Kertokaa minulle millainen palsta on Miehen Logiikka? Voisiko täältä tumma sinkkunainen löytää itselleen mukavaa jutusteluseuraa?
Moi kaikki.
29
800
Vastaukset
- voi :
Pete käy jo kuumana
- _Danielle_
Tahtoo tietää :D
- mä olen :
Ötzi :)
löytää väkisinkin.
- erehtynyt
paikasta.
- _Danielle_
ainakin sellainen, että tuskin tulen takaisin :D
- kohta :
_Danielle_ kirjoitti:
linkittää sulle musiikkia
- järkinaisia
_Danielle_ kirjoitti:
hyvä sulle.
- _Danielle_
järkinaisia kirjoitti:
hyvä sulle.
ootko tosissasi vai auotko päätäsi...
- kannattaa..
_Danielle_ kirjoitti:
ootko tosissasi vai auotko päätäsi...
aina ujuttaa ohjelmakäsikirjoitukseen. Näin yleisö saadaan koukutettua :)
- sirpamaikkarilta
on nykyään lutkailun tukemisen kanssa. Suuri Isä on poistunut keskuudestamme. =(
- _Danielle_
Tarkoititko todella kutsua minua lutkaksi?
- sirpamaikkarilta
_Danielle_ kirjoitti:
Vaan Suuri Isä. Mutta juurihan sanoin että Suuri Isä on poistunut keskuudestamme.
- säännöt :
_Danielle_ kirjoitti:
*Lutkailua ei Tueta"
- _Danielle_
sirpamaikkarilta kirjoitti:
Vaan Suuri Isä. Mutta juurihan sanoin että Suuri Isä on poistunut keskuudestamme.
keskustelet aivan kuin minun pitäisi tietää mistä puhut. Mielestäni aika epäkohteliasta. Valitan, jos tulin astumaan varpaillesi.
- sirpamaikkarilta
_Danielle_ kirjoitti:
keskustelet aivan kuin minun pitäisi tietää mistä puhut. Mielestäni aika epäkohteliasta. Valitan, jos tulin astumaan varpaillesi.
Suorastaan umpihullu naapurin lehmä!
- _Danielle_
säännöt : kirjoitti:
*Lutkailua ei Tueta"
joku nainen kertoo olevansa sinkku ja olisi kiinnostunut keskustelemaan miesten kanssa, hänet leimataan lutkaksi? Toivottavasti täällä on järkevämpiäkin kirjoittelijoita.
- zisel
_Danielle_ kirjoitti:
joku nainen kertoo olevansa sinkku ja olisi kiinnostunut keskustelemaan miesten kanssa, hänet leimataan lutkaksi? Toivottavasti täällä on järkevämpiäkin kirjoittelijoita.
Mukaan vaan, tervetuloa! :)
- varoittaa :
_Danielle_ kirjoitti:
"alatte olla jo heikoilla jäillä" :)
- _Danielle_
zisel kirjoitti:
Mukaan vaan, tervetuloa! :)
järkevänoloinen ihminen tälle iltaa. Kiitos vaan :)
- zisel
_Danielle_ kirjoitti:
järkevänoloinen ihminen tälle iltaa. Kiitos vaan :)
rekkaa toi nikkis. Täällä on ihan hauskaa suurimmaks osaks. Mä jäin aika nopeesti koukkuun. Alotin täällä vasta viime marraskuussa ja nyt jo täys addikti! :D
zisel kirjoitti:
rekkaa toi nikkis. Täällä on ihan hauskaa suurimmaks osaks. Mä jäin aika nopeesti koukkuun. Alotin täällä vasta viime marraskuussa ja nyt jo täys addikti! :D
Munkin piti vaan tulla käymään täällä, mutta jäin koukkuun... suurimmaksi osaksi sun ansiosta. ;)
- _Danielle_
varoittaa : kirjoitti:
"alatte olla jo heikoilla jäillä" :)
osastoa jonka ohitan olankohautuksella.
- zisel
dazu kirjoitti:
Munkin piti vaan tulla käymään täällä, mutta jäin koukkuun... suurimmaksi osaksi sun ansiosta. ;)
jäit :) Onko viikonloppu suunnitelmia?
zisel kirjoitti:
jäit :) Onko viikonloppu suunnitelmia?
olen ajatellut ihan saada asioita normaaliin järjestykseen.(unirytmi, opiskelu)
Toinen vaihtoehto on, että tuun käymään siellä suunnalla. ;) *ikävöi*- zisel
dazu kirjoitti:
olen ajatellut ihan saada asioita normaaliin järjestykseen.(unirytmi, opiskelu)
Toinen vaihtoehto on, että tuun käymään siellä suunnalla. ;) *ikävöi*tuu vaan! Mä olen muutto apuna viikonloppuna mutta siinä nyt ei kauaa mene kun on paljon porukkaa ja muutto on yksiöstä kaksioon, joten tavaroitakaan ei ole paljoo.
Onks sulla jotain ideoita mitä tehään? - pystynyt : :=)
_Danielle_ kirjoitti:
osastoa jonka ohitan olankohautuksella.
kuitenkaan ohittamaan :)
zisel kirjoitti:
tuu vaan! Mä olen muutto apuna viikonloppuna mutta siinä nyt ei kauaa mene kun on paljon porukkaa ja muutto on yksiöstä kaksioon, joten tavaroitakaan ei ole paljoo.
Onks sulla jotain ideoita mitä tehään?"Onks sulla jotain ideoita mitä tehään?"
*hätääntyy, ujostelee*
Tosta muuttamisesta muuten tuli mieleen, että oletko huomannut, että moni yksinasuva nuori vaihtaa kämppää aika tiheään tahtiin?
Kun mietin omia tuttuja, niin esim. kolmen vuoden aikana jollain saattaa olla viisi eri kämppää.
Muutetaan opiskelijapaikkakunnalle johonkin soluasuntoon, sit kesäks vanhempien luokse ja syksyllä opiskelupaikkakunnalle, mutta kaksioon ja eri kaupungiosaan. Sit kolmen kuukauden päästä vaihdetaan taas kämppää ja eri kaupunginosaan... Kolmantena vuonna tullaan taas eri kämppään ja eri kaupunginosaan.
Ei pysy perässä kaikkien asuinpaikoistakaan...
...tarkoitetaan hyvärunkoista mulattia, eikä mustalaista, niin mikä ettei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114