläisellä, eli tilipäivien välillä säännöllisesti PA. Muiden huomioon ottaminen rajoittuu lähinnä omaan kaveripiiriin, jonka ulkopuolisille ei juuri sanota sanaakaan. Keskustelu pyörii tasolla viime viikonlopun kännit ja äijä jonka vierestä heräsin.
Tämä ei olisi niinkään huolestuttavaa, jos liikkuisimme ikäluokassa 16-20v. Mutta nyt puhumme ikäluokasta 22-30v. Nykyään jopa erilaisilla työpaikoilla (asiakaspalvelu- ja esimiestehtävissä) naiset näyttää pirun hyvältä, mutta käytännön osaaminen ja keskustelutaito on mielestäni jokseenkin suppeaa. Viimeksi eilen kukkakaupassa kysyin saanko itse paketoida ostokseni, kun siitä ei näyttänyt tulevan mitään. Edes hymyä ei irronnut vaan myyjä meni kylmästi sivummalle näpyttelemään jotain tekstaria sillä välin kun itse paketoin kukkaseni. Puhumattakaan jos asioin esimerkiksi verotoimiston tiskillä, siellä nuoret naisvirkailijat tietää vain ja ainoastaan sen mitä nettisivuilla lukee. Joudun joka kerta selostamaan heille miten asiat käytännössä menee.
Tuntuu siltä, että miehenä olen naisia taitavampi kaikessa muussa paitsi vapaa-ajan vietossa ja sänkyhommissa. Tämä yhtälö on mahdoton. Minun pitäisi opetella välinpitämättömäksi pelimieheksi, että pääsisin ylipäänsä kunnolla tutustumaan erilaisiin naisiin. Toisaalta todennäköisyys tavata se fiksu nainen yhden illan suhteen merkeissä on melkoisen minimaalinen. Mutta kertokaapa parempia tapoja. Netissä taso on vielä heikompi kuin baaritiskillä.
En väitä että minä olen fiksu ja naiset tyhmiä. Ehkä näen kaiken liian laajasti. Minulla ei ole tarkasti rajattua kaveripiiriä, vaan olen kaveri kaikkien niiden kanssa jotka hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Minulla ei ole yhtä ja ainoaa työpaikkaa johon jämähdän, vaan teen projekteja ympäri maata. Minulla ei ole tiettyä pukeutumistyyliä, vaan iso vaatekaappi erilaisia tapahtumia ja tilanteita varten. Minulla ei ole yhtä ja oikeaa mielipidettä, vaan suostun keskustelemaan kaikesta ja kyseenalaistamaan myös omia mielipiteitäni.
Tämä ei kelpaa. Nainen vaatii että olen leviksen farkkuihin pukeutuva raksa-Rami joka kannattaa Ilvestä ja käy bissellä Villen ja Jannen kanssa. Tätä minä en ole. Lieneekö liika TV-sarjojen tuijottaminen saanut aikaan sen, että jokaisen pitäisi istua johonkin omaan tarkasti rajattuun muottiin. Joku voi sanoa ettei minulla ole identiteettiä, mutta olen paljon onnellisempi kun voin päivällä käydä puku päällä pitämässä luentoa ja illalla korjata verskat jalassa moottoripyörää. Tällainen monen identiteetin mies ei kelpaa nykyajan naiselle. On oltava se yksi ja kova, vaatteisiin ja aatteisiin jämähtänyt kaveri.
Lapsellista.
En löydä tasoistani naista
24
3500
Vastaukset
- M C
Mielestäni se on vain hienoa, että joku uskaltaa olla oma itsensä, vaikka onhan tuossa tekstissäsi pointtia. Mutta minkäpä sille mahtaa ja elämä on, ehkä joskus vielä kohtaat jonkun toisenlaisen? :)
- fluxdreams
Sulla on ollut vaan huonoa tsäkää, kyllähän fiksuja naisia on vaikka kuinka. :-)
En tiedä oletko ollut siis treffeillä näiden naisten kanssa, eli valinnut heidät jollakin kriteerillä, vai onko kyse satunnaisesti tapaamistasi ihmisistä?
Jos ensimmäistä, kannattaisiko vaihtaa strategiaa deittailun suhteen? Jos tokaa, sulla on ollut käsittämättömän huono tsäkä tai sitten kommunikointi on epäonnistunut.
Kannattaa myös hakeutua itseäsi hieman vanhempien naisten seuraan.
