Edulliset rakennekynnet Tampereen seudulta?

Hei kaikki!
Olen tulossa Suomeen huhtikuussa, Tampereelle, ja haluaisin kokeilla kerran minkälaiset rakennekynnet on. Etsin netistä jtn kynsi pointteja ja hinta vaihtelu 70€-100€. Halusin kysyä tunteeko joku jonkun paikan mistä sais edullisemmalla? Vai onko joku tehny sattamalta lähiaikoina jonkun koulutuksen ja sais edullisesti?

20

5222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nail addict

      kun pitäisi osata myös tehdä kunnolla. Tyylitaika on edullisemmasta päästä (75 €) ja tekee niin hyvää työtä että ne kynnet haluaa sitten pitää myös.

      • lafraise_2

        tietenkin laatu on yksi tärkeimmistä asioista. Mutta uskon että jotkut osaa sen ihan hyvin myös edullisemmin.


      • nail addict
        lafraise_2 kirjoitti:

        tietenkin laatu on yksi tärkeimmistä asioista. Mutta uskon että jotkut osaa sen ihan hyvin myös edullisemmin.

        mistäs tiedät sen, jos et löydä ketään joka ennalta todistaisi laadusta? Kokeiltuasi tiedät tietysti, mutta aina on kiva jos joku muu on kokeillut ensin. Muuten jännitys tihenee.


    • suosittelen

      Työkaverini on pitkään käynyt kosmetiikka32:ssa Tuomiokirkonkadulla ja siellä Muilla (se thaimaalainen tai ainakin aasiasta...). Siellä maksaa 50 euroa geelikynnet värigeelillä tai ranskalaisella manikyyrillä. Ainakaan työkaveriltani ei ole peritty erikseen maksua koristeluista niitä halutessa, vaikka ne on luokiteltu eurosta alkaen. Varmaan jos joka kynteen jotain haluaa niin voi maksaa. Ja ainakin glitterhileet kuuluu geelien hintaan. Siellä on työkaverilta joka kerta poistettu vanhat tipit ja laitettu kokonaan uudet (näin ainakin ymmärsin). Ja mielettömän tyytyväinen on työkaveri ollut.

      Kosmetiikka32:ssa on toinenkin tekijä, mutta hänellä käyneitä en tiedä. Tämä thaimaalainen Mui lähtee keväällä jossain vaiheessa käymässä "kotimaassaan" eli hänelle voi olla vaikea saada huhtikuussa aikaa, mutta ei varmaa tietoa... Sähköpostillahan voi kysellä sieltä aikoja.

      www.kosmetiikka32.fi

      • lafraise_2

        Kiitos paljon, käynpä katsomassa nettisivulla ja toivotaan että onnistuu :)


      • tsirppa..
        lafraise_2 kirjoitti:

        Kiitos paljon, käynpä katsomassa nettisivulla ja toivotaan että onnistuu :)

        Kyllä kuulostaa oudolta,jos hinnoittelu ei pidä.Saitko kuittiakaan?Mun mielestä jos hinnasto on näkyvillä,niin annetut hinnat pitää pitää paikkansa.Vaiks olis edullisemmat.Vai hinnoitellaanko pärstän mukaan?


    • Tyytyväinen asiakas
      • kallista

        Olipas kallis paikka. Kosmetiikka32 paljon halvempi, mutta voi olla vaikeampi saada aikojakin.


      • ...aitoa?

      • hehe hehe

      • noloa

    • elsi

      Yksinkertaisesti mielestäni mukavin paikka kaikin puolin; hyvä yhteishenki työporukan kesken, hyvällä paikalla, rauhallinen paikka ja tietysti ammattimaista jälkeä! pienenä miinuksena aikoja hiukan vaikea saada.. 7.Taivas Ratinanlinnassa.

      • siellä käyneet

        varmasti tietävät kokemuksestaan sen myös..
        kynnet paksuja ja ei pysy.
        plus että oma kynsi viilaataan alta pilalle.
        minulla kesti 6kk ennenkuin sain oman kynteni alta parantumaan taas normaaliksi. vaihdoin silloin siis toiselle tekijälle ja myös hän meinasi pyörtyä kun näki kynteni..
        joten harkitkaaa..


      • elsi
        siellä käyneet kirjoitti:

        varmasti tietävät kokemuksestaan sen myös..
        kynnet paksuja ja ei pysy.
        plus että oma kynsi viilaataan alta pilalle.
        minulla kesti 6kk ennenkuin sain oman kynteni alta parantumaan taas normaaliksi. vaihdoin silloin siis toiselle tekijälle ja myös hän meinasi pyörtyä kun näki kynteni..
        joten harkitkaaa..

