Ihannemieheni on:
- tasapainoinen, hyvä itsetunto, ei merkittäviä sovinistisia piirteitä, ei pura pahaa oloaan naiseen, kunnioittaa muita ihmisiä
- rauhallinen luonne joka ei kuitenkaan tarkoita nössöä sohvaperunaa vaan reipasta ja liikunnallista miestä
- nirso, ei kelpaa kuka nainen tahansa ja vain siksi, että joku pitää olla. Mies jolla ei ole kolmea lasta alle 30-vuotiaana. Osaa elää siis yksinkin ja on itsenäinen
- pitää itsestään huolta, osaa myös tarvittaessa laittaa ruokaa ja pestä itse pyykkinsä silittää (tekee ne narisematta näistä asioista!)
- nuorekas, huumorintajuinen, ei joka asiaa niin vakavasti ottava mutta on silti määrätietoinen
- hymyilevä, lapsenmielinen, ei kuitenkaan kiinnostusta teini-ikäisiin tyttöihin
- haluaa sitoutua, ei kuitenkaan niin, että kihloihin mennään 2 viikon päästä tapaamisesta ja yhteen muutetaan 2 kuukauden päästä ja naimisiin lapsia 5 vuoden sisällä. Siis h-i-t-a-a-s-t-i hyvä tulee
- haluaa, että suhde perustuu hyvälle ystävyyspohjalle ja samankaltaisuudelle. Pelkkä seksi ei siis sanele suhteen toimivuutta.
- peilikuvan olisi hyvä olla ihan mukiinmenevä tapaus
Ihannemies
16
1469
Vastaukset
- nyt yli
hilseen...
"- tasapainoinen, hyvä itsetunto, ei merkittäviä sovinistisia piirteitä, ei pura pahaa oloaan naiseen, kunnioittaa muita ihmisiä"
Lue: Mies joka ei tunteile mutta toimii aina naiselle lohduttavana hartiana. Kestää kaiken kuin mies mutta kohtelee kaikkia upeasti kuin kukkaa kämmenellä ja kestää naisen kritiikin kaikista pienimmistäkin asioista sortumatta typeriin vastaiskuihin naisen vastaavista piirteistä.
"- rauhallinen luonne joka ei kuitenkaan tarkoita nössöä sohvaperunaa vaan reipasta ja liikunnallista miestä "
Pitää siis olla reipas ja rauhallinen samaan aikaan. Mitäköhän tuo "nössö" tarkoittaa?
Eiköhän liikunnallinenkin mies voi olla "nössö"...
"- pitää itsestään huolta, osaa myös tarvittaessa laittaa ruokaa ja pestä itse pyykkinsä silittää (tekee ne narisematta näistä asioista!)"
Eli siis kun käsket pesemään silittämään vaatteensa niin tottelee? Just. Minä kun ajattelin ettet halua nössöä...
"- nuorekas, huumorintajuinen, ei joka asiaa niin vakavasti ottava mutta on silti määrätietoinen"
Joku naisen ristiriitainen härömääritelmä. Etsit siis jotain Espoolaista sporttista kundia joka menestyy elämässään?
Vakavuus tarkoittaa että katsoo tv-uutiset vai?
"- hymyilevä, lapsenmielinen, ei kuitenkaan kiinnostusta teini-ikäisiin tyttöihin"
Eli olet jo vähän liian vanha ja et kovin erikoisen näköinen kilpaillaksesi teini-ikäisten pimujen kanssa?
"- haluaa sitoutua, ei kuitenkaan niin, että kihloihin mennään 2 viikon päästä tapaamisesta ja yhteen muutetaan 2 kuukauden päästä ja naimisiin lapsia 5 vuoden sisällä. Siis h-i-t-a-a-s-t-i hyvä tulee"
Eli silloin kun sinä haluat? Minä kuvittelin ettet halunnut nössöä...
"- haluaa, että suhde perustuu hyvälle ystävyyspohjalle ja samankaltaisuudelle. Pelkkä seksi ei siis sanele suhteen toimivuutta."
Olet siis pihtari joka etsii nössöä joka ei saa olla nössö ja seksi ei ole tärkeintä paitsi kun kysymys on sinun nautinnostasi.
"- peilikuvan olisi hyvä olla ihan mukiinmenevä tapaus"
Eli ehkä 2% komeimmista ulkonäön puolesta Suomessa kelpaa sulle.
