Hei kaikki!
Olen tulossa Suomeen huhtikuussa, Tampereelle, ja haluaisin kokeilla kerran minkälaiset rakennekynnet on. Etsin netistä jtn kynsi pointteja ja hinta vaihtelu 70€-100€. Halusin kysyä tunteeko joku jonkun paikan mistä sais edullisemmalla? Vai onko joku tehny sattamalta lähiaikoina jonkun koulutuksen ja sais edullisesti?
Edulliset rakennekynnet Tampereen seudulta?
20
5673
Vastaukset
- Nail addict
kun pitäisi osata myös tehdä kunnolla. Tyylitaika on edullisemmasta päästä (75 €) ja tekee niin hyvää työtä että ne kynnet haluaa sitten pitää myös.
- lafraise_2
tietenkin laatu on yksi tärkeimmistä asioista. Mutta uskon että jotkut osaa sen ihan hyvin myös edullisemmin.
- nail addict
lafraise_2 kirjoitti:
tietenkin laatu on yksi tärkeimmistä asioista. Mutta uskon että jotkut osaa sen ihan hyvin myös edullisemmin.
mistäs tiedät sen, jos et löydä ketään joka ennalta todistaisi laadusta? Kokeiltuasi tiedät tietysti, mutta aina on kiva jos joku muu on kokeillut ensin. Muuten jännitys tihenee.
- suosittelen
Työkaverini on pitkään käynyt kosmetiikka32:ssa Tuomiokirkonkadulla ja siellä Muilla (se thaimaalainen tai ainakin aasiasta...). Siellä maksaa 50 euroa geelikynnet värigeelillä tai ranskalaisella manikyyrillä. Ainakaan työkaveriltani ei ole peritty erikseen maksua koristeluista niitä halutessa, vaikka ne on luokiteltu eurosta alkaen. Varmaan jos joka kynteen jotain haluaa niin voi maksaa. Ja ainakin glitterhileet kuuluu geelien hintaan. Siellä on työkaverilta joka kerta poistettu vanhat tipit ja laitettu kokonaan uudet (näin ainakin ymmärsin). Ja mielettömän tyytyväinen on työkaveri ollut.
Kosmetiikka32:ssa on toinenkin tekijä, mutta hänellä käyneitä en tiedä. Tämä thaimaalainen Mui lähtee keväällä jossain vaiheessa käymässä "kotimaassaan" eli hänelle voi olla vaikea saada huhtikuussa aikaa, mutta ei varmaa tietoa... Sähköpostillahan voi kysellä sieltä aikoja.
www.kosmetiikka32.fi- lafraise_2
Kiitos paljon, käynpä katsomassa nettisivulla ja toivotaan että onnistuu :)
- tsirppa..
lafraise_2 kirjoitti:
Kiitos paljon, käynpä katsomassa nettisivulla ja toivotaan että onnistuu :)
Kyllä kuulostaa oudolta,jos hinnoittelu ei pidä.Saitko kuittiakaan?Mun mielestä jos hinnasto on näkyvillä,niin annetut hinnat pitää pitää paikkansa.Vaiks olis edullisemmat.Vai hinnoitellaanko pärstän mukaan?
- Tyytyväinen asiakas
- kallista
Olipas kallis paikka. Kosmetiikka32 paljon halvempi, mutta voi olla vaikeampi saada aikojakin.
- ...aitoa?
http://photofile.name/users/nayadas/2158090/40133199/
Eihän nämä ole Helenan kynnet vaikka onkin laittanut oman nimimerkin perään!!Melko noloa:))
http://www.kolumbus.fi/kynsistudio/gallery/g1.html - hehe hehe
...aitoa? kirjoitti:
Eihän nämä ole Helenan kynnet vaikka onkin laittanut oman nimimerkin perään!!Melko noloa:))
http://www.kolumbus.fi/kynsistudio/gallery/g1.htmlnyt taitaa helenaa nolottaa :D
- noloa
...aitoa? kirjoitti:
http://www.kolumbus.fi/kynsistudio/gallery/g1.htmlhahah. hyvät naurut pitkästä aikaa.
kuinka joku kehtaa? :D
- elsi
Yksinkertaisesti mielestäni mukavin paikka kaikin puolin; hyvä yhteishenki työporukan kesken, hyvällä paikalla, rauhallinen paikka ja tietysti ammattimaista jälkeä! pienenä miinuksena aikoja hiukan vaikea saada.. 7.Taivas Ratinanlinnassa.
