Olen 25 vuotias mies ja pidän itseäni vanhemmista naisista. En vain mahda sille mitään, että mielestäni vanhempien naisten kanssa on mukavampi, rennompi ja kaikinpuolin parempi olla. Enkä puhu nyt seksistä, vaan seurustelusuhteesta. (Seksi on tietysti yksi osa suhdetta)
Mietin vain välillä mitä tehdä, kun heidän kanssa olen tyytyväinen, mutta julkinen suhde ei 40-50 vuotiaan naisen kanssa tule "yhteiskunnan painostuksen" vuoksi onnistumaan. En näe itseäni esittelemässä itseäni puolet vanhempaa naisystävää vanhemmilleni tai ystävilleni.
Muutenkin olen joskus miettinyt miksi vanhempi nainen-nuorempi mies on paljon paheksuttavampaa yhteiskunnassa, kuin vanhempi mies-nuorempi nainen?
Kunhan pohdiskelen julkisesti asioita ja olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä asiasta.
Nuorempi mies, vanhempi nainen.
14
1966
Vastaukset
- msfourty
hei missäpäin olet? =))
- Samppa83
Pk-seudulla. :)
- msfourty
Samppa83 kirjoitti:
Pk-seudulla. :)
hassua, samanniminen ja -ikäinen tutuksi tullut kaveri toiselta paikkakunnalta tullut vastaan samalla ongelmalla :) -voi synkata hyvin yhdessä, iästä huolimatta ja samalla surettaa kun ei ole itse syntynyt myöhemmin :/ -elämää ei kuitenkaan kannata rakentaa täysin muiden mielipiteiden varaan. nautitaan hetkestä, huomisesta ei tiedä :)
- ulkopuolinen*
msfourty kirjoitti:
hassua, samanniminen ja -ikäinen tutuksi tullut kaveri toiselta paikkakunnalta tullut vastaan samalla ongelmalla :) -voi synkata hyvin yhdessä, iästä huolimatta ja samalla surettaa kun ei ole itse syntynyt myöhemmin :/ -elämää ei kuitenkaan kannata rakentaa täysin muiden mielipiteiden varaan. nautitaan hetkestä, huomisesta ei tiedä :)
Onnea ja lämmintä kesää toivon teille msfourty ja Samppa83, jos näin löydätte toisenne.
- samaa
sitä on itekin tullut toisinaan mietittyä. Ei oo mitään järkee että se tavallaan toisinpäin on sallittua- mut toisinpäin sitte ei... Tai että sille tavallaan naureskellaan ja pidetään jollain tavalla sopimattomampana niin päin jos mies on nuorempi- tai ainakin huomattavasti nuorempi.
Mut kyllähän tossa tulee sitten jo tuo lasten saanti vastaan- jos nainen on jo 4-kymppinen niin tyytyykö nuorempi mies siihen ettei välttämättä mahdollisuuksia omiin biologisiin jälkeläisiin ole?
Itse siis seurustelen 5 vuotta nuoremman miehen kanssa:D (näin jälkihuomautuksena;))- on tunne
Seurustelen itse(n) kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa. Arvomaailmamme, toiveet tulevaisuudelle sekä elämäntilanteemme ovat samanlaiset.
Olemme ajatelleet asian niin, että lapsia tulee jos on tullakseen. Sielunkumppanin löytäminen tuntuu tässä kohtaa tärkeimmälle.
Jokaisessa suhteessa on riski epäonnistua. Se on hyvä huomioida ja siksi on tärkeää olla mahdollisimman avoin, myös niistä kipeistä asioista. - Nappisilmä
Seurustelen 10v nuoremman miehen kanssa ja suhde toimii loistavasti. Itse olen 45v.
Suosittelen olemaan rohkea - elämä on niin lyhyt! - aivan ihana ihana
Nappisilmä kirjoitti:
Seurustelen 10v nuoremman miehen kanssa ja suhde toimii loistavasti. Itse olen 45v.
Suosittelen olemaan rohkea - elämä on niin lyhyt!Yli 10 vuotta nuorempi kundikaveri mullakin, eikä tuu edes ajatelleeks ikää.. yhtä hyvin vois olla vaikka sitten vanhempikin, ihminen on tärkein
- xxx'
Niin no, se nyt vaan on rumaa jos mies on nuorempi naista. Siis oma mielipiteeni vain.. Ja aika usea on tätä mieltä, eihän sitä muuten paheksuvattavana pidettäiskää verrattuna tilanteeseen mis mies on vanhempi. Hyi että onkin ällöttävää. No kukin tyylillään. Mutta joo mieti ny jos haluut jonku 40v kurpan, sehän on jo liian vanha äidikski! Ehkäpä tälläiset vanhemmista naisista kiinnostuneet hakee vaan jotain äitihahmoa(?).
En kyl edelleenkää tajuu miehiä jokka on kiinnostuneita vanhasta lihasta.- EI IKÄERO OLE ESTE
Ensinnäkin haluan sanoa kirjoittajalle, että itselläni sattuu olemaan itseäni vanhempi mies. MUTTA, kyllähän se asia niin on, että IKÄ ON VAIN NUMEROITA!!!! Eli tärkeintä on, että henkilökemia toimii!! Mietippä sitä!!! Usein heti kohdatessa ei edes tiedä kohtaamansa henkilön ikää......
- xxx'
EI IKÄERO OLE ESTE kirjoitti:
Ensinnäkin haluan sanoa kirjoittajalle, että itselläni sattuu olemaan itseäni vanhempi mies. MUTTA, kyllähän se asia niin on, että IKÄ ON VAIN NUMEROITA!!!! Eli tärkeintä on, että henkilökemia toimii!! Mietippä sitä!!! Usein heti kohdatessa ei edes tiedä kohtaamansa henkilön ikää......
No onhan henkilökemiat tärkeitä juu.. Mutta oikeassa olet, nehän on vaan numeroita nuo iät, eli jos on mustaa valkoisella, et mies on nuorempi, nii ei ei ja ei. En kelpuuta. En koskaa kelputtais lähelleni miestä jolle kelpais vanhat/vanhemmat naiset.
- mmmm :)
Tämä asiahan riippuu täysin miehestä JA naisesta. Jos mies on "kypsä ikäisekseen" ja nainen "nuorekas", ikä on todellakin vaan numeroita :)
t: 26v rakastajan omaava 39v nainen ;) - xxx'
mmmm :) kirjoitti:
Tämä asiahan riippuu täysin miehestä JA naisesta. Jos mies on "kypsä ikäisekseen" ja nainen "nuorekas", ikä on todellakin vaan numeroita :)
t: 26v rakastajan omaava 39v nainen ;)Hyi yäk. En tajua miten nuori mies voi olla kiinnostunut kurppanaisista. ..? Ei h*lvetti!
- huikjkjk
xxx' kirjoitti:
Hyi yäk. En tajua miten nuori mies voi olla kiinnostunut kurppanaisista. ..? Ei h*lvetti!
...jos nuorempi nainen tykkää vanhemmasta miehestä, onks se sun mielestä yhtä kauheeta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3335697- 765179
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484246- 523901
- 433554
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1503309Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923115Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky232610- 432239
- 492168