Kumppanini ei halua kertoa facebookissa tai muissa vastaavissa yhteisöissä seurustelevansa, olevansa varattu, vaikka olen kertonut etten pidä tuollaisesta. Miksi pitää tavallaan salata se että seurustelee? Mitä mieltä olette?
(..tuli virhe tuohon ensin lähettämäni viestin otsikkooni, ei ole tarkoitus massapostittaa tätä...)
kumppani ei kerro netissä siviilisäätyään
18
1354
Vastaukset
- miniminä
Minusta hieman loukkaavaa. Jos ei kerro mitään, niin sitten parempi, mutta jos laittaa väärän tiedon, niin sitten oikein huono. Aiakin minä haluan kertoa olevani varattu. Se on hieno tila.
- löp
onko sillä jokin syy olemassa tähän? Kertooko hän sivullaan ylipäätään mitään itsestään? Jos se vain haluaa kurkkia muiden sivuja paljastamatta itseään?
Jos se ei kerro siviilisäätyään, koska toivoisi kamalasti, että jotkut tuntemattomat tyttöset lähettäisivät hänelle kaikenlaista itsetuntoa ja mieltä ylentävää lirkunlirkkua. Miehet ovat välillä vähän puupäitä munineen ja tahtoisivat, että kaikki naiset palvovat heitä ;P Surkeaa, mutta totta.- ***x***
Välit olivat olleet poikki exäni kanssa vuosia, mutta eron harkinta-aika oli vielä meneillään. Tuohon tökki suhteeni naisten kanssa.
Nykyinen vaimonikin oli pitkään siinä uskossa, että erostani on jo aikaa. Kun suhde muuttui riittävän vakavaksi, kerroin totuuden. Ei se vaikuttanut mihinkään.
Ammattiani en voinut kertoa alkuvaiheessa kenellekään, vaan kiertelin ja kaartelin. - moni turha poru
näin minäkin sen ajattelen. Haluaa pitää ovet auki joka suuntaan ja odottaa parempaa.
- MaisaVaan
moni turha poru kirjoitti:
näin minäkin sen ajattelen. Haluaa pitää ovet auki joka suuntaan ja odottaa parempaa.
sellaisen ihmisen kanssa voi elää joka "etsii" toista ja uutta ja parempaa koko ajan?
- moni turha poru
MaisaVaan kirjoitti:
sellaisen ihmisen kanssa voi elää joka "etsii" toista ja uutta ja parempaa koko ajan?
...huonosti sellaisen kanssa voi olla asua ja elää. On aika raskasta...epävarmaa...
- MaisaVaan
...huonosti sellaisen kanssa voi olla asua ja elää. On aika raskasta...epävarmaa...
tällaisten ihmisten sitten elää vain yksin? Miksi he kuitenkin haluavat parisuhdetta ja vannovat rakkautta?
- nippeli nappeli
puhut vähän, mutta asiaa!
- -d,f-.f,g
Ehkä hän ei vain halua antaa itsestään mitään tietoja? Siinä oljenkorsi, johon voit takertua.
Tavallisin selitys lienee se, että hän ei halua sulkea pois vaihtoehtoja eli naisten yhteydenottoja. - tahdo laittaa
siviilisäätyäni esille. En ole seuraa etsimässä facebookista, vaan kavereita. Ei se mun mielestä mitään ihmeellistä ole. Miehesi ei vain tahdo kertoa itsestään liikoja netissä, näin minä sen ajattelisin.
- MaisaVaan
tuo mies meilläkään kerro siviilisäätyään netissä. Itse olen ilmaissut kaikkialla olevani avoliitossa ja mikä paha siinä on? Jos on parisuhteessa niin kyllä minun mielestä pitäisi kertoa siviilisääty.
Meillä jopa olen saanut mieheltäni kuulla suoraan ettei hän voi luvata minulle olevansa kanssani loppu elämäänsä. Itse kyllä olen panostanut suhteeseen kaikkeni ja tunnen että tämä on minun elämäni mies. Ei ihmisten pitäisi elää parisuhteessa jos on koko ajan kaikki epävarmaa ja haluja muualle.
Tämä on vain minun mielipide... - facebookkailija
Mä kerron itsestäni hyvin vähän tietoja Facebookissa (lähinnä tietoturvasyistä). Mulla tietoina itsestäni kuin nimi ja paikkakunta. Toisekseen facebookissa kuka tahansa kummin kaiman vankilakaveri voi olla ja onkin kavereita, joten en katso tarpeelliseksi levitellä yksityiselämäni tietoja netissä.
- moni turha poru
joo, mutta kun tuossa on se pikku ristiriita, että miksi yleensäkään laittaa profiilia mihinkään nettiin, jos pelkää niin kamalasti että menee tietoja vääriin käsiin.
Ja sitäpaitsi, jos kuitenkin ilmoittaa nimensä ja asuinpaikkakuntansa, niin eikö se ole paljon varteenotettavampi tieto hakkereita, vankilakundeja yms. ajatellen kuin se onko parisuhteessa vai ei!?!?!
Ja sitten vielä se, että jos siellä on vaan kavereita hakemassa, niin mitä ne sellaiset kaverit on joille ei voi kertoa edes omaa siviilisäätyään julkisesti!?!
Ei mene ainakaan mulle jakeluun. - facebookkailija
joo, mutta kun tuossa on se pikku ristiriita, että miksi yleensäkään laittaa profiilia mihinkään nettiin, jos pelkää niin kamalasti että menee tietoja vääriin käsiin.
