urheilullinen = voi olla ihan mitä vaan

-kommentoin-

Tuolla naisten puolella, josta minä etsin, näytttää olevan niin että urheilulliseksi tituleeraa itseään naiset jotka ei ainakan ulkomuotonsa puolesta juurikaan sytytä. Onkohan siellä kuvattomissa urheilullisissa sitten ne oikeasti kauniit urheilulliset kun ei kuvallisissa ainakaan ole vai ovatko sitten siellä hoikkien tai normaalien puolella, itse taidan jatkossa jättää urheilullinen -kohdan ruksimatta.

Täällä olevista naisten viesteistä voisi kyllä päätellä että sama vika miehilläkin, urheilijan tittelillä esiintyy aika moni jota ei päälle päin sellaiseksi uskoisi.

16

1563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakko kommentoida

hymyilytti sun kirjoitukset, koska se on vaan niin totta kun olla ja voi;)
      itsestäni voisin sanoa että olen liikunnallinen, mutten missään nimessä urheilullinen vaikka liikun paljon päivittäin. urheilullinen on mielestäni sitten aivan muuta, silloin myös harrastetaan joku urheilulaji ja se ei sitten taas tarkoittaa välttämättä sitä että on hoikka. tunnen esimerkiksi naisia jotka harrastavat sulkapalloa/käsipalloa, mutta ei he kaikki ole silti hoikkia ja timmissä kunnossa vaikkei ylipainoisia olekaan.
      katso vaikkapa moukarinheittäjät, urheilullisia hekin ovat...

• -kommentoin-

..hynyn sun huulilla karehtimaan ;)

Niin se näyttää olevan tuon urheilullisuus -jutun kanssa että sinne sopii monenlaista, minun mielestä näyttävät aika tavallisilta, jos ne laittais jonoon ja sitten normaaliksi itseään kutsuvia sekaan niin ei vois ainakaan minunlainen maallikko millään erottaa eli tavallaan turha se urheilullinen -kategoria.

Urheilullinen vois tietysti olla termi sellaisellekin joka ei oikein kehtaa hoikaksi itseään väitää ja puntarikin sanoo että painoindeksi menee vähän ylipainon puolelle, ei siis normaalikaan mutta kas, lihakset painaa olen siis urheilullinen :D

No joo, olkoon itsekukin mitä huvittaa mutta hoikat ja normaalin naiselliset ne on kauneimpia tyttöjä, kunnossa saa olla mutta liika lihasmassa naisella ei minun silmääni miellytä.

• katos nääs

kun se painonnostokin on urheilua. Eli jos joku nainen vaikka bodaa, harrastaa jotain muita voimalajeja niin kyllä se on urheilullinen siinä missä rautalankaa muistuttava maratoonarikin.
      Urheilua on montaa sorttia, rallista alkaen.....

• nainen ..

On pitkään ihmetellyt miehiä, jotka ilmoittavat olevansa urheilullisia, vaikka kropan perusteella edellisestä urheilukerrasta on 20 vuotta. Oishan se pitänyt arvata, herrat ovat autourheilijoita :D

• -kommentoin-

..urheilullinen voimailijanainen, ei siis kuitenkaan minun silmääni sillä tavalla hivelevä. Jätänpä urheilullisen ruksimatta kun naisessa muita avuja enemmän arvostan.

• Ja urheilullisia
        nainen .. kirjoitti:

On pitkään ihmetellyt miehiä, jotka ilmoittavat olevansa urheilullisia, vaikka kropan perusteella edellisestä urheilukerrasta on 20 vuotta. Oishan se pitänyt arvata, herrat ovat autourheilijoita :D

ovat varmaan myös ne miehet, jotka katsovat paljon urheilua TV:stä ja juovat kaljaa siinä samalla.

Kauhean kaljamahan omaavat "urheilijamiehet".

• joutuuhan
        Ja urheilullisia kirjoitti:

ovat varmaan myös ne miehet, jotka katsovat paljon urheilua TV:stä ja juovat kaljaa siinä samalla.

Kauhean kaljamahan omaavat "urheilijamiehet".

siinä aina välillä nousemaan sohvalta ylös ja kävelemään jääkaapille hakemaan uuden oluen ja
        ehkä vähän myös lenkkimakkaraa - lenkkiä sekin!

• .............
        -kommentoin- kirjoitti:

..urheilullinen voimailijanainen, ei siis kuitenkaan minun silmääni sillä tavalla hivelevä. Jätänpä urheilullisen ruksimatta kun naisessa muita avuja enemmän arvostan.

