Mistä saisin sen hyvänolon tunteen, mikä liikunnasta pitäisi tulla? Liikkuminen on minulle melko vastenmielistä. Kävelen kyllä päivittäin ja liikun paikasta toiseen muilla keinoin kuin autolla mutta itse liikunnan harrastaminen on kaukainen ajatus.
Hiki, hengästyminen ja liikunnasta aiheutunut väsymystila ovat asioita, joista ahdistun. En nauti liikkumisesta missään vaiheessa, en edes jälkeenpäin siitä olosta, että tulipahan liikuttua. Mikään urheilu-pallo-aerobik tai muukaan laji ei houkuta. Salille minua ei saa yhtenä kappaleena. Eikä yksin huvita lähteä sitäkään vähää liikkeelle ja kavereita minulla ei juurikaan ole.
Vedessä liikkuminen on ainoa, mikä ei ahdista, sillä siinä ei tule hiki. Tätä harrastusta kuitenkin hankaloittaa uimahallin kaukainen sijainti. En siis omista autoa joten talvella pitäisi joko lähteä tukka märkänä pakkaseen kävelemään tai kuivata joka kerta tukka kuivaajalla, mikä taas pilaa tukan...
Joo joo, vaikeaa on mutta näin koen asian. Toivoisin muutosta asenteeseeni ja sen geenin mikä saa liikunnan tuottamaan mielihyvää.. Ei tässä muuten laihdu ja kiinteydy!
liikunnan
5
435
Vastaukset
- ninni7000
Eikö ole mitään liikuntamuotoa mikä kiinnostaisi, tai mitä edes voisit kokeilla? Mulla meinaan oli samanlainen fiilis ennen, mutta nykyään tykkään liikunnasta.
Erilaisia liikuntamuotoja on maailma pullollaan, ja semmosia, missä ei hirveästi hengästy on nuo kehonhuoltojutut, eli jooga, pilates tms.. riippuu niissäkin toki "lajityylistä" eli erilaisia on.. Muuta mitä tulee mieleen on tanssi (hanki kotiin jokin tanssillinen dvd, tai tanssi vaikka radion tahtiin), keppijumppa (kevyttä ja "venyttävää") tai ns. oudommat tekniikalajit kuten seinäkiipeily tms.
Aloittele pikkuhiljaa ja testaa mikä tuntuisi mukavalta, liikunnan tosiaan olisi tarkoitus olla kivaakin. - ex-sohvaperuna
Miksei sinua saa salille yhtenä kappaleena?
- salkkareissa..
Siellä salilla näkyy niitä gorillan näköisiä ukkoja, jotka suutelevat lihaksiaan. Eipä kiinnosta samaan sekaan mennä pullistelemaan.
- Nimetön
ei kiinnostaisi yhtään liikkua.mutta raahaan itseni väkisin joka aamu itseni lenkille,koska tulee jotenkin ahistunut olo että lihoo jos ei liiku mihinkään päivän aikana..mutta päivällä on paljon energisempi olo.ja saa mielen rauhan et ompahan tullut liikuttua..olen työtön ja tekemisen puute on kyllä aina päivällä ja illalla..kun mieskin tulee päivällä töistä nii menee suoraan nukkumaaan ja silläkin on omat menot iltaisin...
- *jasmin*
Hmm kokeileppa vesijuoksua se ei rasita niveliä ja siitä tulee varmasti hyvä olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784