kirjoittelija tajunnut ollenkaan millä palstalla on???? Haloo!! Tapasimme Suomi 24:llä eli olisi mukava lueskella Oikeita tarinoita tosi elämästä eikä näitä typeriä kertomuksia jotka täyttävät sivuston.
Etkö keksisi jonkun toisen palstan hölynpölyllesi.
Onkohan
48
1717
Vastaukset
- Pois vaan
Älytöntä tollaset jutut,ei tosiaan kuulu tälle palstalle kirjoitella jotain noin typerää juttua päivästä toiseen. Avais oman palstan johon kirjoittelee typeryyksiä.
- aloittaja
et joku on samaa mieltä kun minä. Jotenkin ärsyttää aina kun alat lukea uutta ketjua niin suurinosa on näitä ihme juttuja.
- juttuja..
ovat ,mutta ehkä tuo huuhaa-palsta olisi parempi ,tosiaankin jääpii monesti itse palstan tarkoitus sivuseikaksi
- keppeli66
Kyllä sitä tosielämän kirjoittelua jää tuohon palstalle ihan riittävästi. Kaikki on niin helevetin vaikeaa ja ahdistavaa viesti toisensa perään, pettämistä pahoinpitelyä, mielen ongelmia, kieroilua, alkoholia jne. Ehkä nuo Einarin jutut antoi hymyn huulille ja sitten taas sitä arkista asiaakin jaksaa ja viitsii lukea ahdistumatta.
- SYLVItar
Voi herttilei sentään. Näkeehän kirjoittajan nimimerkistä. Näissä jutuissa ainakin ollut sama koko ajan. Ei niitä kai ole pakko lukea, ohittaa vaan tyylikkästi niin ei sitten tule "pahaa mieltä" kevyemmästä tekstistä.
Voi vitsi- tässä mikään
pahamieli mitenkään ole tullut. Ihan hauskoja juttuja mutta olinkin sitä mieltä että TÄMÄ on aivan väärä palsta. Ja onhan se kyllä totta niinkuin yllä mainittiin että, negatiivisiä kokemuksia kirjoitetaan paljon mutta kuitenkin tämän palstan tarkoitushan onkin kertoa tarinoita Suomi24:stä.
Itse voinkin kertoa että tapasimme täällä yli 2v sitten ja nyt olemme naimisissa ja hyvin onnellisia keski-ikäisiä ihmisiä ;) Joten on myös monia positiivisia kokemuksia ja varmaan ne kannustavat monia, jotka ovat siipeensä saaneetkin, että ei silti aina kannata luovuttaa, sen kumppanin kun voi ehkä sittenkin täältä löytää.
- KissalanP
Sullako ei ole mahdollista valita luettavaa viestiä.
Siellä joku huumorintajuton ryppyotsainen kirjoittaa itse ihan puutaheinää. Taisi pääviestin kirjoitaja tehdä itse pari ensimmäistä kommenttiakin, buahhaaah.
yks vallesmanni- on loistava :)
joskin kyllä ryppyjä ja kurttuja onkin jo keski-ikäisellä ;) (muuallakin kuin otsassa) ja edelleeenkin: niille jotka eivät vieläkään tajunneet ensimmäistä viestiäni, kirjoitin vain: Väärä palsta :)
- KissalanP
on loistava :) kirjoitti:
joskin kyllä ryppyjä ja kurttuja onkin jo keski-ikäisellä ;) (muuallakin kuin otsassa) ja edelleeenkin: niille jotka eivät vieläkään tajunneet ensimmäistä viestiäni, kirjoitin vain: Väärä palsta :)
Taisin sitten olla oikeassa, siltä tuo kuulosti, he
- Ei voi olla totta
Mitä mä täältä löydän. No nyt voit sitten nauttia koko rahan edestä sitä itseään. On sulla hyvä huumorintaju, on, on
- Minäkin luin
Pois huumori ja leikkimieli, kurtut naamalle ja..........
- tässä kävi
osuvasti ja oikein
- KissalanP
Jos tuo Einari tässä ketjussa jatkaa, niin älä sä sitten tuu lähellekkään....
- Lissu-xs
Ihmetyttää, miten nämä kenenkään oloon vaikuttaa.
Itse luen usein iltaisin treffikokemuksia ja viimeiseksi Einarin kohelluksia, niin ei jää nukkumaan mennessä mieleen pyörimään pettävät ja kieroilevat ihmiset.
