Miksi toisen silmän ripset ovat "omituiset"?!
Meikatessa ne menevät AINA klimppiin, levitinpä ripsiväriä sitten kuinka varovasti tahansa. Sitten saa olla ripsiharjan kanssa oikomassa ripsiä edes jonkinlaiseen järjestykseen, vaihtelevalla menestyksellä. Lisäksi ripset ovat selvästi (ainakin ripsivärin jälkeen) lyhyemmät kuin toisessa silmässä.
Toisessa silmässä ripset menevät aina kerralla niinkuin pitää, ripsiväri ei mene koskaan klimppiin eikä ripsiharjaa tarvitse edes käyttää!
Mistä ihmeestä tämä johtuu?! Valehtelematta näin käy joka ikisellä meikkauskerralla! Auttakaa!
Toisen silmän ripset ongelmana
7
3795
Vastaukset
- icyca
Luulenpa,että ripsarissa on vikaa eikä sun ripsissä. Tai sitten laitat liikaa toisen silmän ripsiin ripsaria. Itsekkin olen joskus kokeillut semmoista ripsaria josta on menneet ripset klimppiin. Mutta nykyisin ei mene..
- *skm
Ei ole totta, mulla on ihan sama ongelma :) Luulin ettei muilla ole tällasta probleemaa...Mulla oikean silmän ripset menee aina tosi nätisti, ja vasemman silmän ripset on aina vänkäämässä vastaan! :)
Eri tekniikoita olen kokeillut, samoin vaihtanut lukemattomia kertoja ripsiväriäkin. En ole löytänyt syytä miksi ripset ovat eri paria.
Tällä hetkellä käytössä Lorealin Double Extension Beauty Tubes-mascara, sillä pääsee ihan hyvään lopputulokseen, ja muutenkin pidän siitä kun se lähtee lämpimällä vedellä pois :)
Kai meidän täytyy vaan kärsiä näiden eripari-ripsiemme kanssa :)- Se alkuperäinen
En olisi uskonut että jollakin on sama ongelma! :)
Itse käytän Kanebon 38:a nykyisin, se on ollut suht hyvä. Joskus jopa onnistun saamaan ripsistä melko samanlaiset. Ärsyttävää kun toinen silmä näyttää siltä, kuin se olisi meikattu edellisenä päivänä kun ripsiväri on niin kulahtaneen näköinen :(
Mullakin oikea silmä on se parempi silmä, ja vasemman kanssa tapellaan :)
- icyca
Itsellä on käynyt noin kerran juuri maybelinen ripsivärillä, Itse käytän nykyisin kanebo 38.
- niin, että...
...kun (todennäköisesti, mikäli olet oikeakätinen) laitat sitä ripsaria oikealla kädellä, niin se on helpompi laittaa oikean silmän ripsiin, kuin nenän yli vasemman silmän ripsiin? Eli olisiko kyse siitä, missä asennossa harja on kun levität väriä? Itselläni on samanlainen ongelma, ja olen todennut, ettei voi johtua muusta kuin tuosta. Kun ammattimeikkaaja on laittanut ripsivärin joskus kuvauksia tai juhlia varten, niin tätä ongelmaa ei ole tuntunut yleensä olevan.
Voi kyllä tietenkin myös olla, että ripset kasvavat jotenkin hankalasti "pyörteille" vasemmassa silmässäsi, ja klimppiintyminen johtuu siitä. Silloin asialle ei oikein voi tehdä mitään, paitsi tietenkin harjoitella kärsivällisesti minimoimaan "vahingot" ripsaria levittäessä, ja käyttää sitä ripsikampaa...- Tittana81
Meitä on siis aika monta! :D Mulla vaan on päinvastoin, eli vasen silmä ookoo mutta oikean silmän ripset pistää vastaan.
- ja toimii minulla
Eli itelläkin samaa ongelmaa, ja oikeasta silmästä tykkäävät ripset vielä putoilla pois. Niinpä kokeilinkin ripsiravinnetta, löytyy mm. Refectocililta. Illalla kun laittaa meikinpoiston jälkeen ja koostumuksesta riippuen vaikka aamullakin ennen meikkaamista, niin eipä sojottele tai klimppiinny. Kannattaa myös aamukasvojenpesulla kiinnittää huomiota, et tulee myös silmät pyyhkäistyä, sillä sekin auttaa ripsien asettautumisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097- 501090
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89857
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105739Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713