- siellä käyneet
varmasti tietävät kokemuksestaan sen myös..
kynnet paksuja ja ei pysy.
plus että oma kynsi viilaataan alta pilalle.
minulla kesti 6kk ennenkuin sain oman kynteni alta parantumaan taas normaaliksi. vaihdoin silloin siis toiselle tekijälle ja myös hän meinasi pyörtyä kun näki kynteni..
joten harkitkaaa.. - elsi
siellä käyneet kirjoitti:
minulla kesti 6kk ennenkuin sain oman kynteni alta parantumaan taas normaaliksi. vaihdoin silloin siis toiselle tekijälle ja myös hän meinasi pyörtyä kun näki kynteni..
joten harkitkaaa..Tuomitsetko yhden tekijän perusteella koko paikan? ko. paikassa on neljä tekijää, minä olen kahdella käynyt ja aina vain tyytyväinen ollut jälkeen.
- kyllä tekijät
elsi kirjoitti:
Tuomitsetko yhden tekijän perusteella koko paikan? ko. paikassa on neljä tekijää, minä olen kahdella käynyt ja aina vain tyytyväinen ollut jälkeen.
Ja olen nähnyt myös muiden tekemiä.. ja en voi suositella. itselläni kuitenkin 6v kokemus geeli/akryylikynsistä. ja tekijöitä siihen mahtuu monia erilaisia. niin kyllä kehtaan sanojeni takana pysyä!
Ja mitä asiakas palveluakin, tytöt napapaidat päällä, tissit esillä ja keskustelee keskenään ryyppyjutuista. ei minusta kauhean hyvää kohtelua asiakkaita kohtaan! - elsi
kyllä tekijät kirjoitti:
Ja olen nähnyt myös muiden tekemiä.. ja en voi suositella. itselläni kuitenkin 6v kokemus geeli/akryylikynsistä. ja tekijöitä siihen mahtuu monia erilaisia. niin kyllä kehtaan sanojeni takana pysyä!
Ja mitä asiakas palveluakin, tytöt napapaidat päällä, tissit esillä ja keskustelee keskenään ryyppyjutuista. ei minusta kauhean hyvää kohtelua asiakkaita kohtaan!Noniin. Se on sinun mielipiteesin, niitä varmasti on monia. Tytöt kyseisessä paikassa ovat aika näyttäviä kyllä.. Etkai vaan ole kateellinen....
- minä vain..
elsi kirjoitti:
Noniin. Se on sinun mielipiteesin, niitä varmasti on monia. Tytöt kyseisessä paikassa ovat aika näyttäviä kyllä.. Etkai vaan ole kateellinen....
Myös mielestäni ko.asut eivät kuulu asiakaspalveluun.On lapsellista luulla,että vaatetusta ihmettelevät olisivat kateellisia.Voisin itsekin pukeutua niin,mutta napapaidat kuuluvat jonekin muualle kuin kauneushoitolaan.Jokaisella yrityksellä on oma linjansa,ja imagonsa,ehkä tämä o heistä hienoa.
Minä osoitín mielipiteeni jaloillani,ja menin muualle.Hyvä asiakaspalvelu muodostuu monista tekijöistä,mutta ainahan sitä ei ole helppo ymmärtää.;)
Ai niin,napapaidat eivät ole enää in. - on moneen
elsi kirjoitti:
Noniin. Se on sinun mielipiteesin, niitä varmasti on monia. Tytöt kyseisessä paikassa ovat aika näyttäviä kyllä.. Etkai vaan ole kateellinen....
itse en kauheasti rentoudu sellaisessa ympäristössä. mutta sulle varmasti sopiva paikka.. ties vaikka saisit itsekin samanlaiset asut.. hahah.
kateellinen en tod ole sellaisesta.
aina voi olla näyttävä, hyvällä maulla, tai sitten ei niin hyvällä.. kuten sanoin, makuja on joka lähtöön!! - Anonyymi
siellä käyneet kirjoitti:
joten harkitkaaa..Ei ole hyvä paikka vieläkään, ripsissä kävin ja harvat tuli. Aivan järkyttävät ja en mene enää koskaan uusiksi. Liian nuoria töissä ja ahtaat tilat. Äänestin jaloillani ja sain näyttävät volyymiripset muutaman korttelin päästä - ei asiakkaat tyhmiä ole.
- pinkit kynnet
Heii!
Tietääks kukaan edullista paikkaa? esim. kotilaittajaa? Opiskelijana ei kauheesti oo varaa pistää noihin kynsiin, mut olis kiva kokeilla!!
Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976078Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61246