        Tuomitsetko yhden tekijän perusteella koko paikan? ko. paikassa on neljä tekijää, minä olen kahdella käynyt ja aina vain tyytyväinen ollut jälkeen.


      • kyllä tekijät
        elsi kirjoitti:

        Tuomitsetko yhden tekijän perusteella koko paikan? ko. paikassa on neljä tekijää, minä olen kahdella käynyt ja aina vain tyytyväinen ollut jälkeen.

        Ja olen nähnyt myös muiden tekemiä.. ja en voi suositella. itselläni kuitenkin 6v kokemus geeli/akryylikynsistä. ja tekijöitä siihen mahtuu monia erilaisia. niin kyllä kehtaan sanojeni takana pysyä!

        Ja mitä asiakas palveluakin, tytöt napapaidat päällä, tissit esillä ja keskustelee keskenään ryyppyjutuista. ei minusta kauhean hyvää kohtelua asiakkaita kohtaan!


      • elsi
        kyllä tekijät kirjoitti:

        Ja olen nähnyt myös muiden tekemiä.. ja en voi suositella. itselläni kuitenkin 6v kokemus geeli/akryylikynsistä. ja tekijöitä siihen mahtuu monia erilaisia. niin kyllä kehtaan sanojeni takana pysyä!

        Ja mitä asiakas palveluakin, tytöt napapaidat päällä, tissit esillä ja keskustelee keskenään ryyppyjutuista. ei minusta kauhean hyvää kohtelua asiakkaita kohtaan!

        Noniin. Se on sinun mielipiteesin, niitä varmasti on monia. Tytöt kyseisessä paikassa ovat aika näyttäviä kyllä.. Etkai vaan ole kateellinen....


      • minä vain..
        elsi kirjoitti:

        Noniin. Se on sinun mielipiteesin, niitä varmasti on monia. Tytöt kyseisessä paikassa ovat aika näyttäviä kyllä.. Etkai vaan ole kateellinen....

        Myös mielestäni ko.asut eivät kuulu asiakaspalveluun.On lapsellista luulla,että vaatetusta ihmettelevät olisivat kateellisia.Voisin itsekin pukeutua niin,mutta napapaidat kuuluvat jonekin muualle kuin kauneushoitolaan.Jokaisella yrityksellä on oma linjansa,ja imagonsa,ehkä tämä o heistä hienoa.

        Minä osoitín mielipiteeni jaloillani,ja menin muualle.Hyvä asiakaspalvelu muodostuu monista tekijöistä,mutta ainahan sitä ei ole helppo ymmärtää.;)

        Ai niin,napapaidat eivät ole enää in.


      • on moneen
        elsi kirjoitti:

        Noniin. Se on sinun mielipiteesin, niitä varmasti on monia. Tytöt kyseisessä paikassa ovat aika näyttäviä kyllä.. Etkai vaan ole kateellinen....

        itse en kauheasti rentoudu sellaisessa ympäristössä. mutta sulle varmasti sopiva paikka.. ties vaikka saisit itsekin samanlaiset asut.. hahah.

        kateellinen en tod ole sellaisesta.
        aina voi olla näyttävä, hyvällä maulla, tai sitten ei niin hyvällä.. kuten sanoin, makuja on joka lähtöön!!


      • Anonyymi
        siellä käyneet kirjoitti:

        varmasti tietävät kokemuksestaan sen myös..
        kynnet paksuja ja ei pysy.
        plus että oma kynsi viilaataan alta pilalle.
        minulla kesti 6kk ennenkuin sain oman kynteni alta parantumaan taas normaaliksi. vaihdoin silloin siis toiselle tekijälle ja myös hän meinasi pyörtyä kun näki kynteni..
        joten harkitkaaa..

        Ei ole hyvä paikka vieläkään, ripsissä kävin ja harvat tuli. Aivan järkyttävät ja en mene enää koskaan uusiksi. Liian nuoria töissä ja ahtaat tilat. Äänestin jaloillani ja sain näyttävät volyymiripset muutaman korttelin päästä - ei asiakkaat tyhmiä ole.


    • pinkit kynnet

      Heii!

      Tietääks kukaan edullista paikkaa? esim. kotilaittajaa? Opiskelijana ei kauheesti oo varaa pistää noihin kynsiin, mut olis kiva kokeilla!!
      Kiitos :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe