jolla saisi karvat pysymään poissa loputtomiin. ei jaksaisi joka päivä olla sheivaamassa ja muuta.. kiitos paljon!
onko olemassa
5
950
Vastaukset
- ...
Laser on ainoa, tosin sekään ei anna 100% takuuta. Tehoaa vain tummiin karvoihin, vaatii useamman hoitokerran ja on kallista puuhaa.
- karvainen nainen
kärsin tosi pahasta karvoituksesta (mustasta) huulen yläpuolella ja leuan alla. minulla on todettu PCO johon liittyy liiallista karvankasvua.on tietoa onko lahdessa paikkaa missä tehdään laserointia ja loppuuko se karvaankasvu tai edes helpottuuko se
- ---
karvainen nainen kirjoitti:
kärsin tosi pahasta karvoituksesta (mustasta) huulen yläpuolella ja leuan alla. minulla on todettu PCO johon liittyy liiallista karvankasvua.on tietoa onko lahdessa paikkaa missä tehdään laserointia ja loppuuko se karvaankasvu tai edes helpottuuko se
Näkyi olevan tuolla Epilaserin nettisivulla yhteystiedoksi Terveystalo Aleksanterinkadulla.
Ainakin oma karvankasvuni kasvoissa on loppunut käytännössä melkein kokonaan. Yksittäisiä hentoja karvoja tulee joskus. Ne olen poistattanut kosmetologilla neulaepilaatiolla (tulee halvemmaksi kuin laser). Hoitokertoja laserilla tarvitaan ehkäpä 5-8 kertaa, joten hintaa kertyy pahimmillaan toista tonnia. - hoitoasaanut
karvainen nainen kirjoitti:
Hei!
Lahdesta löytyy ainakin Terveystalosta. Soita ja kysele! Niillä on tällä hetkellä kaiketi diodilaser siellä... - vaihtoehtoja
hoitoasaanut kirjoitti:
Hei!
Lahdesta löytyy ainakin Terveystalosta. Soita ja kysele! Niillä on tällä hetkellä kaiketi diodilaser siellä...niin alexandriittilaser on yhtä tehokas kuin diodi, mutta kivuttomampi paljon lyhyemmän pulssin takia. Omaa kokemusta ei kuitenkaan ole koska olen käynyt vain alexandriittilaserissa, lääkäri kertoi tuon tiedon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764