Asiakaspalveluhenkilökunnan käytökseen en ota kantaa, Suomessahan saa huonoa palvelua monessa paikkaa sukupuoleen katsomatta. - puolet ihmisistä on
aina keskimääräistä tyhmempiä. Jos kuuluu esimerkiksi fiksuimaan neljäsosaan, 75% kaikista vastaantulevista miehistä ja naisista on yksinkertaisempia kuin itse on -> tämä kyllä alkaa jossain vaiheessa ärsyttämään
- paikat....
Miksi ihmeessä tutustut naisiin vain baareissa ja sitten valitat kun he käyvät baareissa? Aika typerää.
Kuules. Esimerkiksi yliopistot ovat täynnä keskustelutaitoisia, älykkäitä ja kauniita naisia, jotka eivät todellakaan etsi ketään "remontti-ramia".
Alkoi tuntua siltä, että taidatpa vain haluatkin jonkun asiakaspalvelunaisen, jota voit katsoa alaspäin. Joka tapauksessa selvästikin etsit unelmiesi naista vääristä paikoista. - -Safire-
Minä taas en millään tunnu löytävän tasoistani miestä. Kaikki viime aikoina tapaamani kaksilahkeiset ovat jotenkin värittömiä, arkojakin. Tuntuu, ettei heillä ole mielipidettä mistään eikä kiinnostusta mitään kohtaan. Kun yrittää virittää keskustelua jostain asiasta, on vastaus tyyliä "en minä tiedä" tai "en minä välitä, ihan sama". Seuraavana yleensä on se apaattinen tuijotus, ja rinnoilleni esitetty kysymys "Lähetkö minun luokse?" Arvaa viidesti...
En minäkään tarkoita, että miehet yleisesti ovat tyhmiä ja minä fiksu, ei se niin mene. Ihmiset ovat vain erilaisia. Kyllä se oman vastinparin löytäminen silti ajatuksena houkuttaa, vaikka käytännössä näyttääkin olevan melkolailla toivotonta.
Unelmani toteutuisi, jos löytäisin jostain miehen, jonka kanssa voi keskustella asioista ja jakaa ajatuksia, joka touhuaisi vierelläni puusavotassa mutta ei edes tarjoaisi samoja vaatekappaleita illan viettoon ystäväpariskunnan kanssa. Tyylikkyys on ensisijaisesti mielestäni sitä, että osaa pukeutua tilanteeseen sopivalla tavalla. Ei siis sitä, että on aina tietynlainen vaatteineen ja aatteineen tai istuu johonkin toisen määrittelemään muottiin. Oikeasti älykäs ihminen osaa ottaa vastaan uusiakin tapoja ajatella ja lähestyä asioita. Sellainen ihminen voi tulla toisiin aatoksiin eikä silti koe, että esimerkiksi mielipiteen muuttaminen jostain asiasta murentaa hänen egonsa tai on uhkana hänen älykkyydelleen.
En todellakaan kaipaa raksa-Ramia ja sinne jääkiekkomatsiin voin seuraksi lähteä itsekin, vaikka sinne kaljallekin. Toivottavasti mieheni lähtee vastaavasti seurakseni teatteriin.
Koen kyllä, että minulla olisi miehelle annettavaa, niin henkistä kuin fyysistäkin, mutta ei ole paljon sellaisia uroita vastaan astellut, joita tämän kaltainen anti suuremmin kiinnostaisi. Olen mieluummin yksin.
Kysymyksesi on erittäin hyvä ja perusteltu: missä minä tapaan sinunkaltaisiasi miehiä? Uskon ja tahdon uskoa, että teitä on vielä jossain, mutta miten teihin voi törmätä?- "vihjaa"
Nythän te juuri kohtasitte!
Mitäpä jos rohkeasti kävisitte yhdessä vaikka kaverikahvilla? :) Siis aloittaja ja Safire...
- timmi kissa
Voi olla että ongelmasi on se että sinulla ei ole omia mielipiteitä, vaan myötäilet suurimman osan ajasta. Harva nainen haluaa yes man - henkistä kumppania.
Suurin osa virkailijoista/myyjistä ei tunnu tietävän kuin oman nimensä. Tämä ei ole mitenkään ikäsidonnaista.