Oli muuten harvinaisen hyvä osoitus siitä mitä naiset etsivät. Jotakin täysin uskomatonta tapausta jossa kaikki on kohdallaan. Onneksi nimimerkki on kohdallaan.- ap.
lisätä, että mies jonka maailmankuva ei ole MUSTAVALKOINEN ja sitä huumoria ei voi ikinä olla liikaa!!!!
- täytyy olla
ap. kirjoitti:
lisätä, että mies jonka maailmankuva ei ole MUSTAVALKOINEN ja sitä huumoria ei voi ikinä olla liikaa!!!!
joissakin asioissa tai hävittää itsensä maailman harmauteen.
Huumorilla tuo listasi otettiinkin.
Voi kun ymmärtäisit miten humoristinen ihminen olen. - ap.
täytyy olla kirjoitti:
joissakin asioissa tai hävittää itsensä maailman harmauteen.
Huumorilla tuo listasi otettiinkin.
Voi kun ymmärtäisit miten humoristinen ihminen olen.tuossa pyykinpesu kohdassa voin vähän joustaa..
- ergrtghdfgh
Itseänikin vähän ihmetyttää, millainen mies on rauhallinen, muttei nössö. Omasta mielestäni 'nössö' on vain ilkeämielinen (ja hieman liioitteleva) synonyymi rauhalliselle/kiltille miehelle, jolloin juuri nössön luulisi kelpaavan.
Kyllä tuossa muutenkin oli hirveä määrä täysin persoonattomia kriteerejä eli kuvaa hyvin lähes jokaisen naisen toivelistaa. Ensimmäinen kohta kuulosti fiksulta mutta siitä eteenpäin mentiin jo siihen perusekstroverttiin urheilulliseen komistukseen joka on huumorintajuinen ja täydellinen kaikin puolin. - j.k.u
ergrtghdfgh kirjoitti:
Itseänikin vähän ihmetyttää, millainen mies on rauhallinen, muttei nössö. Omasta mielestäni 'nössö' on vain ilkeämielinen (ja hieman liioitteleva) synonyymi rauhalliselle/kiltille miehelle, jolloin juuri nössön luulisi kelpaavan.
Kyllä tuossa muutenkin oli hirveä määrä täysin persoonattomia kriteerejä eli kuvaa hyvin lähes jokaisen naisen toivelistaa. Ensimmäinen kohta kuulosti fiksulta mutta siitä eteenpäin mentiin jo siihen perusekstroverttiin urheilulliseen komistukseen joka on huumorintajuinen ja täydellinen kaikin puolin.ihminen mielistelee,muuttaa mielipiteitään muiden mukana,ei uskalla olla mitä on/ei ehkä tiedä minkälainen haluaisi olla,ja on siksi niin epävarma ja raukkamainen.
- ole sama kuin
ergrtghdfgh kirjoitti:
Kyllä tuossa muutenkin oli hirveä määrä täysin persoonattomia kriteerejä eli kuvaa hyvin lähes jokaisen naisen toivelistaa. Ensimmäinen kohta kuulosti fiksulta mutta siitä eteenpäin mentiin jo siihen perusekstroverttiin urheilulliseen komistukseen joka on huumorintajuinen ja täydellinen kaikin puolin.rauhallinen. Nössö on sellainen, joka vastaa kaikkeen: "Ihan sama. Päätä sinä." Oli kyse sitten siitä, mitä TV-ohjelmaa katsotaan, mennäänkö kihloihin vai ei tai ihan mikä tahansa asia, missä kysytään mielipidettä...
- helpot oli kriteerisi :)
- tasapainoinen, hyvä itsetunto, ei merkittäviä sovinistisia piirteitä, ei pura pahaa oloaan naiseen, kunnioittaa muita ihmisiä
* Tasapainoninen ja normaali itsetunto, sovinismi on .. no jätetään sanomatta ja paha olo puretaan puhumalla. Toisten kunnioitus on itsestään selvyys.
- rauhallinen luonne joka ei kuitenkaan tarkoita nössöä sohvaperunaa vaan reipasta ja liikunnallista miestä
* Rauhallisesti liikkuva :D
- nirso, ei kelpaa kuka nainen tahansa ja vain siksi, että joku pitää olla. Mies jolla ei ole kolmea lasta alle 30-vuotiaana. Osaa elää siis yksinkin ja on itsenäinen
* Ei todellakaan talooni astu kuka tahansa justiina määräilemään. Itsensä tunteva ja kiinnostava nainen sen sijaan voisi... Joo, ei ole kolmea, on kaksi lasta ja heitä ei saa kodistani kukaan ajettua pihalle :)
- pitää itsestään huolta, osaa myös tarvittaessa laittaa ruokaa ja pestä itse pyykkinsä silittää (tekee ne narisematta näistä asioista!)