Harmitonta ja piristävääkin
Lxs - Einarin isä
Pahoittelen,, jos olen aiheuttanut jollekin pahaa mieltä tai muuta mielen myllerrystä. Tarkoitukseni noilla kirjeillä oli vaan ja ainoastaan piristää lukijaa arjen harmaudessa, ei muuta.
Pääviestin kirjoittaja on tietenkin oikeassa moitteissaan. Nyt Eikka poistuu palstalta lopullisesti ja peruuttamattomasti. Einariin liittyvät kommentoinnit voi lopettaa tähän viestiin.
Laitan tähän loppuun viimeisen kirjeen Elmalle, ei jää sitten minulle laatikoihin pyörimään.
Kaikkea hyvää teille kaikille elämässänne
TV: Einari ja Jarski ja Veikko
Kivat sulle taas kyyhkyläiseni Elma
Nyt on sitten painettu kunnan puuhamaalla hommia kuin eläimet muutama päivä. Kunnan metsäesimies on sellainen kyylä, jahtaa meidät tämän tästä pois kahvinuotiolta. Mutta ennen siltä tarmo loppuu kuin meiltä kahvinporot, heh. Se on sellainen kääpiö koko ukko, jotakin150 cm sulkahattu päässä. Sanoisin sivistyneesti, että 1:20 000 kokonsa puolesta. Se kun tulee meitä normittamaan, niin menen aina piruuksissani ihan sen eteen, (muistathan, että olen 188 cm pitkä) katson suoraan alas sitä silmät pullollaan ja naama punaisena, pelkää perkele mua. Jos mulla sattuu olemaan nuhanpoikasta, niin tuhisutan nenän kautta kuplasarjoja, sellaisia vihertäviä, heh. Lähtee muuten melko nopeasti palstan rajalle ja huutaa sieltä jatko-ohjeet.
Kävi meillä jo yksi onnettomuuskin, kun Veikolle tippui oksa päähän kaadettavasta puusta, teki ison kuhmun otsaan. Me tehtiin välittömästi tapaturmaselosta (tulee varmasti korvauksia, ehkä meille kaikille) työsuojelupäällikölle. Tässä ote selosteesta; Veikolle tuli suuri mutti päähän, mitat korkeampi kuin tikkuaskin lyhyt sivu, aavistuksen pitkää sivua matalampi. Ruman punainen laelta, verinaarmuja.
No, Jarski kaatoi isoa kuusta ja tuuliko lie siihen napannut, mutta se kaatui hautausmaan aidan yli ja suoraan huoltorakennuksen katolle. Kaksi isoa oksaa läpäisi kattopellit ja meni suoraan sisällä olevan hautakaivurin tuulilasin läpi moottoritilaan. Aika pahannäköiseksi meni molemmat. Seurakunta vaati Jarskia korvaamaan vahingot, mutta mitäs turhia, rahaton mies. Pääsivät lopulta sopimukseen, että Jarski auttelee jumalanpalveluksissa jakamalla ohjelmia, rippikoulun läpivientiin osallistuu isosena ja leikkaa nurmikot hautausmaalta koko kesän. Jarski olisi mennyt mielummin linnaan, mutta näin siinä vaan kävi.
Kun puhuin silloin aiemmin karhuvaarasta työmaalla, niin siitähän tuli ihan tosi. Palstan laidalla oli muurahaispesä tongitun levälleen ja isot marjapaskat oli Otso vääntänyt viereen. Ollaan sen takia oltu muutama päivä ihan vaan nuotiolla, kaikeksi varoiksi. Tuli meinaan mieleen se tapaus kun King Kong raateli persjalkaisia ja muuten liikuntarajoitteisia Lontoon kortteleissa. Se oli joko harmaakarhu-uros, tai sitten suurikokoinen supikoira. Kun aloittivat sen lahtaamisen, niin se kiipesi lopulta sen kellorakennuksen katolle (Pik Ben) ja sieltä saivat konekivääreillä sen pudottettua.
Joudutaan kantamaan katkotut rungot tien varteen , ihan järjetöntä touhua. Ruvettiin heti ideoimaan työkonetta, ja päädyttiin mopomönkijään. Veikon Solifferi pannaan voimanlähteeksi, siinä on tosi hyvät puristukset (huom: porattu viime talvena). Käytiin jo VR:n varikolta hakemassa yhdestä resiinasta akselit ja rautapyörät. Ne on nyt asennettu alustalle ja voimansiirto muutettiin variaattorivetoiseksi. Se menee tällä hetkellä vain suoraan eteenpäin, meidän pitää jotenkin ratkaista kääntömekanismi. Koeajossa Jarski ajoi noin 800 m, mutta oli pakko pysähtyä, kun tuli Kärsäjärven ranta vastaa. Ei saatu käännettyä sitä kotimatkalle muuten kuin traktorin avulla, vinssaamalla keula tulosuuntaan. Vaikuttaa ihan lupaavalta projektilta, kunhan saadaan kaikki probleemit ratkaistua. Mietittiin sitäkin, että laittaisko sen teloille, molemmille puolille moottorikelkan telastot. Yksi asia on varma, akseli ja rautapyörät kestää vaikka minkälaisessa maastossa.
