Olen elänyt avoliitossa nyt puolisen vuotta. Muutettiin suht äkkiä tyhmyyksissämme yhteen. Tiijän et mies o ihan tyytyväinen suhteeseen, mut mua alkaa nyppimään. Päivät iha samanlaisia, ja keskusteluyhteys kadonnu. Seksi puuta heinää ja periaatteella kunha mies saa. Kotityöt ei mee likikään puoliks, sohvaanki kulunu jo kolo siihen mis miekkonen istuu kaikki illat. Sen mielestä sen duunit raskaampia ku mun. Jaksaa laskee töitään sekä töissä et niitä mitä pitäis tehä kotona, mut ei arvosta yhtään sitä, et mä yleensä teen meillä kotona kaiken. Jos yrittää huomauttaa asiasta niin tulee vaan että "kyllähän mä silloinkin..." jne... Ei jaksa kuunnella lässytystä ku o aikunen mies kyseessä...
Luulen, että olen
26
466
Vastaukset
- Se siel
avautuu, mitä oikein ootit.
- ole, mutta
jos sil samanlaista ni tunnen sielujen sympatiaa.
- koira :
ai mutta koirulit ei teekään kotitöitä
- ihan sikahyvä
neuvo. Aivot narikassa?
- oo niin,
että se tekee, ketä sotku häiritsee?
- sait koko
tekstistä irti?
- oikeastaan.
sait koko kirjoitti:
tekstistä irti?
En lukenut edes sitä kohtaa kunnolla.
Vastasin arvaamalla. - Mutta et
oikeastaan. kirjoitti:
En lukenut edes sitä kohtaa kunnolla.
Vastasin arvaamalla.koskaan niputa etkä yleistä mitään?
- yleistän
Mutta et kirjoitti:
koskaan niputa etkä yleistä mitään?
ja provosoin. Ei täällä muuten synny keskustelua.
Kenenkään henkilökohtaisiin ongelmiin en jaksa perehtyä. Omiakin on riittämiin. - sitten vastata
yleistän kirjoitti:
ja provosoin. Ei täällä muuten synny keskustelua.
Kenenkään henkilökohtaisiin ongelmiin en jaksa perehtyä. Omiakin on riittämiin.tähän. Kuulostat todella sympaattiselta tyypiltä.
- sinä..
sitten vastata kirjoitti:
tähän. Kuulostat todella sympaattiselta tyypiltä.
provosoiduit.
Juu, en symppaa tuntemattomia. - minun provosoituneen?
sinä.. kirjoitti:
provosoiduit.
Juu, en symppaa tuntemattomia.Siitäkö että haluan tietää mitä vastaamalla ajat takaa, kun aiemmin kerroit ettet ole kiinnostunut kenenkään henk. koht. ongelmista. Tulit siis etsimään riitaa? Vaiko halveksumaan minua? Vai mihin alunperin pyrit viisaalla vastauksellasi? Entä sillä että väität minun provosoituneen?
- vaikkapa
minun provosoituneen? kirjoitti:
Siitäkö että haluan tietää mitä vastaamalla ajat takaa, kun aiemmin kerroit ettet ole kiinnostunut kenenkään henk. koht. ongelmista. Tulit siis etsimään riitaa? Vaiko halveksumaan minua? Vai mihin alunperin pyrit viisaalla vastauksellasi? Entä sillä että väität minun provosoituneen?
tästä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041672767
Vittuilu aiheuttaa vittuilua.
Mielestäsi mitättömät kommentit kannattaa ohittaa kommentoimatta. Niin tämä palsta toimii.
Tylsistyneisyyteen vittuilu on ihan hyvää lääkettä. - mielestä vittuilua?
vaikkapa kirjoitti:
tästä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041672767
Vittuilu aiheuttaa vittuilua.
Mielestäsi mitättömät kommentit kannattaa ohittaa kommentoimatta. Niin tämä palsta toimii.
Tylsistyneisyyteen vittuilu on ihan hyvää lääkettä.Mun mielestä se lähinnä kuvasi hämmästystä sitä kohtaan, miten erilaisiin seikkohin ihmiset kiinnittää huomiota. Mulle nimittäin juuri tuo kohta oli ihan sivuhuomautus.
- ihan joku muu
mielestä vittuilua? kirjoitti:
Mun mielestä se lähinnä kuvasi hämmästystä sitä kohtaan, miten erilaisiin seikkohin ihmiset kiinnittää huomiota. Mulle nimittäin juuri tuo kohta oli ihan sivuhuomautus.
että parisuhteessas mättää... ;)
- Pääsi sitten
ihan joku muu kirjoitti:
että parisuhteessas mättää... ;)
makea nauru ku luin tämän kommentin. Ajattelet olevasi elämäni ja parisuhteeni asiantuntija nyt?? Niin, ajatella, minäkään en älähtämättä ihan kaikkea sulata :D
ihme... teillä on se keskusteluyhteys kadonnu. Mistähän sen oikein löytäs?
Löytyskö se kuuntelemalla, keskustelemalla silleen että toinen kuuntelee ja ymmärtää. Joitaki asioita pitää vain vääntää rautalangasta.
Ehkäpä kannattas laittaa ne asiat paperille ku ottaa puheeks ne. Lyhyt muistio niistä epäkohdista, ja siitä missä teillä menee hyvin.
Selkeä kehityskeskustelun paikka teillä. Suhteessa tarvitaan kaks osallistujaa...- neuvo...
joo, olis varmaan. Mä en vaan tajua miten ottaisin puheeksi, ilman et kuulostais syyttelyltä.
- scale
Tossa yhdessä kyssässä vastasin, että parisuhteen kuolinkellot alkaa kilkattaan siinä vaiheessa, kun toinen alkaa olla itsestäänselvyys. sitten tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta, että homma on ohi.
Sano sille, että teidän suhde on menossa kiville. Ehkä se herättää. Jos ei, niin se vaan nopeuttaa väistämättömän.- tuollainen ole
tavallaan uhkailua? Et nyt jos et muutu niin tää kolahtaa karille. Ei sillä et tietäisin et onko tässä enää mitään tehtävissä, mutta jotenkin tuntuis pahalta heittää tuotakaan päin naamaa. (ja varsinkin ku joskus olen menny kiukuspäissäni sanomaan, et jos tahti ei muutu nii mä lähen)
- tehoa :
tuollainen ole kirjoitti:
tavallaan uhkailua? Et nyt jos et muutu niin tää kolahtaa karille. Ei sillä et tietäisin et onko tässä enää mitään tehtävissä, mutta jotenkin tuntuis pahalta heittää tuotakaan päin naamaa. (ja varsinkin ku joskus olen menny kiukuspäissäni sanomaan, et jos tahti ei muutu nii mä lähen)
jos olet jo aiemmin käyttänyt uhkauskortin bluffina
- todella sanat suustani,
tehoa : kirjoitti:
jos olet jo aiemmin käyttänyt uhkauskortin bluffina
juurikin tuota tarkoitin!
- scale
pidä esittää. Pitää vaan tehdä toiselle selväksi, että suhde on menossa päin prinkkalaa.
Se miten sen voi tehdä niin, että se ei kuulosta syyttelyltä vaatiikin taitoa ja melko kypsää asennetta. Siinä pitää myös osata tarkastella omaa käyttäytymistään kriittisesti. Ei kaikki ole vaan toisen syytä, suhteessa on kaksi osapuolta.
Ainoa mitä ihminen voi tehdä on muuttaa omaa käyttäytymistään ja yrittää saada sitä kautta muutosta aikaan. Siltikin on pystyttävä keskustelemaan mikä mättää, ennen kuin on myöhäistä. Suhteen kariutuminen on kuin tulipalo, se on helpompi sammuttaa alussa, mutta kun se leimahtaa kunnolla, ei ole enää paljonkaan tehtävissä.
Mun pitää kohta lopetella, kun C tulee kohta ja mennään saunaan, on nääs viikonloppu alkamassa ihan kohta huomenna vapaapäivä :) - totuuden
ääneen sanominen ole mikään uhkaus.
Niinhän siinä käy, jos meno ei muutu. - ja nauttikaa
scale kirjoitti:
pidä esittää. Pitää vaan tehdä toiselle selväksi, että suhde on menossa päin prinkkalaa.
Se miten sen voi tehdä niin, että se ei kuulosta syyttelyltä vaatiikin taitoa ja melko kypsää asennetta. Siinä pitää myös osata tarkastella omaa käyttäytymistään kriittisesti. Ei kaikki ole vaan toisen syytä, suhteessa on kaksi osapuolta.
Ainoa mitä ihminen voi tehdä on muuttaa omaa käyttäytymistään ja yrittää saada sitä kautta muutosta aikaan. Siltikin on pystyttävä keskustelemaan mikä mättää, ennen kuin on myöhäistä. Suhteen kariutuminen on kuin tulipalo, se on helpompi sammuttaa alussa, mutta kun se leimahtaa kunnolla, ei ole enää paljonkaan tehtävissä.
Mun pitää kohta lopetella, kun C tulee kohta ja mennään saunaan, on nääs viikonloppu alkamassa ihan kohta huomenna vapaapäivä :)saunasta!
- mutta en haluaisi esittää
totuuden kirjoitti:
ääneen sanominen ole mikään uhkaus.
Niinhän siinä käy, jos meno ei muutu.asioita ihan noin mustavalkoisina, kun vikaa on kuitenkin minussakin yhtä paljon. mä vaan en tiedä mihin mä olen menossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364