* En silitä, koska en pidä sellaisia vaatteita joita pitää silittää. Kauluspaidat ja suorat housut ovat ehkä ok muille, mutta ei minulle.
- nuorekas, huumorintajuinen, ei joka asiaa niin vakavasti ottava mutta on silti määrätietoinen
* Kyllä.
- hymyilevä, lapsenmielinen, ei kuitenkaan kiinnostusta teini-ikäisiin tyttöihin
* Onko joku aikuinen oikeasti kiinnostunut teineistä vai esittävätkö vain?
- haluaa sitoutua, ei kuitenkaan niin, että kihloihin mennään 2 viikon päästä tapaamisesta ja yhteen muutetaan 2 kuukauden päästä ja naimisiin lapsia 5 vuoden sisällä. Siis h-i-t-a-a-s-t-i hyvä tulee
* Hmm, olen yhden naisen mies, mutta kihloihin tarvitaan ehkä hieman enemmän aikaa...
- haluaa, että suhde perustuu hyvälle ystävyyspohjalle ja samankaltaisuudelle. Pelkkä seksi ei siis sanele suhteen toimivuutta.
* Naulan kantaan.
- peilikuvan olisi hyvä olla ihan mukiinmenevä tapaus
* Kauneus on katsojan silmissä, mutta enpä usko että minua tarvitsisi paperipussi päässä katsoa.
Helppoa, meitä saman laisia miehiä on varmaan paljon, mutta mistä löytyisi samanlaisia naisia?- ap.
kyllä kysymys, että miksi sinulla on jo 2 lasta? Kukaan nainen ei taida korvata lasten äitiä joten siitä piiitkä miinus.
- damdadam
ap. kirjoitti:
kyllä kysymys, että miksi sinulla on jo 2 lasta? Kukaan nainen ei taida korvata lasten äitiä joten siitä piiitkä miinus.
Luuletko, että voisit joskus korvata äidinpaikan? Ehkä silloin jos lasten oikea äiti ei välittäisi lapsistaa tai hän ei olisi jostain muusta syystä läsnä lasten elämässä. Ja mistä vedän sellaisen johtopäätöksen, että olen etsimässä lapsilleni äitiä?
Vai heräsi sinulle kysymys... Voisin kysyä miksi sinulla ei ole jo lapsia, mutta en taida jaksaa.
Toivottavasti löydät jonkun ei jo isä ihmisen rinnallesi, saatte lapsia joille sinä olet äiti ja elätte elämänne onnellisina loppuun asti. Ehkä juuri sinä onnistut siinä, missä suurin osa ihmisistä ei onnistu :)
- elät
jossain utopisessa maailmassa.
- mies-
Voin rehellisesti sanoa osuvani jokaiseen vaatimukseesi. Suurimman osan aikusesta elämästäni olen ollut sinkkuna. Eipä se erityisemmin harmita, minusta on vaan huvittavaa, kuinka usein sovin omasta mielestäni nasiten (ystävienikin) kuvaaman ihannemiehen runkoon, mutta silti etsitään jotain kovin toisenlaista. Mutta mikäs siinä, en minäkään tiedä mitä tahdon elämältäni. Olen vielä melko nuori, ja olen vakuuttunut että jostakin löytyy minullekkin puoliso ajallaan :)
- osata kaikkea...
Mun mielestä miehen ei tarvitse osata tehdä kaikkea mitä nainen, kuten ruokaa. Itse teen ainakin paljon mieluummin ruoan kuin annan mieheni sitä vääntää. Vai pitääkö naisen osata myös korjata tietokone ja vaihtaa autonrenkaat?
- Haaremisti
etsiä niitä miehiä vääristä paikoista. Vai etsitkö ollenkaan?
Yksi kohta tuossa oli, mikä vähän klikkasi: Jos yhdessä asutaan, niin sovitaanko että peset minunkin harvat vaatteeni siinä samalla kun peset omasikin. Minä lupaan huoltaa ja korjata autosi aina tarvittaessa.. ;)- ......
viittaa jotenkin tyyliisi iskeä naisia eli et tyydy vain yhteen niin sitten et ole ihannemieheni. Unohdin listaltani, että ihannemies ei myöskään petä, on lojaali ja uskollinen AINA.
- Hakkubee
Provo, eikä edes hyvä sellainen :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251