Oli meillä taas repäisevät perjantaijuomingit urheilukentällä, vain hyviä muistoja ihan sinne puoleenyöhön asti. Nyt se tuotti sen, että me päätettiin tukea Jarskin seurakuntatyötä seuraavasti. No, aiheutetaan vähän hämminkiä sunnuntaina kirkossa. Kopautettiin Veikolle kirveenhamaralla toinenkin mutti otsaan. Nyt se on ihan manalan ukon näköinen. Veikko menee istumaan etupenkkiin ja aina kun väki nousee ylös, niin Veikko nousee mukana ja kääntää naamansa seurakuntaa kohti ja vetää silmänsä ihan viiruiksi, heh, sarvipäinen ukko. Voipi siellä alkaa melkoinen sorkan porina
Pidähän itsesi naisena Elmani
Terv: Einari, Metsäperän King Kong
Ps1: meinasi ihan unohtua yksi asia. Tehtiin pajalla siitä nimismieheltä saadusta portista siihen sun uuteen satulaasi turvakaaret. Ja sitten ostin romikselta lantiovyön turvavyöksi. Joskus se pyörä voi olla vähän vikuri esimerkiksi kun tulet baarikierrokselta. Yrittää heittää sinut selästä pois. Nyt pitäis pysyä hyvin kyydissä. Muistat vaan ottaa sen turvavyön irti kun menet vaikkapa kaupoille. Voivat katsoa muuten vähän pitkään kun pyörä roikottaa perässäsi lihatiskille. Jarska kirjoitti siihen satulan päälle valkoisella Miranolilla tekstin; Päin persettä. On se huumori miehiä, Jarska.
Ps2: Olet varmaan nähnyt sen raskaan musiikin tervehdyksen etu- ja pikkusormi pystyyn, elikkä pirunsarvet. No, me yritettiin opettaa Veikolle sitä merkkiä kirkkopiruilua varten. Ja arvaas, se näytti aina voitonmerkkiä etu- ja keskisormella. Vaikka kuinka monta kertaa harjoiteltiin, aina sama juttu. On se Veikko joskus vähän outo.- ja..
aurinkoisia talvipäivä sinulle einari ,oli kiva lukea sun tarinoita ,niinhän se on ettei kaikki kestä sitä jos ollaan liian postiivisiä ,kai kuuluuu suomalaiseen luonteenpiirteeseen ,että pitää valittaa joka asiasta ,niinkö tänne ei muka mahuttaisi jokainen.hö.sanon minä.
- KissalanP
Kiitos sinulle Einarin seikkailuista ja hyvää jatkoa teille molemmille. Kesää ja uusia seikkailuja kohti.
Vallesmanni - -minäkin-
Voi ei!! Ettehän te nyt Einarin kanssa voi mitenkään meitä jättää? Miten käy kaikkien bisnes-ideoiden ja entäs ne mun malli-hommat? Tämä on kamalaa.
Jään oikeasti kaipaamaan teitä, molempia. Eikö se Einarin isukki sentään voisi vielä kirjoitella, vai lienetköhän sinäkin pannassa tällä palstalla?
Inhottavat tiukkapipoiset, huumorintajuttomat tylsimykset vie meiltä lopuiltakin ilon. Pyh ja pyllistys. - Lissu-xs
Näin se nyt kääntyi päälaelleen. Kiitos sulle tarinoistasi, niitä oli mukava lukea.Hyvät jatkot ja anna joskus kuulua itsestäsi lisää......
- kivaakaikille
oli mukava tutustua suhun, heippa vaan
- Kaikella on aikansa
Aikansa kutakin..................................
- Arttu mukaan
voi hisin hitsi. Mun piti tulla teitä poikia katsomaan sinne Metsäperälle. Nähdään kesän festareilla, jookos
- keppeli66
Johnakin vaiheessa, kuin varkain.
