Hei,
haluaisin kokeilla itse tehdä sävyttävän huulikiillon. Joten käännyin teidän puoleenne neuvojen toivossa:-)
Löysin herkullisen kuuloisen ohjeen YLE:n sivuilta.
Suklainen huulirasva
Jos näillä leveysasteilla haluaa pitää huulensa pehmeinä myös talvikaudella, huulirasvaa kuluu runsaasti. Strömsön Leen ja Alexandran itse tehty suklainen huulirasva maistuu taivaalliselta ja pitää huulet kunnossa koko talven.
Näitä tarvitset
* 20 ml manteli- tai oliiviöljyä
* 11 g mehiläisvahaa
* 6 g suklaata tai kaakaomassaa
* 2 g kaakaovoita
Annos riittää kahdeksaan 4,5 ml:n huulirasvaan.Tee näin
1. Sulata kaikki ainekset vesihauteessa pienessä lasiastiassa.
2. Kun ainekset ovat täysin sulaneet, ota astia pois vesihauteesta.
3. Sekoita pikkulusikalla.
4. Kaada seos huulirasvahylsyihin. (Varmista että ne on käännetty ala-asentoon. Hylsyt pysyvät tukevammin pystyssä, jos sidot ne yhteen kuminauhalla.)
5. Anna hylsyjen jäähtyä, ennen kuin laitat korkin paikalleen.
tässä suora linkki siihen ohjeeseen(jossa kuvat):
http://olotila.yle.fi/sisallot/keho-ja-mieli/tee-suklainen-huulirasva-a-la-stromso
Oletteko tehneet tällä ohjeella, mitä piditte?
Katselin tässä, että minulta löytyisi näyte PURE LUXE - merkkisestä mineraaliposkipunasta, sekä EVERYDAY MINERALSin poskipuna- sekä luomivärinäyte.
Voisikohan näillä sävyttää huulirasvan? Onko se turvallista?
Oikein paljon kiitoksia teille neuvoista etukäteen!:-)ja toivottavasti joku muukin innostuisi huulirasvanvalmistukseen:-)
Itse tehty sävytetty huulikiilto
5
2030
Vastaukset
- weheartblue1
En ole tällä ohjeella tehnyt, kiitti vinkistä! :-))
Tuunailen aika usein omia huulirasvoja ja muita aineita lol, mutten ole kuullut poskipunalla sävyttämisestä. Kokeile pois, tee ensin vaikka pienempi erä ja katso miten toimii. Itse sävytän vanhoilla huulipunilla, -kiilloilla jne..
Vihreakosmetiikka.fistä löytyy muuten mukavasti aineksia omiin sekoituksiin - pigmenttejä..
ei ole tarkoitettu huulille, joten olisi hyvä jos tietäisit pigmenttien koodit, että voisit tarkistaa. Täällä esim. jotain: http://pieni.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=313
- hyvistä neuvoista
ja hyvää ystävänpäivää!
taidan kokeilla noita tuoksukaupan värejä ja tilata sieltä muutkin aineet.Kiitos vinkistä:-)
- Herkkuhuuli
Hei! Kuulostaa ihanalta, voisihan tuota kokeilla... ;) Mistä saa "hylsyjä"?
- Anonyymi
Voiko vaseliinillä tehdä huulikiillon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948876
- 114718
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523740Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043106Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952752Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62528Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121878- 441485
Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131429Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos681322