Se on pelottavaa jos Raksa Ramitkin saavat naisia enemmän kuin sinä itse, eikö? - ..ihanalta
mutta en tiedä, olisinko kuitenkaan se ketä etsit. Olen yllättävän syvällinen, vaikka minusta voi saada myös jokseenkin pinnallisen kuvan. Joka tapauksessa pidä tuo asenne ja tulet varmasti tapaamaan vielä sellaisen ihmisen, joka on sinulle luotu. Minä itse ainakin uskon siihen niin sinisilmäisesti ja hyvätahtoisesti kuin vain voin. Ja ikää on 24-vuotta.
- lisäyksenä,
ajatuksesi ovat aika pitkälle kuin minun, mutta ainoa ero on vain siinä, että en ajattele että ei olisi olemassa minun tasoistani miestä. Arvostan jokaista ihmistä, vaikka millainen pällipää olisikin. Tämä on siksi, että otan asian huumorilla ja ajattelen, että ihmiset ovat erilaisia; eikä mitenkään ole mahdollista, että kaikki ihmiset olisivat sopivia juuri minulle (esimerkiksi ystäväksi, poikaystäväksi, jne), ja hyvä niin! Eli tiedostan, että esimerkiksi se kukkakaupan myyjä, heh, ei hän myöskään varmasti ihannekumppanini olisi ollut, kun noin "hyvin" osasi sosiaalisessa tilanteessa jutella (siis vaikka hän olisi ollut mies).
Minä haluaisin elämääni ihmisen, jonka kanssa nimenomaan voisi keskustella (puhuminen on elämän suola ;) ) ja tunteja sielunyhteyttä. Kaikella on kuitenkin aikansa ja paikkansa. Mielellään kyllä sinuun lisää tutustuisi!
Ystävällisesti, se 24-vuotias nainen
"Sitoutumishalu on kohdistunut lähinnä baareihin ja niissä säännölliseen roikkumiseen."
Olet varmasti etsinyt myös vääristä paikkaa, mutta tiedän tunteen, koska mistä muualtakaan suomalaisessa kulttuurissa niitä ihmisä tavataan kuin juuri baarin tiskillä? Surullinen kansa. :)
Eli siis pitäisi löytää jokin toinen tapa tutustua ihmisiin joita kiinnostaa enemmänkin keskustelu kuin viinan lipittäminen. Nettideitit on yksi tapa, mutta itse olen liian skeptinen jotta koskaan pystyisin sitä koittamaan.
Myöskään en mihinkään kirjamessuille jaksaisi mennä pyörimään ja katselemaan olisiko siellä ketään edes vähän sivistyneempää ihmistä liikkellä. Ja tarkoitan sivistyneellä nyt sellaista ihmistä jota kiinnostaa enemmän maailmalla tapahtuvat asiat kuin mitä edellisessä bb jaksossa tapahtu. Eli ei tarvii olla ampua yli tässäkään asiassa. Perus kiinnostus maailman tapahtumiin on aina positiivista, mutta aika harvinaista. :)
Toisaalta uskon, että nämä kaikki fiksut naiset on jo poimittu talteen, koska jos mies löytää naisen jolla aivot toimii niin eikai sellaisesta voi haluta luopua? :) Joten yksi probleema taas lisää.
Ehkä pitäisi sitten kehittää jokin tapahtuma mihin ihmiset tulisivat juttelemaan ja tutustumaan toisiinsa, mutta mikä ei silti olisi mikään säälittävien ikisinkkujen treffailumesta. Vaikka toisaalta mikä tahansa tilaisuus mikä johtaisi ihmisten toisiinsa tutustumiseen alkaisi ennen myöhään saamaan sellaisen maineen, että siellä tutustuu fiksuihin ihmisiin jolloin sinne änkeytyisi kaikki ihmiset etsimään kumppania => taso laskis. :)
"Nörttifestarit" kuulostas aika hyvältä (ei siis toi nimi vaan idea. :))
"Toisaalta todennäköisyys tavata se fiksu nainen yhden illan suhteen merkeissä on melkoisen minimaalinen."
Tää on fakta ja siksi sitä ei itsekään jaksa yrittää. Toisaalta kun ei ole mitään ideaa miten tai mistä yrittää niin ollaan pienehkössä oravanpyörässä. :)- fluxdreams
"Toisaalta uskon, että nämä kaikki fiksut naiset on jo poimittu talteen, koska jos mies löytää naisen jolla aivot toimii niin eikai sellaisesta voi haluta luopua? :) Joten yksi probleema taas lisää."