Kun ajattelee, että urheilullisen synonyymi ei välttämättä aina ole kiirakorpimainen. Itse harrastan voimanostoa, patikointia ja teen ruumiillista työtä. Olen urheilullinen, mut en taatusti sellainen kuin sinä haluaisit :)

• onpas noita nähty

suurimman osan urheilullisuus on sitä että on telkan ääressä adidas-verkkarit jalssa, kaljapullo kädessä.

Vaikka mä tykkään itse liikkumisesta, harrastan kävelyä/hölkkää ja latinotansseja, käyn salilla silloin kuin lapsilta pääsen siis tosi harvoin, en ikinä väittäisi itseäni urheilulliseksi.

Mun mielestä urheilullinen on sellainen, jonka kropasta näkee ulospäin että urheilee.

• pieni kysymys

sitten.

"Mun mielestä urheilullinen on sellainen, jonka kropasta näkee ulospäin että urheilee"

Näkeekö tosiaan aina esim. tuossa on kuva:
        http://yle.fi/linnanjuhlat/2002/kuvat/juhlakuvat/holmen.jpg

maratoonari Holmenista, voiko hänen kropastaan päätellä. että kaveri on huipputason urheilija, no en minä pystys ainakaan.

• tai vaikkapa
        pieni kysymys kirjoitti:

sitten.

"Mun mielestä urheilullinen on sellainen, jonka kropasta näkee ulospäin että urheilee"

Näkeekö tosiaan aina esim. tuossa on kuva:
        http://yle.fi/linnanjuhlat/2002/kuvat/juhlakuvat/holmen.jpg

maratoonari Holmenista, voiko hänen kropastaan päätellä. että kaveri on huipputason urheilija, no en minä pystys ainakaan.

Janne Ahonen....ei siitäkään huomaisi. :)
        Urheilullinen sopii parhaiten pukeutumistyyliin, ei suinkaan vartalotyyppiin.

• jos katsot
        tai vaikkapa kirjoitti:

Janne Ahonen....ei siitäkään huomaisi. :)
        Urheilullinen sopii parhaiten pukeutumistyyliin, ei suinkaan vartalotyyppiin.

miten urheilija liikkuu ja kantaa itsensä.

Vai vaatteetko ne muka tekee ihmisestä urheilullisen? Heh, enpä ole ennen kuullutkaan :) Eli 120 kiloinen kaljamahainen adidas-verkkarit päällä oleva on enemmän urheilullinen kuin Jannet... heheee

• eiiiiiiiiiiii
        jos katsot kirjoitti:

Vai vaatteetko ne muka tekee ihmisestä urheilullisen? Heh, enpä ole ennen kuullutkaan :) Eli 120 kiloinen kaljamahainen adidas-verkkarit päällä oleva on enemmän urheilullinen kuin Jannet... heheee

vaan tarkotin että urheilullinen kuuluisi olla pukeutumistyylinä. Älä nyt sekota siihen urheilua ollenkaan.
        Ammattitanssijatkin osaa kantaa itsensä eivätkä ole silti urheilullisia.
        Joten kyseinen sana määrittää ihan vääriä asioita.
        Jos kaljamahainen istuu verkkareissa niin eikö silloin ole sama asia että sumopainija on puku päällä? Kumpikin on sitten urheilullinen? Niin, toinen pukeutuu urheilullisesti ja kumpikin on laardiläjiä.

• unohtui......
        jos katsot kirjoitti:

Eipä toi sun vertaus ole kovin kaukana Seppo Rädystä, ja siinä on urheileva jäpä, edelleen. Se kun vaan on lajista kiinni paljonko sitä etureppua on

• aapeen ,,,
        unohtui...... kirjoitti:

Eipä toi sun vertaus ole kovin kaukana Seppo Rädystä, ja siinä on urheileva jäpä, edelleen. Se kun vaan on lajista kiinni paljonko sitä etureppua on

ei kannata valittaa :)

Urheilullinen miellettään enemmän autoihin kuin ihmisiin :9

• urheilullisesta...
        aapeen ,,, kirjoitti:

ei kannata valittaa :)

Urheilullinen miellettään enemmän autoihin kuin ihmisiin :9

katsokaa sumopainijat, nehän vasta "urheilullisia" ovat;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      166
      4797
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      104
      3964
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3569
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3370
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3321
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      34
      2751
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2266
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1908
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1778
    Aihe