Täällä kun lukee näitä keskusteluja herää kysymys.. Kun seurustelette/alatte seurustella, pidättekö omaa tyttöystäväänne/vaimoanne uutena ihannenaisenanne vaikka hän ei ehkä näytäkään esim.Angelina Jolielta tai omalta kuvitellulta ihanteeltanne?
Oma poikaystäväni sanoi minulle tänään asiaan liittyen että en ole hänen ihannenaisensa, mutta hän silti rakastaa minua sellaisena kuin olen..
Asia kuitenkin vaivaa minua sillä itselläni ei ole mitään "ihannemiestä", vaan seurustellessani pidän ehdottomasti omaa poikaystävääni ihannemiehenä, kaikkein komeimpana jne.
Mitä mieltä itse olette, miehet ja naiset? Muuttuko mielenne ihanteista vai haikailetteko yhä sen yhden ainoan ihanteen perään?
oma tyttöystävä
14
1592
Vastaukset
- OIHJEOP
Noh eiköhän aika harvoin se oma kulta ole se todellinen ihanne. No on niitä haaveita ja sitten kun löytyy tarpeeksi söpö ja mukava, otetaan se. Itse en ole miehelleni mistään kohdasta ihanne. Kaikki on päin persettä, koskaan ei ole mitään sanonut positiivista ( 10 vuotta)... Joskus kun olen kysynyt tyyliin, että mistä pidät musta (ulkoisesti) niin saan tälläisen ylimalkaisen "kaikki on hyvää" vastauksen ja tiedän sen olevan pelkkää valhetta. Oma mies haikailee latinoiden perään ( on tullut hyvin selväksi) ja itse ole kaikkea muuta kuin sellainen. Eipä ole mulla kivoja silmiä edes, mutta pääasia itselleni kuitenkin on se, että on mies itselläni, mutta olisihan se kivaa jos tietäisi itsessään olevan edes yhden sellaisen asian josta toinen oikein pitäisi.
Mahdollinen seuraava mies itselleni tulee tasan tarkkaan olevan sellainen, joka ihastuu ulkoiseen minuun ensin eikä sokeasti netin kautta kirjoitellessa jolloin todettuaan toisen olevan mukava, suljetaan silmät siltä ulkoiselta ominaisuuselta. - Terve järki
Luulisi sen nyt olevan selvä että suurin osa ihmisistä joutuu tyytymään sellaiseen puolisoon, mihin omat rahkeet riittää. Yleensä se on aika kaukana ihanteesta.
- Siinähän se juuri onkin
Milloin sitten tytöstä oikeasti tulee nainen? Iästähän se tietenkin riippuu. Eikä uuttakaan suhdetta aloitellellessa ikäerokaan saisi olla kovin suuri. Max. 5v.
- tyttönen-
seurusteletko vai nuoren tytönkanssa,ja odottelet kypsymistä? Selvennystä kiitos.
- Tämänikäninen
tyttönen- kirjoitti:
seurusteletko vai nuoren tytönkanssa,ja odottelet kypsymistä? Selvennystä kiitos.
Näkökulma- asiahan se on. Mutta se riippu ianamiten sen katsoo. 18-v.n voi teitenkin vielä katsoa tytöksi.
- ihanne..
Mielestäni mieheni on ihannemieheni sisäisesti..kaikki natsaa..eihän ole ulkoisesti ihannemieheni!! näin hän on vastannut myös minulle. "Rakas,jos olisin ulkoisesti ihannenaiseni kanssa. En olisi elämässäni näin onnellinen. Olet maailman ihanin nainen SISÄLTÄ '"
- Pyh...
Miksi helvetissä sitä Jolieta aina käytetään esimerkkinä kauniista naisesta? Laiha silikonirinta jolla luut paistaa läpi joka puolelta, hyi helvetti.
- Pantaléon
Kun minä joskus olin rakastunut, oli tunteideni kohde ehdottomasti samalla myös ihannenaiseni. Olin täysin hänen lumoissaan, vaikka hän oli kaikkea muuta kuin ne kaunottaret joiden perään miehet yleensä tuppaavat kuolaamaan, minkä silloin toki jollain tapaa tiedostin. En kuitenkaan ajatellut tasoja, en verrannut häntä kehenkään, en muistellut aikaisempia haavekuviani enkä välittänyt käytännössä vähääkään siitä, mitä mieltä muut meistä kahdesta olivat. Näin vain hänet. Minä rakastin häntä, en suinkaan pitänyt parhaana johon voisin yltää. Minä tarvitsin hänet hänen itsensä vuoksi, en vain siksi että minulla olisi joku.
- Mi€s
Minä en ihastu helpolla ellei nainen miellytä minua. Miksi ottaa nainen joka ei ole ihanne? Etsin kunnes löydän sen ihannenaisen vaikka siihen menisi koko elämä...ainakin tällä hetkellä olen tällä asenteella liikkeellä, koska ikää ei vielä hirveesti ole kertynyt. Kaippa sitä rimaa pitää laskee jossain vaiheessa, jos sopivaa vaimoa ei löydy omien kriteerien perusteella.
- CeeCee
Paras ja komein, silloin kun seukataan. Ei oikein muut säväytä, oli ohimenevä kuin "hyvännäköinen" kundi tahansa. Toivoohan sitä samoin olevansa omallensa se ykkönen, vaikken olekaan muodollisesti pätevä..
- FrozenCorpse
Mulla ei ole mitää ihannetta. Samanhenkisyys, uskollisuus ja luotettavuus on ainoat kriteerit.
- mun mielestä
Kyllä ihanne on just itselle sopiva! Ihan miun maun mukkaan!
- mun kultani
Poikaystäväni sanoo, että olen täydellinen ja vielä enemmän ulkosesti ja luonteeltani, omana itsenäni. Kehuu maailman kauneimmaksi ja hokee "miten voit olla noin ihana" . Se tuntuu ihan kivalta :P Ja mun silmissäni hän on kaikkein komein ja seksikkäin ja ihanin mies päällä maan ! :)
- Erottaa tämän "tyttöys...
Siitä "ihannenaisesta"? Rehellinen vastaus kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314