No heh heh.
"Parhaat on jo viety"-ajattelussa sellainen ongelma, että ihmiset eroavat jatkuvasti, joten kyllä myös niitä "parhaita" on vapaana jatkuvasti. fluxdreams kirjoitti:
"Toisaalta uskon, että nämä kaikki fiksut naiset on jo poimittu talteen, koska jos mies löytää naisen jolla aivot toimii niin eikai sellaisesta voi haluta luopua? :) Joten yksi probleema taas lisää."
No heh heh.
"Parhaat on jo viety"-ajattelussa sellainen ongelma, että ihmiset eroavat jatkuvasti, joten kyllä myös niitä "parhaita" on vapaana jatkuvasti.On varmasti, mutta se on promillen määrä kaikista suomalaisista naisista. Ensinnäkin fiksun naisen löytäminen on jossain parin prosentin paikkeilla ja vielä kun pitäisi vapaa sellainen löytää niin alkaa aika epätoivoiseksi homma menemään. :)
- jazzia
kaipaisi tämäkin nainen.
En ole niin susiruma, etteikö tarjouksia tulisi, joskus niitä tulee jopa liikaakin. Silti olen yksin ollut jo 5 vuotta.
Ei minulla monia kriteereitä (ulkoisia ainakaan, paitsi puhtaus) ole, paitsi että keskustelun pitää sujua. Toisen pitää edes jotenkin ymmärtää mitä puhun, ja pystyä jollain tavoin vastaamaan.
Pahinta on joutua kuuntelemaan tunteja jonkun tiivistelmää omista kännisekoiluistaan vuosien varrella.
Hyvät käytöstavat on se kolmas, jos ihminen kunnioittaa itseään, kunnioittaa myös toisia. Kaikin tavoin. Kaikissa tilanteissa.
Mutta alkavat suhteet lopahtavat viimeistään siinä vaiheessa, kun huomaavat kiltin ja söpön pinnan alla jotain muutakin, älyä ja vahvuutta. Sitä on useimpien vaikea sulattaa.
Enkä tosiaankaan enää tiedä, mistä minun tulisi kumppania hakea.. Pitäisikö laittaa varoituskyltti, olen fiksu, vahva ja monin tavoin taitava?
Ja vieläpä valmis hyväksymään ihmiset sellaisina kuin ovat. Totta, että kännisekoilut eivät sytytä, mutta mitä sitten, jokainen saa olla mitä on, vaikka ei olisikaan "my cup of tea". - ajfoajfoaj
fiksulta mieheltä ja olet varmasti oikein loistava pakkaus. Mutta et voi kuitenkaan alkaa vaatimaan myöskään toiselta ihmiseltä sellaisia ominaisuuksia jotka he kokevat itselleen vieraiksi. Ethän sinäkään halua, että sinua aletaan muuttamaan raksa-Ramiksi yms.
Ja ehkä kuitenkin loppujen lopuksi, ihmiset haluavat pitää hauskaa ja ottaa välillä vähän rennommin, vaikka homma menisi välillä överiksi ja itsensä nolaamiseksi. Ei näitä elämiä montaa saa. Älä ole niin tiukkapipo. Tiukkapipojen seurassa tulee entistä hermostuneemmaksi ja silloin ainakin tulee sanottua ja tehtyä kaikenlaista tyhmää. - pirkkelis
Olen ollut puoli vuotta sinkkuna ja ihmettelen tätä samaa kun ap kirjoittaja.
Kun olin viimeksi vapaa, 26- vuotias nainen niin johan tapasi ihan kivoja ja järkeviä miehiä jopa baaritiskillä. Silloinkin ehkä harvakseltaan mutta nyt tuntuu olevan jo vähän toivotontakin. Olen jo 40 ja tämän ikäluokan miehet kapakoissa ovat alkomaholin kyllästämiä ja katkeria.
Oletko kenties ap kirjoittaja myös jo hieman vanhempi?
Itse en ole kokeillut nettailun maailmaa vielä mutta ajattelin laittaa profiilin be2: een koska siellä on sentään jokin persoonallisuustesti joka seuloo sopivimmat. En kyllä ehkä usko moiseen testiin, mutta ainakin tähän nettideitti-yritykseen joutuu maksaman voidakseen olla jäsen. Se kai jo pahimmat kaljankittaajat ja hamesankarit karkottaa?