- Elmalta
Kiitos Einari elämäniloisista kirjeistäsi! Tuollaisia kirjekavereita ei maa enää päällään kannakaan. Pidä huolta itsestasi edelleenkin!
Elmasi
- tälle palstalle
Voi Pyhä Sylvi,
iloa pitää elämässä olla! Kyllä kai jokainen tajuaa, että Einari sepittää omiaan. Jos et pidä hulluttelusta, ohita hyvä ihminen ne jutut ja siirry tositarinoihin. Meille Einari tuo hyviä nauruja luovilla keksinnöillään, sitäpaitsi Einari vastaa aina kommentteihin eli keskustelee tyypin kuin tyypin kanssa. - Eikka vaan
Hei sä, Just Sinä
Heh, vaihdoin nimimerkkiä, niin ei hokata tätä vääryyttä.
Koska niin moni (ilmeisesti pääosa hehkeitä naisia) minuun ihastui, niin vastoin isäni tahtoa ja antamaa lupausta, voin tämän pääviestin alla jonkun sanasen ystävieni kanssa vaihtaa. Kuulumisia, ihmissuhdekiemuroita, haaveita ja vaikka tosielämän realiteeteistä.
Mutta uusia, pitkiä ns kirjeitä ei nyt sitten tule, vain kommentteja tässä ketjussa. En halua aiheuttaa turhaa eripuraa ja pahaa mieltä.
Hyvää ystävänpäivää sinulle ja muillekin
Kaikkien ystävien äiti
Einari, your friend (meniks toi oikein)- keppeli66
Hienoa kamuni, tervetuloa. Kävikö sulla aika pitkäksi kun paluun teit?
- Eikka vaan
keppeli66 kirjoitti:
Hienoa kamuni, tervetuloa. Kävikö sulla aika pitkäksi kun paluun teit?
Mulla on niin paljon valjastamatonta energiaa..... en voi vaan olla ja odottaa. Kaveritkin on kadoksissa.
Sä taidatkin olla miespuolinen, vai. En sitten ole homppeli, se sulle tiedoksi.
Palataan taas linjoilla
E - keppeli66
Eikka vaan kirjoitti:
Mulla on niin paljon valjastamatonta energiaa..... en voi vaan olla ja odottaa. Kaveritkin on kadoksissa.
Sä taidatkin olla miespuolinen, vai. En sitten ole homppeli, se sulle tiedoksi.
Palataan taas linjoilla
EHeh. arvasit oikein, olen mies, mutta en ole sinusta kiinnostunut silleen, en ole peräporttimiehiä minäkään. Mutta sinun juttusi ovat mielenkiintoisia, niistä voi ottaa ihan oppiakin.
K66 - SYLVItar
Kivaa kuulla sinusta taas. Ehdin kyllä jo asennoitua sinun lähteneen lopullisesti. Vaikka niin kai se on edelleen.
Sylvi T - Mukavaa...
Kuulla sinustakin...
Elmasi* - Eikka vaan
Mukavaa... kirjoitti:
Kuulla sinustakin...
Elmasi*Kivat sulle Baby
Mukava kuulla sinustakin. Yritin miettiä,että jäikö meillä tuossa aiemmin joku juttu kesken. En jaksa ruveta penkomaan tuota kirjeenvaihtoa, heh. Mulla taitaa olla kevätväsymys.
Liukkaita hiihtokelejä sinulle Elma kamuni
Einari, entinen mestarihiihtäjä - KissalanP
Go on Elvis
- Eikka vaan
SYLVItar kirjoitti:
Kivaa kuulla sinusta taas. Ehdin kyllä jo asennoitua sinun lähteneen lopullisesti. Vaikka niin kai se on edelleen.
Sylvi TKyllä tämä on tietysti just niin, että lopun edellä tilanteessa mennään. Katsellaan jotakin kivaa tuonne ketjuun vielä.
Kivat sulle S
E - Elmasi*
Eikka vaan kirjoitti:
Kivat sulle Baby
Mukava kuulla sinustakin. Yritin miettiä,että jäikö meillä tuossa aiemmin joku juttu kesken. En jaksa ruveta penkomaan tuota kirjeenvaihtoa, heh. Mulla taitaa olla kevätväsymys.
Liukkaita hiihtokelejä sinulle Elma kamuni
Einari, entinen mestarihiihtäjäEinarille, mut älä laske mäntyyn ettei piäs mee enemmänki sekasi
- Eikka vaan
Elmasi* kirjoitti:
Einarille, mut älä laske mäntyyn ettei piäs mee enemmänki sekasi
Et Elma lukenut tarkkaan, sanoin entinen mestarihiihtäjä. Ei mulla ole suksia ollut moniin vuosiin. Jouduttiin urheilukentän iltamissa polttamaan ne nuotiossa, että saatiin kunnon makkarahiillos aikaiseksi.
Ja raappahousut mulla on aina jalassa, kesät-talvet, heh.
Hyrisevää iltaa sinulle E
Toinen E - Elmasi*
Eikka vaan kirjoitti:
Et Elma lukenut tarkkaan, sanoin entinen mestarihiihtäjä. Ei mulla ole suksia ollut moniin vuosiin. Jouduttiin urheilukentän iltamissa polttamaan ne nuotiossa, että saatiin kunnon makkarahiillos aikaiseksi.
Ja raappahousut mulla on aina jalassa, kesät-talvet, heh.
Hyrisevää iltaa sinulle E
Toinen Emakiat makkarat?
Ota sääkin Einari vanaha, apulantasäkki perspyrstön alle ja laske kylän korkeimmasta mäestä. Pyyä pojat mukkaan... - Eikka vaan
Elmasi* kirjoitti:
makiat makkarat?
Ota sääkin Einari vanaha, apulantasäkki perspyrstön alle ja laske kylän korkeimmasta mäestä. Pyyä pojat mukkaan...Kun kysyit niistä makkaroista, niin vastaus on EI!!
Sukset oli niin vahvassa tervassa, että se maustoi makkaratkin, ja tietty nokesi pahasti. Mutta syötiin jok'ikinen tuubi, oli meinaan ryynimakkaroita.
Täällähän on pellot paketissa kaikki tyynni, ei saa apulantasäkkejä persuksen alle. Sille pitäis keksisiä joku korvike, ehkä jätesäkkikin kävisi.
Hei taas murmelini
TV: Apulanta Eikka - ..kerrakseen kyllä
Mukavaa... kirjoitti:
Kuulla sinustakin...
Elmasi*täällähän on ihan herkut salin seiniin meininki
- pois valittamasta
ja mikä pakko sun on avata kirjoituksia joissa on nimimerkkinä ...palstalla
Musta on ainakin ollut mukava lukee noita, Einarin kirjoittajalla on sanahalussa ja tekee pientä ironiaakin nmeistä nettideittailijoista :)
Hyvä Einari, Elma ja muut- Eikka vaan
Heippa Kamuni mun
Onko joku käynyt penkomassa mun kirjeenvaihtoani. Kirjesalaisuus suojaa sitä kaikilta uteliailta. Hyvä, vahdi sinä tätä asiaa minun kaverinani.
Yritin katsoa sivistyssanakirjasta tuota ironia sanaa, en vaan äkikseltään löytänyt. Onks se jotakin väkivaltaista kuten kepillä tökkimistä, vai?
Tev: Einari - kirjoittaja?
Eikka vaan kirjoitti:
Heippa Kamuni mun
Onko joku käynyt penkomassa mun kirjeenvaihtoani. Kirjesalaisuus suojaa sitä kaikilta uteliailta. Hyvä, vahdi sinä tätä asiaa minun kaverinani.
Yritin katsoa sivistyssanakirjasta tuota ironia sanaa, en vaan äkikseltään löytänyt. Onks se jotakin väkivaltaista kuten kepillä tökkimistä, vai?
Tev: Einaritarkoittanut http://fi.wikipedia.org/wiki/Ironia
- Eikka vaan
kirjoittaja? kirjoitti:
tarkoittanut http://fi.wikipedia.org/wiki/Ironia
Jepulis, me ei kyllä nyt ihan tosissamme jutustella. Sen tietysti näkee sisällöstäkin.Olis tuosta tottapuhuen kyllä selvitty ilman Wikipediaa, mutta kiitos kuitenkin.
Kirjoittelija - Kihveliksi
Eiks tää oo vapaa foorumi, luet sitten niitä mitkä sua itteäs kiinnostaa....
- Inksu007
Eikka vaan kirjoitti:
Heippa Kamuni mun
Tev: EinariVitsi tota Einaria, on se tosi mies
- Kalinaristi
Kun tuota kirjoittelua katselee, niin tulee kyllä mieleen tuo mainittu huumorintaju ja -tajuttomuus. Niin kenellähän se on kateissa?
- Visurikas
Sano se sitten, sulla ilmeiseti vastaus löytyy
- kaikelaista täälläkin
näkyy tuota kusetusta ja rypemistä piisaavan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251