Ja sitäpaitsi, jos kuitenkin ilmoittaa nimensä ja asuinpaikkakuntansa, niin eikö se ole paljon varteenotettavampi tieto hakkereita, vankilakundeja yms. ajatellen kuin se onko parisuhteessa vai ei!?!?!
Ja sitten vielä se, että jos siellä on vaan kavereita hakemassa, niin mitä ne sellaiset kaverit on joille ei voi kertoa edes omaa siviilisäätyään julkisesti!?!
Ei mene ainakaan mulle jakeluun.Mutta kaikki eivät vain ole sellaisia nörttejä tai millä nimellä nyt haluaakin kutsua paljon aikaansa netissä viettäviä. Mä käytän aika vähänkin fecabookia ja käytän viestimiseen mieluiten kännykkää. Toka vaihtoehto on maili ja viimeisenä vasta facebook. Sitähän tulee liityttyä vaikka mihin gallerioihin yms. joten mä en pidä ainakaan yhtään tärkeänä facebookkailua. Se on vain muotijuttu, niinkuin muutkin galleriat. Sitähän on loppujen lopuksi miljoona eri salasanaa ja tunnusta eri forumeille, facebookiin, galleriaan ja ties minne.
En pidä kaikkien henkilökohtaisten tietojeni esittelyä julkisesti mukavana. Ja kaverithan ne jutut musta jo tietävät. So what's the point?!
Sitähän voi aina esiintyä salanimellä jossain palstalla ja iskeä ne muijat/jätkät sieltä. Ei sen siviilisäädyn laittaminen facebookkiin mitään varsinaisesti todista. Me ihmiset ollaan erilaisia ton tietokoneilun suhteen. Kaikki eivät jaksa sitä tunnista toiseen. - nippeli nappeli
facebookkailija kirjoitti:
Mutta kaikki eivät vain ole sellaisia nörttejä tai millä nimellä nyt haluaakin kutsua paljon aikaansa netissä viettäviä. Mä käytän aika vähänkin fecabookia ja käytän viestimiseen mieluiten kännykkää. Toka vaihtoehto on maili ja viimeisenä vasta facebook. Sitähän tulee liityttyä vaikka mihin gallerioihin yms. joten mä en pidä ainakaan yhtään tärkeänä facebookkailua. Se on vain muotijuttu, niinkuin muutkin galleriat. Sitähän on loppujen lopuksi miljoona eri salasanaa ja tunnusta eri forumeille, facebookiin, galleriaan ja ties minne.
En pidä kaikkien henkilökohtaisten tietojeni esittelyä julkisesti mukavana. Ja kaverithan ne jutut musta jo tietävät. So what's the point?!
Sitähän voi aina esiintyä salanimellä jossain palstalla ja iskeä ne muijat/jätkät sieltä. Ei sen siviilisäädyn laittaminen facebookkiin mitään varsinaisesti todista. Me ihmiset ollaan erilaisia ton tietokoneilun suhteen. Kaikki eivät jaksa sitä tunnista toiseen.ei nyt ollutkaan kyse paljonko siellä aikaa viettää. Pointti on (kai?) just se että pitää saada oma naama mahdollisimman moneen paikkaan näkyviin, mahdollisimman paljon kavereita, puolituttuja naamoja, kavereiden kavereita, jotka ei taatusti tiedä edes missä asut saatikka oletko parisuhteessa vai et. Ja juuri näitä puolituttuja ja kavereiden kavereita varten on sitten hyvä esittää sinkkua, eihän sitä koskaan tiedä kenet sieltä löytää...kuka tulee vastaan...
Kyllä salanimelläkin voi tietysti profiilin laittaa deittitarkoituksessa, mutta kuvan kanssa se on vähän riskiä :) - tullut
Ei mene ainakaan mulle jakeluun.ajatelleeksi sellaista näkökulmaa, että ehkä mahdollisesti on tarve suojella puolisoaan. Itse en ole ammattini vuoksi kertonut kyseisellä foorumilla juurikaan nimeäni enempää itsestäni. Jos jollain on tarve satuttaa minua, ei hän voi voi satuttaa puolisoani, jos ei tiedä sellaista edes olevan olemassakaan...
- nainen .
Jätin siviilisäädyn pois Facebook-tiedoistani melkein heti. Lähimmät kaverini tietävät, että olen varattu, ns. kaukaisemmat esim. työ- ja opiskelukaverit eivät tee mitään sillä tiedolla. Kerron sen tarpeen tullen viestissä, kun kertailen elämänkulkuja jonkun FB:stä löydetyn vanhan kaverin kans.
En ole myöskään kertonut työpaikkaani, vaikka ammatin kerronkin. Samoin yhteystietoni puuttuvat, ja kuviakin on hyvin niukasti. Nääkin on niitä asioita, jotka on tiedossa niillä, joiden on tarpeen tietää. - pahalta näyttää....
Itselläni ei ole FB:ssa minkäänlaista tietoa siitä, etä seurustelen ja olen parisuhteessa. Syy on juurikin se, että koskapa en ole onnellinen suhteessani, haluan pitää "kaikki ovet auki", vaikkakaan en koe FB:n olevan mikään potentiaalinen seuranhakupalvelu. Saattaisin kuitenkin missata jotain, jos profiilissani lukisi "kihloissa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827