Onko olemassa mitään nettikauppaa missä olisi enimmäkseen alaosia (nuorekkaita) pienille ihmisille? olen n. 150 cm ja minulla ei niinkään ole hirveän kapea lantio mutta todella ohuet jalat, ja niin housut aina lököttävät takamuksesta ja reisistä, ja hameet ovat muuten vain aina ylipitkiä.
H&M:ltä löytyy yläosia kun siellä koot yleensä alkaa 32:sta.
Niin ja sitten vielä missä olisi tyylikkäitä takkeja pienikokoisille?
housuja/hameita/takkeja tosi pienelle
3
1962
Vastaukset
Ite olen 160cm ja n.50kg painava kakskymppinen nainen ja saan nykyään melkein hermoromahduksen vaatekaupoissa, kun aina kun löytää jotain kivaa, se on joko helv**** kallis, tai sitten se ei istu hyvin (= 99% taupauksista). Yläosien osto on myös vaikeutunut hieman, kun ne hihat tuppaavat alkaa pari cm olkapäitten jälkeen. Kaveri lohkaisi, että olen Japanilaisen naisen kokoinen ja siitä tuli mieleeni, että Aasiassa ovat luultavasti meille petit-naisille sopivimmat vaatteet. Niin että, pitäisikö tehdä kimppashoppailumatka Japaniin vai tietääkö joku hyviä nettivaatekauppoja?
- 160 cm 47 kg
Ikävä kyllä en osaa vastata kysymykseen, itsekin otan mielelläni vinkkejä vastaan.
Mutta Aasiaan ei välttämättä tarvitse mennä, jo Roomasta löytyy hienosti pieniä vaatteita ja kenkiä. Kun vilkaisee naisia kadulla, ymmärtää miksi. Vähän kallis matka kyllä sinnekin, harmi.
- pieni nainen :o
Minäkin olen vaivaiset 153cm pitkä ja painan 40kg, en ikinä löydä mitään vaatteita mistään, kaikki aina isoja :|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368