Toisen silmän ripset ongelmana

Hulluksiko Tulossa!

Miksi toisen silmän ripset ovat "omituiset"?!

Meikatessa ne menevät AINA klimppiin, levitinpä ripsiväriä sitten kuinka varovasti tahansa. Sitten saa olla ripsiharjan kanssa oikomassa ripsiä edes jonkinlaiseen järjestykseen, vaihtelevalla menestyksellä. Lisäksi ripset ovat selvästi (ainakin ripsivärin jälkeen) lyhyemmät kuin toisessa silmässä.

Toisessa silmässä ripset menevät aina kerralla niinkuin pitää, ripsiväri ei mene koskaan klimppiin eikä ripsiharjaa tarvitse edes käyttää!

Mistä ihmeestä tämä johtuu?! Valehtelematta näin käy joka ikisellä meikkauskerralla! Auttakaa!

7

3716

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • icyca

Luulenpa,että ripsarissa on vikaa eikä sun ripsissä. Tai sitten laitat liikaa toisen silmän ripsiin ripsaria. Itsekkin olen joskus kokeillut semmoista ripsaria josta on menneet ripset klimppiin. Mutta nykyisin ei mene..

• *skm

Ei ole totta, mulla on ihan sama ongelma :) Luulin ettei muilla ole tällasta probleemaa...Mulla oikean silmän ripset menee aina tosi nätisti, ja vasemman silmän ripset on aina vänkäämässä vastaan! :)

Eri tekniikoita olen kokeillut, samoin vaihtanut lukemattomia kertoja ripsiväriäkin. En ole löytänyt syytä miksi ripset ovat eri paria.

Tällä hetkellä käytössä Lorealin Double Extension Beauty Tubes-mascara, sillä pääsee ihan hyvään lopputulokseen, ja muutenkin pidän siitä kun se lähtee lämpimällä vedellä pois :)

Kai meidän täytyy vaan kärsiä näiden eripari-ripsiemme kanssa :)

• Se alkuperäinen

En olisi uskonut että jollakin on sama ongelma! :)

Itse käytän Kanebon 38:a nykyisin, se on ollut suht hyvä. Joskus jopa onnistun saamaan ripsistä melko samanlaiset. Ärsyttävää kun toinen silmä näyttää siltä, kuin se olisi meikattu edellisenä päivänä kun ripsiväri on niin kulahtaneen näköinen :(

Mullakin oikea silmä on se parempi silmä, ja vasemman kanssa tapellaan :)

• icyca

Itsellä on käynyt noin kerran juuri maybelinen ripsivärillä, Itse käytän nykyisin kanebo 38.

• niin, että...

...kun (todennäköisesti, mikäli olet oikeakätinen) laitat sitä ripsaria oikealla kädellä, niin se on helpompi laittaa oikean silmän ripsiin, kuin nenän yli vasemman silmän ripsiin? Eli olisiko kyse siitä, missä asennossa harja on kun levität väriä? Itselläni on samanlainen ongelma, ja olen todennut, ettei voi johtua muusta kuin tuosta. Kun ammattimeikkaaja on laittanut ripsivärin joskus kuvauksia tai juhlia varten, niin tätä ongelmaa ei ole tuntunut yleensä olevan.

Voi kyllä tietenkin myös olla, että ripset kasvavat jotenkin hankalasti "pyörteille" vasemmassa silmässäsi, ja klimppiintyminen johtuu siitä. Silloin asialle ei oikein voi tehdä mitään, paitsi tietenkin harjoitella kärsivällisesti minimoimaan "vahingot" ripsaria levittäessä, ja käyttää sitä ripsikampaa...

• Tittana81

Meitä on siis aika monta! :D Mulla vaan on päinvastoin, eli vasen silmä ookoo mutta oikean silmän ripset pistää vastaan.

• ja toimii minulla

Eli itelläkin samaa ongelmaa, ja oikeasta silmästä tykkäävät ripset vielä putoilla pois. Niinpä kokeilinkin ripsiravinnetta, löytyy mm. Refectocililta. Illalla kun laittaa meikinpoiston jälkeen ja koostumuksesta riippuen vaikka aamullakin ennen meikkaamista, niin eipä sojottele tai klimppiinny. Kannattaa myös aamukasvojenpesulla kiinnittää huomiota, et tulee myös silmät pyyhkäistyä, sillä sekin auttaa ripsien asettautumisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      170
      4821
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3979
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3569
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3370
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3341
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      34
      2771
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2276
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1919
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe