The first move - how to

nerdyguy

Olen nyt ollut melko pitkään ihastunut erääseen tyttöön lukiossa, mutta en ole vielä onnistunut rikkomaan jäätä. Ollaan nyt oltu lähinnä sillä katsekontaktitasolla, ei sen pidemmällä vielä. Ongelma on tosiaan sen aloitteen tekeminen, kun kärsin jossain määrin epävarmuudesta ja ujoudesta. Olen kuitenkin melko varma, että tunne on mutual, siis siinä määrin, että tyttökin on kiinnostunut. Hän ilmeisesti vain odottaa minun tekevän sen aloitteen niin kuin miesten kai kuuluukin. Yhteisiä kavereita ei pahemmin ole, joten samaan seuraan hakeutuminen on aika hankalaa. En ole enää onnistunut saamaan tilaisuuttakaan (aikaisemmin kyllä, mutta en sitä silloin tajunnut), jossa tyttö olisi yksin, jolloin voisin mennä juttelemaan. Nyt aika alkaa käydä vähiin, kun on tuo valmistuminen pian edessä. Olisiko kenties netin kautta yhteyden ottaminen täysin inappropriate, kun ei olla vielä päästy sille verbaaliselle interactionille?

4

1012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nerdyguy

siitä epävarmuudesta sen verran, että se johtuu lähinnä siitä, kun tytön popularity level on vähän korkeampi kuin itsellä, hieman nörtähtävä ja hiljaisenpuoleinen kun olen. Olen siis kuitenkin ihan hyvännäköinen ja hauska, joten en usko sen niin vaikuttavan. Onhan tyttö selvästi näyttänyt olevansa kiinnostunut. Tuntuu vain jotenkin ylitsepääsemättömän vaikealta mennä puhumaan face to face, varsinkin kun on aina muuta porukkaa lähettyvillä.

• detoo

Varsinkin jos tiedän tytön olevan sinusta kiinnostunut, laita ihmeessä viestiä/meiliä menemään hänelle.

Kannattaa uskaltaa, muuten harmittaa jälkeenpäin.

• vinkkini...

Tiedätkö varmasti, että tyttö on sinusta kiinnostunut? Mistä tiedät?

Huomenna on ystävänpäivä. Voisit vaikka soittaa hänelle ja pyytää ystävänpäiväkahville. Se olisi todella mukava ele! Veisit hänet juomaan kaakota ja kävelylle. Kannattaa olla rohkea kun tekee aloitteen; puolivillaiset yritykset (meili, tekstari) antavat vakutelman, että haluat sittennkin että se tyttö joutuu tekemään aloitteen ts. olemaan aktiivinen.

Tässä maailmassa ei saa mitään jos ei yritä täysillä. Tsemppiä ja onnea :)

• nerdyguy
        vinkkini... kirjoitti:

Tiedätkö varmasti, että tyttö on sinusta kiinnostunut? Mistä tiedät?

Huomenna on ystävänpäivä. Voisit vaikka soittaa hänelle ja pyytää ystävänpäiväkahville. Se olisi todella mukava ele! Veisit hänet juomaan kaakota ja kävelylle. Kannattaa olla rohkea kun tekee aloitteen; puolivillaiset yritykset (meili, tekstari) antavat vakutelman, että haluat sittennkin että se tyttö joutuu tekemään aloitteen ts. olemaan aktiivinen.

Tässä maailmassa ei saa mitään jos ei yritä täysillä. Tsemppiä ja onnea :)

luulen niin, sillä tyttö on selvästi hakenut katsekontaktia, hymyillytkin kai ja tullut istumaan lähettyville. Jos en täysin väärin ole ymmärtänyt, niin tuollaisilla eleillä tytöt usein ilmaisevat oman kiinnostuneisuutensa ja sitten odottavat, että poika tekee sen aloitteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4657
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      71
      4449
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      73
      2873
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2186
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1699
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1389
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe