mulla on ongelma jatkuva hiusten lähtö. Aina ku hiukset on kosteet tai märät hiuksia lähtee koko ajan .. lähtee myös kun ovat kuivat mutta erityisesti märkinä. Huomasin ongelman kerran kun värjäsin yli kuukaus sitten. kun väri oli ollu tarpeeksi päässä, huuhtelin sen pois. Samalla lähti hieman liioitellen puolet hiuksista, ja siitä asti on hiuksia lähteny kamalasti. itse en usko että värjääminen varsinaisesti aiheuttaisi hiusten lähtöä.. en edes värjää usein...mutta nyt alkaa jo huolestuttaa että miksi näin tapahtuu. ruokavalio on ihan ok..... ihmetyttää vaa ku tää alko sillai yhtäkkiä, vaikken mitää oo tapoja muuttanu. kiitos avusta.
auttakaa
1
218
Vastaukset
- olga-!
hiukset lähtevät herkästi märkinä, joten jos harjaat hiuksiasi suihkun jälkeen, harjaa varovasti.
kaikilla on.. olisiko ollut kerran kuussa tai harvemmin että lähtee hiuksia tavallista enemmän. se tarkoittaa vain että uusia hiuksia on kasvamassa tilalle.
et kertonut hiuslaadustasi tai millainen päänahka sinulla on? itselläni oli kuiva päänahka ja sen takia minulta hiuksia lähti.
itse olen ostanut 4system -Bio botanical vital cure -hoitoaineen. se stimuloi hiustenkasvua ja estää hiusten irtoilemista. tuotetta käytetään kerran viikossa jottei päänahka kuivuisi liikaa.
jos mikään hoito ei auta, kannattaa ainakin mennä parturista kysymään. jos tilanne on huono, kantsii lääkärille suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281