Noo, toivoa vielä on ja välillä ei ole. Ehkä kasikymppisenä kun dementia on iskenyt kohtaan oman kullan kiikkustuolissa vanhainkodissa, hehhehe.- eivät ole kuvailemasi kalta...
Eivätkä kaikki naiset hae kuvailemasi kaltaisia miehiä. Täällä ainakin yksi poikkeus. Ei kannata yleistää... =)
- toisiaan...
puoleensa. Olet suorittaja ja hakeudut bimbojen seuraan ja he sinun seuraasi. Hyväksy se tosiasiana, jota et voi, etkä pohjimmiltasi edes halua muuttaa.
- yli 20-vuotias ruma varattu...
Kirjoituksestasi päätellen sinulle kelpaisi vain itseään huolitteleva johtoportaan tasoinen uraohjus, joka on kotona pano- ja monitoimikone.
Jos ei mieleisiä naisia ala löytymään, niin ainahan on miehiä. Eli ihmisiä, jotka osaavat asiat paremmin kuin naiset.
Harmikseni täytyy kyllä myöntää, että aika moni nainen nykyaikana on "avuton pikku prinsessa" - jos sitä ulkonäköä siis löytyy. Ehkä se johtuu siitä, että kun me rumilukset autoimme kotitöissä ja sivistimme itseämme, bimbokaunottaret puuteroivat neniänsä ja kikattivat tyttöporukalla shoppailemassa.
Hanki siis mies tai ruma nainen, jolla on järkeä päässä. Ei tosin kaikilla rumillakaan ole sitä. - Hyvä ystävä
Tekstisi perusteella olet aavistuksen liikaa juuri sillä epämiellyttävällä tavalla itserakas.
Olet varmasti fiksu, hauska ja kohtelias halutessasi. Pärjäät työssäsi ja elämä maistuu, mutta pienen napautuksen kyllä ansaitsisit ;D
Sinulta uupuu lempeyttä, positiivisuutta ja sitä paljon hehkutettua sydämensivistystä.
Esimerkiksi tämä nosti niskakarvani pystyyn
" Viimeksi eilen kukkakaupassa kysyin saanko itse paketoida ostokseni, kun siitä ei näyttänyt tulevan mitään. "
Saatat jopa alitajuisesti etsiä naispuolista versiota itsestäsi. Onko mieleesi juolahtanut, että tämä kangastus unelmiesi naisesta on kenties liian täydellinen, virheetön ja särötön siis mahdoton!
Tunnen useita uskomattoman upeita naisia. Hauskoja, älykkäitä, fiksuja, kauniita ja kaikinpuolin hurmaavia yksilöitä, jotka eivät tuhlaa aikaansa baareissa.
Takuulla löytäisit heistäkin jotain vikaa, mutta epäilemättä se on sinun menetyksesi.
Korjaa asennettasi, unohda baarit ja avaa silmäsi.
Ehkä se sinulle sopivin yksilö ei vastaa täysin kauneusihanteitasi, ei osaa paketoida hienosti tai hoitaa raha-asioitaan mallikelpoisesti. Mutta ovatko nuo asiat todella niin tärkeitä? Haluatko vierellesi robotin vai lämpimän ja rakastavan naisen, joka mm. rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet (sisältäen säröt ja virheet, joita meissä kaikissa riittää!). - fiksuutta elämän myötä?
Vastaus, että onhan miehiä - oli aika osuva.
Miksi vaadit itsellesi tällaista kumppania? Tuskin kukaan olisi onnellinen,jos saisi vähintään 3 kertaa päivässä kaapin näytön huonommuudestaan vierelläsi.
Kenelle et itse riitä? Jatkatko jotain mieskuvaa mihin olet jo kasvanut? - .....
En siis nyt tarkoita itsevarmuutta, vaan itsetuntoa. Kun jotenkin tuntuu, että kirjoituksesi perusteella asetelma on seuraava: sinä hyvä, muut huonoja. Näin ei ajattele terveitsetuntoinen. Jos itsetunto on kohdillaan, niin ei ole tarvetta vertailla, miettiä tasoja, moittia muita eikä nostaa itseään jalustalle.
p.s. Mikä sinua ja noita "tapaamiasi naisia" yhdistää? Sinä? Onko vika mielestäsi yleensäkin aina muissa?
Ehkä sinun pitäisi tutustua ensin itseesi ennen kuin yrität löytää naisen. - muumilaakson mökki
Siinä mielessä totta, että ihan oikeasti, ihmisiä jotka on yleissivistykseltään oikeesti "kovaa luokkaa", kiinnostuneita muista, kaikista, maailmasta jne. avarakatseisia jne. ei vaan ole. HUippuälykkäitä ihmisiä ei ole prosentuaalisesti paljon. Vaikka moni tälläisenä itseään pitää. Mutta älykkyys eikä yleissivistys takaa sitä, että on viisas, jne.
Oon itse huomannut, kun on tullut kierrettyä aika tavalla, että kyllähän sitä aika harvassa on ne sellaiset kenen kanssa kovin sitten kaikesta voisi keskustella. Mutta ei sillä sukupuolielinten kanssa ole mitään tekemistä, jos sä avaisit silmäs, sä huomaisit, että se sama ilmiö koskee myös miehiä. Nyt sä vaan yrität iskeä naisia, niin se harmittaa sua enemmän: kavereiltaan voi sietää enemmän rumasti sanottuna "juntteutta", niin mäkin siedän. Kaikki varmaan tavallaan eivät ole niin tarkkoja kavereittensa kanssa, on helpompi olla suvaitsevaisempi. Mutta puolisokseni en halua ihmistä, jonka kanssa en koe olevani perusasioista samoilla linjoilla. Joillain se menee sitten överiksi.
Mutta tämä sen sijaan:" Tuntuu siltä, että miehenä olen naisia taitavampi kaikessa muussa paitsi vapaa-ajan vietossa ja sänkyhommissa." Ei ole mitenkään poikkeavaa. Mä olen huomannut, että miehet hyvin usein kuvittelee näin, jopa tuntematta ihmistä. He ovat tarkalleen ottaen aina kuvitelleet olevansa taitavampia, kykenevämpiä ja parempia.
Mun mielestä sä olet vähän lapsellinen. Sä luulet, että jotenkin ois helppoa löytää sitä juuri sopivaa ja mietin etttä missähän junttilassa säkin asut kun KAIKKI tapaamasi naiset, flirttailevat JOKAISELLE, KENELLÄKÄÄN ei ole raha-asiatkaan kunnossa eikä KUKAAN edes sitoudu! Sähän et tietenkään vaadi paljon, ja vaikka sanotkin, että kaikki tapaamasi naiset ovat älyttömiä, eikä heistä kukaan osaa hoitaa asioitaan, ja että olet miehenä taitavampi joka asiassa, et tietenkään, millään tasolla, pidä itseäsi parempana ihmisenä.. Sehän tekisi sinusta huonomman ihmisen. Sinussahan ei tässä asiassa ole mitään vikaa.
Voi hyvin olla, että sä todella olet huono-onninen kaveri ja kaikki maailman dorkat naiset pyörii sun ympärillä, mutta mä nyt hieman epäilen. Mun mielestä sä nimenomaan et näe asioita laajasti, vaan vain omalta kannaltasi, ja vaikutat ehdottomalta, vaikka väität muuta. Sä oot vähän niinkun juuttunut omaan erinomaisuuteesi.
Ei sen väliä, aina voi valita miten asioita katsoo, ja todella sen oikean löytäminen voi olla vaikeaa. Vielä vaikeampaa se on, kun haluaakin todistella omaa erinomaisuuttaan.
Mistähän sitä muualta löytäisi ihmisiä kun baarista ja netistä... Hoh-hoijaa, ei luulis, että sitä sulle tarvii kertoa, kun kuitenkin olet niin eläväinen, liikkuvainen ja fiksukin vielä ;) Nooh, kyllä se siitä! Tsemppiä etsintöihin, kerro kun asia valkenee sulle.
Onnea matkaan :) - jep jep
"...nyt puhumme ikäluokasta 22-30v."
Entä mikä on tilanne ikäluokassa yli 30v?
Onko tilanne yhtään parempi, vai onko samat ongelmat havaittavissa samanlaisina? - 47opettaja
Jos oisit ollut eri aikaan liikkellä, niin olisin ilmoittautunut! Sama ongelma nääs minullakin. Mutta kaikkea hyvää jaonnea jatkoon, takuulla siellä on sielukas nainen sullekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3225616- 745129
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484196- 523871
- 433534
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1223229Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923095- 432229
- 492158
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272118