Yasmin-pillerit ja kuukautiskierto

Itselläni on käytössä Yasmin-pillerit. Kahdet kuukautiset jäivät väliin ja kaikki tekemäni raskaustestit näyttivät negatiivista. Sitten kuukautiseni ilmestyivät yllättäen pilleriliuskan puolivälissä ja taukoviikon aikana taas kuukautisia ei tullut. Olen syönnyt pillerit säännöllisesti eikä unohduksia ole ollut. Mikä voisi olla tähän syynä ja miten kannattaisi toimia? Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
3431
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

mul on melkein sama tilanne..mul alko kuukautiset myös liuskan puolessa välissä vaikka olen syönyt säännöllisesti.käytän myös jasmine-merkkisiä pillereitä. onko kenelläkään ilmennyt näistä pillereistä masennusta? mulla on ehkä vähän.itken myös todella herkästi.

Äänestä
  • niitä mielialan vaihteluita oli Yasmin-pillereiden yhteydessä. Lisäksi niistä tuli hiiva-kierre, joka loppui kuin seinään kun lopetin pillerit n. puolen vuoden käytön jälkeen. Onko muilla vastaavaa kokemusta? Nyt haluisin aloittaa uudestaan pillerit mut pelkään sitä hiiva-kierrettä. Se kun on niin inhottava vaiva...

    Äänestä

  • julia kirjoitti:

    niitä mielialan vaihteluita oli Yasmin-pillereiden yhteydessä. Lisäksi niistä tuli hiiva-kierre, joka loppui kuin seinään kun lopetin pillerit n. puolen vuoden käytön jälkeen. Onko muilla vastaavaa kokemusta? Nyt haluisin aloittaa uudestaan pillerit mut pelkään sitä hiiva-kierrettä. Se kun on niin inhottava vaiva...

    hiiva vaivoihin vaikuttaa aika moni juttu joten kannattaa puheskella lääkärin kanssa... Pillerien hormonimäärät voi myös vaikuttaa ja elämäntilanne ym. joten kysy ihmeessä tietäviltä :)

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


AMaria kirjoitti:

Itselläni on käytössä Yasmin-pillerit. Kahdet kuukautiset jäivät väliin ja kaikki tekemäni raskaustestit näyttivät negatiivista. Sitten kuukautiseni ilmestyivät yllättäen pilleriliuskan puolivälissä ja taukoviikon aikana taas kuukautisia ei tullut. Olen syönnyt pillerit säännöllisesti eikä unohduksia ole ollut. Mikä voisi olla tähän syynä ja miten kannattaisi toimia? Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tilanteesta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu